Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 113 takich materiałów
    Toyota MR2 – #Wikipe
Dwumiejscowe coupé MR-2 było produkowane od czerwca 1984 roku, kiedy to swą premierę miała pierwsza generacja tego modelu.
Auto dostępne było z czterocylindrowym, rzędowym motorem 1.6 /1587 cm³; 4A-GE/ i 5-biegową manualną skrzynią biegów. Silnik ten uzyskiwał moc maks. 91kW, 120 KM przy 6600 obr./min. Auto z taką jednostką przyspieszało do „setki” w 8,1 s i mogło rozpędzić się do 200 km/h. Zużycie paliwa kształtowało się na poziomie od 6,0 l przy 90 km/h do 8,1 l w cyklu miejskim.
    #Wikipe
    Dwumiejscowe coupé MR-2 było produkowane od czerwca 1984 roku, kiedy to swą premierę miała pierwsza generacja tego modelu.
    Auto dostępne było z czterocylindrowym, rzędowym motorem 1.6 /1587 cm³; 4A-GE/ i 5-biegową manualną skrzynią biegów. Silnik ten uzyskiwał moc maks. 91kW, 120 KM przy 6600 obr./min. Auto z taką jednostką przyspieszało do „setki” w 8,1 s i mogło rozpędzić się do 200 km/h. Zużycie paliwa kształtowało się na poziomie od 6,0 l przy 90 km/h do 8,1 l w cyklu miejskim.
    FSO Polonez MR 87 – Ahhh.... wspomnienia, moja stara maszyna.
    Ahhh.... wspomnienia, moja stara maszyna.
    14 marca 2015, 11:17 przez 15SLE87MR (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Własne

    Toyota MR2 (MR-S) W30 – Fajny roadster. Ludzie czasami plują na jego design, nie mam pojęcia czemu. Dla mnie prezentuje się świetnie.
    Fajny roadster. Ludzie czasami plują na jego design, nie mam pojęcia czemu. Dla mnie prezentuje się świetnie.
    Honda Civic VIII – Ciekawostka - z okazji ósmej generacji Civica, Mugen zaprezentował wersję Mugen RR Advanced (wolnossący 2.2L o mocy 260 KM). Był to koncept, jednak w pełni sprawny, do tego stopnia, że podczas testu na znanym japońskim torze wyścigowym Tsukuba, Civic Mugen RR Advanced wykręcił czas 01:04:906, czyli poziom jaki prezentowały samochody typu Subaru Impreza STI, Porsche 911 GT3, Mitsubishi Lancer Evolution VIII MR czy Chevrolet Corvette Z06.
    Ciekawostka - z okazji ósmej generacji Civica, Mugen zaprezentował wersję Mugen RR Advanced (wolnossący 2.2L o mocy 260 KM). Był to koncept, jednak w pełni sprawny, do tego stopnia, że podczas testu na znanym japońskim torze wyścigowym Tsukuba, Civic Mugen RR Advanced wykręcił czas 01:04:906, czyli poziom jaki prezentowały samochody typu Subaru Impreza STI, Porsche 911 GT3, Mitsubishi Lancer Evolution VIII MR czy Chevrolet Corvette Z06.
    Polski Fiat 125p Akropolis – Połowa lat 70-tych to najlepszy okres w historii Polskiego Fiata. Po pobiciu rekordów prędkości w ’73 nadeszły sukcesy rajdowe, duża modernizacja MR 75 i w między czasie – od ’74 roku rozpoczęto krótkoseryjną produkcję wersji specjalnych PF 125p Monte Carlo 1600 i PF 125p Akropolis 1800. Na zewnątrz wyróżniały się aluminiowymi felgami, kontrastowymi pasami na bokach karoserii i lusterkami umieszczonymi na błotnikach, lecz największy skarb kryły pod maską – jednostki DOHC Fiata były wówczas najnowocześniejszymi czterocylindrowymi silnikami na świecie. Do dziś najprawdopodobniej nie zachował się żaden oryginalny egzemplarz. Polski Fiat 125p Akropolis istnieje dziś jedynie w formie kilku wykonanych replik.
    Połowa lat 70-tych to najlepszy okres w historii Polskiego Fiata. Po pobiciu rekordów prędkości w ’73 nadeszły sukcesy rajdowe, duża modernizacja MR 75 i w między czasie – od ’74 roku rozpoczęto krótkoseryjną produkcję wersji specjalnych PF 125p Monte Carlo 1600 i PF 125p Akropolis 1800. Na zewnątrz wyróżniały się aluminiowymi felgami, kontrastowymi pasami na bokach karoserii i lusterkami umieszczonymi na błotnikach, lecz największy skarb kryły pod maską – jednostki DOHC Fiata były wówczas najnowocześniejszymi czterocylindrowymi silnikami na świecie. Do dziś najprawdopodobniej nie zachował się żaden oryginalny egzemplarz. Polski Fiat 125p Akropolis istnieje dziś jedynie w formie kilku wykonanych replik.
    21 grudnia 2014, 21:02 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Nowe Wcielenie Poloneza - przejściówka – Miał być caro ale plany się zmieniły i będzie MR + dodatkowo szeroka stal 9 i 9,5 cala.
    Miał być caro ale plany się zmieniły i będzie MR + dodatkowo szeroka stal 9 i 9,5 cala.
    5 grudnia 2014, 22:39 przez przemek5535 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne