Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 176 takich materiałów
    Zaufany serwis Volkswagen w Krakowie - dlaczego warto wybrać oficjalnego dealera? – Regularne serwisowanie pojazdów marki Volkswagen to jeden z kluczowych aspektów zachowania ich w optymalnym stanie przez wiele lat. Jednocześnie, Volkswagen to auto bazujące na szeregu nowoczesnych podzespołów i systemów, które pozwalają na regularną poprawę komfortu, dynamiki i bezpieczeństwa jazdy. Nowoczesne modele powinny być serwisowane wyłącznie w zaufanych punktach jak chociażby Volkswagen serwis Kraków. Dlaczego warto więc wybrać oficjalnego dealera?
Volkswagen serwis Kraków - oficjalny dealer marki i punkt serwisowy
Volkswagen to niemiecka marka, która zyskała sobie szerokie grono zwolenników na całym świecie. Nie da się ukryć, że to właśnie te samochody gwarantują pełną niezawodność i wyjątkowe wrażenia z jazdy. Marka ta od wielu lat słynie z tego, że wykorzystuje najwyższej jakości komponenty, a także autorskie rozwiązania w zakresie skrupulatnie opracowanych systemów i technologii. W tym wypadku, jedynie autoryzowany salon i serwis Volkswagen Porsche Zakopiańska, będzie w stanie wykonać szereg prac, przywracających pierwotne parametry pojazdu. Wspomniany już punkt serwisowy od wielu lat oferuje kierowcom usługi jakości premium, a także kompleksową pomoc w zakresie diagnozy i naprawy aut Volkswagen.
Salon i serwis Volkswagen Porsche Zakopiańska - wieloletni lider w branży
Jedynie serwis utożsamiający się z głównymi wartościami niemieckiej marki z logiem VW, będzie w stanie dokładnie zrozumieć, czego potrzebuje konkretny model Volkswagena. Autoryzowany dealer, który od wielu lat pozostaje liderem w branży, cieszy się nie tylko pozytywnymi opiniami większości klientów, ale także wykonuje swoje usługi na najwyższym poziomie. Muszą one być utrzymane w standardzie premium, by dorównać wartościom marki.
Zaufany dealer Volkswagena w Krakowie - kompleksowa oferta dla wymagających
Jeśli kierowcy dalej zastanawiają się, dlaczego o wiele lepszym rozwiązaniem jest wybór zaufanego dealera, niż zwykłego punktu serwisowego, to warto spojrzeć na kompleksowość samej oferty. Jest ona skomponowana w taki sposób, by każdy z posiadaczy Volkswagena znalazł w niej to, czego najbardziej potrzebuje jego samochód. Volkswagen serwis Kraków oferuje między innymi:
- wymianę opon;
- sprawdzenie kondycji akumulatora i jego ewentualną wymianę;
- dezynfekcję klimatyzacji;
- wymianę oleju silnikowego i oleju skrzyni biegów;
- wymianę hamulców i innych podzespołów, które ulegają intensywnemu zużywaniu się.
Co więcej, salon i serwis Volkswagen Porsche Zakopiańska dysponuje szeregiem nowoczesnych narzędzi, które umożliwiają wykonanie pełnej diagnostyki i wyeliminowanie problemów elektronicznych. Wszystko odbywa się szybko i sprawnie, aby kierowca nie musiał zbyt długo czekać na swoje auto.
Volkswagen serwis Kraków - pakiety dla aut nowych i używanych
Autoryzowany Volkswagen serwis w Krakowie doskonale wie, że nie tylko nowe modele potrzebują pełnego przeglądu i serwisu. Właśnie dlatego przygotowana została oferta specjalna, która zawiera w sobie pakiety serwisowe. Jest ona skierowana zarówno do posiadaczy najnowszych pojazdów od marki VW, ale także i do tych kierowców, którzy na co dzień korzystają z samochodów używanych. W ten sposób można zaplanować kolejne serwisowania, co z kolei pozwoli utrzymać pojazd w doskonałym stanie, przez wiele lat.
Wizyta w serwisie Volkswagena w Krakowie - elastyczne terminy i wygoda kierowców
Umówienie się na wizytę w Volkswagen serwis Kraków nie wymaga od kierowcy zbyt wiele czasu. Zaufany dealer marki dba o to, by doświadczenia klientów były maksymalnie pozytywne. Wystarczy zarezerwować spotkanie na oficjalnej stronie serwisu, wybierając dogodną datę i godzinę. Kierowcy nie muszą się martwić, gdyż autoryzowany punkt serwisowy posiada wyjątkowo elastyczny grafik i zawsze stara się dopasować do potrzeb posiadaczy pojazdów. Nie trzeba dzwonić ani pisać maili, wystarczy wypełnienie formularza, a następnie stawienie się na wizytę w punkcie serwisowym. Tak niewiele potrzeba, by posiadacze aut Volkswagen, mogli o nie zadbać w kompleksowy sposób.

