Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 91 takich materiałów
    Renault 5 Turbo – Specjalna odmiana modelu Renault 5 przystosowana zarówno do rajdów jak i do użytku drogowego. Do napędu 5 Turbo używany jest umieszczony centralnie turbodoładowany silnik R4 o pojemności 1,4 l, który wytwarza moc 162 KM i moment obrotowy 221 Nm, dzięki czemu samochód przyspiesza 0-100 km/h w 6,6 sekund oraz osiąga prędkość maksymalną 209 km/h. Pierwsza wersja Renault 5 Turbo spełniała wymagania Grupy 4. Druga wersja, Turbo 2, została wyprodukowana przy użyciu części pochodzących z oryginalnego Renault 5, cięższych od tych z pierwszej wersji 5 Turbo. Wszystkie odmiany rajdowe Turbo 5 były budowane na bazie Turbo 1. Renault zwiększał moc silnika samochodu do 180 KM, 210 KM i 350 KM w Maxi 5 Turbo. W 2004 amerykańskie czasopismo motoryzacyjne Sports Car International przyznało Renault 5 Turbo numer 9 na liście "Dziesięciu Najlepszych Sportowych Samochodów Świata lat '80". Wyprodukowano tylko 3167 egzemplarzy Renault 5 Turbo.
    Specjalna odmiana modelu Renault 5 przystosowana zarówno do rajdów jak i do użytku drogowego. Do napędu 5 Turbo używany jest umieszczony centralnie turbodoładowany silnik R4 o pojemności 1,4 l, który wytwarza moc 162 KM i moment obrotowy 221 Nm, dzięki czemu samochód przyspiesza 0-100 km/h w 6,6 sekund oraz osiąga prędkość maksymalną 209 km/h. Pierwsza wersja Renault 5 Turbo spełniała wymagania Grupy 4. Druga wersja, Turbo 2, została wyprodukowana przy użyciu części pochodzących z oryginalnego Renault 5, cięższych od tych z pierwszej wersji 5 Turbo. Wszystkie odmiany rajdowe Turbo 5 były budowane na bazie Turbo 1. Renault zwiększał moc silnika samochodu do 180 KM, 210 KM i 350 KM w Maxi 5 Turbo. W 2004 amerykańskie czasopismo motoryzacyjne Sports Car International przyznało Renault 5 Turbo numer 9 na liście "Dziesięciu Najlepszych Sportowych Samochodów Świata lat '80". Wyprodukowano tylko 3167 egzemplarzy Renault 5 Turbo.
    Renault 5 Turbo – Specjalna odmiana modelu samochodu osobowego Renault 5 przystosowana zarówno do rajdów jak i do użytku drogowego, produkowana w latach 1980-1984. 5 Turbo napędzane jest turbodoładowany umieszczony centralnie silnikiem R4 o pojemności 1,4 l. Samochód został oparty na zmodyfikowanym podwoziu Renault 5. W podstawowej odmianie silnik osiąga 160 KM i pozwala na osiągnięcie prędkości maksymalnej 209 km/h i przyspieszenia 0-100 km/h w 6,6 sekundy. Pierwsza wersja Renault 5 Turbo spełniała wymagania Grupy 4. Druga wersja, Turbo 2, została wyprodukowana przy użyciu części pochodzących z oryginalnego Renault 5, cięższych od tych z pierwszej wersji 5 Turbo. Wszystkie odmiany rajdowe Turbo 5 były budowane na bazie Turbo 1. Renault zwiększał moc silnika samochodu do 180 KM, 210 KM i 350 KM w Maxi 5 Turbo. Wyprodukowano tylko 3167 egzemplarzy modelu.
    Specjalna odmiana modelu samochodu osobowego Renault 5 przystosowana zarówno do rajdów jak i do użytku drogowego, produkowana w latach 1980-1984. 5 Turbo napędzane jest turbodoładowany umieszczony centralnie silnikiem R4 o pojemności 1,4 l. Samochód został oparty na zmodyfikowanym podwoziu Renault 5. W podstawowej odmianie silnik osiąga 160 KM i pozwala na osiągnięcie prędkości maksymalnej 209 km/h i przyspieszenia 0-100 km/h w 6,6 sekundy. Pierwsza wersja Renault 5 Turbo spełniała wymagania Grupy 4. Druga wersja, Turbo 2, została wyprodukowana przy użyciu części pochodzących z oryginalnego Renault 5, cięższych od tych z pierwszej wersji 5 Turbo. Wszystkie odmiany rajdowe Turbo 5 były budowane na bazie Turbo 1. Renault zwiększał moc silnika samochodu do 180 KM, 210 KM i 350 KM w Maxi 5 Turbo. Wyprodukowano tylko 3167 egzemplarzy modelu.
    10 kwietnia 2022, 18:54 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj