Szukaj
Znalazłem 10 takich materiałów
"To fantastyczne, że mogę pracować z Nico. Znamy się od dziecka i współpraca z nim jest wielką wartością dodaną w moim powrocie do Formuły 1" - powiedział Robert.
Jak informuje motorsport.com, Rosberg ma pomóc wrócić Kubicy do F1 już w 2018 roku.
"Robert i Lewis są najszybszymi kierowcami jakich znam. Jestem podekscytowany, że mogę połączyć siły z Robertem w jego podróży do powrotu do Formuły 1" - powiedział Nico Rosberg.
Nie wiemy, co oznacza ta współpraca, wiemy, że Nico Rosberg ma być mocno zaangażowany w projekt startów Mercedesa w Formule E, ale najpierw zapewne jego uwaga skupi się na doprowadzeniu do powrotu Roberta Kubicy do Formuły 1. Przypomnijmy, że Mercedes, z którym Rosberg jest bardzo mocno związany, dostarcza silniki do Williamsa.
Bolid F1 daje się prowadzić z nadgarstka i ramienia przy użyciu stosunkowo niewielkiego nakładu siły.
“On (Kubica) ma jeszcze mięśnie w prawym ramieniu, tylko ich objętość nie jest już tak duża.” - mówi Daniel Schlösser, obecnie trener kierowcy testowego Force India Nikita Mazepin
“Nico Rosberg miał na przykład zawsze duże naprężenie w nadgarstkach, dlatego musiał mocno trenować swoje przedramienia. Inni kierowcy, z uwagi na inną technikę jazdy, kręcą bardziej luźno kierownicą - Nick Heidfeld tak robił i chyba też Kubica. Oboje nie musieli tak wiele trenować jak inni."
Jak wygląda taka technika jazdy? “Przykładowo zakręt w lewo: zamiast kręcić prawą ręką, można również ciągnąć kierownicę lewą. W zależności od techniki chwytu może się to okazać nawet bardziej efektywne.” - zakończył Schlösser
profesjonalnego Auto Detailingowego mycia auta z zewnątrz.
Jest to podstawowe regularne mycie auta.
--------------------------
Instagram: https://www.instagram.com/SZWAGIERSWAGER
---------------------------
Wiedzę zawdzięczam szkoleniom, empiryce, wymianie doświadczeń i pracą z innymi Detailerami.
---------------------------
Uwaga jeżeli film był dla Ciebie przydatny subskrybuj, daj łapkę zostaw komentarz i udostępniaj tak abym mógł rozwijać kanał multitematyczny.
------------------------------------------------------------------------------------------------------
SZKOLENIE opiera się na omówieniu:
1. DLACZEGO MYCIE AUTODETAILINGOWE od 0:40
2. JAKI SPRZĘT POTRZEBUJEMY od 2:36
3. STAN AUTA PRZED PROCESEM MYCIA od 8:38
4. JAK PRZYGOTOWAĆ MIEJSCE PRACY od 9:20
5. JAK ROZROBIĆ CHEMIĘ od 10:24
------------------------
ETAPY MYCIA:
I ETAP /PRE WASH\ od 11:41
II ETAP /MYCIE NA 2 WIADRA\ od 16:18
III ETAP /PĘDZELKOWANIE\ od 19:30
IV ETAP /MYCIE NADKOLI, FELG I OPON\ od 19:41
V ETAP /SUSZENIE WYCIERANIE\ od 22:48
VI ETAP /MYCIE SZYB\ od 25:48
VII ETAP /KONSERWACJA PLASTIKU I GUMY\ od 26:21
PRODUKTY UŻYTE:
(Auto nie miało wosku - jeżeli auto posiada powłokę ochronną wybieramy produkty z neutralnym ph aby jej nie usunąć.)
PRE WASH: DAERG Amor
MYCIE WŁAŚCIWE: SZAMPON RISE AND SHINE Big Apple
PEDZELKOWANIE WNĘK: DAERG Amor
CZYSZCZENIE OPONY I NADKOLA: DAERG Amor
FELGI: TUGA Alu-Teufel
KONSERWACJA OPONY I LISTWY: Valet PRO Dionysus Trim Glitz
KONSERWACJA NADKOLA: DAERG - Nico Spoyler
MYCIE SZYB: VOIGT Nano Glass
OSUSZACZ: DAERG Gold Wax
UWAGA! EFEKT PO PEŁNYM PROCESIE od 28:30
1
« poprzednia 1 następna »