Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 29 takich materiałów
    Porsche 911 – Porsche 911 reimagined by Singer and Williams
    Porsche 911 reimagined by Singer and Williams
    13 lipca 2018, 0:32 przez Papszmir (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło: www.topgear.com
    Michelin PLR – Ten przedziwny samochód został stworzony w 1972 roku przez Michelin i służył do… testowania opon ciężarowych. W latach 70-tych Michelin było właścicielem Citroena, dlatego by skonstruować ten specjalny pojazd wykorzystano jeden z modeli tego producenta, a dokładniej DS-a. Musiał on jednak przejść diametralne przeróbki, aby powstał wehikuł, który widzimy na zdjęciach. PLR (Poids Lourd Rapide) mierzył 7,3 m długości, 2,5 m szerokości oraz 1,56 m wysokości. Wykorzystano w nim dwie 5,7-litrowe jednostki V8 Citroena. Jedna z nich, zasilała 6 tylnych kół, a druga służyła jako napęd umieszczonej na pokładzie maszyny przeznaczonej do testowania opon dla ciężarówek. Taki ekwipunek na pokładzie poskutkował wysoką masą ponad 10 000 kg. Maksymalna prędkość jaką PLR mógł uzyskać wynosiła 180 km/h. Testy opon z udziałem tego modelu odbywały się na francuskim torze testowym. Obecnie pojazd znajduje się w muzeum Michelin w Clermont-Ferrand we Francji.
    Ten przedziwny samochód został stworzony w 1972 roku przez Michelin i służył do… testowania opon ciężarowych. W latach 70-tych Michelin było właścicielem Citroena, dlatego by skonstruować ten specjalny pojazd wykorzystano jeden z modeli tego producenta, a dokładniej DS-a. Musiał on jednak przejść diametralne przeróbki, aby powstał wehikuł, który widzimy na zdjęciach. PLR (Poids Lourd Rapide) mierzył 7,3 m długości, 2,5 m szerokości oraz 1,56 m wysokości. Wykorzystano w nim dwie 5,7-litrowe jednostki V8 Citroena. Jedna z nich, zasilała 6 tylnych kół, a druga służyła jako napęd umieszczonej na pokładzie maszyny przeznaczonej do testowania opon dla ciężarówek. Taki ekwipunek na pokładzie poskutkował wysoką masą ponad 10 000 kg. Maksymalna prędkość jaką PLR mógł uzyskać wynosiła 180 km/h. Testy opon z udziałem tego modelu odbywały się na francuskim torze testowym. Obecnie pojazd znajduje się w muzeum Michelin w Clermont-Ferrand we Francji.
    12 grudnia 2017, 17:06 przez ~RAFIK3001 | Do ulubionych | Skomentuj
    Zaczęło się! Sezon 2016 MotoGP – W niedzielę rozpoczął się sezon 2016 motocyklowych Mistrzostw Świata MotoGP. Pierwszym przystankiem było GP Kataru na torze Losail International Circuit, który był jedynym nocnym wyścigiem. 
W klasie królewskiej najważniejszymi niewiadomymi były opony, bowiem z końcem poprzedniego sezonu firma Bridgestone zakończyła współpracę oraz przestała dostarczać opony dla zawodników. Zastąpiła ją francuska firma Michelin. Kolejną zamianą, w porównaniu z rokiem poprzednim było wprowadzenie elektroniki włoskiej firmy Magneti Marelli. 

Wyniki przedstawiają się następująco: 
MotoGP:
1. Jorge Lorenzo [Movistar Yamaha]
2. Andrea Dovizioso [Ducati Team]
3. Marc Marquez [Repsol Honda Team]

Moto2:
1. Thomas Luthi [SWI Garage Plus Interwetten]
2. Luis Salom [SAG Team]
3. Simone Corsi [Speed Up Racing]

Moto3:
1. Niccolò Antonelli [Ongetta-Rivacold]
2.  Brad Binder [Red Bull KTM Ajo]
3.  Francesco Bagnaia [ASPAR Mahindra Team Moto3]

Kolejna runda (2z18) za 2 tygodnie na Autodromo de Rio Hondo w Argentynie.
    W niedzielę rozpoczął się sezon 2016 motocyklowych Mistrzostw Świata MotoGP. Pierwszym przystankiem było GP Kataru na torze Losail International Circuit, który był jedynym nocnym wyścigiem.
    W klasie królewskiej najważniejszymi niewiadomymi były opony, bowiem z końcem poprzedniego sezonu firma Bridgestone zakończyła współpracę oraz przestała dostarczać opony dla zawodników. Zastąpiła ją francuska firma Michelin. Kolejną zamianą, w porównaniu z rokiem poprzednim było wprowadzenie elektroniki włoskiej firmy Magneti Marelli.

    Wyniki przedstawiają się następująco:
    MotoGP:
    1. Jorge Lorenzo [Movistar Yamaha]
    2. Andrea Dovizioso [Ducati Team]
    3. Marc Marquez [Repsol Honda Team]

    Moto2:
    1. Thomas Luthi [SWI Garage Plus Interwetten]
    2. Luis Salom [SAG Team]
    3. Simone Corsi [Speed Up Racing]

    Moto3:
    1. Niccolò Antonelli [Ongetta-Rivacold]
    2. Brad Binder [Red Bull KTM Ajo]
    3. Francesco Bagnaia [ASPAR Mahindra Team Moto3]

    Kolejna runda (2z18) za 2 tygodnie na Autodromo de Rio Hondo w Argentynie.
    Mój nowy nabytek – Elegancik 98'

Nadszedł ten czas kiedy w końcu podjąłem decyzje o kupnie POLSKIEJ ślicznotki, o której marzyłem od dziecka.

W dużym skrócie:
Gaźnik robiony wg Pana Inżyniera Mazika
Hamulce przód od SC Sporting
Wydech Michelin
Nowa podłoga
Fabrycznie nowe klosze wszystkich lamp
Felgi Polonez 13"
Polerka
    Elegancik 98'

    Nadszedł ten czas kiedy w końcu podjąłem decyzje o kupnie POLSKIEJ ślicznotki, o której marzyłem od dziecka.

    W dużym skrócie:
    Gaźnik robiony wg Pana Inżyniera Mazika
    Hamulce przód od SC Sporting
    Wydech Michelin
    Nowa podłoga
    Fabrycznie nowe klosze wszystkich lamp
    Felgi Polonez 13"
    Polerka
    15 lutego 2015, 16:08 przez TiCo95 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (25)
    Źródło: Własne
    Robert Kubica ostatnio jest w formie. W wiadomościach czytamy, że Polak dominuje na Monte Carlo. Co się jednak okazuje, mimo dobrych wyników nie został ujęty w podsumowaniach odcinków (np. w tym powyżej). Powodem ponoć jest to, że Robert Kubica jeździ na oponach Pirelli, podczas gdy WRC sponsoruje m.in. Michelin. Kibice postanowili wyjść na przeciw mediom i zaspamowali fanpage WRC na Facebooku:
    https://www.facebook.com/WorldRally/posts/10152666569490678
    24 stycznia 2015, 20:19 przez serekczek55 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Citroen  z 11 kołami? Potwór – Pojazd skonstruowany w 1972 r. przez Michelin w celu testowania opon do ciężarówek. Potwór stworzony na bazie Citroena DS safari napędzany przez 2 silniki, każdy 5,7 l. Jeden odpowiadał za napędzanie pojazdu, drugi za napędzanie testowanej opony.
Masa - ponad 10 ton! Rozpędzał się do blisko 180 km/h, obecnie znajduje się w muzeum Michelin w Clermont-Ferrand we Francji.
    Pojazd skonstruowany w 1972 r. przez Michelin w celu testowania opon do ciężarówek. Potwór stworzony na bazie Citroena DS safari napędzany przez 2 silniki, każdy 5,7 l. Jeden odpowiadał za napędzanie pojazdu, drugi za napędzanie testowanej opony.
    Masa - ponad 10 ton! Rozpędzał się do blisko 180 km/h, obecnie znajduje się w muzeum Michelin w Clermont-Ferrand we Francji.
    26 listopada 2014, 17:59 przez Borsucjusz (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Audi S8 Talladega od MTM – "Ostatnio firma MTM zaprezentowała model Audi S8 Talladega. Niestety produkcja została ograniczona do zaledwie 25 egzemplarzy, ale zapewne jeśli ktoś pojawi się w recepcji z odpowiednią gotówką, z pewnością dostanie bardzo podobny model. Cena? Warto ją zdradzić na początku - dokładnie 189 708 euro.

W zamian za taką sumę klient otrzyma zmodyfikowany silnik 4.0 V8. Ale jak zmodyfikowany! Podwójnie doładowana jednostka generuje zamiast 520 aż 760 KM, natomiast moment obrotowy poszybował z poziomu 650 Nm aż do 945 Nm. Dzięki takim operacjom Audi S8 Talladega przyspiesza od 0 do 100 km/h w czasie 3,5 sekundy, zaś prędkość maksymalna to 325 km/h.

Oprócz mocnego zastrzyku energii, Audi S8 Talladega dostanie również zmiany wizualne. Największą rolę odgrywają oczywiście 21-calowe felgi Bimoto z oponami Michelin Pilot Super Sport w rozmiarze 295/30. Oprócz tego mamy subtelne dodatki aerodynamiczne oraz liczne modyfikacje we wnętrzu. A jak Wam podoba się taka modyfikacja luksusowo-sportowej limuzyny?"
    "Ostatnio firma MTM zaprezentowała model Audi S8 Talladega. Niestety produkcja została ograniczona do zaledwie 25 egzemplarzy, ale zapewne jeśli ktoś pojawi się w recepcji z odpowiednią gotówką, z pewnością dostanie bardzo podobny model. Cena? Warto ją zdradzić na początku - dokładnie 189 708 euro.

    W zamian za taką sumę klient otrzyma zmodyfikowany silnik 4.0 V8. Ale jak zmodyfikowany! Podwójnie doładowana jednostka generuje zamiast 520 aż 760 KM, natomiast moment obrotowy poszybował z poziomu 650 Nm aż do 945 Nm. Dzięki takim operacjom Audi S8 Talladega przyspiesza od 0 do 100 km/h w czasie 3,5 sekundy, zaś prędkość maksymalna to 325 km/h.

    Oprócz mocnego zastrzyku energii, Audi S8 Talladega dostanie również zmiany wizualne. Największą rolę odgrywają oczywiście 21-calowe felgi Bimoto z oponami Michelin Pilot Super Sport w rozmiarze 295/30. Oprócz tego mamy subtelne dodatki aerodynamiczne oraz liczne modyfikacje we wnętrzu. A jak Wam podoba się taka modyfikacja luksusowo-sportowej limuzyny?"
    26 listopada 2014, 19:17 przez Czary (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło: autocentrum.pl
    Samochód testowy Michelin #1 – „Krocionóg”, „stonoga” czy „Yellow Submarine na kołach” to najpopularniejsze określenia, jakie stosowano wobec pojazdu Michelin PLR (Poids Lourd Rapide). To niezwykłe auto zostało zbudowane przez Citroena w 1972 roku na zlecenie producenta opon samochodowych Michelin.

Ten dziwoląg powstał w jednym celu – by testować zużycie opon do samochodów ciężarowych przy dużej prędkości, bez podejmowania ryzyka jazdy w takich warunkach prawdziwą ciężarówką. Opona podlegająca badaniu mieściła się w kabinie pojazdu.

Samochód mierzył 7,27 m długości, 2,45 m szerokości i 1,56 m wysokości. Koła i piasty zapożyczono od Citroena H Van, a zmodyfikowane nadwozie pochodzi z Citroena DS Safari. 

Samochód miał słynne hydropneumatyczne zawieszenie.Za napęd posłużyły dwie 350-ki V8 Chevroleta o pojemności 5,7 l. Jedna jednostka napędzała wóz, a druga była odpowiedzialna za maszynę służącą do testowania opon. Podobno wóz był w stanie osiągnąć 180 km/h, co przy całkowitej wadze 9 ton (dokładnie 9150 kg) stanowiło niezły rezultat. Prędkość maksymalna na torze testowym wynosiła 155 km/h.

Oryginalnego Citroena DS/Michelin  można podziwiać w muzeum Michelina w Clermont-Ferrand we Francji.
    „Krocionóg”, „stonoga” czy „Yellow Submarine na kołach” to najpopularniejsze określenia, jakie stosowano wobec pojazdu Michelin PLR (Poids Lourd Rapide). To niezwykłe auto zostało zbudowane przez Citroena w 1972 roku na zlecenie producenta opon samochodowych Michelin.

    Ten dziwoląg powstał w jednym celu – by testować zużycie opon do samochodów ciężarowych przy dużej prędkości, bez podejmowania ryzyka jazdy w takich warunkach prawdziwą ciężarówką. Opona podlegająca badaniu mieściła się w kabinie pojazdu.

    Samochód mierzył 7,27 m długości, 2,45 m szerokości i 1,56 m wysokości. Koła i piasty zapożyczono od Citroena H Van, a zmodyfikowane nadwozie pochodzi z Citroena DS Safari.

    Samochód miał słynne hydropneumatyczne zawieszenie.Za napęd posłużyły dwie 350-ki V8 Chevroleta o pojemności 5,7 l. Jedna jednostka napędzała wóz, a druga była odpowiedzialna za maszynę służącą do testowania opon. Podobno wóz był w stanie osiągnąć 180 km/h, co przy całkowitej wadze 9 ton (dokładnie 9150 kg) stanowiło niezły rezultat. Prędkość maksymalna na torze testowym wynosiła 155 km/h.

    Oryginalnego Citroena DS/Michelin można podziwiać w muzeum Michelina w Clermont-Ferrand we Francji.
    1 czerwca 2014, 14:34 przez KamilPsk (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło: Profiauto