Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 128 takich materiałów
    Fiat Cinquecento – Wlasciciel odwalil kawal dobrej roboty w samochodzie zostaly zrobione rzeczy takie jak Modyfikacje:

 

* Z zewnątrz:

- Nowy lakier z palety Kawasaki.

- Delikatnie poszerzone błotniki.

- Zderzaki z wersji Soleil, odpowiednio przerobione (Przedni zderzak ma wycięte wszystkie otwory w kratce, a tylny zaspawane wycięcie na wydech).

- Wszystkie listwy, lusterka itp. polakierowane w kolor nadwozia.

- Oryginalne felgi Rota Smoor 7x13 przód i 8x13" tył z oryginanymi dekielkami (na zdjęciach nie założone).

- Nowe opony 175/50.

- Zapinki na masce Momo.

- Nowe zawieszenie gwintowane.

 

* Wewnątrz:

- Deska rozdzielcza z Fiata Seicento.

- Obrotomierz z Shift Light'em.

- Nowe fotele kubełkowe Mirco S2.

- Nowe pasy szelkowe Sabelt.

- Tylna kanapa zastąpiona płaską podłogą z wersji VAN.

- Sportowa kierownica z nabą.

- Elektryczne szyby.

- Boczki i podłoga bagażnika obszyta welurem.

- Podniesiony lewarek zmiany biegów.

 

* Silnik:

- Swap na 1.2l 8v (Oryginalnie 703ccm)

+ Głowica splanowana o 0,7mm

+ Nowy wałek rozrządu 886

+ Dolot + stożek

+ Rozwiercone i wypolerowane kanały ssący i wydechowy, 
+ Wszystkie części (uszczelki, paski, linki etc.) wymienione na nowe - obecny przebieg kilka tysięcy kilometrów. 
+ Kolektor wydechowy 4-2-1

+ Wydech przelotowy Fi 50mm, aluminiowy.

+ Clean look
    Wlasciciel odwalil kawal dobrej roboty w samochodzie zostaly zrobione rzeczy takie jak Modyfikacje:



    * Z zewnątrz:

    - Nowy lakier z palety Kawasaki.

    - Delikatnie poszerzone błotniki.

    - Zderzaki z wersji Soleil, odpowiednio przerobione (Przedni zderzak ma wycięte wszystkie otwory w kratce, a tylny zaspawane wycięcie na wydech).

    - Wszystkie listwy, lusterka itp. polakierowane w kolor nadwozia.

    - Oryginalne felgi Rota Smoor 7x13 przód i 8x13" tył z oryginanymi dekielkami (na zdjęciach nie założone).

    - Nowe opony 175/50.

    - Zapinki na masce Momo.

    - Nowe zawieszenie gwintowane.



    * Wewnątrz:

    - Deska rozdzielcza z Fiata Seicento.

    - Obrotomierz z Shift Light'em.

    - Nowe fotele kubełkowe Mirco S2.

    - Nowe pasy szelkowe Sabelt.

    - Tylna kanapa zastąpiona płaską podłogą z wersji VAN.

    - Sportowa kierownica z nabą.

    - Elektryczne szyby.

    - Boczki i podłoga bagażnika obszyta welurem.

    - Podniesiony lewarek zmiany biegów.



    * Silnik:

    - Swap na 1.2l 8v (Oryginalnie 703ccm)

    + Głowica splanowana o 0,7mm

    + Nowy wałek rozrządu 886

    + Dolot + stożek

    + Rozwiercone i wypolerowane kanały ssący i wydechowy,
    + Wszystkie części (uszczelki, paski, linki etc.) wymienione na nowe - obecny przebieg kilka tysięcy kilometrów.
    + Kolektor wydechowy 4-2-1

    + Wydech przelotowy Fi 50mm, aluminiowy.

    + Clean look
    28 września 2013, 10:51 przez Lo3ek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Moje pierwsze motocykle! – Zaczynałem od Yamahy DT 80 LC II która miałem prawie 4 lata dostałem ją w wieku 12 lat, po 4 latach i paru remontach sprzedałem ją za grosze i dzięki pomocy finansowej ze strony ojca w tym roku (dokładniej czerwiec) kupiłem Kawasaki KMX 125 2003 rok (zarejestrowany na 50) w idealnym stanie zrobiłem nim prawie 3 tyś km i doszedłem do wniosku, że go sprzedaje bo naszła mnie chęć na supermoto, a KMX i tak nie jeżdżę w terenie bo jest zbyt ładny i zbyt dobry na to i po prostu mi go szkoda, tak więc stało się sprzedałem KMX (z dość dużym zarobkiem) tydzień przed rozpoczęciem roku szkolnego 
i po intensywnych poszukiwaniach supermoto miałem parę upatrzonych maszyn oczywiście 125/50 lecz brakowało mi trochę pieniędzy żeby coś kupić, albo jak już miałem wystarczająco dużo kasy to motocykl był jakieś 400 km od jakiegoś miasta. Z czasem doszedłem do wniosku że jednak 125/50 to jest zbyt duże ryzyko bo sam dojazd do szkoły to dla mnie 40 km dziennie (2 strony).
No i zauważyłem ładną Yamahe Aerox R Valentino Rossi (Jednak podchodziłem z dystansem do skuterów i nie zbyt podobała mi się myśl, że mam jeździć klozetem które wcześniej tak wyśmiewałem) No ale z racji nagłej potrzeby dojazdu do szkoły kupiłem Aerox'a i mam go już 2 tydzień i jestem zadowolony dodam tylko że Aerox jest full seria (między innymi dlatego go kupiłem) jedyne co nie ma seryjnego to sprzęgło. Ma on zamontowane sprzęgło Stage6 i to wszystko. Jest on w pełni odblokowany v max to około 90km/h (dla mnie i tak mało bo KMX miał v max około 150-160km/h)
No i na razie tyle
Na wiosnę planuje kupić znowu jakąś 50 lecz tym razem już s powrotem jakieś enduro i polatać do września, sprzedać i kupić sobie Już porządne supermoto (we wrześniu przyszłego roku Będzie 18 :D)
A no i Ten Aerox na zdjęciu tutaj, to nie mój, ale nie mam zdjęć mojego i dałem jakieś z neta, różni się tylko tym, że mój ma wszystko oryginalne i seryjne czyli w tym przypadku różni się tylko kierownicą.
    Zaczynałem od Yamahy DT 80 LC II która miałem prawie 4 lata dostałem ją w wieku 12 lat, po 4 latach i paru remontach sprzedałem ją za grosze i dzięki pomocy finansowej ze strony ojca w tym roku (dokładniej czerwiec) kupiłem Kawasaki KMX 125 2003 rok (zarejestrowany na 50) w idealnym stanie zrobiłem nim prawie 3 tyś km i doszedłem do wniosku, że go sprzedaje bo naszła mnie chęć na supermoto, a KMX i tak nie jeżdżę w terenie bo jest zbyt ładny i zbyt dobry na to i po prostu mi go szkoda, tak więc stało się sprzedałem KMX (z dość dużym zarobkiem) tydzień przed rozpoczęciem roku szkolnego
    i po intensywnych poszukiwaniach supermoto miałem parę upatrzonych maszyn oczywiście 125/50 lecz brakowało mi trochę pieniędzy żeby coś kupić, albo jak już miałem wystarczająco dużo kasy to motocykl był jakieś 400 km od jakiegoś miasta. Z czasem doszedłem do wniosku że jednak 125/50 to jest zbyt duże ryzyko bo sam dojazd do szkoły to dla mnie 40 km dziennie (2 strony).
    No i zauważyłem ładną Yamahe Aerox R Valentino Rossi (Jednak podchodziłem z dystansem do skuterów i nie zbyt podobała mi się myśl, że mam jeździć klozetem które wcześniej tak wyśmiewałem) No ale z racji nagłej potrzeby dojazdu do szkoły kupiłem Aerox'a i mam go już 2 tydzień i jestem zadowolony dodam tylko że Aerox jest full seria (między innymi dlatego go kupiłem) jedyne co nie ma seryjnego to sprzęgło. Ma on zamontowane sprzęgło Stage6 i to wszystko. Jest on w pełni odblokowany v max to około 90km/h (dla mnie i tak mało bo KMX miał v max około 150-160km/h)
    No i na razie tyle
    Na wiosnę planuje kupić znowu jakąś 50 lecz tym razem już s powrotem jakieś enduro i polatać do września, sprzedać i kupić sobie Już porządne supermoto (we wrześniu przyszłego roku Będzie 18 :D)
    A no i Ten Aerox na zdjęciu tutaj, to nie mój, ale nie mam zdjęć mojego i dałem jakieś z neta, różni się tylko tym, że mój ma wszystko oryginalne i seryjne czyli w tym przypadku różni się tylko kierownicą.
    15 września 2013, 22:56 przez vain124 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Własne

