Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 29 takich materiałów
    Film o tym jak ze zwykłego pomieszczenia, można zrobić prawdziwy tor wyścigowy! No... albo kino. Hm... a może miejsce spotkań? Zobacz sam co z tego wyszło! :D
    6 października 2022, 17:59 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Audi RS2 Avant – Sportowy samochód oparty na bazie Audi 80 Avant produkowany w latach 1994-1995. Samochód powstał przy współpracy niemieckich marek Audi i Porsche. Większość egzemplarzy RS2 to kombi, lecz powstały również cztery egzemplarze w wersji sedan. Po udanej prezentacji modelu 500E Mercedesa i jego sukcesie zarówno pod względem osiągów jak i sprzedaży Audi rozpoczęło współpracę z Porsche. Chociaż wiele elementów konstrukcyjnych samochodu zostało wyprodukowanych przez Audi, montażem zajmowało się Porsche w ich fabryce Rossle-Bau w Zuffenhausen w Niemczech. RS2 napędzane jest przez turbodoładowany silnik I5 o pojemności 2,2 l. Silnik ten został wyprodukowany przez Audi, ale został znacznie zmodyfikowany przez Porsche: standardowa turbosprężarka KKK została zamieniona na większą wraz z wytrzymałym intercoolerem i wtryskiwaczami paliwa o wyższym przepływie, nowo zaprojektowanym wałkiem rozrządu, wydajniejszym układem dolotowym i niskociśnieniowym układem wydechowym. Z tymi modyfikacjami silnik RS2 wytwarza moc 315 KM i moment obrotowy 410 Nm co pozwala na osiągnięcie prędkości maksymalnej 262 km/h i przyspieszenia do 100 km/h w 4,8 sekundy. W teście drogowym przeprowadzonym w 1995 roku przez brytyjski magazyn samochodowy Autocar RS2 przyspieszał 0-30 mph w 1,5 sekundy co oznaczało, że RS2 osiąga tą prędkość szybciej niż drogowa wersja McLarena F1.
    Sportowy samochód oparty na bazie Audi 80 Avant produkowany w latach 1994-1995. Samochód powstał przy współpracy niemieckich marek Audi i Porsche. Większość egzemplarzy RS2 to kombi, lecz powstały również cztery egzemplarze w wersji sedan. Po udanej prezentacji modelu 500E Mercedesa i jego sukcesie zarówno pod względem osiągów jak i sprzedaży Audi rozpoczęło współpracę z Porsche. Chociaż wiele elementów konstrukcyjnych samochodu zostało wyprodukowanych przez Audi, montażem zajmowało się Porsche w ich fabryce Rossle-Bau w Zuffenhausen w Niemczech. RS2 napędzane jest przez turbodoładowany silnik I5 o pojemności 2,2 l. Silnik ten został wyprodukowany przez Audi, ale został znacznie zmodyfikowany przez Porsche: standardowa turbosprężarka KKK została zamieniona na większą wraz z wytrzymałym intercoolerem i wtryskiwaczami paliwa o wyższym przepływie, nowo zaprojektowanym wałkiem rozrządu, wydajniejszym układem dolotowym i niskociśnieniowym układem wydechowym. Z tymi modyfikacjami silnik RS2 wytwarza moc 315 KM i moment obrotowy 410 Nm co pozwala na osiągnięcie prędkości maksymalnej 262 km/h i przyspieszenia do 100 km/h w 4,8 sekundy. W teście drogowym przeprowadzonym w 1995 roku przez brytyjski magazyn samochodowy Autocar RS2 przyspieszał 0-30 mph w 1,5 sekundy co oznaczało, że RS2 osiąga tą prędkość szybciej niż drogowa wersja McLarena F1.
    1 września 2022, 21:57 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Datsun 240Z – Samochód produkowany przez japońską markę Nissan w latach 1969-1978. Na rynku japońskim sprzedawany był jako Nissan Fairlady Z. Pierwszy model nowej serii Datsun 240Z został zaprezentowany w październiku 1969 roku w hotelu w Nowym Jorku jako następca modelu Sports. W pracy nad samochodem pracowali styliści pod kierownictwem Yoshihiko Matsuo oraz grupa inżynierów pod wodzą Tiichi Hary. Do napędu samochodu został użyty 2,4-litrowy silnik I-6 o mocy 151 KM i 198 Nm momentu obrotowego, co pozwala na osiągnięcie prędkości maksymalnej 201 km/h i przyspieszenia 0-100 km/h w 9,5 sekund. W ciągu 4 lat produkcji Datsuna 240Z sprzedano w ilości 156,076 egzemplarzy. W 2004 roku Datsun 240Z został umieszczony na drugim miejscu na liście topowych samochodów sportowych lat 70. przez magazyn Sports Car International.
    Samochód produkowany przez japońską markę Nissan w latach 1969-1978. Na rynku japońskim sprzedawany był jako Nissan Fairlady Z. Pierwszy model nowej serii Datsun 240Z został zaprezentowany w październiku 1969 roku w hotelu w Nowym Jorku jako następca modelu Sports. W pracy nad samochodem pracowali styliści pod kierownictwem Yoshihiko Matsuo oraz grupa inżynierów pod wodzą Tiichi Hary. Do napędu samochodu został użyty 2,4-litrowy silnik I-6 o mocy 151 KM i 198 Nm momentu obrotowego, co pozwala na osiągnięcie prędkości maksymalnej 201 km/h i przyspieszenia 0-100 km/h w 9,5 sekund. W ciągu 4 lat produkcji Datsuna 240Z sprzedano w ilości 156,076 egzemplarzy. W 2004 roku Datsun 240Z został umieszczony na drugim miejscu na liście topowych samochodów sportowych lat 70. przez magazyn Sports Car International.
    Mercedes-AMG GT R – Supersamochód klasy średniej produkowany przez oddział Mercedes-AMG niemieckiej marki Mercedes-Benz od 2014 roku. Oficjalna premiera pojazdu miała miejsce podczas targów motoryzacyjnych w Paryżu w październiku 2014 roku. Samochód zastąpił w ofercie model SLS AMG, po raz pierwszy nosząc nazwę Mercedes-AMG, a nie Mercedes-Benz. Najmocniejszy seryjnie produkowany wariant Mercedes-AMG GT R zadebiutował 24 czerwca 2016 roku podczas Festiwalu Prędkości w Goodwood. Inżynierowie Mercedesa-AMG zmodernizowali czterolitrowy silnik V8 podnosząc moc z 510 do 585 KM oraz maksymalny moment obrotowym z 650 do 700 Nm. W efekcie samochód jest w stanie rozpędzić się od 0 do 100 km/h w 3,6 sekundy i osiągnąć prędkość maksymalną 318 km/h. Dodatkowo masa została zredukowana z 1570 kg do 1555 kg. Nowością jest system skrętnych tylnych kół, dzięki któremu auto jest jeszcze zwinniejsze w ciasnych łukach oraz stabilniejsze przy wyższych prędkościach. W grudniu 2016 roku w ramach testu przeprowadzonego przez niemiecki magazyn Sport Auto ustanowiono rekordowy czas przejazdu tego modelu na Nurburgring Nordschleife – 7:10.9 minuty. Uzyskany rezultat był najszybszym w historii magazynu wśród wszystkich testowanych drogowych samochodów.
    Supersamochód klasy średniej produkowany przez oddział Mercedes-AMG niemieckiej marki Mercedes-Benz od 2014 roku. Oficjalna premiera pojazdu miała miejsce podczas targów motoryzacyjnych w Paryżu w październiku 2014 roku. Samochód zastąpił w ofercie model SLS AMG, po raz pierwszy nosząc nazwę Mercedes-AMG, a nie Mercedes-Benz. Najmocniejszy seryjnie produkowany wariant Mercedes-AMG GT R zadebiutował 24 czerwca 2016 roku podczas Festiwalu Prędkości w Goodwood. Inżynierowie Mercedesa-AMG zmodernizowali czterolitrowy silnik V8 podnosząc moc z 510 do 585 KM oraz maksymalny moment obrotowym z 650 do 700 Nm. W efekcie samochód jest w stanie rozpędzić się od 0 do 100 km/h w 3,6 sekundy i osiągnąć prędkość maksymalną 318 km/h. Dodatkowo masa została zredukowana z 1570 kg do 1555 kg. Nowością jest system skrętnych tylnych kół, dzięki któremu auto jest jeszcze zwinniejsze w ciasnych łukach oraz stabilniejsze przy wyższych prędkościach. W grudniu 2016 roku w ramach testu przeprowadzonego przez niemiecki magazyn Sport Auto ustanowiono rekordowy czas przejazdu tego modelu na Nurburgring Nordschleife – 7:10.9 minuty. Uzyskany rezultat był najszybszym w historii magazynu wśród wszystkich testowanych drogowych samochodów.
    Kolejny pstryczek w nosa dla... – Ciężarówka marki Tesla przed dwie godziny stojąca na poboczu w związku z awarią. Ten widok ucieszył niemałą grupę osób. Zwłaszcza w Stanach Zjednoczonych, gdzie wielu kierowców zawodowych wręcz skręca na samą myśl o elektrycznym ciągniku siodłowym z autopilotem.

Czy jednak Tesla naprawdę uległa awarii? Tak twierdzi kierowca, który wykonał te zdjęcia w amerykańskim stanie Missouri. Dostrzegł on zepsuty zestaw na poboczu i postanowił się zatrzymać. Jak twierdzi, wtedy okazało się, że to Tesla, w której rozpadła się metalowa opaska jednego z węży. Samochód tkwił na poboczu aż dwie godziny i wymagał naprawy na drodze.

Autor zdjęć dodaje też, że w naczepie elektrycznej ciężarówki znajdował się cały magazyn części zamiennych. W ten sposób Tesla ma się zabezpieczać na wypadek problemów z testowymi ciężarówkami.

Sama firma Tesla ma jednak inną wersję. Zgodnie z nią, ciężarowa Tesla Semi nie uległa żadnej awarii, stojąc na poboczu w celu “przeprowadzenia testów” oraz “wprowadzenia poprawek”. 


Patrząc na zdjęcia w ogóle tego nie widać. Można takie poprawki robić na parkingu a nie drodze.
    Ciężarówka marki Tesla przed dwie godziny stojąca na poboczu w związku z awarią. Ten widok ucieszył niemałą grupę osób. Zwłaszcza w Stanach Zjednoczonych, gdzie wielu kierowców zawodowych wręcz skręca na samą myśl o elektrycznym ciągniku siodłowym z autopilotem.

    Czy jednak Tesla naprawdę uległa awarii? Tak twierdzi kierowca, który wykonał te zdjęcia w amerykańskim stanie Missouri. Dostrzegł on zepsuty zestaw na poboczu i postanowił się zatrzymać. Jak twierdzi, wtedy okazało się, że to Tesla, w której rozpadła się metalowa opaska jednego z węży. Samochód tkwił na poboczu aż dwie godziny i wymagał naprawy na drodze.

    Autor zdjęć dodaje też, że w naczepie elektrycznej ciężarówki znajdował się cały magazyn części zamiennych. W ten sposób Tesla ma się zabezpieczać na wypadek problemów z testowymi ciężarówkami.

    Sama firma Tesla ma jednak inną wersję. Zgodnie z nią, ciężarowa Tesla Semi nie uległa żadnej awarii, stojąc na poboczu w celu “przeprowadzenia testów” oraz “wprowadzenia poprawek”.


    Patrząc na zdjęcia w ogóle tego nie widać. Można takie poprawki robić na parkingu a nie drodze.
    20 lutego 2018, 2:11 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Toyota Supra by Magazyn Motór. Polecam źródło! – Świetne zdjęcia i ciekawy artykuł nt legendarnej Supry.
    Świetne zdjęcia i ciekawy artykuł nt legendarnej Supry.
    Policia – "San Escobar pod koniec lat 80. Już wtedy wymiana handlowa z Polską miała się bardzo dobrze, a po ulicach Santo Subito - stolicy kraju jeździły najlepsze radiowozy na świecie" - Magazyn Classicauto
    "San Escobar pod koniec lat 80. Już wtedy wymiana handlowa z Polską miała się bardzo dobrze, a po ulicach Santo Subito - stolicy kraju jeździły najlepsze radiowozy na świecie" - Magazyn Classicauto