Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 535 takich materiałów
    1996 Chevrolet Impala SS – Siódma generacja Impali został zaprezentowana po raz pierwszy w 1994 roku i produkowana była do 1996. Impala powróciła na rynek po 9-letniej przerwie w znacznie zmarginalizowanej roli niż dotychczas. Samochód był oferowany jedynie w niskonakładowym sportowym wariancie oznaczonym nazwą SS, stanowiąc uzupełnienie oferty równolegle oferowanego, bardziej luksusowego Caprice. Oferowana jedynie w trzech barwach nadwozia, Impala siódmej generacji wyróżniała się typowym dla Chevroletów z połowy lat 90. wieku krągłymi proporcjami nadwozia, zyskując nisko osadzone, podłużne reflektory, a także owalne lampy tylne i dużą powierzchnię przeszkolną. Impala posiada silnik V8 o pojemności 5,7 l, który wytwarzał moc 260 KM. Samochód osiąga prędkość maksymalną 229 km/h, a przyspieszenie 0-60 mili trwa 7 sekund.
    Siódma generacja Impali został zaprezentowana po raz pierwszy w 1994 roku i produkowana była do 1996. Impala powróciła na rynek po 9-letniej przerwie w znacznie zmarginalizowanej roli niż dotychczas. Samochód był oferowany jedynie w niskonakładowym sportowym wariancie oznaczonym nazwą SS, stanowiąc uzupełnienie oferty równolegle oferowanego, bardziej luksusowego Caprice. Oferowana jedynie w trzech barwach nadwozia, Impala siódmej generacji wyróżniała się typowym dla Chevroletów z połowy lat 90. wieku krągłymi proporcjami nadwozia, zyskując nisko osadzone, podłużne reflektory, a także owalne lampy tylne i dużą powierzchnię przeszkolną. Impala posiada silnik V8 o pojemności 5,7 l, który wytwarzał moc 260 KM. Samochód osiąga prędkość maksymalną 229 km/h, a przyspieszenie 0-60 mili trwa 7 sekund.
    Nagranie oczywiście specjalnie jest ciut dłuższe, żeby nie było podejrzeń, ze coś odwaliłem wcześniej. Zacznijcie od zwiększenia głośności, żeby słyszeć w którym momencie zasygnalizowałem parkowanie.

    Taksówkarz wykazał się kompletnym brakiem znajomości przepisów uniemożliwiając mi wykonanie parkowania równoległego (wjazd tyłem). Czy mogłem wjechać przodem? Nie, ponieważ mam nisko zderzak i obawiałem się, ze zahaczę o krawężnik. Czy mogłem go najpierw przepuścić? Nie miałem możliwości. Ul. Bankowa na starym mieście w Toruniu jest ul. jednokierunkową i na tyle ciasną, ze 2 samochody nie przejada obok siebie.

    A teraz zapraszam na wyjaśnienia poszczególnych sytuacji widocznych na nagraniu:
    ze względu na agresywne zachowanie kierowcy (raczej nie słychać na nagraniu), zacząłem odpowiadać mu tak samo
    cham każe mi wypie*dalac do swojej wioski. Wysiadłem z auta i poszedłem do niego.
    "złotówa" upiera się, ze sygnalizowałem manewr skrętu w lewo (na najbliższym skrzyżowaniu jest nakaz jazdy w prawo;)) i uważa, ze wsteczny powinienem był wrzucić jadąc do przodu (facepalm).
    pod wpływem emocji go wyzwałem. Usłyszałem, ze zaraz do mnie wysiądzie wiec wróciłem się do auta po gaz pieprzowy. Jestem człowiekiem, który za wszelka cenę unika bijatyk. Nie zamierzałem go atakować, jedynie się bronić, ale sprowokowałem go do wyjścia
    taksiarz oskarża mnie o popychanie. Prawda jest taka, ze to on mnie usiłował przepchnąć klatka piersiową, ale moja pozycja powodowała, ze się ode mnie odbijał. Chwile później pchnął moją rękę, w której trzymałem gaz. Zobaczył, co mam w dłoni i cofnął się do auta po swój gaz. W momencie pchnięcia ręki, a nawet przepychania klatką miałem podstawy by użyć gazu, bo kierowca naruszył moją nietykalność cielesną, ale nie zrobiłem tego.
    szybko rozpoznałem jakim gazem dysponuje taksówkarz i wiedziałem, ze miał byle go*no. Miałem większy zasięg rażenia.
    z mojej strony pada ostrzeżenie "podejdź". Sugerowałem tym, ze zrobi jeszcze jeden krok i rozpylę gaz, bo kierowca był w jego zasięgu.
    mowie, ze zasygnalizowałem, ze będę wykonywałem parkowanie. "złotówa" dalej się upiera, ze kierunkowskaz służy tylko do sygnalizacji skrętu.

    Postanowiłem postać do momentu, aż pojawi się 3 auto. W 2:55 podjechało inne auto, spróbowałem jeszcze raz cofnąć, ale głupek na to nie pozwolił. Odpuściłem baranowi i odjechałem najbliższą uliczkę. Celowo go przepuściłem, żeby dokładnie nagrać cale jego auto. Potem musiałem objechać pól starówki, żeby zaparkować w tym samym miejscu. A wystarczyło, żeby taksiarz okazał się zdrowym rozsądkiem i umożliwił mi manewr parkowania. Zaraz po tej sytuacji zadzwoniłem na infolinię korporacji, żeby się dowiedzieć, jak złożyć zażalenie na kierowcę. 4 dni po zdarzeniu złożyłem telefonicznie zażalenie, a na prośbę zarządu, wysłałem nagranie całej sytuacji. Na końcu znajdziecie odpowiedź.
    22 marca 2022, 23:55 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Siemanko! Dzisiaj wymiana sprężyn i amortyzatorów w Golfie. Stare amortyzatory były już słabe i golf strasznie nisko siedział. Chcieliśmy trochę podnieść auto, czy nam się udało?
    1 lutego 2022, 20:24 przez levy52 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Czy odpali po długim staniu? Krótki filmik z wyciągania z garażu trabanta i zimowej przejażdżki dwusuwem bez żadnego ogrzewania i na glebie!
    Nisko, twardo (-15cm), felgi 15x7,5 w miejsce starych 13x4 i wyczynowy wydech
    7 lutego 2020, 21:16 przez Maxxx601 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    UKZUK, żuk Party bus

    Corrado –
    27 stycznia 2020, 0:05 przez ~mk8891 | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Prywatne

    Bora –
    26 stycznia 2020, 23:38 przez ~mk8891 | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Prywatne

    Bora –
    26 stycznia 2020, 23:44 przez ~mk8891 | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Prywatne

    Nisko –
    29 kwietnia 2019, 22:03 przez galandt (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Vw Bora –
    25 marca 2019, 20:06 przez ~mk8891 | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Prywatne