    Regularne serwisowanie pojazdów marki Volkswagen to jeden z kluczowych aspektów zachowania ich w optymalnym stanie przez wiele lat. Jednocześnie, Volkswagen to auto bazujące na szeregu nowoczesnych podzespołów i systemów, które pozwalają na regularną poprawę komfortu, dynamiki i bezpieczeństwa jazdy. Nowoczesne modele powinny być serwisowane wyłącznie w zaufanych punktach jak chociażby Volkswagen serwis Kraków. Dlaczego warto więc wybrać oficjalnego dealera?

    Volkswagen serwis Kraków - oficjalny dealer marki i punkt serwisowy

    Volkswagen to niemiecka marka, która zyskała sobie szerokie grono zwolenników na całym świecie. Nie da się ukryć, że to właśnie te samochody gwarantują pełną niezawodność i wyjątkowe wrażenia z jazdy. Marka ta od wielu lat słynie z tego, że wykorzystuje najwyższej jakości komponenty, a także autorskie rozwiązania w zakresie skrupulatnie opracowanych systemów i technologii. W tym wypadku, jedynie autoryzowany salon i serwis Volkswagen Porsche Zakopiańska, będzie w stanie wykonać szereg prac, przywracających pierwotne parametry pojazdu. Wspomniany już punkt serwisowy od wielu lat oferuje kierowcom usługi jakości premium, a także kompleksową pomoc w zakresie diagnozy i naprawy aut Volkswagen.

    Salon i serwis Volkswagen Porsche Zakopiańska - wieloletni lider w branży

    Jedynie serwis utożsamiający się z głównymi wartościami niemieckiej marki z logiem VW, będzie w stanie dokładnie zrozumieć, czego potrzebuje konkretny model Volkswagena. Autoryzowany dealer, który od wielu lat pozostaje liderem w branży, cieszy się nie tylko pozytywnymi opiniami większości klientów, ale także wykonuje swoje usługi na najwyższym poziomie. Muszą one być utrzymane w standardzie premium, by dorównać wartościom marki.

    Zaufany dealer Volkswagena w Krakowie - kompleksowa oferta dla wymagających

    Jeśli kierowcy dalej zastanawiają się, dlaczego o wiele lepszym rozwiązaniem jest wybór zaufanego dealera, niż zwykłego punktu serwisowego, to warto spojrzeć na kompleksowość samej oferty. Jest ona skomponowana w taki sposób, by każdy z posiadaczy Volkswagena znalazł w niej to, czego najbardziej potrzebuje jego samochód. Volkswagen serwis Kraków oferuje między innymi:

    - wymianę opon;

    - sprawdzenie kondycji akumulatora i jego ewentualną wymianę;

    - dezynfekcję klimatyzacji;

    - wymianę oleju silnikowego i oleju skrzyni biegów;

    - wymianę hamulców i innych podzespołów, które ulegają intensywnemu zużywaniu się.

    Co więcej, salon i serwis Volkswagen Porsche Zakopiańska dysponuje szeregiem nowoczesnych narzędzi, które umożliwiają wykonanie pełnej diagnostyki i wyeliminowanie problemów elektronicznych. Wszystko odbywa się szybko i sprawnie, aby kierowca nie musiał zbyt długo czekać na swoje auto.

