Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 47 takich materiałów
    2 stycznia 2015, 13:25 przez NightStalker93 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Paul Walker zawsze w pamięci.
    31 października 2014, 2:42 przez kri31wppl (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Scania Super R580 V8 Paul Breijaert –
    7 lipca 2014, 15:45 przez ThePiekarz23 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Nie lubcie tego.Takich rzeczy się nie lubi.Możecie udostępniać,ale jak można lubić takie coś?Tak samo było z infornacją o śmierci Paul'a.Proszę tylko Charakterka o to,żeby ten materiał znalazł się na pierwszej stronie,zeby ludzie zobaczyli,co tak na prawdę się wtedy wydarzyło.Z góry dziękuję za wysłuchanie moich próśb.
    1 maja 2014, 21:58 przez Fenek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Mistrzowie WRC - 1978 Markku Alén – Markku Alén (ur. 15 lutego 1951 w Helsinkach) – fiński kierowca rajdowy. Przez wiele lat był rekordzistą pod względem wygranych odcinków specjalnych w historii Rajdowych Mistrzostw Świata, jednak podczas Rajdu Katalonii 2011 jego rekord pobił Sébastien Loeb.
Alén jest jednym z najbardziej utytułowanych kierowców rajdowych w historii i jednym z "Latających Finów". Swoją karierę rajdową zaczynał w 1969 roku za kierownicą Renault 8 Gordini. Od tego czasu jeździł jeszcze w wielu innych samochodach jak Volvo, Fiat, Lancia, Subaru,Toyota i Ford. W historii startów w WRC zwyciężył w 19 rajdach.
Zanim ustworzono Rajdowe Mistrzostwa Świata w 1979, Alén wygrał FIA Cup w 1978 roku jeżdżąc wówczas dla zespołu Fiata.
Po przejściu do zespołu Lancii, Alén nadal odnosił sukcesy. W 1986 roku minimalnie przegrał mistrzostwo świata ze swoim rywalem Juhą Kankkunenem. W sezonie Alén wygrał w Rajdzie San Remo tylko dlatego, że Peugeot Kankkunena został wykluczony z rajdu przez organizatorów z powodu niedozwolonych przeróbek technicznych. Peugeot odwołał się od tej decyzji w FISA, która ostatecznie anulowała wyniki rajdu, a Alén cieszył się z tytułu mistrza świata tylko przez 11 dni.
W 1995 roku Alén ścigał się w Mistrzostwach Samochodów Turystycznych będąc kierowcą Alfa Romeo, a wcześniej startował w DTM. W1996 i 1997 roku startował w Andros Trophy.
Świętując swoje 50 urodziny w 2001 roku, Alén postanowił wystartować w Rajdzie Finlandii i zajął wówczas całkiem niezłą 16. pozycję za kierownicą Forda Focusa WRC.
W swojej karierze startował z różnymi pilotami, najdłużej (1973-1993) z Ilkką Kivimäkim. Oprócz tego pilotowali mu Juhani Toivonen, Atso Aho, Paul White i Ilkka Riipinen.
    Markku Alén (ur. 15 lutego 1951 w Helsinkach) – fiński kierowca rajdowy. Przez wiele lat był rekordzistą pod względem wygranych odcinków specjalnych w historii Rajdowych Mistrzostw Świata, jednak podczas Rajdu Katalonii 2011 jego rekord pobił Sébastien Loeb.
    Alén jest jednym z najbardziej utytułowanych kierowców rajdowych w historii i jednym z "Latających Finów". Swoją karierę rajdową zaczynał w 1969 roku za kierownicą Renault 8 Gordini. Od tego czasu jeździł jeszcze w wielu innych samochodach jak Volvo, Fiat, Lancia, Subaru,Toyota i Ford. W historii startów w WRC zwyciężył w 19 rajdach.
    Zanim ustworzono Rajdowe Mistrzostwa Świata w 1979, Alén wygrał FIA Cup w 1978 roku jeżdżąc wówczas dla zespołu Fiata.
    Po przejściu do zespołu Lancii, Alén nadal odnosił sukcesy. W 1986 roku minimalnie przegrał mistrzostwo świata ze swoim rywalem Juhą Kankkunenem. W sezonie Alén wygrał w Rajdzie San Remo tylko dlatego, że Peugeot Kankkunena został wykluczony z rajdu przez organizatorów z powodu niedozwolonych przeróbek technicznych. Peugeot odwołał się od tej decyzji w FISA, która ostatecznie anulowała wyniki rajdu, a Alén cieszył się z tytułu mistrza świata tylko przez 11 dni.
    W 1995 roku Alén ścigał się w Mistrzostwach Samochodów Turystycznych będąc kierowcą Alfa Romeo, a wcześniej startował w DTM. W1996 i 1997 roku startował w Andros Trophy.
    Świętując swoje 50 urodziny w 2001 roku, Alén postanowił wystartować w Rajdzie Finlandii i zajął wówczas całkiem niezłą 16. pozycję za kierownicą Forda Focusa WRC.
    W swojej karierze startował z różnymi pilotami, najdłużej (1973-1993) z Ilkką Kivimäkim. Oprócz tego pilotowali mu Juhani Toivonen, Atso Aho, Paul White i Ilkka Riipinen.
    16 kwietnia 2014, 22:13 przez mibar4 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Właścicielem kanału supercarsoflondon w serwisie YouTube, gdzie umieszcza filmy z niesamowitymi maszynami, które napotyka na ulicach Londynu. Dzięki 65 milionom odwiedzin swojej strony, udało mu się zebrać wystarczającą sumę pieniędzy, aby kupić sobie używane Audi R8. Paul Wallace regularnie nagrywa co ciekawsze okazy, a następnie umieszcza filmy w sieci. Przez pięć lat kanał zyskał na popularności i gromadzi aktualnie niemal 60 tysięcy subskrybentów. Młody Brytyjczyk od zawsze kochał egzotyczne auta, więc śledził je z kamerą. Filmy przyniosły mu profit i spełniły jego marzenia. Z Vauxhalla Astry z silnikiem 1,6 litra przesiadł się do używanego Audi R8, które kupił za pieniądze uzyskane z wyświetleń swoich nagrań.
    Paul Walker i David Belle oraz RZA w jednym filmie, połączenie 13 dzielnicy i F&F i dobrej muzyki. Zastanawiam się co z tego wyjdzie bo na trailer widać ten sam motyw co w 13 dzielnicy ale dochodzą jeszcze furki
    23 marca 2014, 10:49 przez InsaneX (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (8)
    27 lutego 2014, 15:00 przez mrozu111 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Nissan Skyline GT-R R34 – Nissan GT-R Paula Walkera z Szybkich i Wściekłych wystawiony za 1 mln euro - zdjęcia
Samochód głównego bohatera czwartej części „Szybkich i Wściekłych” trafił na sprzedaż. Cena robi wrażenie.
 
