Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 281 takich materiałów
    Honda RVF750R RC45 – Honda RVF750R RC45 był w pełni prześwitującym motocyklem wyścigowym stworzonym do celów homologacji na Mistrzostwa Świata Superbike przez Honda Racing Corporation . RVF750R był następcą VFR750R RC30 (nie mylić ze sportowo-turystycznym VFR750F ). Podobnie jak jego poprzednik, RVF750R posiadał chłodzony cieczą 4-suwowy silnik V4 DOHC z krzywkami napędzanymi zębatkami i jednostronnym wahaczem , ale w przeciwieństwie do RC30 wykorzystywał elektroniczny wtrysk paliwa , w konfiguracji bardzo podobnej do produkcji NR750 z 1992 roku. Amerykański silnik miał pojemność 749,2 cm3 i został oceniony na 101 moc ; wersja europejska została oceniona na 118 koni mechanicznych. Prosta modyfikacja okablowania w skrzynce PGM-FI zwiększyła moc w amerykańskim silniku do 118 KM. Był produkowany od 1994 do 1995 roku i sprzedawany w ograniczonej liczbie (Stany Zjednoczone otrzymały model tylko w pierwszym roku), a następnie VTR1000R SP-1 RC51 w 2000 roku. W przeciwieństwie do VFR750R RC30 i VFR750F , z których pierwotnie pochodził silnik napęd zębaty krzywek został przeniesiony ze środka silnika pomiędzy cylindry na jedną stronę, co pozwoliło na nieco węższy silnik.
    Honda RVF750R RC45 był w pełni prześwitującym motocyklem wyścigowym stworzonym do celów homologacji na Mistrzostwa Świata Superbike przez Honda Racing Corporation . RVF750R był następcą VFR750R RC30 (nie mylić ze sportowo-turystycznym VFR750F ). Podobnie jak jego poprzednik, RVF750R posiadał chłodzony cieczą 4-suwowy silnik V4 DOHC z krzywkami napędzanymi zębatkami i jednostronnym wahaczem , ale w przeciwieństwie do RC30 wykorzystywał elektroniczny wtrysk paliwa , w konfiguracji bardzo podobnej do produkcji NR750 z 1992 roku. Amerykański silnik miał pojemność 749,2 cm3 i został oceniony na 101 moc ; wersja europejska została oceniona na 118 koni mechanicznych. Prosta modyfikacja okablowania w skrzynce PGM-FI zwiększyła moc w amerykańskim silniku do 118 KM. Był produkowany od 1994 do 1995 roku i sprzedawany w ograniczonej liczbie (Stany Zjednoczone otrzymały model tylko w pierwszym roku), a następnie VTR1000R SP-1 RC51 w 2000 roku. W przeciwieństwie do VFR750R RC30 i VFR750F , z których pierwotnie pochodził silnik napęd zębaty krzywek został przeniesiony ze środka silnika pomiędzy cylindry na jedną stronę, co pozwoliło na nieco węższy silnik.
    Renault Sport Spider – Samochód typu roadster, produkowany przez francuskie Renault w latach 1995–1999. Pojazd był przeznaczony do pełnienia dwóch funkcji – samochodu drogowego, a także wyścigowego. Koncepcja Renault Spidera została sformułowana we wczesnych latach 90.: Renault chciał wyprodukować samochód, który wypromowałby go jako markę sportową. Nadwozie Spidera zostało złożone z aluminium. Pierwsze prototypy Spidera zostały stworzone w 1994, a wersja koncepcyjna zaprezentowana została na Salon International de l'Auto w 1995. Miała ona kilka różnic w stosunku do wersji ostatecznej, m.in. drzwi otwierane do góry. Spider był pierwszym w historii samochodem drogowym oznaczonym jako Renault Sport, a nazwa marki była następnie używana dla wszystkich samochodów Renault o wysokich osiągach, które są opracowywane przez oddział Renault Sport. Samochód napędzany był dwulitrowym silnikiem R4 wytwarzającym moc 146 KM. Spider osiągał prędkość maksymalną 215 km/h i 100 km/h osiągał w 6,5 sekundy. Do 1999 roku wyprodukowano około 1800 egzemplarzy.
    Samochód typu roadster, produkowany przez francuskie Renault w latach 1995–1999. Pojazd był przeznaczony do pełnienia dwóch funkcji – samochodu drogowego, a także wyścigowego. Koncepcja Renault Spidera została sformułowana we wczesnych latach 90.: Renault chciał wyprodukować samochód, który wypromowałby go jako markę sportową. Nadwozie Spidera zostało złożone z aluminium. Pierwsze prototypy Spidera zostały stworzone w 1994, a wersja koncepcyjna zaprezentowana została na Salon International de l'Auto w 1995. Miała ona kilka różnic w stosunku do wersji ostatecznej, m.in. drzwi otwierane do góry. Spider był pierwszym w historii samochodem drogowym oznaczonym jako Renault Sport, a nazwa marki była następnie używana dla wszystkich samochodów Renault o wysokich osiągach, które są opracowywane przez oddział Renault Sport. Samochód napędzany był dwulitrowym silnikiem R4 wytwarzającym moc 146 KM. Spider osiągał prędkość maksymalną 215 km/h i 100 km/h osiągał w 6,5 sekundy. Do 1999 roku wyprodukowano około 1800 egzemplarzy.
    10 kwietnia 2022, 18:45 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Citroen 2CV – Samochód osobowy, produkowany przez firmę Citroen w latach 1949–1990. Było to auto klasy popularnej, maksymalnie uproszczone, by obniżyć jego cenę, tanie w produkcji i utrzymaniu. Kierowca i pasażerowie nie mogli liczyć na niemal żadne wyposażenie umilające podróż. Mimo tego 2CV stał się jednym z najbardziej kultowych samochodów na świecie. Generalny dyrektor firmy, Pierre Boulanger, w 1936 roku postawił przed konstruktorami zadanie zbudowania popularnego samochodu. Sprecyzował zadanie: samochód miał mieć miejsce dla 4 osób i dla 50 kg bagażu, miał być ekonomiczny i zapewniać komfort jazdy, prędkość 50 km/h. Prace konstrukcyjne zostały zakończone w 1938 r., a do maja 1939 r. zbudowano 250 prototypowych samochodów. Do prezentacji jednak nie doszło – przeszkodził wybuch wojny. Przez cały okres okupacji konstruktorzy prowadzili prace nad udoskonaleniem prototypowego pojazdu. Wiedzieli, że po wojnie będzie zapotrzebowanie na tani, popularny samochód. Prototypowy samochód z 1939 r. miał już koncepcję konstrukcyjną późniejszego seryjnego 2CV. Dotyczy to zwłaszcza nadwozia. Wóz miał taką samą linię nadwozia, ten sam kształt okien i również składany płócienny dach. 2CV zaprezentowano na Salonie paryskim 6 października 1948 r. i od tego momentu zyskał on miano najbrzydszego samochodu świata. Nazywano go również „brzydkim kaczątkiem”. Wersja powojenna różniła się dość mocno od przedwojennego prototypu – miała dwa reflektory, dwie wycieraczki przedniej szyby, rozrusznik elektryczny, kierunkowskazy oraz inną maskę silnika. Poziom produkcji modelu podstawowego i odmian stopniowo rósł. Szczyt osiągnął w latach 70. Przykładowo w 1974 roku powstało łącznie 368 232 sztuk. Oprócz fabryki we Francji model 2CV montowano, a następnie produkowano w Mangualde w Portugalii w latach 1961-1990 w liczbie do 50 tysięcy sztuk rocznie. W końcowym okresie powstawał tylko w tym zakładzie. Przez 41 lat produkcji powstało 3,868,634 egzemplarzy.
    Samochód osobowy, produkowany przez firmę Citroen w latach 1949–1990. Było to auto klasy popularnej, maksymalnie uproszczone, by obniżyć jego cenę, tanie w produkcji i utrzymaniu. Kierowca i pasażerowie nie mogli liczyć na niemal żadne wyposażenie umilające podróż. Mimo tego 2CV stał się jednym z najbardziej kultowych samochodów na świecie. Generalny dyrektor firmy, Pierre Boulanger, w 1936 roku postawił przed konstruktorami zadanie zbudowania popularnego samochodu. Sprecyzował zadanie: samochód miał mieć miejsce dla 4 osób i dla 50 kg bagażu, miał być ekonomiczny i zapewniać komfort jazdy, prędkość 50 km/h. Prace konstrukcyjne zostały zakończone w 1938 r., a do maja 1939 r. zbudowano 250 prototypowych samochodów. Do prezentacji jednak nie doszło – przeszkodził wybuch wojny. Przez cały okres okupacji konstruktorzy prowadzili prace nad udoskonaleniem prototypowego pojazdu. Wiedzieli, że po wojnie będzie zapotrzebowanie na tani, popularny samochód. Prototypowy samochód z 1939 r. miał już koncepcję konstrukcyjną późniejszego seryjnego 2CV. Dotyczy to zwłaszcza nadwozia. Wóz miał taką samą linię nadwozia, ten sam kształt okien i również składany płócienny dach. 2CV zaprezentowano na Salonie paryskim 6 października 1948 r. i od tego momentu zyskał on miano najbrzydszego samochodu świata. Nazywano go również „brzydkim kaczątkiem”. Wersja powojenna różniła się dość mocno od przedwojennego prototypu – miała dwa reflektory, dwie wycieraczki przedniej szyby, rozrusznik elektryczny, kierunkowskazy oraz inną maskę silnika. Poziom produkcji modelu podstawowego i odmian stopniowo rósł. Szczyt osiągnął w latach 70. Przykładowo w 1974 roku powstało łącznie 368 232 sztuk. Oprócz fabryki we Francji model 2CV montowano, a następnie produkowano w Mangualde w Portugalii w latach 1961-1990 w liczbie do 50 tysięcy sztuk rocznie. W końcowym okresie powstawał tylko w tym zakładzie. Przez 41 lat produkcji powstało 3,868,634 egzemplarzy.
    4 kwietnia 2022, 20:55 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Jaguar XKR-S GT – XKR-S GT to limitowana wersja XKR-S coupe, powstało tylko 45 sztuk. Najważniejsze cechy techniczne obejmowały sześciobiegową skrzynię biegów, aktywny elektroniczny mechanizm różnicowy, zindywidualizowane komponenty aerodynamiczne i udoskonalenia zawieszenia w celu zwiększenia docisku i zoptymalizowanej zdolności do pokonywania zakrętów przy dużych prędkościach i karbonowo-ceramiczny układ hamulcowy. Samochód został zaprezentowany przez Jaguara w 2013 roku na Międzynarodowym Salonie Samochodowym w Nowym Jorku , a następnie podczas Goodwood Festival of Speed ​​w 2013 roku. Dostawa XKR-S GT do Wielkiej Brytanii rozpoczęła się w październiku 2013 roku. Pod maską samochód posiadał pięciolitrowe V8 turbo o mocy 550 KM, który pozwala osiągnąć prędkość maksymalną 300 km/h i przyspieszenie od 0 do 100 w 3,9 sekundy.
    XKR-S GT to limitowana wersja XKR-S coupe, powstało tylko 45 sztuk. Najważniejsze cechy techniczne obejmowały sześciobiegową skrzynię biegów, aktywny elektroniczny mechanizm różnicowy, zindywidualizowane komponenty aerodynamiczne i udoskonalenia zawieszenia w celu zwiększenia docisku i zoptymalizowanej zdolności do pokonywania zakrętów przy dużych prędkościach i karbonowo-ceramiczny układ hamulcowy. Samochód został zaprezentowany przez Jaguara w 2013 roku na Międzynarodowym Salonie Samochodowym w Nowym Jorku , a następnie podczas Goodwood Festival of Speed ​​w 2013 roku. Dostawa XKR-S GT do Wielkiej Brytanii rozpoczęła się w październiku 2013 roku. Pod maską samochód posiadał pięciolitrowe V8 turbo o mocy 550 KM, który pozwala osiągnąć prędkość maksymalną 300 km/h i przyspieszenie od 0 do 100 w 3,9 sekundy.
    Opis autora:

    Odpowiednio wcześnie sygnalizowałem zmianę pasa na lewy. Następnie znowu chcę zmienić pas na lewy, bo samochód z tyłu jest bezpiecznie daleko. Tykanie kierunkowskazu słychać wyraźnie. W 0:32 włącza się agresor u kierowcy Toyoty "nie wpuszczę drania, gaz do dechy!". Specjalnie zwiększa prędkość i podjeżdża pod zderzak. Ja przyspieszam, żeby skończyć manewr, który zacząłem. Gdybym wiedział, co zdarzy się później, pewnie bym odpuścił, ale na drodze decydują ułamki sekund. W 0:47 zjeżdżam i puszczam "pana pośpiesznego". W tym momencie kierowca specjalnie się ze mną zrównuje i pokazuje środkowy palec przez boczną szybę. OK, zdarza się. Dalej zjeżdża na mój pas, a ponieważ ja będę skręcał w lewo, zajmuję pas lewy. Kierowca Toyoty szybko zmienia zdanie, że też będzie jechał lewym, na dodatek bardzo wolno. Hamuje silnikiem, więc światła stop się nie świecą. Widać, jak szarpie samochodem przy kolejnym zbijaniu biegów. W tym czasie z przodu jest pusty pas, czego niestety nie widać na nagraniu. Ponieważ chciałem skręcić w lewo, a wcześniej specjalnie grzecznie jechałem za panem z Toyoty, bojąc się, że odwali jakiś numer, ostatecznie zajmuję pas do lewoskrętu i przyśpieszam. Zielone krótko się tam pali, a nie chcę przejeżdżać na "późnym żółtym", więc mocno hamuję. Pan zmienia zdanie, że jednak będzie skręcał w lewo, już na ciągłej linii. Zobaczył, że złapało mnie czerwone światło. Gdy wysiadł z samochodu, byłem przygotowany na wszystko. Asekuracyjnie zamknąłem drzwi od środka i odsunąłem lekko szybę, żeby wyjaśnić sytuację. Usłyszałem tylko rynsztok obelg pod swoim adresem. Pan wymachiwał pięściami i bałem się, że uderzy w samochód lub mnie zaatakuje. Podróżowałem wtedy z dwuletnim synem, którego doskonale widać przez tylną szybę. Mimo to kierowca nie odpuścił i groził mi przy dziecku. Sam jechał z kobietą, prawdopodobnie żoną. Miałem obawę, że groźby są realne do spełnienia. Zasunąłem szybę i czekałem na zielone światło. Dalej jechał za mną, ale odpuścił przy stacji benzynowej.
    13 marca 2022, 15:11 przez bandyta (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Bandyta z kamerką

    Kierowca VW z nieznanych powodów po powrocie z zakupów wysiada z auta, a następnie rysuje bok stojącej obok Toyoty po czym odjeżdża. 05.01.2022 Pruszków parking przed Lidlem ul. Bohaterów Warszawy 6
    1 lutego 2022, 23:05 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Do spektakularnego dachowania pojazdu marki Seat doszło dzisiaj na trasie Strzelin-Wrocław.
    O godzinie 14:51 na drodze wojewódzkiej numer 395 pomiędzy Borkiem Strzelińskim i Michałowicami kierujący pojazdem osobowym marki Renault chciał rozpocząć manewr wyprzedzania kolumny pojazdów. Następnie zjechał częściowo na lewy pas. W tym samym czasie manewr wyprzedzania wykonywał już pojazd osobowy marki Seat. Kierowca Seata chcąc uniknąć zderzenia z Renault odbił gwałtownie w lewo łapiąc pobocze i tracąc panowanie nad swoim pojazdem wpadł do rowu. Tam niestety doszło do groźnego dachowania pojazdu, które można zobaczyć na filmie video.
    Mimo poważnie wyglądającego dachowania kierujący tym pojazdem nie odniósł poważnych obrażeń. Patrząc na video i zdjęcia wraku kierowca może mówić o dużym szczęściu.
    23 stycznia 2022, 9:57 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Kierowca golfa, najpierw mnie zwolnił a na końcu rzucił mnie butelka. Nie mam pojęcia co mu odbiło. Jechał za mną jak na lince holowniczej taka odległość. Następnie mnie wyprzedził prawie mnie otarł. A dalej to już widzicie. Dziwne ze tak się zachował. Bo można byłoby pomyśleć ze mu zajechałem drogę albo coś ale ja po prostu normalnie jechałem przed siebie. Była policja to stwierdzili ze nie ich rejon pojechałem tam gdzie był rejon do komisariatu Wolin to powiedzieli, że po wymianie szyby właściciel auta ma zgłosić. I dzisiaj (29.11.2021) właściciel jest na policji.
    26.11.2021 trasa Świnoujście - Szczecin
    2 grudnia 2021, 23:59 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    38-letni mężczyzna nie dostosował prędkości uderzył samochód autora, a następnie krawężnik i dachował. Sytuacja miała miejsce 3.11.2021 w Łodzi na wjeździe na aleje Włókniarza.
    Kierowcy Fiata Doblo nic się nie stało. Wydmuchał 1,7 promila.
    4 listopada 2021, 22:35 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    W tym filmie zobaczycie jakie emocje towarzyszyły nam po tym jak dostaliśmy telefon że Nasz Golf 8 R przyjechał do salonu, odbiór roboczy auta. Następnie przetransportowaliśmy auto do "Clair Kosmetyka Samochodowa" na korektę lakieru oraz mycie detalingowe. Następnie autko trafi do firmy Wrapster na oklejenie. Obserwujcie nas bo na prawdę warto. Bądzcie świadkiem pierwszego Tuningu Golfa 8R w Polsce. Dziękujemy firmie Motorpol Wrocław za ekspresowe załatwienie samochodu.
    5 sierpnia 2021, 18:59 przez 94krakus94 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj