Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 17 takich materiałów
    Honda NR 750 – Motocykl z 1992 z ośmioma zaworami i dwoma korbowodami w każdym ze swoich czterech owalnych cylindrów, w dodatku opakowany w owiewki z karbonu.
    Motocykl z 1992 z ośmioma zaworami i dwoma korbowodami w każdym ze swoich czterech owalnych cylindrów, w dodatku opakowany w owiewki z karbonu.
    Hej, zapraszam do obejrzenia mojego motocykla:

    Kawasaki ZX 10 R 2008 odbudowany podczas obecnej zimy. Motocykl dostał nowe owiewki malowanie WSBK wzór modyfikowany prze zemnie. Wydech full przelot firmy Scorpion z wywalonym katalizatorem.

    Zostało jeszcze trochę prac ale do nowego sezonu będzie jak ta lala.
    2 lutego 2019, 15:23 przez radwan (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Daily Lanos (Racer) – Kojarzycie może grę racer?
Jest to mój 150 Konny Daewoo Lanos Sport (oryginalny sport po modyfikacjach)
Modyfikacje jakie tu zostały zrobione to:
- Obniżone zawieszenie
- Felgi BBS
- Nie duże dystanse
- Przedni zderzak z wersji Hurricane
- Tylni zderzak z wersji Orciari
- Lusterka pomalowane w czarny mat
- Czarne przednie lampy
- Grill Kameia
- Lekko przyciemnione przednie boczne, oraz tylne szyby wraz z kloszem tylnych lamp
- Sportowa kierownica (Raid HP 28cm)
- Swap na Oplowskie 1.8 125KM (Z18XE) + Chip na 150KM
- Owiewki heko
- Emblematy pomalowane w czarny mat
- Kilka wlepek
- Tapicerka ze zwykłego polifta
- Radio Pioneer deh-1500ub
- Sportowa końcówka wydechu
- Customowe zegary
To chyba wszystko, a to jeszcze nie koniec zabawy.
    Kojarzycie może grę racer?
    Jest to mój 150 Konny Daewoo Lanos Sport (oryginalny sport po modyfikacjach)
    Modyfikacje jakie tu zostały zrobione to:
    - Obniżone zawieszenie
    - Felgi BBS
    - Nie duże dystanse
    - Przedni zderzak z wersji Hurricane
    - Tylni zderzak z wersji Orciari
    - Lusterka pomalowane w czarny mat
    - Czarne przednie lampy
    - Grill Kameia
    - Lekko przyciemnione przednie boczne, oraz tylne szyby wraz z kloszem tylnych lamp
    - Sportowa kierownica (Raid HP 28cm)
    - Swap na Oplowskie 1.8 125KM (Z18XE) + Chip na 150KM
    - Owiewki heko
    - Emblematy pomalowane w czarny mat
    - Kilka wlepek
    - Tapicerka ze zwykłego polifta
    - Radio Pioneer deh-1500ub
    - Sportowa końcówka wydechu
    - Customowe zegary
    To chyba wszystko, a to jeszcze nie koniec zabawy.
    6 stycznia 2019, 17:49 przez FilipZM3 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Racer

    Zaczynamy rozbiórkę cebry ;) na pierwszy ogień idą owiewki i pędzą w kierunku do lakiernika. Zapraszam na demontaż owiewek w Hondzie CBR F4i. (Tak wiem, ciemno, tak wiem, długi ale nie dało się go bardziej okroić :P) Enjoy ;)
    3 listopada 2018, 12:09 przez Motovlog3city (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    Model:
    honda civic hb v gen 94 rok

    Body-kit:
    - pomalowanie budy - kolor desert sage metallic green z lexusa czerwiec rok 2014
    - dokładka backyard
    - lusterka F1 style
    - tylnia burta usdm laminat
    - owiewki szyb heko
    - nakładki progów z vi gena
    - usunięcie mocowań tablicy rej. z przedniego zderzaka
    - usunięcie listew bocznych
    - pomalowanie kratki w zderzaku czarna struktura
    - oem chlapacze na tył
    - lotka BYS