Niestety, kiedy sławny człowiek niespodziewanie ginie, zainteresowanie jego osobą znacząco wzrasta. Jesteśmy ciekawi jak żył, gdzie spędzał wolny czas i co sprawiało mu frajdę. W przypadku Paula Walkera nie sposób nie wspomnieć o samochodach.
 
W Monachium znalazł się facet, który posiada Nissana Skyline'a GT-R R34 znanego z filmu „Szybcy i Wściekli 4”. Paul Walker jeździł tym samochodem nie tylko na planie zdjęciowym. Niemiecki właściciel postanowił wykorzystać „moment” i sprzedać samochód za okrągły milion euro.
 
Prawdę mówiąc, nie bardzo podoba nam się takie zachowanie, ale sprzedawca jest o tyle uczciwy, że połowę kwoty za sprzedane auto przeznaczy na fundację charytatywną ROWW (Reach Out World Wide) założoną przez Walkera.
    Nissan GT-R Paula Walkera z Szybkich i Wściekłych wystawiony za 1 mln euro - zdjęcia
    Samochód głównego bohatera czwartej części „Szybkich i Wściekłych” trafił na sprzedaż. Cena robi wrażenie.

    Niestety, kiedy sławny człowiek niespodziewanie ginie, zainteresowanie jego osobą znacząco wzrasta. Jesteśmy ciekawi jak żył, gdzie spędzał wolny czas i co sprawiało mu frajdę. W przypadku Paula Walkera nie sposób nie wspomnieć o samochodach.

    W Monachium znalazł się facet, który posiada Nissana Skyline'a GT-R R34 znanego z filmu „Szybcy i Wściekli 4”. Paul Walker jeździł tym samochodem nie tylko na planie zdjęciowym. Niemiecki właściciel postanowił wykorzystać „moment” i sprzedać samochód za okrągły milion euro.

    Prawdę mówiąc, nie bardzo podoba nam się takie zachowanie, ale sprzedawca jest o tyle uczciwy, że połowę kwoty za sprzedane auto przeznaczy na fundację charytatywną ROWW (Reach Out World Wide) założoną przez Walkera.
    6 lutego 2014, 16:02 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    www.topgear.com.pl

    Scania O.C.C – Wszyscy chyba znają tego pana?
Na drugiej stronie jest wymalowany Paul a na plecach kabiny Mikey
    Wszyscy chyba znają tego pana?
    Na drugiej stronie jest wymalowany Paul a na plecach kabiny Mikey
    15 stycznia 2014, 18:44 przez donroberto (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)