    Volkswagen serwis Kraków - pakiety dla aut nowych i używanych

    Autoryzowany Volkswagen serwis w Krakowie doskonale wie, że nie tylko nowe modele potrzebują pełnego przeglądu i serwisu. Właśnie dlatego przygotowana została oferta specjalna, która zawiera w sobie pakiety serwisowe. Jest ona skierowana zarówno do posiadaczy najnowszych pojazdów od marki VW, ale także i do tych kierowców, którzy na co dzień korzystają z samochodów używanych. W ten sposób można zaplanować kolejne serwisowania, co z kolei pozwoli utrzymać pojazd w doskonałym stanie, przez wiele lat.

    Wizyta w serwisie Volkswagena w Krakowie - elastyczne terminy i wygoda kierowców

    Umówienie się na wizytę w Volkswagen serwis Kraków nie wymaga od kierowcy zbyt wiele czasu. Zaufany dealer marki dba o to, by doświadczenia klientów były maksymalnie pozytywne. Wystarczy zarezerwować spotkanie na oficjalnej stronie serwisu, wybierając dogodną datę i godzinę. Kierowcy nie muszą się martwić, gdyż autoryzowany punkt serwisowy posiada wyjątkowo elastyczny grafik i zawsze stara się dopasować do potrzeb posiadaczy pojazdów. Nie trzeba dzwonić ani pisać maili, wystarczy wypełnienie formularza, a następnie stawienie się na wizytę w punkcie serwisowym. Tak niewiele potrzeba, by posiadacze aut Volkswagen, mogli o nie zadbać w kompleksowy sposób.

    29 grudnia 2023, 3:29 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych
    18 września 2022, 18:35 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    BMW E31 850 CSi – Samochód osobowy typu sportowe coupe klasy wyższej produkowany przez niemiecką firmę BMW w latach 1989-1999. Prace nad E31 rozpoczęto w 1986 roku. Nadwozie zaprojektował Klaus Kapitz. Samochód w przeciwieństwie do swoich potencjalnych konkurentów postanowiono wyposażyć w silnik V8 lub V12 umieszczony z przodu pojazdu oraz napęd tylnych kół. Wersja 850 CSi pojawiła się w 1992 roku i produkowano ją do listopada 1996 roku. Pracę nad samochodem prowadziła grupa specjalistów z dywizji M Motorsport. Sportowa odmiana odznaczała się mocniejszym silnikiem i bardzo dobrymi hamulcami. Samochód napędzany jest przez 5,6-litrowy silnik V12 o mocy 380 KM oraz moment obrotowy 550 Nm co pozwala na przyspieszenie do 100 km/h w 6 sekund oraz osiągnięcie prędkości maksymalnej 298 km/h. Wersja 850 CSi różniła się kilkoma szczegółami wystroju zewnętrznego np. podwójne rury wydechowe, inne spojlery. Wersja ta była sprzedawana tylko z 6-biegową skrzynią manualną. Powstało 1510 egzemplarzy BMW E31 850 CSi.
    Samochód osobowy typu sportowe coupe klasy wyższej produkowany przez niemiecką firmę BMW w latach 1989-1999. Prace nad E31 rozpoczęto w 1986 roku. Nadwozie zaprojektował Klaus Kapitz. Samochód w przeciwieństwie do swoich potencjalnych konkurentów postanowiono wyposażyć w silnik V8 lub V12 umieszczony z przodu pojazdu oraz napęd tylnych kół. Wersja 850 CSi pojawiła się w 1992 roku i produkowano ją do listopada 1996 roku. Pracę nad samochodem prowadziła grupa specjalistów z dywizji M Motorsport. Sportowa odmiana odznaczała się mocniejszym silnikiem i bardzo dobrymi hamulcami. Samochód napędzany jest przez 5,6-litrowy silnik V12 o mocy 380 KM oraz moment obrotowy 550 Nm co pozwala na przyspieszenie do 100 km/h w 6 sekund oraz osiągnięcie prędkości maksymalnej 298 km/h. Wersja 850 CSi różniła się kilkoma szczegółami wystroju zewnętrznego np. podwójne rury wydechowe, inne spojlery. Wersja ta była sprzedawana tylko z 6-biegową skrzynią manualną. Powstało 1510 egzemplarzy BMW E31 850 CSi.
    7 września 2022, 21:04 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Pagani Huayra Roadster – Supersamochód produkowany przez włoską markę Pagani od 2011 roku. Samochód został zaprezentowany po raz pierwszy podczas salonu motoryzacyjnego w Genewie w 2011 roku. Pojazd został skonstruowany w oparciu o swojego poprzednika, model Zonda. Karoserię wykonano z materiału o nazwie Carbotanium. Do napędu został użyty 6-litrowy silnik V12 twin-turbo produkowany przez niemiecką firmę Mercedes-AMG. Położony centralnie silnik wytwarza moc maksymalną 730 KM i moment obrotowy 1000 Nm. Huayra osiąga prędkość maksymalną 378 km/h i przyspiesza do 100 km/h w 3,3 sekundy. W 2017 roku na salonie samochodowym w Genewie zaprezentowano wersje Roadster, odkrytą odmianę standardowego modelu odchudzoną o 70 kg oraz wzmocnioną o 34 KM.
    Supersamochód produkowany przez włoską markę Pagani od 2011 roku. Samochód został zaprezentowany po raz pierwszy podczas salonu motoryzacyjnego w Genewie w 2011 roku. Pojazd został skonstruowany w oparciu o swojego poprzednika, model Zonda. Karoserię wykonano z materiału o nazwie Carbotanium. Do napędu został użyty 6-litrowy silnik V12 twin-turbo produkowany przez niemiecką firmę Mercedes-AMG. Położony centralnie silnik wytwarza moc maksymalną 730 KM i moment obrotowy 1000 Nm. Huayra osiąga prędkość maksymalną 378 km/h i przyspiesza do 100 km/h w 3,3 sekundy. W 2017 roku na salonie samochodowym w Genewie zaprezentowano wersje Roadster, odkrytą odmianę standardowego modelu odchudzoną o 70 kg oraz wzmocnioną o 34 KM.