    Wnętrze:
    - czarne wnętrze z wersji noblesse,
    - oem podłokietnik,
    - czarne fotele kubełkowe z regulacją – fejk foteli recaro
    - czarne czteropunktowe 3’’ pasy takata
    - oem dywaniki civic
    - wypinka kierownicy
    - nakładki na pedały mugen
    - zegary honda s2000
    - obszycie podsufitki alcantarą na czarno
    - kierownica obszyta czarną skórą z zieloną nicią
    - boczki przód oraz tył czarna eko skóra plus podwójna zielona nić
    - tylna kanapa czarna eko skóra plus podwójna zielona nić
    - mieszek zmiany biegów i ręcznego czarna eko skóra plus podwójna zielona nić
    - gałka skunk2
    - pomalowanie przednich i tylnich słupków w czarny mat
    - pomalowanie pilotów szyb, ramki deski i ramion kierownicy czarny połysk z zieloną perłą

    Silnik:
    - pełny clean pod maską
    - swap na silnik d16z6, poprzednią jednostką było d15b2,
    - pomalowanie silnika, skrzyni oraz osprzętu czarną bazą w połysku na to rudo-miedziany xylaric pokryty dwoma warstwami lakieru bezbarwnego
    - chromowanie śrub silnika i osprzętu
    - kapitalny remont silnika, nowe panewki, pierścienie, uszczelniacze zaworowe, planowanie głowicy, komplet uszczelek, nowy rozrząd, świece oraz przewody
    - przeniesienie akumulatora do bagażnika
    - przeniesienie puszki z bezpiecznikami do wnętrza auta
    - magnetyczne korki oleju
    - mocowanie chłodnicy czarne password jdm czarne
    - washersy czarne password jdm
    - gruba chłodnica wody
    (na obecną chwilę silnik przechodzi remont i jest składany, do końca listopada przewidziane jest zakończenie swapa)

    Układ dolotowy:
    - parówa carbon dexcraft

    Układ wydechowy:
    - kolektor bisimoto
    - wywalenie katalizatora
    - pełen przelot 2,16"
    - shotgun

    Elektryka:
    - elektryczny szyberdach
    - elektryczne szyby

    Elektronika:
    - seria,

    Oświetlenie:
    - clear black plus soczewki bixenon
    - xenon H1 z przetwornicami typu slim 4300K
    - ambery
    - fogi zółte
    - lampy tył red white usdm
    - płaskie kierunki boczne

    Układ hamulcowy:
    - swap tarcz przód na 262mm
    - swap tarcz na tył 242mm
    - stalowy oplot na tył
    - pomalowanie zacisków na czarny połysk z dodatkiem rudo-miedzianego xylaricu

    Układ napędowy:
    - seria

    Zawieszenie:
    - gwint TA plus sprężyny z coiloverów
    - skrócenie mocowań przedniego i tylnego gwintu, przód o 25mm, tył o 29mm
    - skrócenie widełek amortyzatora o 5mm
    - custom regulowane wahacze tył zakres regulacji od 0 do -13 stopni
    - przerobione regulowane wahacze przód zakres regulacji do -13stopni
    - w pełni customowe zwrotnice
    - wydłużenie dolnego przedniego wahacza o 20mm
    - custom koło, tył 16’’ 10j, rant 4’’, przód 9.5’’ rant 3.5’’, dawcą rotoru jest 14’’ OZ, śrubki felg poddane chromowaniu, rotor pomalowany miedzianą perłą,


    Car-audo:
    - głośniki sony xplode
    - radio 2 din

    Link do fan page na fb:
    https://www.facebook.com/HONDA-CIVIC-EG-4-by-Maniek-1111-1532308000369904/
    25 grudnia 2017, 17:57 przez ManiekHondaCivic (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Kawasaki H2R – Motocykl o nieziemskim wyglądzie,mocy i osiągach.Rzędowy, 4-suwowy, chłodzony cieczą silnik o pojemności 998 cm3 z doładowaniem dynamicznym - RAM Air daje moc maksymalną 240 kW {326 KM}przy 14,000 min. Moim zdaniem H2/H2R wygląda absolutnie wspaniale. Potężnie, wrednie, może nie zgrabnie, ale skoro masz mięśnie, to czemu się nimi nie chwalić? Do tego ta wspaniała, stalowa, kratownicowa rama, które prześwituje przez owiewki.Nie wiem jak Wy, ale ja bardzo chciałbym posiadać motocykl, który ma skrzydła.
    Motocykl o nieziemskim wyglądzie,mocy i osiągach.Rzędowy, 4-suwowy, chłodzony cieczą silnik o pojemności 998 cm3 z doładowaniem dynamicznym - RAM Air daje moc maksymalną 240 kW {326 KM}przy 14,000 min. Moim zdaniem H2/H2R wygląda absolutnie wspaniale. Potężnie, wrednie, może nie zgrabnie, ale skoro masz mięśnie, to czemu się nimi nie chwalić? Do tego ta wspaniała, stalowa, kratownicowa rama, które prześwituje przez owiewki.Nie wiem jak Wy, ale ja bardzo chciałbym posiadać motocykl, który ma skrzydła.
    6 września 2015, 20:02 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj
    Jak nie powinno się montować owiewek – Opel Zafira, zdjęcie zrobione na parkingu.
Zapomniał włożyć pod uszczelki, przyklejone na silikon uniwersalny.
    Opel Zafira, zdjęcie zrobione na parkingu.
    Zapomniał włożyć pod uszczelki, przyklejone na silikon uniwersalny.
    19 czerwca 2015, 16:09 przez GrzesiekPL (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    własne

