Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 51 takich materiałów
    Komar 2 – Zdjęcie znalezione na dysku. Mój drugi motorower - komar 2 z 1973 roku, z dwu biegową skrzynią i biegami "w rączce".
    Zdjęcie znalezione na dysku. Mój drugi motorower - komar 2 z 1973 roku, z dwu biegową skrzynią i biegami "w rączce".
    16 sierpnia 2014, 14:09 przez theandi (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Źródło:

    własne

    Azjatycki duecik – Mazdę już poznaliście, więc nadeszła pora byście poznali moją drugą azjatycką perełkę. Jest to motorower Benzer Shaft 50. Mój pierwszy pojazd wolny bo wolny, ale zawsze coś.
Podoba się? Oceniajcie.
    Mazdę już poznaliście, więc nadeszła pora byście poznali moją drugą azjatycką perełkę. Jest to motorower Benzer Shaft 50. Mój pierwszy pojazd wolny bo wolny, ale zawsze coś.
    Podoba się? Oceniajcie.
    29 czerwca 2014, 21:35 przez radek994p (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Własne

    Simson S51 to coś więcej... – Może dla innych to stary, zmęczony i powolny staroć, ale dla mnie to coś więcej niż tylko motorower, mimo iż zostało jeszcze dużo do zrobienia...ale nie zamieniłbym się na żaden chiński "kibel".
    Może dla innych to stary, zmęczony i powolny staroć, ale dla mnie to coś więcej niż tylko motorower, mimo iż zostało jeszcze dużo do zrobienia...ale nie zamieniłbym się na żaden chiński "kibel".
    3 czerwca 2014, 21:08 przez przeeemo126 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Źródło:

    Własne

    Aprilia AF1 Mój pierwszy motorower – Witam, nie idąc za przykładem typowego myślenia, za mój pierwszy motorower obrałem sobie włoską 50cmm z 89r.
Kupiłem ją za 900zł, ponad półtora roku stała w garażu czekając na swoją pierwszą jazdę. Włożyłem w nią wiele pracy ale jest, chińczyk zostaje przy niej w tyle, nie tylko on :D Dzięki niej czuję prawdziwą satysfakcję z moto pasji, jest to dużo lepsze uczucie tym bardziej, że sam pokrywałem wszystkie koszty kupna, naprawy, rejestracji. Czuję dumę jak patrzę na młodocianych nadźganych pseudo "motocyklistów" śmigających sprzętami za pieniądze rodziców i szpanującymi w każdej możliwej sytuacji jak to oni nie są LwG etc. Pozdrawiam wszystkich prawdziwych i tych którzy jeszcze nie jeżdżą lecz czują że to ich prawdziwa pasja LwG!
    Witam, nie idąc za przykładem typowego myślenia, za mój pierwszy motorower obrałem sobie włoską 50cmm z 89r.
    Kupiłem ją za 900zł, ponad półtora roku stała w garażu czekając na swoją pierwszą jazdę. Włożyłem w nią wiele pracy ale jest, chińczyk zostaje przy niej w tyle, nie tylko on :D Dzięki niej czuję prawdziwą satysfakcję z moto pasji, jest to dużo lepsze uczucie tym bardziej, że sam pokrywałem wszystkie koszty kupna, naprawy, rejestracji. Czuję dumę jak patrzę na młodocianych nadźganych pseudo "motocyklistów" śmigających sprzętami za pieniądze rodziców i szpanującymi w każdej możliwej sytuacji jak to oni nie są LwG etc. Pozdrawiam wszystkich prawdziwych i tych którzy jeszcze nie jeżdżą lecz czują że to ich prawdziwa pasja LwG!
    5 maja 2014, 0:03 przez awerd95 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (10)
    Źródło:

    Własne

    Mój komar – Witam, chciałem wam pokazać moją małą perełkę. Jest to Romet Komar z 1967r. Miał on kilka poważnych zmian m.in. przystosowanie go do jazdy we 2 osoby (kanapa), zmiana silnika na nowszy (bez pedałów). Założone zostały także tylne sprężyny od WSK ,obudowa sprężyn od junaka, a także mała skrzynka na narzędzia własnej roboty. Motorower został wyciągnięty z piwnicy po 5 letnim postoju u dziadka. Jeśli się spodoba to wstawię więcej zdjęć.
    Witam, chciałem wam pokazać moją małą perełkę. Jest to Romet Komar z 1967r. Miał on kilka poważnych zmian m.in. przystosowanie go do jazdy we 2 osoby (kanapa), zmiana silnika na nowszy (bez pedałów). Założone zostały także tylne sprężyny od WSK ,obudowa sprężyn od junaka, a także mała skrzynka na narzędzia własnej roboty. Motorower został wyciągnięty z piwnicy po 5 letnim postoju u dziadka. Jeśli się spodoba to wstawię więcej zdjęć.
    29 marca 2014, 15:24 przez McBobek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Źródło:

    własne

    Simson S51 Enduro 1988 – Bo motorower to nie tylko pierdząca 50-tka, może być także swojego rodzaju pasja i wiele godzin włożonego serca.
    Bo motorower to nie tylko pierdząca 50-tka, może być także swojego rodzaju pasja i wiele godzin włożonego serca.
    10 marca 2014, 21:58 przez dudus199816 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    Własne

    Simson s51 '83 – Moje enduro :) Może zwykły motorower, ale i tak lubie mojego DDR-a...
    Moje enduro :) Może zwykły motorower, ale i tak lubie mojego DDR-a...
    18 stycznia 2014, 20:40 przez ~IFAenduro | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Z cyklu "Znaleźliście swoje auto na Google Maps?" – W tym przypadku motorower
    W tym przypadku motorower
    25 grudnia 2013, 3:41 przez ~Toamszuek | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Co to za motorower? – wiem że jest to motorower produkcji Holenderskiej. Pomożecie?
    Wiem że jest to motorower produkcji Holenderskiej. Pomożecie?
    17 listopada 2013, 12:16 przez maniek15 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Komar – Romet Komar – motorower produkcji polskiej, produkowany w latach 1960-1983 (różne modele) przez Zjednoczone Zakłady Rowerowe w Bydgoszczy, a później Zakłady Predom Romet, głównie na rynek polski (model MR232 występował także w Niemczech i Holandii pod nazwą Mofa-25 "Condor") 
Moc maksymalna: 1,4 KM przy 4000 obr./min.
Moment maksymalny: 2,8 Nm przy 2750 obr./min.
Liczba przełożeń: 2
Instalacja elektryczna: 6V 20W
Ciężar motoroweru: 45 kg do 50 kg (w zależności od modelu)
Spalanie: 1,8 do 2,0 l/100 km
Prędkość maksymalna: 40 km/h według danych producenta
    Romet Komar – motorower produkcji polskiej, produkowany w latach 1960-1983 (różne modele) przez Zjednoczone Zakłady Rowerowe w Bydgoszczy, a później Zakłady Predom Romet, głównie na rynek polski (model MR232 występował także w Niemczech i Holandii pod nazwą Mofa-25 "Condor")
    Moc maksymalna: 1,4 KM przy 4000 obr./min.
    Moment maksymalny: 2,8 Nm przy 2750 obr./min.
    Liczba przełożeń: 2
    Instalacja elektryczna: 6V 20W
    Ciężar motoroweru: 45 kg do 50 kg (w zależności od modelu)
    Spalanie: 1,8 do 2,0 l/100 km
    Prędkość maksymalna: 40 km/h według danych producenta
    15 listopada 2013, 16:42 przez Millord (PW) | Do ulubionych | Skomentuj