Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 128 takich materiałów
    Audi 80 b3 – Tym razem moja Audiczka na łonie natury przy grilku. 
Alu oryginalne BBS 15" 195/45.
    Tym razem moja Audiczka na łonie natury przy grilku.
    Alu oryginalne BBS 15" 195/45.
    10 czerwca 2014, 9:12 przez ~Maras95 | Do ulubionych | Skomentuj
    Xsara VTS - mała ciekawostka – Serfując po internecie dowiedziałem się na temat swojego samochodu że ten body kit to rzadko spotykana wersja sport. Było wyprodukowane tylko 400 sztuk i stąd również ciekawiły mnie naklejki CAMAUTO i CITROEN SPORT które są na tylnej klapie oraz na grillu. Można było również w salonach zamówić taki o to pakiet stylistyczny od 500 euro zamiast zwykłych zderzaków, no ja akurat kupiłem auto używane w ubiegłym roku we wrześniu. Oryginalne felgi z tego pakietu mam na oponach zimowych. Muszę przyznać że jestem zaszczycony mieć taki unikat.
    Serfując po internecie dowiedziałem się na temat swojego samochodu że ten body kit to rzadko spotykana wersja sport. Było wyprodukowane tylko 400 sztuk i stąd również ciekawiły mnie naklejki CAMAUTO i CITROEN SPORT które są na tylnej klapie oraz na grillu. Można było również w salonach zamówić taki o to pakiet stylistyczny od 500 euro zamiast zwykłych zderzaków, no ja akurat kupiłem auto używane w ubiegłym roku we wrześniu. Oryginalne felgi z tego pakietu mam na oponach zimowych. Muszę przyznać że jestem zaszczycony mieć taki unikat.
    3 czerwca 2014, 19:29 przez nitro997 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (16)
    Merc tył – Nie wiem czy nie zmienić tych przyciemnionych lamp na oryginalne.
    Nie wiem czy nie zmienić tych przyciemnionych lamp na oryginalne.
    1 czerwca 2014, 18:26 przez Daredevil (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    Własne

    Ciekawy patent na wlew paliwa – Chevrolet Caprice - bardzo oryginalne i przynajmniej dla mnie bardzo zaskakujące rozwiązanie.
    Chevrolet Caprice - bardzo oryginalne i przynajmniej dla mnie bardzo zaskakujące rozwiązanie.
    Piękne, oryginalne RS6 – Takie cudo znalazłem podczas spaceru po Dreźnie. Matowy lakier ze strukturą szczotkowanego aluminium robi ogromne wrażenie.
    Takie cudo znalazłem podczas spaceru po Dreźnie. Matowy lakier ze strukturą szczotkowanego aluminium robi ogromne wrażenie.
    11 maja 2014, 17:32 przez tomek3042 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Źródło:

    własne

    BMW e36 Compact – Tak właśnie chce zrobić swoją aby tak wyglądała oryginalne zderzaki z m-pakietu do tego ładne felgi delikatnie obniżyć dać ładną końcówkę wydechu i tyle wystarczy prawda?
    Tak właśnie chce zrobić swoją aby tak wyglądała oryginalne zderzaki z m-pakietu do tego ładne felgi delikatnie obniżyć dać ładną końcówkę wydechu i tyle wystarczy prawda?
    30 kwietnia 2014, 17:54 przez ThePiekarz23 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Oryginalne MK IV –
    21 kwietnia 2014, 10:55 przez ~anonim123 | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    BMW E46 z ekipy WrocLOW – Trochę więcej informacji:
BMW E46 Sedan Lift 
M-Pakiet Shadow Line

ZAWIESZENIE: H&R -55mm
SILNIK: 3.0d 208 KM 417 Nm seria + virus 260KM & 528 Nm by bobik Jetronik.
Nowe węże od podciśnień, nowy elektrozawór. Turbo wymienione. Nowe podkładki i uszczelki pod kolektorem ssącym, wyczyszczony kolektor ssący, Usunięte klapki wirowe z kolektora. Zaślepiony mechanicznie i usunięty elektronicznie EGR. Usunięte wszystkie tłumiki + tłumik końcowy przelotowy RM Motors RM3. Filtr powietrza Pipercross. Nowy komplet sprzęgła + nowe kolo dwumasowe. Nowe wahacze ze sworzniami.
UKŁAD HAMULCOWY: Nowe tarcze hamulcowe Zimmermann z przodu i tyłu+ klocki Zimmermann, pierścienie dystansowe po 10mm, świeży płyn hamulcowy Motul 5.1.
NADWOZIE: Oryginalny M-Pakiet, ciemne szyby. Auto oklejone folią Blue Matt 3M, czarne nerki w macie. Oryginalne lampy xenon z czarnymi środkami, ringi LED SMD + ciemne kierunkowskazy, ciemne migacze i przyciemnione lampy tylne.
WNĘTRZE: M-Pakiet, alcantara.
KOŁA: LM 19/9,5
AUDIO: JVC 2 DIN wzmacniacz + tuba basowa.
    Trochę więcej informacji:
    BMW E46 Sedan Lift
    M-Pakiet Shadow Line