    Mój "Daily Car" cz.2 – Cieszę się, że mimo swojego budżetowego pochodzenia Lanos spodobał się na MK i to właśnie dlatego postanowiłem go trochę obszerniej opisać.

Jest to najbogatsza wersja wyposażenia, polift z 2002 roku z silnikiem 1.6 16V 106KM. Silnik posiada zmienną długość kolektora dolotowego VGIS, dzięki czemu fajnie kręci się powyżej 4500rpm. Fabrycznie na pokładzie m.in. felgi 14", hamulce 256mm, wspomaganie kierownicy, ABS, klimatyzacja, dwie poduszki powietrzne, elektryczne szyby przód, el. lusterko, el. regulacja położenia reflektorów, el. wysuwana antena, halogeny, wygłuszenie ściany grodziowej, welurowa tapicerka, wszystko lakierowane pod kolor nadwozia.

Ponadto auto załapało się na kilka wymian i modów, dzięki czemu jeździ się nim przyjemniej. Oto najważniejsze prace wykonane przy Lanosie w ciągu ostatnich półtora roku:

- wyciszenie kabiny i dachu matami bitumicznymi oraz pianką, boczki drzwiowe podklejone gąbką akustyczną, bagażnik same maty
- radio Blaupunkt Brisbane SD48 sterowane z kierownicy, głośniki przód Blaupunkt GTC + tył GTX
- deska rozdzielcza od wersji bez AB pasażera, wyciszona gąbkami
- nowa kierownica, mieszek drążka zmiany biegów, nakładki na pedały
- nowa lampka oświetlenia kabiny z panelem LED 24xSMD5050
- wysuwanie anteny na przełącznik
- nowe lampy tylne, przednie zregenerowane + pomalowane wkłady na czarno
- boczne kierunki białe, dymione
- stalówki pomalowane od nowa + ranty z Golfa 3
- nowa oryginalna atrapa chłodnicy
- owiewki HEKO na przód + osłona zimowa na atrapę chłodnicy
- konserwacja progów i nadkoli tył
- światła mijania zasilane z akumulatora na przekaźnikach + automat do załączania świateł
- aluminiowa pokrywa zaworów
- odcięcie pompy paliwa na LPG
- nowy kompletny wydech POLMOstrow, tłumik w miejsce katalizatora
- nowe tarcze i klocki przód TRW, tył OEM + bębny Bosch
- nowy mechanizm zmiany biegów oraz poduszki silnik i skrzyni
- wymieniona nagrzewnica, płukanie układu chłodzenia
- wymienione wężyki podciśnienia od VIGSa
- oczyszczone komutatory silniczków podnoszenia szyb

Mam jeszcze trochę planów co do auta, ale będą zrealizowane już w przyszłym roku. Generalnie chcę, by samochodem podróżowało się jak najprzyjemniej i w tym kierunku dążę.

Pozdrowienia dla Motokillerów!
    Cieszę się, że mimo swojego budżetowego pochodzenia Lanos spodobał się na MK i to właśnie dlatego postanowiłem go trochę obszerniej opisać.

    Jest to najbogatsza wersja wyposażenia, polift z 2002 roku z silnikiem 1.6 16V 106KM. Silnik posiada zmienną długość kolektora dolotowego VGIS, dzięki czemu fajnie kręci się powyżej 4500rpm. Fabrycznie na pokładzie m.in. felgi 14", hamulce 256mm, wspomaganie kierownicy, ABS, klimatyzacja, dwie poduszki powietrzne, elektryczne szyby przód, el. lusterko, el. regulacja położenia reflektorów, el. wysuwana antena, halogeny, wygłuszenie ściany grodziowej, welurowa tapicerka, wszystko lakierowane pod kolor nadwozia.

    Ponadto auto załapało się na kilka wymian i modów, dzięki czemu jeździ się nim przyjemniej. Oto najważniejsze prace wykonane przy Lanosie w ciągu ostatnich półtora roku:

    - wyciszenie kabiny i dachu matami bitumicznymi oraz pianką, boczki drzwiowe podklejone gąbką akustyczną, bagażnik same maty
    - radio Blaupunkt Brisbane SD48 sterowane z kierownicy, głośniki przód Blaupunkt GTC + tył GTX
    - deska rozdzielcza od wersji bez AB pasażera, wyciszona gąbkami
    - nowa kierownica, mieszek drążka zmiany biegów, nakładki na pedały
    - nowa lampka oświetlenia kabiny z panelem LED 24xSMD5050
    - wysuwanie anteny na przełącznik
    - nowe lampy tylne, przednie zregenerowane + pomalowane wkłady na czarno
    - boczne kierunki białe, dymione
    - stalówki pomalowane od nowa + ranty z Golfa 3
    - nowa oryginalna atrapa chłodnicy
    - owiewki HEKO na przód + osłona zimowa na atrapę chłodnicy
    - konserwacja progów i nadkoli tył
    - światła mijania zasilane z akumulatora na przekaźnikach + automat do załączania świateł
    - aluminiowa pokrywa zaworów
    - odcięcie pompy paliwa na LPG
    - nowy kompletny wydech POLMOstrow, tłumik w miejsce katalizatora
    - nowe tarcze i klocki przód TRW, tył OEM + bębny Bosch
    - nowy mechanizm zmiany biegów oraz poduszki silnik i skrzyni
    - wymieniona nagrzewnica, płukanie układu chłodzenia
    - wymienione wężyki podciśnienia od VIGSa
    - oczyszczone komutatory silniczków podnoszenia szyb

    Mam jeszcze trochę planów co do auta, ale będą zrealizowane już w przyszłym roku. Generalnie chcę, by samochodem podróżowało się jak najprzyjemniej i w tym kierunku dążę.

