Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 12 takich materiałów
    Modified Honda Civic Type R FK2
    Podróż w deszczowy dzień i przyspieszanie na 5 biegu +/- 75% gazu oczywiście na niemieckiej autostradzie. Dlaczego nie pedał w podłogę? Dlatego że mam problem po modach ze sprzęgłem (dl501) czasami się uślizguje... 390hp 720Nm Przy okazji dźwięk nowego wydechu wewnątrz.
    13 grudnia 2016, 5:04 przez PablooP (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Nissan Almera n16 Sport Tuning 2.2Di – Moja niebieska rakieta, którą ciągle coś dłubie i modze dążąc do ideału. 
Macie może jakieś ciekawe propozycje modów?  
Pozdrawiam
Marcin
    Moja niebieska rakieta, którą ciągle coś dłubie i modze dążąc do ideału.
    Macie może jakieś ciekawe propozycje modów?
    Pozdrawiam
    Marcin
    23 marca 2016, 15:04 przez pamperek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Modified by Poland –
    15 maja 2014, 20:52 przez shaman (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Bonneville Speed Week (auto Polki) – Równa niczym stół bilardowy przyciąga od lat uwagę fanów szybkości. To właśnie tutaj po raz pierwszy przekroczono prędkość 1000 km/h na lądzie.

Pustynia Bonneville jest bardzo gościnna. Każdy pojazd dostaje pożegnalny prezent. Zapytacie jaki? Oczywiście to sól, której na pustyni nie brakuje (w niektórych miejscach warstwa soli ma prawie 2 metry).

Nazwy mówią same za siebie. Obok samochodów startują również motocykle.
Rekordy ustanowione w tym miejscu są zniewalające. W roku 1960 Mickey Thompson prowadzący samochód Challenger 1, po raz pierwszy przekroczył 400 mil/h (644km/h). Sprzęt pomiarowy pokazał 406 mph (654 km/h). Potem poszło już gładko. Kolejną granicą stało się 1000km/h. Bariera pękła w 1970 za sprawą Garry'ego Gabelich'a i jego Blue Flame - 662,407 mph czyli 1001,67 km/h! Do tej pory jest to najlepszy wynik uzyskany w Bonneville. Najszybszym Dieslem jaki jeździ po świecie jest JCB DIESELMAX, który zdołał rozpędzić się na Salt Flats do 328.767mph ( 529 km/h ) w 2006 roku. 

Polka ustanowiła nowy rekord prędkości podczas Bonneville Speed Week 2008

zięki ustanowieniu nowego rekordu i zdobyciu "czerwonej
czapki" ( znak rozpoznawczy członków 200MPH CLUB ), na zawsze
wpisałam się w historię BONNEVILLE SPEED WEEK. Bez wątpienia jest to
jedno z najważniejszych osiągnięć w moim życiu! 
W ciągu 60 lat w 200MPH CLUB znalazło sie 15 kobiet.
Ja mam zaszczyt bycia jedna z nich, a zarazem jedyną Polką w
szeregach klubu! 

Andy Green, w swoim bolidzie Thrust SSC popędził z prędkością dźwięku osiągając absolutnie kosmiczne 1227,983 km/h.

Do Bonneville zjeżdżają najróżniejsze pojazdy, których kierowcy śnią o prędkości. Samochody podzielono na 7 klas:

    Special Construction
    Vintage
    Vintage Coupe & Sedan
    Modified
    Classic
    Production
    Diesel Truck
    Równa niczym stół bilardowy przyciąga od lat uwagę fanów szybkości. To właśnie tutaj po raz pierwszy przekroczono prędkość 1000 km/h na lądzie.

    Pustynia Bonneville jest bardzo gościnna. Każdy pojazd dostaje pożegnalny prezent. Zapytacie jaki? Oczywiście to sól, której na pustyni nie brakuje (w niektórych miejscach warstwa soli ma prawie 2 metry).

    Nazwy mówią same za siebie. Obok samochodów startują również motocykle.
    Rekordy ustanowione w tym miejscu są zniewalające. W roku 1960 Mickey Thompson prowadzący samochód Challenger 1, po raz pierwszy przekroczył 400 mil/h (644km/h). Sprzęt pomiarowy pokazał 406 mph (654 km/h). Potem poszło już gładko. Kolejną granicą stało się 1000km/h. Bariera pękła w 1970 za sprawą Garry'ego Gabelich'a i jego Blue Flame - 662,407 mph czyli 1001,67 km/h! Do tej pory jest to najlepszy wynik uzyskany w Bonneville. Najszybszym Dieslem jaki jeździ po świecie jest JCB DIESELMAX, który zdołał rozpędzić się na Salt Flats do 328.767mph ( 529 km/h ) w 2006 roku.

    Polka ustanowiła nowy rekord prędkości podczas Bonneville Speed Week 2008

    zięki ustanowieniu nowego rekordu i zdobyciu "czerwonej
    czapki" ( znak rozpoznawczy członków 200MPH CLUB ), na zawsze
    wpisałam się w historię BONNEVILLE SPEED WEEK. Bez wątpienia jest to
    jedno z najważniejszych osiągnięć w moim życiu!
    W ciągu 60 lat w 200MPH CLUB znalazło sie 15 kobiet.
    Ja mam zaszczyt bycia jedna z nich, a zarazem jedyną Polką w
    szeregach klubu!

    Andy Green, w swoim bolidzie Thrust SSC popędził z prędkością dźwięku osiągając absolutnie kosmiczne 1227,983 km/h.

    Do Bonneville zjeżdżają najróżniejsze pojazdy, których kierowcy śnią o prędkości. Samochody podzielono na 7 klas:

    Special Construction
    Vintage
    Vintage Coupe & Sedan
    Modified
    Classic
    Production
    Diesel Truck
    11 lutego 2014, 15:32 przez Kriss (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    The Ferrari 458 Speciale at the IAA Frankfurt Motor Show 2013! The 458 Speciale was definitely one of the higlights in Frankfurt, getting a lot of attention from the crowd and the press. And it sure does deserve that attention because in our opinion, it looks great! What is your opinion on this 'Scuderia' version of the 458 Italia?

    The 458 Speciale has 596 bhp and a lot of new aerodynamic technology.The Ferrari 458 Speciale's power comes from a modified version of the 458's V8. With that 596bhp is it the most powerful naturally aspirated V8 ever built by the company. It has a specific output of 133bhp per litre, which Ferrari says is the highest ever achieved by a naturally-aspirated road-going engine! Pretty impressive facts!
    23 września 2013, 23:35 przez ~thewytieking | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    YouTube

    Escort mk2 – TECH SPEC

Body
1977 Mexico, fully restored and resprayed Ford Olympic Blue, alloy Tarmac arches, allot front splitter, fibreglass boot, perspex windows, Hella spot lights, stainless steel nuts and bolts throughout.

Engine
2-litre 16-valve Vauxhall XE engine, fully rebuilt by Hellier Performance, forged Mahle pistons, dynamically balanced crankshaft and flywheel, balanced con rods, uprated big end bearings, ARP bolts throughout, gas flowed cylinder head, three-angle valve seats, high lift cams, vernier pulleys, twin 45 DCOE Weber carbs with 36 mm chokes, port matched manifold, blueprinted, MBE management, 11:1 compression ratio, remote oil filter, alloy Opel Manta sump, Facet red top fuel pump, adjustable regulator.

Transmission
Getrag five-speed gearbox, ratios changed, custom-made one-piece prop.

Suspension
Bilstein coil-overs, roller top mounts, adjustable TCAs, quick rack, anti-dive and double width kit, single leaf decambered rear springs, anti-tramp bars, Panhard rod, polybushed throughout.

Brakes
Front: Mondeo callipers with 280 mm vented Sierra Cosworth discs on modified hubs.
Rear: Sierra XR4x4 discs and callipers. AP Racing 551 brake fluid, bias pedal box. Braided lines throughout.

Wheels And Tyres
Compomotive FH split-rims with Toyo Proxes T1R tyres. Front: 8Jx15 inch with 205/50/15. Rear: 9Jx15 with 225/50/15

Interior
Safety Devices roll cage, Sparco sprint bucket seats with alloy side mounts, Luke four-point harnesses, OMP Corsica steering wheel, alloy centre console and firewall, brake and power lines run inside, carbon look door cards, centrally-mounted Capri tank with alloy filler, alloy battery tray.
    TECH SPEC

    Body
    1977 Mexico, fully restored and resprayed Ford Olympic Blue, alloy Tarmac arches, allot front splitter, fibreglass boot, perspex windows, Hella spot lights, stainless steel nuts and bolts throughout.

    Engine
    2-litre 16-valve Vauxhall XE engine, fully rebuilt by Hellier Performance, forged Mahle pistons, dynamically balanced crankshaft and flywheel, balanced con rods, uprated big end bearings, ARP bolts throughout, gas flowed cylinder head, three-angle valve seats, high lift cams, vernier pulleys, twin 45 DCOE Weber carbs with 36 mm chokes, port matched manifold, blueprinted, MBE management, 11:1 compression ratio, remote oil filter, alloy Opel Manta sump, Facet red top fuel pump, adjustable regulator.

    Transmission
    Getrag five-speed gearbox, ratios changed, custom-made one-piece prop.

    Suspension
    Bilstein coil-overs, roller top mounts, adjustable TCAs, quick rack, anti-dive and double width kit, single leaf decambered rear springs, anti-tramp bars, Panhard rod, polybushed throughout.

    Brakes
    Front: Mondeo callipers with 280 mm vented Sierra Cosworth discs on modified hubs.
    Rear: Sierra XR4x4 discs and callipers. AP Racing 551 brake fluid, bias pedal box. Braided lines throughout.

    Wheels And Tyres
    Compomotive FH split-rims with Toyo Proxes T1R tyres. Front: 8Jx15 inch with 205/50/15. Rear: 9Jx15 with 225/50/15

    Interior
    Safety Devices roll cage, Sparco sprint bucket seats with alloy side mounts, Luke four-point harnesses, OMP Corsica steering wheel, alloy centre console and firewall, brake and power lines run inside, carbon look door cards, centrally-mounted Capri tank with alloy filler, alloy battery tray.
    5 września 2013, 0:27 przez motomaniac (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Tractor Pulling – Traktorowe show stało się na tyle popularne na starym kontynencie, że od 1979 roku regularnie odbywają się Mistrzostwa Świata w tractor pullingu. Poza tym jest cykl Mistrzostw Europy oraz mistrzostw poszczególnych krajów. W zawodach maszyny startują w kilku kategoriach. Do klas Super Stock oraz Pro Stock zalicza się najczęściej ciągniki seryjne poddane modyfikacjom. Można więc zobaczyć popularne John Deere'y, Valtry, MF-y i inne. Był okres, kiedy w tractor pullingu brały udział również Ursusy! Maszyny zawodnicze wyposażone są rzecz jasna w „nieco” mocniejsze silniki. Moc maksymalna może dochodzić do... 3500 KM! Kolejna klasa to Modified (z rozróżnieniem na kategorie wagowe), która określana jest mianem najbardziej widowiskowej, ponieważ zmiany w ciągnikach startujących w tej klasie są ogromne. Nie dość, że zamiast jednego montowane są 2, 3 lub 4 silniki, to do niektórych modeli konstruktorzy zakładają nawet odrzutowe silniki lotnicze. W ten sposób powstają potwory o mocy nawet 8000 KM!
 
Każdy sie chyba ze mną zgodzi że jest moc ;)
    Traktorowe show stało się na tyle popularne na starym kontynencie, że od 1979 roku regularnie odbywają się Mistrzostwa Świata w tractor pullingu. Poza tym jest cykl Mistrzostw Europy oraz mistrzostw poszczególnych krajów. W zawodach maszyny startują w kilku kategoriach. Do klas Super Stock oraz Pro Stock zalicza się najczęściej ciągniki seryjne poddane modyfikacjom. Można więc zobaczyć popularne John Deere'y, Valtry, MF-y i inne. Był okres, kiedy w tractor pullingu brały udział również Ursusy! Maszyny zawodnicze wyposażone są rzecz jasna w „nieco” mocniejsze silniki. Moc maksymalna może dochodzić do... 3500 KM! Kolejna klasa to Modified (z rozróżnieniem na kategorie wagowe), która określana jest mianem najbardziej widowiskowej, ponieważ zmiany w ciągnikach startujących w tej klasie są ogromne. Nie dość, że zamiast jednego montowane są 2, 3 lub 4 silniki, to do niektórych modeli konstruktorzy zakładają nawet odrzutowe silniki lotnicze. W ten sposób powstają potwory o mocy nawet 8000 KM!

    Każdy sie chyba ze mną zgodzi że jest moc ;)
    4 września 2012, 18:17 przez ws50 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj