Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 255 takich materiałów
    Tak wygląda 3780 KM na jednym zdjęciu w wydaniu AMG – Zapraszam na stronę www.KoneserMotoryzacji.pl gdzie można znaleźć pełny opis z udziału w wydarzeniu AMG Performance Tour.
Życzę przyjemnej lektury
    Zapraszam na stronę www.KoneserMotoryzacji.pl gdzie można znaleźć pełny opis z udziału w wydarzeniu AMG Performance Tour.
    Życzę przyjemnej lektury
    Performance vs stance – Jedno auto - dwa różne podejścia
    Jedno auto - dwa różne podejścia
    22 listopada 2017, 19:16 przez xwiewior (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    KP Fotografia

    18 listopada 2017, 12:11 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    31 października 2017, 14:28 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Polski tuner z siedzibą w Środzie Wielkopolskiej zaprezentował właśnie prawdopodobnie najmocniejszego Mercedesa AMG E63s w Polsce. Gwiazda klasy E w wersji AMG otrzymała pakiet Kleemann E63S-K4, w skład którego wchodzą większe turbiny generujące większe ciśnienie doładowania, kolektory zapewniające lepszy przepływ spalin przez układ wydechowy, intercooler podnoszący wydajność układu chłodzenia oraz autorski MOD silnika. Dodatkowo zmianie uległy oprogramowanie skrzyni biegów oraz szpera.


    Po zastosowanych modach 5,5-litrowe V8 legitymuje się mocą 836 KM i maksymalnym momentem obrotowym rzędu 1040 Nm! Takie osiągi w porównaniu do seryjnych 585 KM i 800 Nm to prawdziwa przepaść. Auto z taką fabryką przyspiesza do pierwszej setki w 3,3 sekundy, 0-200 km/h robi w 9,7 sekundy i maksymalnie przyspiesza do 350 km/h! Z pozoru elegancka i subtelna limuzyna bez trudu zawstydzi BMW M5, Audi RS6 Performance, a także niejedno Porsche.
    30 października 2017, 9:28 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    19 października 2017, 14:55 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    I30N – Sercem modelu i30N jest dwulitrowy, czterocylindrowy silnik T-GDI serii Theta. Wyposażono go w 16-zaworową głowicę z dwoma wałkami, układ zmiennych faz rozrządu oraz turbosprężarkę. Podstawowa specyfikacja oferuje moc 250 KM przy 6000 obr./min. i maksymalny moment obrotowy wynoszący 353 Nm dostępne w zakresie 2000-4000 obr./min. Napęd na przednią oś przekazywany jest poprzez sześciostopniową skrzynię ręczną. Pozwala to na rozpędzenie ważącego min. 1400 kg auta od 0 do 100 km/h w czasie 6,4 sekundy i osiągnięcie prędkości maksymalnej wynoszącej 250 km/h. To o 0,1 s szybciej, niż robi to także 250-konny Ford Focus ST, ale o 0,2 s wolniej od 245-konnego Golfa GTI Performance.
    Sercem modelu i30N jest dwulitrowy, czterocylindrowy silnik T-GDI serii Theta. Wyposażono go w 16-zaworową głowicę z dwoma wałkami, układ zmiennych faz rozrządu oraz turbosprężarkę. Podstawowa specyfikacja oferuje moc 250 KM przy 6000 obr./min. i maksymalny moment obrotowy wynoszący 353 Nm dostępne w zakresie 2000-4000 obr./min. Napęd na przednią oś przekazywany jest poprzez sześciostopniową skrzynię ręczną. Pozwala to na rozpędzenie ważącego min. 1400 kg auta od 0 do 100 km/h w czasie 6,4 sekundy i osiągnięcie prędkości maksymalnej wynoszącej 250 km/h. To o 0,1 s szybciej, niż robi to także 250-konny Ford Focus ST, ale o 0,2 s wolniej od 245-konnego Golfa GTI Performance.
    2 października 2017, 17:15 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    21 czerwca 2017, 21:22 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj