Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 29 takich materiałów
    Toyota Supra 500+ znowu jest czerwona! Zleciała okleina, a wleciało skrzydło i przedni splitter. Obie rzeczy są z carbonu i obie zrobiliśmy sami. Drugich takich nie ma na całym świecie. Samo zaprojektowanie i wykonanie splittera zajęło – uwaga – 250 roboczogodzin! Czemu to taki czasochłonny proces? Bo postawiliśmy na najwyższą jakość, wyjątkowy rodzaj carbonu, a przede wszystkim odwzorowaliśmy w 100 proc. fabryczne, oryginalne mocowania. Dzięki temu wszystko pasuje idealnie i jest plug & play. Każdy da radę zamontować to sam, przy użyciu najprostszych narzędzi.

    PS: Jeżeli chcielibyście zamówić takie skrzydło lub splitter do swojej Supry, napiszcie do Łukasza na Instagramie: @lukaszbak_ca​roseria

    Lista dotychczasowych modyfikacji:
    1. Down pipe: TurboWorks
    2. GPF Bypass: Milltek
    3. Usunięcie błędów ze sterownika i pierwsze strojenie: Synek Tune
    4. Dolot i filtr powietrza: Eventuri by PG Performance
    5. Felgi: Japan Racing Wheels SL01 (19x10,5 tył i 19x9,5 przód)
    6. Opony: Vredestein Wintrack Pro (zima) oraz Vorti R+ (lato) w rozmiarze 275/35 R19 oraz 305/30 R19
    7. Pierwsza modyfikacja sterownika silnika: Synek Tune
    8. Zawieszenie: KW V3 (obniżone o 2 cm względem serii)
    9. Chłodnica intercoolera: Forge Motorsport
    10. Oklejenie auta: Małachowski Projekt oraz Wrapster
    11. Modyfikacje turbosprężarki: Perun Turbo
    12. Finalne strojenie silnika: Maciek Stelmaszuk, Strojenia.pl
    13. Strojenie zawieszenia: Bartek Czwartosz, racing.pl
    14. Hamulce: WRK Brakes
    15. Układ wydechowy: Kamil Kopeć, ArcHouse
    16. Pakiet aero: Caroseria Carbon

    Osiągi:
    Moc: 570 KM (seria: 340 KM)
    Moment obrotowy: 700 Nm (seria: 500 Nm)
    0-100: 4 sek. (seria: 4,3 sek.)
    0-200: ca. 11,8 sek. (seria: 16,7 sek.)
    100-200: 7,8 sek. (seria: 12,8 sek.)
    30 listopada 2022, 14:03 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Toyota Hilux Dakar – Terenowy samochód z nadwoziem typu pick-up produkowany przez koncern Toyota od 1968 roku. Nazwa Hilux wywodzi się z określenia highly-luxurious, co po angielsku oznacza bardzo luksusowy. Początkowo oferowany głównie w Azji i Stanach Zjednoczonych, powoli rozpoczął podbój całego świata. Przyczyniła się do tego wersja z napędem na cztery koła, którą zaczęto oferować w 1979 roku. W 1975 roku zrezygnowano z nazwy Hilux na rynku północnoamerykańskim a dwadzieścia lat później model ten definitywnie z niego zniknął, zastąpiony przez model Tacoma. Jednak na wszystkich pozostałych rynkach jest on dostępny do dziś. Ósma generacja Toyoty Hilux zadebiutowała w 2015 roku. Samochód stał się o 75 mm dłuższy i 20 mm szerszy od poprzednika, a przy tym jest o 45 mm niższy. Wzrosła również wielkość skrzyni ładunkowej, której maksymalna szerokość osiągnęła wartość 1645 mm. W 2019 roku z okazji zwycięstwa w Rajdzie Dakar Toyota wprowadziła na rynek model Hilux w limitowanej wersji Dakar 2019. Samochód jest dostępny w dwóch wersjach kolorystycznych - białej i pomarańczowej, ma dodatkowe oklejenie, zmieniony grill i przedni zderzak, zamykaną klapę przestrzeni bagażowej w kolorze nadwozia, a także czarne, 18-calowe felgi oraz wnętrze wykończone w tym samym kolorze.
    Terenowy samochód z nadwoziem typu pick-up produkowany przez koncern Toyota od 1968 roku. Nazwa Hilux wywodzi się z określenia highly-luxurious, co po angielsku oznacza bardzo luksusowy. Początkowo oferowany głównie w Azji i Stanach Zjednoczonych, powoli rozpoczął podbój całego świata. Przyczyniła się do tego wersja z napędem na cztery koła, którą zaczęto oferować w 1979 roku. W 1975 roku zrezygnowano z nazwy Hilux na rynku północnoamerykańskim a dwadzieścia lat później model ten definitywnie z niego zniknął, zastąpiony przez model Tacoma. Jednak na wszystkich pozostałych rynkach jest on dostępny do dziś. Ósma generacja Toyoty Hilux zadebiutowała w 2015 roku. Samochód stał się o 75 mm dłuższy i 20 mm szerszy od poprzednika, a przy tym jest o 45 mm niższy. Wzrosła również wielkość skrzyni ładunkowej, której maksymalna szerokość osiągnęła wartość 1645 mm. W 2019 roku z okazji zwycięstwa w Rajdzie Dakar Toyota wprowadziła na rynek model Hilux w limitowanej wersji Dakar 2019. Samochód jest dostępny w dwóch wersjach kolorystycznych - białej i pomarańczowej, ma dodatkowe oklejenie, zmieniony grill i przedni zderzak, zamykaną klapę przestrzeni bagażowej w kolorze nadwozia, a także czarne, 18-calowe felgi oraz wnętrze wykończone w tym samym kolorze.
    9 kwietnia 2022, 20:30 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    To, że udało nam się wycisnąć z Supry 570 koni nie oznacza, że projekt się zakończył. Zostało jeszcze kilka rzeczy do zrobienia, a na pierwszy ogień idzie wydech. „Ogień” nie jest w tym wypadku słowem przypadkowym, bo liczmy, że w końcówkach układu wydechowego pojawią się marchewy. Pytanie, czy da się zrobić wydech tak, żeby nie męczył przy codziennej, normalnej jeździe, ale na przykład na torze kruszył szkło? Kamil Kopeć z ArcHouse w Siestrzeni twierdzi, że da się. Dlatego to jemu powierzyliśmy wykonanie nowego układu wydechowego. Zobaczcie, jak wyszło.

    PS: Więcej Supry i innych samochodów u mnie na Instagramie: @lukaszbak_ca​roseria

    Lista dotychczasowych modyfikacji:
    1. Down pipe: TurboWorks
    2. GPF Bypass: Milltek
    3. Usunięcie błędów ze sterownika i pierwsze strojenie: Synek Tune
    4. Dolot i filtr powietrza: Eventuri by PG Performance
    5. Felgi: Japan Racing Wheels SL01 (19x10,5 tył i 19x9,5 przód)
    6. Opony: Vredestein Wintrack Pro (zima) oraz Vorti R+ (lato) w rozmiarze 275/35 R19 oraz 305/30 R19
    7. Pierwsza modyfikacja sterownika silnika: Synek Tune
    8. Zawieszenie: KW V3 (obniżone o 2 cm względem serii)
    9. Chłodnica intercoolera: Forge Motorsport
    10. Oklejenie auta: Małachowski Projekt oraz Wrapster
    11. Modyfikacje turbosprężarki: Perun Turbo
    12. Finalne strojenie silnika: Maciek Stelmaszuk, Strojenia.pl
    13. Strojenie zawieszenia: Bartek Czwartosz, racing.pl
    14. Hamulce: WRK Brakes
    15. Układ wydechowy: Kamil Kopeć, ArcHouse

    Osiągi:
    Moc: 570 KM (seria: 340 KM)
    Moment obrotowy: 700 Nm (seria: 500 Nm)
    0-100: 4 sek. (seria: 4,3 sek.)
    0-200: ca. 11,8 sek. (seria: 16,7 sek.)
    100-200: 7,8 sek. (seria: 12,8 sek.)
    28 marca 2022, 9:50 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    W tym filmie zobaczycie jakie emocje towarzyszyły nam po tym jak dostaliśmy telefon że Nasz Golf 8 R przyjechał do salonu, odbiór roboczy auta. Następnie przetransportowaliśmy auto do "Clair Kosmetyka Samochodowa" na korektę lakieru oraz mycie detalingowe. Następnie autko trafi do firmy Wrapster na oklejenie. Obserwujcie nas bo na prawdę warto. Bądzcie świadkiem pierwszego Tuningu Golfa 8R w Polsce. Dziękujemy firmie Motorpol Wrocław za ekspresowe załatwienie samochodu.
    5 sierpnia 2021, 18:59 przez 94krakus94 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    MB GLK z ciekawym oklejeniem – Swego czasu na wakacjach w Świnoujściu spotkałem taką ciekawą furę :D Mniemam, że oklejenie miało podkreślić "opływowość" auta :P
    Swego czasu na wakacjach w Świnoujściu spotkałem taką ciekawą furę :D Mniemam, że oklejenie miało podkreślić "opływowość" auta :P
    3 kwietnia 2018, 11:54 przez StrazaKK122 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Własne