Szukaj
Znalazłem 53 takie materiały
Często w komentarzach pytacie jaką konkretnie oponę wybrać danego producenta?
Pomyślałem, że dobrym pomysłem będzie seria w której zobaczycie różne modele opon jeden firmy w ramach jednego rozmiaru.
W pierwszym odcinku prezentuje Wam opony Michelin Primacy 4+, E-Primacy, Pilot Sport 4, Pilot Sport 5 i Pilot Sport CUP 2, wszystkie w rozmiarze 225/45/17.
Opowiem Wam, czym się różnią i która będzie najlepsza do Waszych zastosowań.
Opowiadam wam dziś jaka opona jest najlepsza i jak uchronić się od takiego błędu, który ja popełniłem. Zapraszam na film.
Specka:
Silnik ICE: 4.0
Cylindry: V8
Doładowanie: Twin Turbo
Typ: hybryda
Moc: 1012KM
Konstrukcja: karbon tub
Masa: Około 1600kg
Skrzynia: Graziano 8B DCT
Koła: 19/20"
Opony: Michelin Pilot Sport Cup 2
Czas na Ringu: poniżej 6:30 (cel)
Cena: około 5 milionów zł
Populacja: 999 sztuk
BMW M4 CSL
Silnik: 3.0 R6
Skrzynia: AT ZF 8B (torque converter)
Moc: 550KM
Moment: 650Nm
Napęd: RWD (FR)
Masa: 1625kg
0-100 w 3.7s
Vmax: 307km/h
Koła: 19/20"
Opony: Michelin Pilot Sport 4S (opcjonalnie CUP 2 R)
Czas na Ringu: 7:20min (na CUP 2 R)
Populacja: 1000 sztuk
Cena: 900 000zł plus
Silnik: 4.0 NA (wolnossak!)
Layout: RR (RWD | silnik z tyłu)
Moc: 510KM
Moment: 470Nm
Skrzynia: PDK
0-100 w 3.9s (3.4s)
0-200 w 11.9 (10,8s)
Vmax: 320km/h
Masa: 1418kg
Koła: 20/21”
Opony: Michelin Pilot Sport Cup 2
Rozmiar: 255mm F i 315mm R
Cena bazy: 927 000zł
Cena tego: 1 170 000zł
Opcje:
GT Silver Metalic
Zbiornik 90L
Ceramika hamulec
Lift twarzy
Lekkie szyby
Kubły
Bołz
Silnik: 4.0
Doładowanie: brak | NA
Cylindry: 6 bokser
Layout: MR (silnik centralnie | napęd na tył)
Moc: 500KM
Moment: 450Nm
Max obroty: 9000rpm
0-100 w 3.26s
0-200 w 10,6s
100-200 w 7.3s
Vmax: 315km/h
Masa: 1415kg
Koła: 20”
Skrzynia: PDK 7B
Bak: 90L
Bagażniki: dwa
Koła: 20” kute alu
Opony: Michelin Pilot Sport Cup 2
Cena: od 731 000zł brutto
Testowany: 963 000zł brutto
Opcje: Weissach, lift przodu, PCCB, wypełnienie fotela wymienialne
S P E C K A:
Kolor: Kyalami Grün
Silnik: 2,5 litra
Turbo: tak
Gary: 5
Moc: 400PS
Moment: 500Nm
0-100 w 3.8s
Vmax: 290km/h
Hamulce: ceramika
Koła: 265 | 30 | R19 | przód
Opony: Michelin Pilot Alpin 5 (zima)
Ceny: od 292 400 zł brutto
Testowany: ok 420 000 zł brutto
Nuburgring: 7:40,748
Specka:
Audi RS e-tron GT od 604 900zł (ten 800k)
Moment: 830Nm
Bateria: 83,7kwh netto
Moc: 440kw (598HP i 646HP na boost)
Skrzynia: 2 biegi na tylnej osi
Zawieszenie: powietrzne
Tylna skretna oś w standardzie
Masa: 2323kg
E-diff
Bagażnik: 350 litrów
Frunk: 81 litrów
0-100 w 3.3s (mierzone 2.9s)
Zużycie: 21,4 kWh na 100km (teoretyczne)
Zasięg: 456km WLTP
Ładowanie: Na 50kw ładowarce 1,5h
*10h około 100km zasiegu z gniazdka
Koła: 21”
Opony: Michelin Pilot Alpin 5 | 305mm R
rozkład masy: 50:50
CX: 0,24
Ciekawostka:
Produkowany jest w tej samej fabryce co Audi R8 (ta sama linia produkcyjna)
Silnik: 2.9 V6
Doładowanie: biturbo
Moc: 540KM (+30KM do Quadrifoglio)
Moment: 600Nm (bez zmian do Quadrifoglio)
Layout: FR (silnik z przodu, napęd na tył)
Skrzynia: AT 8B ZF Torque Converter
Masa: 1540kg (-100kg do Quadrifoglio)
Felgi: 20 cali
Opony: Michelin Pilot Sport Cup 2. 265mm F i 285mm R.
0-100 w 3.6s
0-200 w 11.9s
300 km/h max
Bak: 58 litrów
Populacja: 500 sztuk z czego 10 sztuk na Polskę
Warianty: GTA lub GTAm
Cena: Bańka kolumbijskich pesos