Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation

Szukaj


 

Znalazłem 311 takich materiałów
A oni nadal działają jak milicja...
3 lutego 2017, 21:36 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
Tym razem przedstawiam Wam samochód którym jeździ połowa ludzi w Polsce, nie wiedzą oni że Passat jest zajebisty i przez to wybrali Vectrę. Ale właściwie dlaczego? Może ten film Wam odpowie na to pytanie.
13 lipca 2016, 15:00 przez Kickster (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
Źródło: facebook.com/KicksterTV
Moje pierwsze autko – Mieszkam w UK mam 19 lat i jako pierwszy samochód po długich poszukiwaniach, zakupiłem BMW 316i. Pewnie większość młodych osób zamieszkałych w UK zmaga się z zakupem pierwszego samochodu z powodu wielkich cen ubezpieczeniowych.. Miałem tak samo zacząłem poszukiwać od małych samochodów typu Golf, Focus itp. ale ceny za ubezpieczenie na te samochody były wielgaśnie wielkie. Trzeba pamiętać że podczas zakupu szukania ubezpieczeń nie ma co przesadzać z milami ani z innymi informacjami. Za BMW płace 1,600 funtów rocznie i jest to pełne ubezpieczenie, z samochodu jestem super ucieszony i na pewno polecam innym. 

PS.: Nie zalecam kupna samochodów od muzułmanów jako że oni bardzo kłamią.
Mieszkam w UK mam 19 lat i jako pierwszy samochód po długich poszukiwaniach, zakupiłem BMW 316i. Pewnie większość młodych osób zamieszkałych w UK zmaga się z zakupem pierwszego samochodu z powodu wielkich cen ubezpieczeniowych.. Miałem tak samo zacząłem poszukiwać od małych samochodów typu Golf, Focus itp. ale ceny za ubezpieczenie na te samochody były wielgaśnie wielkie. Trzeba pamiętać że podczas zakupu szukania ubezpieczeń nie ma co przesadzać z milami ani z innymi informacjami. Za BMW płace 1,600 funtów rocznie i jest to pełne ubezpieczenie, z samochodu jestem super ucieszony i na pewno polecam innym.

PS.: Nie zalecam kupna samochodów od muzułmanów jako że oni bardzo kłamią.
10 marca 2016, 23:20 przez bystry96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
I co gorsze oni myślą, że zajmują się profesjonalnymi modyfikacjami samochodów. Na kanale mają więcej "projektów".
21 lutego 2016, 20:25 przez Sylo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (16)
Warto pamiętać – Za kilka dni będziemy obchodzić rocznice śmierci dwóch wielkich kierowców rajdowych, Polskich kierowców rajdowych. 12 rocznice śmierci Janusza Kuliga i 23 rocznice śmierci Mariana Bublewicza. Byli oni wielokrotnymi mistrzami naszego kraju i także jak jeden i drugi Wice-mistrzami Europy. Przynieśli Oni nam dużo radości, emocji za życia zwyciężając na krajowych rajdach i zagranicznych. Więc warto o nich pamiętać. Spoczywajcie w pokoju.
Za kilka dni będziemy obchodzić rocznice śmierci dwóch wielkich kierowców rajdowych, Polskich kierowców rajdowych. 12 rocznice śmierci Janusza Kuliga i 23 rocznice śmierci Mariana Bublewicza. Byli oni wielokrotnymi mistrzami naszego kraju i także jak jeden i drugi Wice-mistrzami Europy. Przynieśli Oni nam dużo radości, emocji za życia zwyciężając na krajowych rajdach i zagranicznych. Więc warto o nich pamiętać. Spoczywajcie w pokoju.
Rodzina na to mówi: "grzebki". Pogrzebie tutaj, pogrzebie tam, może coś wyjdzie, a skasuje tyle, ile autoryzowany serwis, albo firma faktycznie na tym się znająca, dająca gwarancję i fakturę na parawę. Każdy z nas, mających auto, przerabiał to pewnie choć raz. Oni pracując w szarej strefie mają zbyt dużą ilość klientów, więc każdemu robią na przysłowiowe "odwal się" aby następna kasa z fuszerki wpadła.
18 stycznia 2016, 6:10 przez ~kamilg007 | Do ulubionych | Skomentuj (1)
Jak widać nawet oni nie potrafią kierować autem. Mężczyzna stojący na przystanku zginął na miejscu. W komentarzu drugi filmik ze skutkami zdarzenia.
21 października 2015, 16:42 przez Juru (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
Dodge Monaco 1970 – W tych czasach amerykańskie sedany były tak ogromne, że nikomu nie potrzebne były SUVy i minivany. Przeciętna amerykańska rodzina miała wówczas dwa i pół dzieciaka oraz psa, i wszyscy oni mogli zmieścić się w 1970 roku do takiego wozu, jak Dodge Monaco. Pod maską odnajdziemy tu jedyną opcję w tym roczniku– 300-konne V8 o pojemności 383 cali sześciennych, wystarczające by w razie potrzeby pójść pełnym bokiem, niczym w rasowym wozie typu muscle car.
W tych czasach amerykańskie sedany były tak ogromne, że nikomu nie potrzebne były SUVy i minivany. Przeciętna amerykańska rodzina miała wówczas dwa i pół dzieciaka oraz psa, i wszyscy oni mogli zmieścić się w 1970 roku do takiego wozu, jak Dodge Monaco. Pod maską odnajdziemy tu jedyną opcję w tym roczniku– 300-konne V8 o pojemności 383 cali sześciennych, wystarczające by w razie potrzeby pójść pełnym bokiem, niczym w rasowym wozie typu muscle car.
28 sierpnia 2015, 18:52 przez Juru (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)