    Pozdrowienia dla Motokillerów!
    31 sierpnia 2014, 18:48 przez hiroshima87 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (6)
    Lamborghini Concept S – Na salonie samochodowym w Genewie w 2005 roku zaprezentowany został nowy, koncepcyjny model firmy Lamborghini. Pojazd o roboczej nazwie Concept S (nie jest to imię byka) został zbudowany na bazie Gallardo, a nadwozie zaprojektowało Lamborghini Centro Stile z Luc'em Donckerwolcke na czele (tym samym który zaprojektował Murciélago). Jest to roadster, którego cechą charakterystyczną jest przednia szyba, a raczej dwie opływowe owiewki. Podobno projektant był zainspirowany starymi, jednoosobowymi wyścigówkami. Pozostałe elementy nadwozia pochodzą prosto z Gallardo, choć wiele z nich poddano retuszowi. Z zewnątrz wydaje się że kabina Concept S jest przedzielona na 2 części, co nie jest prawdą. Dobrze widać to na zdjęciu kabiny. Deska rozdzielcza także pochodzi z Gallardo, lecz uzupełniono ją białymi wstawkami. W prezentowanym w Genewie modelu nie mogło oczywiście zabraknąć systemu multimedialnego z dużym LCD. Elektrycznie otwierane lusterko wsteczne zamontowano pomiędzy owiewkami. Concept S posiada przekonstruowaną aerodynamikę w stosunku do Gallardo. Pod spodem biegną kanały powietrzne a z tyłu pojawił się spory dyfuzor. Concept S wzbudził spore zainteresowanie, na tyle duże że firma Lamborghini zdecydowała się zbudować jeżdżący prototyp. Jego prezentacja miała miejsce w Pebble Beach, USA. W stosunku do modelu prezentowanego w Genewie zdecydowanie zmniejszono owiewki oraz popracowano nad aerodynamiką. Concept S został zarejestrowany i może poruszać się po drogach publicznych. Niestety nie trafił do sprzedaży.
    Na salonie samochodowym w Genewie w 2005 roku zaprezentowany został nowy, koncepcyjny model firmy Lamborghini. Pojazd o roboczej nazwie Concept S (nie jest to imię byka) został zbudowany na bazie Gallardo, a nadwozie zaprojektowało Lamborghini Centro Stile z Luc'em Donckerwolcke na czele (tym samym który zaprojektował Murciélago). Jest to roadster, którego cechą charakterystyczną jest przednia szyba, a raczej dwie opływowe owiewki. Podobno projektant był zainspirowany starymi, jednoosobowymi wyścigówkami. Pozostałe elementy nadwozia pochodzą prosto z Gallardo, choć wiele z nich poddano retuszowi. Z zewnątrz wydaje się że kabina Concept S jest przedzielona na 2 części, co nie jest prawdą. Dobrze widać to na zdjęciu kabiny. Deska rozdzielcza także pochodzi z Gallardo, lecz uzupełniono ją białymi wstawkami. W prezentowanym w Genewie modelu nie mogło oczywiście zabraknąć systemu multimedialnego z dużym LCD. Elektrycznie otwierane lusterko wsteczne zamontowano pomiędzy owiewkami. Concept S posiada przekonstruowaną aerodynamikę w stosunku do Gallardo. Pod spodem biegną kanały powietrzne a z tyłu pojawił się spory dyfuzor. Concept S wzbudził spore zainteresowanie, na tyle duże że firma Lamborghini zdecydowała się zbudować jeżdżący prototyp. Jego prezentacja miała miejsce w Pebble Beach, USA. W stosunku do modelu prezentowanego w Genewie zdecydowanie zmniejszono owiewki oraz popracowano nad aerodynamiką. Concept S został zarejestrowany i może poruszać się po drogach publicznych. Niestety nie trafił do sprzedaży.
    24 maja 2014, 16:35 przez Italianiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    Lamborghini Diablo Roadster Prototype – Na Salonie samochodowym w Genewie w 1992 roku firma Lamborghini zaprezentowała prototyp odkrytego Diablo. Na prawdę odkrytego, nie miał ani dachu a z przedniej szyby została tylko owiewka. Z tyłu "wyrosły" dość masywne pałąki i zostały zmienione wloty powietrza, które potem znalazły się w Diablo VT ( czyli z napędem na cztery koła).Zmiany zaszły także wewnątrz samochodu. Przede wszystkim przebudowano panel zegarów a całość wykończono piękną skórką. Lusterko wsteczne powędrowało na szczyt przedniej owiewki.Za siedzeniami znajdowała się V12 z Diablo (5,7l, 492KM), ale Lamborghini nie zdradziło czy ten prototyp miał napęd na tylne czy na wszystkie koła ( Diablo VT weszło do produkcji rok później). W wprzeciwięństie od Aventadora J (pomysł podobny), ten Diablo znajduje się w Muzeum Lamborghini, ale firma tunerska Koenig oferowała Diablo podobnego do prototypu. Pojazd należy prowadzić w kasku.
    Na Salonie samochodowym w Genewie w 1992 roku firma Lamborghini zaprezentowała prototyp odkrytego Diablo. Na prawdę odkrytego, nie miał ani dachu a z przedniej szyby została tylko owiewka. Z tyłu "wyrosły" dość masywne pałąki i zostały zmienione wloty powietrza, które potem znalazły się w Diablo VT ( czyli z napędem na cztery koła).Zmiany zaszły także wewnątrz samochodu. Przede wszystkim przebudowano panel zegarów a całość wykończono piękną skórką. Lusterko wsteczne powędrowało na szczyt przedniej owiewki.Za siedzeniami znajdowała się V12 z Diablo (5,7l, 492KM), ale Lamborghini nie zdradziło czy ten prototyp miał napęd na tylne czy na wszystkie koła ( Diablo VT weszło do produkcji rok później). W wprzeciwięństie od Aventadora J (pomysł podobny), ten Diablo znajduje się w Muzeum Lamborghini, ale firma tunerska Koenig oferowała Diablo podobnego do prototypu. Pojazd należy prowadzić w kasku.
    3 maja 2014, 15:32 przez Italianiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    zdjęcia własne, tekst częściowo