    Takie tam alusy do mojego małego Fiacika – Oryginalne PRAKTYCZNIE NOWE alufelgi do Fiata 126 z epoki. Felgi przejechały trochę, ale podobno mają zerowe bicie. Poprzedni właściciel wytargał je od faceta który pracował w Fiacie, ktoś zamówił i nie odebrał. A że facet od którego kupiłem się wysprzedaję (posiada rajdowego Malucha) to postanowiłem je kupić. W planach mam żeby je szprajem na biało szarpnąć. Pozwalam na dalsze udostępnianie zdjęcia.
    Oryginalne PRAKTYCZNIE NOWE alufelgi do Fiata 126 z epoki. Felgi przejechały trochę, ale podobno mają zerowe bicie. Poprzedni właściciel wytargał je od faceta który pracował w Fiacie, ktoś zamówił i nie odebrał. A że facet od którego kupiłem się wysprzedaję (posiada rajdowego Malucha) to postanowiłem je kupić. W planach mam żeby je szprajem na biało szarpnąć. Pozwalam na dalsze udostępnianie zdjęcia.
    26 sierpnia 2013, 13:22 przez Franku (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Audi 80 B2 – Audi 80 B2 z 1979 r. 
wyremontowane i doinwestowane
długo kompletowałem oryginalne części,
niestety muszę sprzedać z powodów finansowych...
    Audi 80 B2 z 1979 r.
    wyremontowane i doinwestowane
    długo kompletowałem oryginalne części,
    niestety muszę sprzedać z powodów finansowych...
    25 sierpnia 2013, 2:58 przez TomekAudi (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    SKRADZIONO GOLFA 1.9 TDI 105KM 2006 r. KTO GO WIDZIAŁ?! – Skradziony w nocy z 13 na 14.08.2013 stał na osiedlu Rzeczypospolitej w Poznaniu przy biedronce.
Tablica rejestracyjna: PO 205WM.
Zdjęcie robione od razu po kupnie z inną tablicą dlatego zakryłem!
Silnik 1.9 TDI 105KM 2006 rok, lekko powycierane felgi aluminiowe, napisy golf i TDI z dziwnym osadem-rdzą. Klimatronik, ręczna skrzynia 6 biegów, Radio oryginalne na CD, komputer pokładowy, 6 poduszek, wymieniany plastik bez nalepek jak otwiera się maskę. 
Pomóżcie złapać mi tych frajerów którzy go ukradli!
Jeżeli ktoś go widział gdzie ktokolwiek proszę o informacje na maila:  
bartas14@onet.eu
    Skradziony w nocy z 13 na 14.08.2013 stał na osiedlu Rzeczypospolitej w Poznaniu przy biedronce.
    Tablica rejestracyjna: PO 205WM.
    Zdjęcie robione od razu po kupnie z inną tablicą dlatego zakryłem!
    Silnik 1.9 TDI 105KM 2006 rok, lekko powycierane felgi aluminiowe, napisy golf i TDI z dziwnym osadem-rdzą. Klimatronik, ręczna skrzynia 6 biegów, Radio oryginalne na CD, komputer pokładowy, 6 poduszek, wymieniany plastik bez nalepek jak otwiera się maskę.
    Pomóżcie złapać mi tych frajerów którzy go ukradli!
    Jeżeli ktoś go widział gdzie ktokolwiek proszę o informacje na maila:
    bartas14@onet.eu
    14 sierpnia 2013, 12:04 przez ~poznan | Do ulubionych | Skomentuj (9)
    Mój pożeracz czasu i dawca emocji – Modyfikacje tegoroczne wykonane przeze mnie, dach w macie, felga oraz lusterka kierunki oryginalne z detalem pomarańczu, co sądzicie?
    Modyfikacje tegoroczne wykonane przeze mnie, dach w macie, felga oraz lusterka kierunki oryginalne z detalem pomarańczu, co sądzicie?
    11 sierpnia 2013, 11:54 przez GuMeK_ee (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (7)
    Źródło:

    własne

    Z cyklu Zapomniane Koncepty. – Nazwa Mono Posto tej Mazdy oznacza po prostu jedno siedzenie. Jest to model, który nie tylko był pozbawiony fotelu pasażera, ale również drugich drzwi i… połowy kabiny. Kontynuację tej formy mono możemy zobaczyć w tylnej części pojazdu w postaci pojedynczej końcówki układu wydechowego. Koncept otrzymał też pięcioramienne aluminiowe felgi w rozmiarze 18 cali. Jeśli chodzi o wnętrze, to nie zabrakło tu sportowych elementów takich jak lekki fotel Sparco, zegary, czy też kierownica w stylu F1. Oryginalne nadwozie Mono Posto powstało na bazie drugiej generacji popularnej Miaty, a projektanci przy jego tworzeniu zaczerpnęli inspirację z Jaguara D-type i Lotusa 11. Mazda Mono Posto przyciągała uwagę podczas swojej publicznej prezentacji na targach SEMA w 2000 roku. Inżynierowie Mazdy postarali się również o potężniejszą jednostkę napędową. 1,8-litrowy czterocylindrowy silnik otrzymał 190 KM mocy, czyli o 50 KM więcej niż Miata. Powstał tylko jeden egzemplarz tego samochodu.
    Nazwa Mono Posto tej Mazdy oznacza po prostu jedno siedzenie. Jest to model, który nie tylko był pozbawiony fotelu pasażera, ale również drugich drzwi i… połowy kabiny. Kontynuację tej formy mono możemy zobaczyć w tylnej części pojazdu w postaci pojedynczej końcówki układu wydechowego. Koncept otrzymał też pięcioramienne aluminiowe felgi w rozmiarze 18 cali. Jeśli chodzi o wnętrze, to nie zabrakło tu sportowych elementów takich jak lekki fotel Sparco, zegary, czy też kierownica w stylu F1. Oryginalne nadwozie Mono Posto powstało na bazie drugiej generacji popularnej Miaty, a projektanci przy jego tworzeniu zaczerpnęli inspirację z Jaguara D-type i Lotusa 11. Mazda Mono Posto przyciągała uwagę podczas swojej publicznej prezentacji na targach SEMA w 2000 roku. Inżynierowie Mazdy postarali się również o potężniejszą jednostkę napędową. 1,8-litrowy czterocylindrowy silnik otrzymał 190 KM mocy, czyli o 50 KM więcej niż Miata. Powstał tylko jeden egzemplarz tego samochodu.
    21 lipca 2013, 12:20 przez pietras413 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    BMW 320 – Piękny, klasyczny rekin. Stał kilka tygodni temu obok mojej szkoły. Przyjechał aż ze Słupska. Oryginalne alufelgi, przyzwoity stan i czarne tablice - czyż nie jest piękny?
    Piękny, klasyczny rekin. Stał kilka tygodni temu obok mojej szkoły. Przyjechał aż ze Słupska. Oryginalne alufelgi, przyzwoity stan i czarne tablice - czyż nie jest piękny?
    12 lipca 2013, 19:33 przez wnusiu94 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Własne fotografie

    Nowe starocie – Robiąc porządki na strychu znalazłem nowiuśkie dwa cylindry do trabanta. Niestety oryginalne kartony się nie zachowały, były strasznie podarte. Miłe znalezisko
    Robiąc porządki na strychu znalazłem nowiuśkie dwa cylindry do trabanta. Niestety oryginalne kartony się nie zachowały, były strasznie podarte. Miłe znalezisko
    10 lipca 2013, 14:10 przez tobi3776 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Źródło:

    Własne

    Fiat 126P vel MALY – Lakier z Fiata 500, Limitowane brązowe szyby, i oryginalne zderzaki. Wszystko odrestaurowane, czy nie daje 100% efektu?
    Lakier z Fiata 500, Limitowane brązowe szyby, i oryginalne zderzaki. Wszystko odrestaurowane, czy nie daje 100% efektu?
    3 lipca 2013, 14:25 przez ~xxxx | Do ulubionych | Skomentuj (7)