Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 53 takie materiały
    Vector W2 Twin Turbo – Vector W2 - supersamochód z 1978 roku. Samochód firmy Vector Aeromotive Corporation to drugie auto tego producenta. Prototyp miał swoją premierę w 1973 roku. Model prototypowy przejechał 100 000 mil (160 000 km) to rekord wśród prototypów. Właściciel Wiegert ocenił cenę sprzedaży auta na 150.000 dolarów amerykańskich, ale samochód nie został sprzedany. Auto charakteryzowało się bardzo agresywnym kształtem, w postaci klina, wnętrze posiadało klimatyzację, zestaw komputerów pokładowych sprawdzających stan silnika, ciśnienia, temperatur cieczy i wysokiej klasy radio odbiornik firmy Blaupunkt. Fotele pochodziły z firmy Recaro z bardzo dobrym podparciem lędźwiowym. W aucie zastosowano wyrafinowaną budowę klatkową i w produkcji użyto wysokiej klasy materiałów aluminiowych w tym pierwsze części z karbonu. Mimo znacznej szerokości (auto było jednym z najszerszych aut) na rynku i kolosalnych rozmiarów opon szczególnie na tylnej osi, masa własna nie przekraczała 1300 kg. Prędkość maksymalna nie została nigdy określona w sposób niezależny, ale poproszono Geralda Wiegerta ten, jednak odmówił, kilka razy, nowych (niezależnych) pomiarów prędkości. W czasopismo motoryzacyjne Auto Becker z Dusseldorfu zorganizowało test porównawczy na lotnisku w Kolonii z innymi autami Ferrari 512 BB, De Tomaso Pantera i Lamborghini Countachem, w którym auto osiągnęło prędkość maksymalną 322 km/h, a nie jak zapewniał producent 389 km/h.

Dane Techniczne:

Marka i model:	Vector W2
Premiera: 	1973
Lata produkcji: 	1976-1989
Silnik: 	Chevrolet Small-Block V8, dostrojony przez firmę Donovan 70° (8-cylindrowy w układzie widlastym)
Turbodoładowanie: 	TAK - Podwójne doładowanie firmy AiResearch
Liczba zaworów.: 	16v (2 zawory na cylinder)
Pojemność skok.: 	5730 cm³
Układ zasilania: 	wtrysk bezpośredni
Moc kW (KM): 	441 kW (600 KM) przy 5700 1/min
Max. moment obrotowy: 	800 Nm przy 4800 1/min
Stopień sprężania: 	8,1:1
Przełożenia / skrzynia biegów: 	3-biegowa automatyczna, napęd na tylną oś
Układ hamulcowy: 	Stalowe, wentylowane z przodu i z tyłu, zaciski 4-tłoczkowe, z tyłu 2-tłoczkowe
Średnica tarcz – (Przód: Ø 309 mm / Tył: Ø 309 mm)
Karoseria / Nadwozie: 	Konstrukcja stalowa, aluminium, kompozyty.
Rozstaw osi: 	2616 mm
Opony: 	Felgi - aluminiowe (przód: Goodyear GS-E - 225 x 55 / VR15 / tył: Goodyear GS-E - 345 x 35 / VR15)
Miary D x S x W (mm): 	4368 x 1930 x 1080 mm
Zbiornik paliwa: 	113 l
Masa własna: 	1262 kg
Prędkość maksymalna (km/h): 	322 km/h
Przyśpieszenie
0 – 100 km/h: 	4,5 s
Droga hamowania
   ze 100km 	b/d
Zużycie paliwa
   na 100km 	b/d

Ciekawostki:

Vector W2 uznawany był jako najszybsze auto świata, chociaż jego prędkości nigdy nie zmierzyły niezależne źródła.
Auto wystepowało również w kilku filmach i reklamach.
W Polsce auto znane przede wszystkim dzięki produkcji tureckich gum Turbo, w których zawsze z gumą do żucia dołączana była jedna naklejka. Obecnie naklejki mają status kolekcjonerski. W Polsce obrazki z gumami produkowane były w seriach, które wychodziły od 1989 do roku 1991 jako I seria, i jako II seria od 2003 do 2007.
W Stanach Zjednoczonych auto było przedmiotem wielu spraw sądowych o przywłaszczenie marki Vector, które wykorzystała w swoich reklamach firma "Vantage" (producent ekskluzywnych wyrobów nikotynowych) i firma "Goodyear" (światowy producent opon)
Producent twierdził, że auto może być wyposażone w silnik o mocach 450-600 a nawet istnieje zmodyfikowanie jednostki do 1500 KM kosztem większej zawodności. Jednak żaden model nie przekroczył nigdy 600 KM.
    Vector W2 - supersamochód z 1978 roku. Samochód firmy Vector Aeromotive Corporation to drugie auto tego producenta. Prototyp miał swoją premierę w 1973 roku. Model prototypowy przejechał 100 000 mil (160 000 km) to rekord wśród prototypów. Właściciel Wiegert ocenił cenę sprzedaży auta na 150.000 dolarów amerykańskich, ale samochód nie został sprzedany. Auto charakteryzowało się bardzo agresywnym kształtem, w postaci klina, wnętrze posiadało klimatyzację, zestaw komputerów pokładowych sprawdzających stan silnika, ciśnienia, temperatur cieczy i wysokiej klasy radio odbiornik firmy Blaupunkt. Fotele pochodziły z firmy Recaro z bardzo dobrym podparciem lędźwiowym. W aucie zastosowano wyrafinowaną budowę klatkową i w produkcji użyto wysokiej klasy materiałów aluminiowych w tym pierwsze części z karbonu. Mimo znacznej szerokości (auto było jednym z najszerszych aut) na rynku i kolosalnych rozmiarów opon szczególnie na tylnej osi, masa własna nie przekraczała 1300 kg. Prędkość maksymalna nie została nigdy określona w sposób niezależny, ale poproszono Geralda Wiegerta ten, jednak odmówił, kilka razy, nowych (niezależnych) pomiarów prędkości. W czasopismo motoryzacyjne Auto Becker z Dusseldorfu zorganizowało test porównawczy na lotnisku w Kolonii z innymi autami Ferrari 512 BB, De Tomaso Pantera i Lamborghini Countachem, w którym auto osiągnęło prędkość maksymalną 322 km/h, a nie jak zapewniał producent 389 km/h.

    Dane Techniczne:

    Marka i model: Vector W2
    Premiera: 1973
    Lata produkcji: 1976-1989
    Silnik: Chevrolet Small-Block V8, dostrojony przez firmę Donovan 70° (8-cylindrowy w układzie widlastym)
    Turbodoładowanie: TAK - Podwójne doładowanie firmy AiResearch
    Liczba zaworów.: 16v (2 zawory na cylinder)
    Pojemność skok.: 5730 cm³
    Układ zasilania: wtrysk bezpośredni
    Moc kW (KM): 441 kW (600 KM) przy 5700 1/min
    Max. moment obrotowy: 800 Nm przy 4800 1/min
    Stopień sprężania: 8,1:1
    Przełożenia / skrzynia biegów: 3-biegowa automatyczna, napęd na tylną oś
    Układ hamulcowy: Stalowe, wentylowane z przodu i z tyłu, zaciski 4-tłoczkowe, z tyłu 2-tłoczkowe
    Średnica tarcz – (Przód: Ø 309 mm / Tył: Ø 309 mm)
    Karoseria / Nadwozie: Konstrukcja stalowa, aluminium, kompozyty.
    Rozstaw osi: 2616 mm
    Opony: Felgi - aluminiowe (przód: Goodyear GS-E - 225 x 55 / VR15 / tył: Goodyear GS-E - 345 x 35 / VR15)
    Miary D x S x W (mm): 4368 x 1930 x 1080 mm
    Zbiornik paliwa: 113 l
    Masa własna: 1262 kg
    Prędkość maksymalna (km/h): 322 km/h
    Przyśpieszenie
    0 – 100 km/h: 4,5 s
    Droga hamowania
    ze 100km b/d
    Zużycie paliwa
    na 100km b/d

    Ciekawostki:

    Vector W2 uznawany był jako najszybsze auto świata, chociaż jego prędkości nigdy nie zmierzyły niezależne źródła.
    Auto wystepowało również w kilku filmach i reklamach.
    W Polsce auto znane przede wszystkim dzięki produkcji tureckich gum Turbo, w których zawsze z gumą do żucia dołączana była jedna naklejka. Obecnie naklejki mają status kolekcjonerski. W Polsce obrazki z gumami produkowane były w seriach, które wychodziły od 1989 do roku 1991 jako I seria, i jako II seria od 2003 do 2007.
    W Stanach Zjednoczonych auto było przedmiotem wielu spraw sądowych o przywłaszczenie marki Vector, które wykorzystała w swoich reklamach firma "Vantage" (producent ekskluzywnych wyrobów nikotynowych) i firma "Goodyear" (światowy producent opon)
    Producent twierdził, że auto może być wyposażone w silnik o mocach 450-600 a nawet istnieje zmodyfikowanie jednostki do 1500 KM kosztem większej zawodności. Jednak żaden model nie przekroczył nigdy 600 KM.
    Taka tam naklejka – I od razu lepiej się śpi mając coś takiego nad łóżkiem
    I od razu lepiej się śpi mając coś takiego nad łóżkiem
    24 lipca 2013, 17:33 przez ~Koksu | Do ulubionych | Skomentuj
    Pokaż pośladki dam ci czekoladki – Myślę że najpopularniejsza naklejka w Polsce
    Myślę że najpopularniejsza naklejka w Polsce
    7 lipca 2013, 15:24 przez Tizorr (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    Prawie jak naklejka – Prawie, gdyż zapomniałem zaokrąglić "L" i "E", kreseczka z ukosu w "R" jest za blisko pionowej oraz ".pl" ma być mniejsze niż reszta... Tak to jest, jak się z pamięci pisze...

Malowane markerem na CRX'ie znajomego
    Prawie, gdyż zapomniałem zaokrąglić "L" i "E", kreseczka z ukosu w "R" jest za blisko pionowej oraz ".pl" ma być mniejsze niż reszta... Tak to jest, jak się z pamięci pisze...

    Malowane markerem na CRX'ie znajomego
    6 lipca 2013, 12:26 przez DaN0 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Własne

    Guma turbo – Magiczna naklejka
    Magiczna naklejka
    24 maja 2013, 21:45 przez ~piotrekguugle | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Moc czerwieni – Pod tylnym spoilerem widniała naklejka "Wynajem aut ślubnych"
    Pod tylnym spoilerem widniała naklejka "Wynajem aut ślubnych"
    19 kwietnia 2013, 16:25 przez robas93 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    Własne

    Jak Wlepka To Wlepka (a bardziej naklejka) . – Co o tym sądzicie??
    Co o tym sądzicie??
    21 lutego 2013, 16:57 przez takise (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Mój simek – Z bagażnikiem i naklejką. Brudny trochę po wyprawie do lasu
    Z bagażnikiem i naklejką. Brudny trochę po wyprawie do lasu
    3 lutego 2013, 18:28 przez adrians51 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    Własne

    Z serii jak wszyscy to i ja – Moja laleczka z silnikiem 1.8 115KM / aktualnie jest silnik 2.0 136KM

Pomału chce ją zmodyfikować na razie  zmieniłem:
-lampy Angel eyes + xenon 4300k
-lampy dzienne 
-brewki na lampy
-naklejka na stop BERTONE ładnie wygląda 
-cale podświetlenie wnętrza niebieskie pod otwartymi drzwiami tez niebieskie
- końcówka wydechu REMUS 
- radio JVC 4x50w na oryginalnych głośnikach do tego kondensator wzmacniacz 750wat i skrzynia basowa magnata 400rms daje czadu ;)
w planach mam:
-lotkę na tylnej klapie irmscher
-lampy tył ledowe

-malowanie alu w jakiś ciekawy kolor
-przyciemniane szyby
-kierka od wersji turbo
-spryskiwacze reflektorów 
-przedni zderzak Opc
-i może skórzane wnętrze
    Moja laleczka z silnikiem 1.8 115KM / aktualnie jest silnik 2.0 136KM

    Pomału chce ją zmodyfikować na razie zmieniłem:
    -lampy Angel eyes + xenon 4300k
    -lampy dzienne
    -brewki na lampy
    -naklejka na stop BERTONE ładnie wygląda
    -cale podświetlenie wnętrza niebieskie pod otwartymi drzwiami tez niebieskie
    - końcówka wydechu REMUS
    - radio JVC 4x50w na oryginalnych głośnikach do tego kondensator wzmacniacz 750wat i skrzynia basowa magnata 400rms daje czadu ;)
    w planach mam:
    -lotkę na tylnej klapie irmscher
    -lampy tył ledowe

    -malowanie alu w jakiś ciekawy kolor
    -przyciemniane szyby
    -kierka od wersji turbo
    -spryskiwacze reflektorów
    -przedni zderzak Opc
    -i może skórzane wnętrze
    5 listopada 2012, 20:39 przez toldi (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Volvo Fh16 700 – Nowy Rok, 7 stycznia. To historyczny dzień dla wszystkich entuzjastów wagi ciężkiej. Volvo Trucks uruchomiło najmocniejszą serię ciagników siodłowych na świecie - Volvo FH16 700 KM i aż 3150 Nm. To robi wrażenie. Tym samym Volvo jest pierwszym koncernem na świecie mogącym jeździć z naklejka 700 HP na kabinie.
    Nowy Rok, 7 stycznia. To historyczny dzień dla wszystkich entuzjastów wagi ciężkiej. Volvo Trucks uruchomiło najmocniejszą serię ciagników siodłowych na świecie - Volvo FH16 700 KM i aż 3150 Nm. To robi wrażenie. Tym samym Volvo jest pierwszym koncernem na świecie mogącym jeździć z naklejka 700 HP na kabinie.
    2 września 2012, 19:06 przez pro87 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)