    ZAWIESZENIE: H&R -55mm
    SILNIK: 3.0d 208 KM 417 Nm seria + virus 260KM & 528 Nm by bobik Jetronik.
    Nowe węże od podciśnień, nowy elektrozawór. Turbo wymienione. Nowe podkładki i uszczelki pod kolektorem ssącym, wyczyszczony kolektor ssący, Usunięte klapki wirowe z kolektora. Zaślepiony mechanicznie i usunięty elektronicznie EGR. Usunięte wszystkie tłumiki + tłumik końcowy przelotowy RM Motors RM3. Filtr powietrza Pipercross. Nowy komplet sprzęgła + nowe kolo dwumasowe. Nowe wahacze ze sworzniami.
    UKŁAD HAMULCOWY: Nowe tarcze hamulcowe Zimmermann z przodu i tyłu+ klocki Zimmermann, pierścienie dystansowe po 10mm, świeży płyn hamulcowy Motul 5.1.
    NADWOZIE: Oryginalny M-Pakiet, ciemne szyby. Auto oklejone folią Blue Matt 3M, czarne nerki w macie. Oryginalne lampy xenon z czarnymi środkami, ringi LED SMD + ciemne kierunkowskazy, ciemne migacze i przyciemnione lampy tylne.
    WNĘTRZE: M-Pakiet, alcantara.
    KOŁA: LM 19/9,5
    AUDIO: JVC 2 DIN wzmacniacz + tuba basowa.
    9 kwietnia 2014, 13:17 przez shaman (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Moje Seicento – Droga mojego Seja od oryginału, przez tuning lat szkolnych, do wersji po liftingowej. (Brakuje tylko aktualnego zdjęcia z oryginalnymi białymi lampami)
Oryginalne wyposażenie:
Dywaniki w kolorze siwym.
Moja modyfikacja: 
-auto alarm, centralny zamek, cb radio, radio cd mp3 JVC + 4x Herz 10cm/200W, zapalniczka, zdalny zapłon, przycisk start/stop, tunel z golfa 3, skrócony drążek zmiany biegów, skórzany mieszek i gałka zmiany biegów oraz hamulca ręcznego, welurowe dywaniki, nowa tapicerka: fotele z wersji sporting obszyte tapicerką z wersji s. Wymienione zawieszenie (najpierw MTS -70/-70, obecnie przód +20, (1,1 MPI) tył fiat Panda), zregenerowana głowica, nowe pierścienie, skrzynia biegów, i masa innych rzeczy, które w oryginale błagały o wymianę.
    Droga mojego Seja od oryginału, przez tuning lat szkolnych, do wersji po liftingowej. (Brakuje tylko aktualnego zdjęcia z oryginalnymi białymi lampami)
    Oryginalne wyposażenie:
    Dywaniki w kolorze siwym.
    Moja modyfikacja:
    -auto alarm, centralny zamek, cb radio, radio cd mp3 JVC + 4x Herz 10cm/200W, zapalniczka, zdalny zapłon, przycisk start/stop, tunel z golfa 3, skrócony drążek zmiany biegów, skórzany mieszek i gałka zmiany biegów oraz hamulca ręcznego, welurowe dywaniki, nowa tapicerka: fotele z wersji sporting obszyte tapicerką z wersji s. Wymienione zawieszenie (najpierw MTS -70/-70, obecnie przód +20, (1,1 MPI) tył fiat Panda), zregenerowana głowica, nowe pierścienie, skrzynia biegów, i masa innych rzeczy, które w oryginale błagały o wymianę.
    25 marca 2014, 10:35 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj (8)
    Źródło:

    Własne

    SOKÓŁ 125 – Tak jak obiecałem dodaje zdjęcie o którym wspominałem w: http://motokiller.pl/166637/Polskie-klasyki

Kompletny, wszystkie części oryginalne bez żadnych zamienników.
Sam fakt jakie zajmuje miejsce w salonie świadczy o tym jaką wartością darzy go właściciel
Pozdrawiam wszystkich miłośników polskiej OLD motoryzacji:)
    Tak jak obiecałem dodaje zdjęcie o którym wspominałem w: http://motokiller.pl/166637/Polskie-klasyki

    Kompletny, wszystkie części oryginalne bez żadnych zamienników.
    Sam fakt jakie zajmuje miejsce w salonie świadczy o tym jaką wartością darzy go właściciel
    Pozdrawiam wszystkich miłośników polskiej OLD motoryzacji:)
    23 marca 2014, 19:03 przez Bucik922 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)