    29 sierpnia 2022, 21:46 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    GMC Typhoon – Samochód osobowy typu SUV klasy średniej produkowany przez amerykańską markę GMC w latach 1991–1993. Samochód bazowany jest na Chevrolecie Blazer. Samochód nigdy nie był dostępny poza USA w wersji oryginalnej. Silnik Typhoona jest najmocniejszą stroną samochodu. Seryjnie montowano 4,3-litrowe V6 o mocy 285 KM, z którym samochód osiąga prędkość maksymalną 200 km/h i przyspiesza do 100 km/h w 5,5 sekundy. Samochód ten, w wersji pickup, o nazwie Syclone rozpędza się do 100 km/h w czasie 4,5 sekundy. W wyposażeniu seryjnym były dostępne: ABS, klimatyzacja, zmieniarka CD, skórzane fotele i tapicerka, tempomat, elektryczne i podgrzewane szyby, lusterka, przyciemniane szyby, relingi dachowe. W 1994 roku niemiecka firma Geiger zaprezentowała całkowicie zmodernizowany samochód w wersji 5-drzwiowej, z 5,7-litrowym V8, które generuje moc 355 KM. Z tymi modyfikacjami Typhoon osiąga prędkość maksymalną 236 km/h i przyspiesza do 100 km/h w 5 sekund. Auto posiadało 18 calowe felgi i opony 245/45 z przodu, oraz 345/30 z tyłu. Pozostał napęd na 4 koła i automatyczna skrzynia biegów.
    Samochód osobowy typu SUV klasy średniej produkowany przez amerykańską markę GMC w latach 1991–1993. Samochód bazowany jest na Chevrolecie Blazer. Samochód nigdy nie był dostępny poza USA w wersji oryginalnej. Silnik Typhoona jest najmocniejszą stroną samochodu. Seryjnie montowano 4,3-litrowe V6 o mocy 285 KM, z którym samochód osiąga prędkość maksymalną 200 km/h i przyspiesza do 100 km/h w 5,5 sekundy. Samochód ten, w wersji pickup, o nazwie Syclone rozpędza się do 100 km/h w czasie 4,5 sekundy. W wyposażeniu seryjnym były dostępne: ABS, klimatyzacja, zmieniarka CD, skórzane fotele i tapicerka, tempomat, elektryczne i podgrzewane szyby, lusterka, przyciemniane szyby, relingi dachowe. W 1994 roku niemiecka firma Geiger zaprezentowała całkowicie zmodernizowany samochód w wersji 5-drzwiowej, z 5,7-litrowym V8, które generuje moc 355 KM. Z tymi modyfikacjami Typhoon osiąga prędkość maksymalną 236 km/h i przyspiesza do 100 km/h w 5 sekund. Auto posiadało 18 calowe felgi i opony 245/45 z przodu, oraz 345/30 z tyłu. Pozostał napęd na 4 koła i automatyczna skrzynia biegów.
    28 sierpnia 2022, 19:05 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Dziś jedziemy na niemiecką autostradę sprawdzić ile prądu zużyje 600-konne Audi RS etron GT podczas przemieszczania się z prędkościami powyżej 140 km/h. Później zobaczymy jak działają w praktyce szybkie autostradowe ładowarki. Czy elektrykiem można się przemieszczać tak jak autami spalinowymi?
    23 sierpnia 2022, 19:04 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    BMW Z8 – Samochód sportowy klasy średniej produkowany przez niemiecki przez niemiecką markę BMW w latach 2000-2003. Prace nad Z8 trwały w latach 1993-1999 dzięki wysiłkom zespołu projektowego kierowanego przez Chrisa Bangle'a w latach 1993-1995. Projekt nadwozia wykonał Henrik Fisker, a wnętrze zaprojektował Scott Lempert. Prototypy Z8 były testowane w latach 1996-1999, a model koncepcyjny o nazwie Z07 zaprezentowano w październiku 1997 roku na Tokyo Motor Show. Wersja produkcyjna BMW Z8 została wprowadzona na rynek europejski w grudniu 1999 roku. Na rynku amerykańskim pojawiła się w styczniu 2000. Na rynku amerykańskim sprzedawana była wersja Alpina Roadster V8. Samochód ten wyposażony był wyłącznie automatyczną skrzynię biegów. Produkowany był od maja 2002 do czerwca 2003. BMW Z8 napędzane jest przez 4,9-litrowe V8, które wytwarza moc 400 KM i moment obrotowy 500 Nm. Samochód osiąga prędkość maksymalną 250 km/h i przyspiesza do 100 km/h w 4,7 sekundy.
    Samochód sportowy klasy średniej produkowany przez niemiecki przez niemiecką markę BMW w latach 2000-2003. Prace nad Z8 trwały w latach 1993-1999 dzięki wysiłkom zespołu projektowego kierowanego przez Chrisa Bangle'a w latach 1993-1995. Projekt nadwozia wykonał Henrik Fisker, a wnętrze zaprojektował Scott Lempert. Prototypy Z8 były testowane w latach 1996-1999, a model koncepcyjny o nazwie Z07 zaprezentowano w październiku 1997 roku na Tokyo Motor Show. Wersja produkcyjna BMW Z8 została wprowadzona na rynek europejski w grudniu 1999 roku. Na rynku amerykańskim pojawiła się w styczniu 2000. Na rynku amerykańskim sprzedawana była wersja Alpina Roadster V8. Samochód ten wyposażony był wyłącznie automatyczną skrzynię biegów. Produkowany był od maja 2002 do czerwca 2003. BMW Z8 napędzane jest przez 4,9-litrowe V8, które wytwarza moc 400 KM i moment obrotowy 500 Nm. Samochód osiąga prędkość maksymalną 250 km/h i przyspiesza do 100 km/h w 4,7 sekundy.
    26 sierpnia 2022, 20:43 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Porsche Carrera GT – Supersamochód produkowany przez niemiecką markę Porsche w latach 2004–2007. Samochód został zaprezentowany po raz pierwszy pod nazwą 980 podczas targów motoryzacyjnych w Genewie w 2000 roku. Podwozie było nową konstrukcją, natomiast nadwozie pochodziło z drogowej wersji Porsche 911 GT 1 Evo. W prototypie użyto wolnossącego silniku widlastego V10 o pojemności 5,5 l i mocy 567 KM. Prototyp przyspieszał 0-100 km/h w 3,8 sekund i osiągał prędkość maksymalną 354 km/h. Dwa lata później nastąpiła druga prezentacja Carrery GT, tym razem w wersji produkcyjnej. Przekonstruowano m.in. silnik zwiększając jego pojemności do 5,7 l oraz moc do 612 KM. Moment obrotowy wyniósł 590 Nm. W wersji produkcyjne Carrera GT osiąga prędkość maksymalną 330 km/h i przyspiesza do 100 km/h w 3,9 sekund. Niektóre testy pokazują, że samochód potrafi rozpędzić się do 346 km/h, a 100 km/h osiąga w 3,5 sekundy. Jednak nie są to oficjalne dane producenta, przyspieszenia mogą różnić się od siebie doborem opon, warunkiem nawierzchni i pogody.
    Supersamochód produkowany przez niemiecką markę Porsche w latach 2004–2007. Samochód został zaprezentowany po raz pierwszy pod nazwą 980 podczas targów motoryzacyjnych w Genewie w 2000 roku. Podwozie było nową konstrukcją, natomiast nadwozie pochodziło z drogowej wersji Porsche 911 GT 1 Evo. W prototypie użyto wolnossącego silniku widlastego V10 o pojemności 5,5 l i mocy 567 KM. Prototyp przyspieszał 0-100 km/h w 3,8 sekund i osiągał prędkość maksymalną 354 km/h. Dwa lata później nastąpiła druga prezentacja Carrery GT, tym razem w wersji produkcyjnej. Przekonstruowano m.in. silnik zwiększając jego pojemności do 5,7 l oraz moc do 612 KM. Moment obrotowy wyniósł 590 Nm. W wersji produkcyjne Carrera GT osiąga prędkość maksymalną 330 km/h i przyspiesza do 100 km/h w 3,9 sekund. Niektóre testy pokazują, że samochód potrafi rozpędzić się do 346 km/h, a 100 km/h osiąga w 3,5 sekundy. Jednak nie są to oficjalne dane producenta, przyspieszenia mogą różnić się od siebie doborem opon, warunkiem nawierzchni i pogody.
    20 sierpnia 2022, 18:51 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    BMW M1 – Supersportowe coupe produkowane przez niemiecką markę BMW w latach 1978-1981. Pierwszy model stworzony przez BMW Motorsport – specjalną komórkę zajmującą się sportowymi BMW. M1 to jedyny samochód produkcji BMW z centralnym silnikiem zamocowanym wzdłużnie, przeznaczony do ruchu po drogach publicznych. Sześciocylindrowy rzędowy silnik benzynowy o pojemności 3,4 l  z dwoma wałkami rozrządu i wtryskiem wielopunktowym Kugelfischer generuje moc maksymalną 277 KM oraz moment obrotowy 330 Nm.  Turbodoładowane silniki wersji wyścigowych uzyskiwały nawet do 862 KM.  Nadwozie z kratownicową ramą przestrzenną ze stali oraz elementami z włókien szklanych zaprojektował Giugiaro. Montaż samochodu miał odbywać się w fabryce Lamborghini w Sant' Agata, lecz firma zbankrutowała po zbudowaniu kilku prototypów M1. Samochód osiąga prędkość maksymalną 260 km/h i przyspiesza do 100 km/h w 5,9 sekund. Wyprodukowano 457 egzemplarzy M1, w tym 57 wyścigowych.
    Supersportowe coupe produkowane przez niemiecką markę BMW w latach 1978-1981. Pierwszy model stworzony przez BMW Motorsport – specjalną komórkę zajmującą się sportowymi BMW. M1 to jedyny samochód produkcji BMW z centralnym silnikiem zamocowanym wzdłużnie, przeznaczony do ruchu po drogach publicznych. Sześciocylindrowy rzędowy silnik benzynowy o pojemności 3,4 l z dwoma wałkami rozrządu i wtryskiem wielopunktowym Kugelfischer generuje moc maksymalną 277 KM oraz moment obrotowy 330 Nm. Turbodoładowane silniki wersji wyścigowych uzyskiwały nawet do 862 KM. Nadwozie z kratownicową ramą przestrzenną ze stali oraz elementami z włókien szklanych zaprojektował Giugiaro. Montaż samochodu miał odbywać się w fabryce Lamborghini w Sant' Agata, lecz firma zbankrutowała po zbudowaniu kilku prototypów M1. Samochód osiąga prędkość maksymalną 260 km/h i przyspiesza do 100 km/h w 5,9 sekund. Wyprodukowano 457 egzemplarzy M1, w tym 57 wyścigowych.
    30 lipca 2022, 20:10 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj