Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 319 takich materiałów
    Chłopaki w komentarzach pod filmem pisali że doszli do porozumienia po godzienie. Dostali mandat za brak dokumentów przy sobie, a oni za przebywanie pod wpływem mając dzieci pod opieką
    2 sierpnia 2017, 21:30 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Jazda na suwak - dlaczego powinna być obowiązkowa? – No właśnie. Najpierw podstawy. Co to takiego? To zasada zamka błyskawicznego. Jeden z lewej, jeden z prawej, jeden z lewej, jeden z prawej. Jest to najlepsza wymyślona do tej pory metoda utrzymania płynności ruchu. Działa na całym Zachodzie, nie działa w Polsce. Dlaczego? Bo tu znajdują się myślący inaczej. Ale o wszystkim po kolei.

Dwa pasy ruchu w jednym kierunku. Świetna sprawa. Ruch jest płynny i bezpieczny. Załóżmy, że to droga w mieście. Dopóki pasy są dwa, jakoś to idzie. Cały dramat zaczyna się, jak jeden pas się kończy, a droga łączy się z inną wielopasmową drogą. 

W świecie idealnym kierowcy jadą do końca pasa (wykorzystują oba pasy do samego końca) i tuż przed zwężeniem zmieniają pas na właściwy (ten, który się nie kończy). I robią to bardzo sprytnie. Jedzie jeden samochód z pasa, który się kończy i jeden z pasa, który ciągnie się dalej. Samochody wolniej, ale jadą cały czas. I teraz pas, na którym zjechały się pojazdy wpada do kolejnej drogi wielopasmowej. Tam w zależności od natężenia ruchu albo stosuje się podobną zasadę (czyli jeden z pasa drogi głównej, jeden z pasa dojazdowego), albo jak jest mniejszy ruch kierowcy z drogi głównej zmieniają pas na środkowy lub lewy, by umożliwić włączenie się do ruchu kierowcom z drogi dojazdowej. Ważne jest także, że pas rozbiegowy zawsze jest wykorzystywany do samego końca. I dopiero tam po uprzednim rozpędzeniu się powinno nastąpić włączenie do ruchu. Albo poprzez płynny wjazd, albo poprzez zasadę zamka błyskawicznego. W ten sposób wykorzystuje się całą możliwą szerokość drogi i wydatnie zmniejsza się długości korków i zwiększa płynność ruchu. To działa wszędzie... Natomiast w Polsce...

W Polsce to nie działa. Wąsaci Janusze i szeryfowie dróg mają swój własny punkt widzenia świata i nie będzie im żaden tłumok z zachodu mówił, jak mają jeździć. Oni wiedzą lepiej. Pierwszy poważny zgrzyt następuje przed zwężeniem. I to nie przed samym zwężeniem, tylko parę kilometrów wstecz. Kończy się lewy pas. Szeryf jedzie okrakiem pomiędzy dwoma pasami i spycha wszystkich na prawy pas. Bo ci co na lewym jadą do końca to cwaniaki, a ci co na prawym, to uczciwie czekający. Do głowy szeryfowi nie przyjdzie, że o wiele lepiej jest, jak kierowcy się zaczną zjeżdżać przed zwężeniem. Szeryf tego nie ogarnia. On tylko zatrzymuje cwaniaków. Stój karnie i czekaj na swoją kolej. I teraz jest tak. Na dwóch pasach mamy korek długości 3 kilometrów. Ale na jednym pasie będzie to już 6 kilometrów. Taki tasiemiec blokuje kolejne skrzyżowania i ruch praktycznie zamiera. Przez głupie widzimisię Janusza - nieudacznika lub szeryfa z własną wizją świata. Załóżmy, że dotelepiesz sie do zwężenia stojąc karnie w 6 kilometrowym (zamiast 3 kilometrowym) korku. Czy to koniec? A gdzieżby tam. Pas rozbiegowy to także szaleństwo. Jedni jadą jak powinni do końca, inni wskakują w połowie, a jeszcze inni na linii ciągłej i polu wyłączonym, bo akurat na pasie prawym się luka zrobiła. Kołowrotek i samowolka. No i kierowcy z drogi głównej (także Janusze i szeryfi) widzą świat jasno. Jadę na prawym, zderzak w zderzak i tak, aby tylko ten z wjazdówki nie wskoczył przede mną. Bo łolaboga, będę jeden samochód dalej i świat się skończy.  Więc jedzie za poprzednikiem i nie wpuszcza. Tamten niech czeka karnie. Bo tak mówią przepisy. Koniec. A nawet jak nie ma korka na mojej drodze i ktoś się włącza z rozbiegówki, to... jadę swoim pasem, a tamten niech się martwi jak się włączyć do ruchu. Bo on powinien o tym wiedzieć. My Grażyna jedziemy swoje i swoim. 

Właśnie tak to wygląda w Polsce. Za grosz empatii, zrozumienia i kultury. Ja z niecierpliwością czekam na czasy, kiedy zasada zamka błyskawicznego będzie obowiązkowa. I kiedy szeryfom sztucznie robiącym korki będzie obligatoryjnie nakładany mandat. Najlepiej taki z 1000 złotych i 15 punktów karnych. Wtedy szeryfowanie skończy się raz na zawsze... 

I oby to się stało jak najszybciej.

Jeśli chcesz się wypowiedzieć na jakiś temat związany z motoryzacją, chcesz pokazać nowości samochodowe, chcesz się pochwalić swoim autem - opisuj. Rób galerie. Ja takie rzeczy jak gorące wiadomości opublikuję i to od razu na pierwszej stronie serwisu.
    No właśnie. Najpierw podstawy. Co to takiego? To zasada zamka błyskawicznego. Jeden z lewej, jeden z prawej, jeden z lewej, jeden z prawej. Jest to najlepsza wymyślona do tej pory metoda utrzymania płynności ruchu. Działa na całym Zachodzie, nie działa w Polsce. Dlaczego? Bo tu znajdują się myślący inaczej. Ale o wszystkim po kolei.

    Dwa pasy ruchu w jednym kierunku. Świetna sprawa. Ruch jest płynny i bezpieczny. Załóżmy, że to droga w mieście. Dopóki pasy są dwa, jakoś to idzie. Cały dramat zaczyna się, jak jeden pas się kończy, a droga łączy się z inną wielopasmową drogą.

    W świecie idealnym kierowcy jadą do końca pasa (wykorzystują oba pasy do samego końca) i tuż przed zwężeniem zmieniają pas na właściwy (ten, który się nie kończy). I robią to bardzo sprytnie. Jedzie jeden samochód z pasa, który się kończy i jeden z pasa, który ciągnie się dalej. Samochody wolniej, ale jadą cały czas. I teraz pas, na którym zjechały się pojazdy wpada do kolejnej drogi wielopasmowej. Tam w zależności od natężenia ruchu albo stosuje się podobną zasadę (czyli jeden z pasa drogi głównej, jeden z pasa dojazdowego), albo jak jest mniejszy ruch kierowcy z drogi głównej zmieniają pas na środkowy lub lewy, by umożliwić włączenie się do ruchu kierowcom z drogi dojazdowej. Ważne jest także, że pas rozbiegowy zawsze jest wykorzystywany do samego końca. I dopiero tam po uprzednim rozpędzeniu się powinno nastąpić włączenie do ruchu. Albo poprzez płynny wjazd, albo poprzez zasadę zamka błyskawicznego. W ten sposób wykorzystuje się całą możliwą szerokość drogi i wydatnie zmniejsza się długości korków i zwiększa płynność ruchu. To działa wszędzie... Natomiast w Polsce...

    W Polsce to nie działa. Wąsaci Janusze i szeryfowie dróg mają swój własny punkt widzenia świata i nie będzie im żaden tłumok z zachodu mówił, jak mają jeździć. Oni wiedzą lepiej. Pierwszy poważny zgrzyt następuje przed zwężeniem. I to nie przed samym zwężeniem, tylko parę kilometrów wstecz. Kończy się lewy pas. Szeryf jedzie okrakiem pomiędzy dwoma pasami i spycha wszystkich na prawy pas. Bo ci co na lewym jadą do końca to cwaniaki, a ci co na prawym, to uczciwie czekający. Do głowy szeryfowi nie przyjdzie, że o wiele lepiej jest, jak kierowcy się zaczną zjeżdżać przed zwężeniem. Szeryf tego nie ogarnia. On tylko zatrzymuje cwaniaków. Stój karnie i czekaj na swoją kolej. I teraz jest tak. Na dwóch pasach mamy korek długości 3 kilometrów. Ale na jednym pasie będzie to już 6 kilometrów. Taki tasiemiec blokuje kolejne skrzyżowania i ruch praktycznie zamiera. Przez głupie widzimisię Janusza - nieudacznika lub szeryfa z własną wizją świata. Załóżmy, że dotelepiesz sie do zwężenia stojąc karnie w 6 kilometrowym (zamiast 3 kilometrowym) korku. Czy to koniec? A gdzieżby tam. Pas rozbiegowy to także szaleństwo. Jedni jadą jak powinni do końca, inni wskakują w połowie, a jeszcze inni na linii ciągłej i polu wyłączonym, bo akurat na pasie prawym się luka zrobiła. Kołowrotek i samowolka. No i kierowcy z drogi głównej (także Janusze i szeryfi) widzą świat jasno. Jadę na prawym, zderzak w zderzak i tak, aby tylko ten z wjazdówki nie wskoczył przede mną. Bo łolaboga, będę jeden samochód dalej i świat się skończy. Więc jedzie za poprzednikiem i nie wpuszcza. Tamten niech czeka karnie. Bo tak mówią przepisy. Koniec. A nawet jak nie ma korka na mojej drodze i ktoś się włącza z rozbiegówki, to... jadę swoim pasem, a tamten niech się martwi jak się włączyć do ruchu. Bo on powinien o tym wiedzieć. My Grażyna jedziemy swoje i swoim.

    Właśnie tak to wygląda w Polsce. Za grosz empatii, zrozumienia i kultury. Ja z niecierpliwością czekam na czasy, kiedy zasada zamka błyskawicznego będzie obowiązkowa. I kiedy szeryfom sztucznie robiącym korki będzie obligatoryjnie nakładany mandat. Najlepiej taki z 1000 złotych i 15 punktów karnych. Wtedy szeryfowanie skończy się raz na zawsze...

    I oby to się stało jak najszybciej.

    Jeśli chcesz się wypowiedzieć na jakiś temat związany z motoryzacją, chcesz pokazać nowości samochodowe, chcesz się pochwalić swoim autem - opisuj. Rób galerie. Ja takie rzeczy jak gorące wiadomości opublikuję i to od razu na pierwszej stronie serwisu.
    16 czerwca 2017, 15:06 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    Potężne maszyny mega 4x4 i 6x6. Oni wiedzą, jak dostać się do ściany, a nawet skały.
    3 maja 2017, 10:30 przez Ivanko (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Oni chyba byli w megatransportach...
    16 kwietnia 2017, 13:52 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    8 kwietnia 2017, 23:08 przez cax (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    O tym jak podróbka stała się oryginałem, czyli Chińczycy kupują BMW – I nie, nie chodzi o samochody tej marki, a o całą firmę. Pamiętacie podróbkę BMW X5? Robiła ją firma CEO. BMW swego czasu wytoczyło proces firmie CEO i proces przegrało. Rząd Chiński powiedział, że samochód ten (CEO) ani trochę nie przypomina BMW. Firma CEO poszła po rozum do głowy i zamiast produkować podróbki postanowiła produkować oryginały. W jaki sposób? Kupując 51% akcji BMW stała się jej właścicielem. Brzmi szokująco? To dalej będzie jeszcze weselej. Jako nowy właściciel będą oni wprowadzać zmiany w BMW. Przede wszystkim skupią się na tańszym w produkcji przednim napędzie. Napęd klasyczny zachowają tylko pojazdy serii 5 i 7. Seria X pozostanie póki co przy napędzie na cztery koła, ale są pomysły, by zrobić napęd przedni z dołączanym przez Haldex napędem tylnym. To nie koniec zmian. Ponieważ Chińczycy bardzo sobie cenią ilość miejsca z tyłu, to wszystkie pojazdy będą wydłużane. I to niezależnie od tego, czy idą na Europę, czy na Chiny. Każdy pojazd ma być wydłużony (wzorem Superba pierwszej generacji) pomiędzy przednimi fotelami, a tylną kanapą. Jakby tego było mało, to Chińczycy planują wprowadzić bardziej komfortowe i miękkie zawieszenia. Zawieszenia sportowe będą w serii M, ale także będą musiały mieć tryb komfortowy i to jako podstawowy. Tryb Dynamic będzie mógł być włączany opcjonalnie i nie dłużej niż 30 minut. Z ciekawego wyposażenia obowiązkowego należy jeszcze wymienić to, że każdy samochód musi mieć podgrzewacz miseczki z ryżem. I to tak zaprojektowany, by był integralną częścią auta i nie dało by się go usunąć. Z drobnych zmian należy jeszcze wyliczyć zmianę kolorystyki loga BMW. Biało - niebieska szachownica będzie miało kolory żółto - czerwone. Jak Wam się podoba dobra zmiana w BMW?
    I nie, nie chodzi o samochody tej marki, a o całą firmę. Pamiętacie podróbkę BMW X5? Robiła ją firma CEO. BMW swego czasu wytoczyło proces firmie CEO i proces przegrało. Rząd Chiński powiedział, że samochód ten (CEO) ani trochę nie przypomina BMW. Firma CEO poszła po rozum do głowy i zamiast produkować podróbki postanowiła produkować oryginały. W jaki sposób? Kupując 51% akcji BMW stała się jej właścicielem. Brzmi szokująco? To dalej będzie jeszcze weselej. Jako nowy właściciel będą oni wprowadzać zmiany w BMW. Przede wszystkim skupią się na tańszym w produkcji przednim napędzie. Napęd klasyczny zachowają tylko pojazdy serii 5 i 7. Seria X pozostanie póki co przy napędzie na cztery koła, ale są pomysły, by zrobić napęd przedni z dołączanym przez Haldex napędem tylnym. To nie koniec zmian. Ponieważ Chińczycy bardzo sobie cenią ilość miejsca z tyłu, to wszystkie pojazdy będą wydłużane. I to niezależnie od tego, czy idą na Europę, czy na Chiny. Każdy pojazd ma być wydłużony (wzorem Superba pierwszej generacji) pomiędzy przednimi fotelami, a tylną kanapą. Jakby tego było mało, to Chińczycy planują wprowadzić bardziej komfortowe i miękkie zawieszenia. Zawieszenia sportowe będą w serii M, ale także będą musiały mieć tryb komfortowy i to jako podstawowy. Tryb Dynamic będzie mógł być włączany opcjonalnie i nie dłużej niż 30 minut. Z ciekawego wyposażenia obowiązkowego należy jeszcze wymienić to, że każdy samochód musi mieć podgrzewacz miseczki z ryżem. I to tak zaprojektowany, by był integralną częścią auta i nie dało by się go usunąć. Z drobnych zmian należy jeszcze wyliczyć zmianę kolorystyki loga BMW. Biało - niebieska szachownica będzie miało kolory żółto - czerwone. Jak Wam się podoba dobra zmiana w BMW?
    1 kwietnia 2017, 2:39 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (6)
    A oni nadal działają jak milicja...
    3 lutego 2017, 21:36 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Tym razem przedstawiam Wam samochód którym jeździ połowa ludzi w Polsce, nie wiedzą oni że Passat jest zajebisty i przez to wybrali Vectrę. Ale właściwie dlaczego? Może ten film Wam odpowie na to pytanie.
    13 lipca 2016, 15:00 przez Kickster (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Źródło: facebook.com/KicksterTV