Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 237 takich materiałów
    Toyota 1G-GTE (R6 Twin Turbo) – 30 lat temu, zadebiutował pierwszy, japoński, podwójnie doładowany silnik DOHC, czyli konstrukcja Toyoty przy współpracy z Yamahą - 1G-GTE. Rzędowa szóstka o pojemności dwóch litrów, posiada dwie turbosprężarki CT-12, moc 185 KM i moment obrotowy wynoszący 235 Nm. Silnik dostępny był od 1985 roku między innymi w samochodach widocznych na zdjęciu, czyli Toyota Soarer (Z20), Mark II (X70) oraz Supra (A70). Z czasem silnik przechodził kolejne usprawnienia, ostatecznie, jego parametry to 210 KM i 275 Nm. Na początku lat 90, zastąpił go 1JZ-GTE.
    30 lat temu, zadebiutował pierwszy, japoński, podwójnie doładowany silnik DOHC, czyli konstrukcja Toyoty przy współpracy z Yamahą - 1G-GTE. Rzędowa szóstka o pojemności dwóch litrów, posiada dwie turbosprężarki CT-12, moc 185 KM i moment obrotowy wynoszący 235 Nm. Silnik dostępny był od 1985 roku między innymi w samochodach widocznych na zdjęciu, czyli Toyota Soarer (Z20), Mark II (X70) oraz Supra (A70). Z czasem silnik przechodził kolejne usprawnienia, ostatecznie, jego parametry to 210 KM i 275 Nm. Na początku lat 90, zastąpił go 1JZ-GTE.
    10 grudnia 2014, 20:51 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Toyota Mark X –
    27 listopada 2014, 19:46 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Crown & Mark X – Czyli dwie piękne, tylnonapędowe Toyoty. Niestety, niedostępne dla europejczyków.
    Czyli dwie piękne, tylnonapędowe Toyoty. Niestety, niedostępne dla europejczyków.
    Stare i nowe Toyoty – Cztery losowo wybrane modele mniej więcej z połowy lat 70, oraz dla porównania cztery losowo wybrane modele mniej więcej z połowy obecnego dziesięciolecia. Różni je około 40 lat.
Stare Toyoty: Crown Wagon, Mark II, Carina, Corolla. Nowe Toyoty: GT86, Auris, Mark X, FT-1 Concept.
    Cztery losowo wybrane modele mniej więcej z połowy lat 70, oraz dla porównania cztery losowo wybrane modele mniej więcej z połowy obecnego dziesięciolecia. Różni je około 40 lat.
    Stare Toyoty: Crown Wagon, Mark II, Carina, Corolla. Nowe Toyoty: GT86, Auris, Mark X, FT-1 Concept.
    13 października 2014, 17:37 przez staryjaponiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    9 października 2014, 20:59 przez NightStalker93 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    4-drzwiowe driftowozy Toyoty – Chaser, Cresta i Mark II z generacji X100 z lat 90. Samochody często używane do latania bokiem w krajach z ruchem lewostronnym, drift to ich główne przeznaczenie jeśli chodzi o sport. Każdy z tych modeli wychodził między innymi w wersji Tourer V, czyli 6-cylindrowy silnik 1JZ-GTE o mocy 280 KM oraz manualna skrzynia; jest to najbardziej pożądana wersja, jeśli ktoś szuka tych modeli do sportu. Jaki potencjał ma 1JZ-GTE - większość chyba wie.
Chaser ma za sobą wyścigową historię, gdyż w latach 90 używany był np. w lidze wyścigowej Japanese Touring Car Championship. Oprócz driftu, każdy z tych modeli (głównie Chaser i Mark II) jest dzisiaj sporadycznie upalany podczas japońskich wyścigów time attack, ale mimo wszystko to drift jest ich chlebem powszednim.
    Chaser, Cresta i Mark II z generacji X100 z lat 90. Samochody często używane do latania bokiem w krajach z ruchem lewostronnym, drift to ich główne przeznaczenie jeśli chodzi o sport. Każdy z tych modeli wychodził między innymi w wersji Tourer V, czyli 6-cylindrowy silnik 1JZ-GTE o mocy 280 KM oraz manualna skrzynia; jest to najbardziej pożądana wersja, jeśli ktoś szuka tych modeli do sportu. Jaki potencjał ma 1JZ-GTE - większość chyba wie.
    Chaser ma za sobą wyścigową historię, gdyż w latach 90 używany był np. w lidze wyścigowej Japanese Touring Car Championship. Oprócz driftu, każdy z tych modeli (głównie Chaser i Mark II) jest dzisiaj sporadycznie upalany podczas japońskich wyścigów time attack, ale mimo wszystko to drift jest ich chlebem powszednim.
    Lincoln Mark V 1979 –
    29 sierpnia 2014, 14:54 przez PiereLuigi (PW) | Do ulubionych | Skomentuj