Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 23 takie materiały
    Lusso – Silnik: V12 6,3 l 681 KM
Skrzynia biegów: 7-biegowa dwusprzęgłowa
Rodzaj napędu: AWD
Prędkość maksymalna: 335 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h: 3,4 s
Przyspieszenie 0-200 km/h: 10,5 s
Długość drogi hamowania 100-0 km/h: 34m
Długość drogi hamowania 200-0 km/h: 138m
Średnie spalanie: 15,3 l/100km
    Silnik: V12 6,3 l 681 KM
    Skrzynia biegów: 7-biegowa dwusprzęgłowa
    Rodzaj napędu: AWD
    Prędkość maksymalna: 335 km/h
    Przyspieszenie 0-100 km/h: 3,4 s
    Przyspieszenie 0-200 km/h: 10,5 s
    Długość drogi hamowania 100-0 km/h: 34m
    Długość drogi hamowania 200-0 km/h: 138m
    Średnie spalanie: 15,3 l/100km
    11 października 2017, 9:43 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Fiat 500 Lusso –
    24 maja 2017, 23:14 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Ferrari GTC4 Lusso – Ferrari GTC4 Lusso Widebody
w stylu Libery Walk Performance, Rocket Bunny
    Ferrari GTC4 Lusso Widebody
    w stylu Libery Walk Performance, Rocket Bunny
    GTC4 Lusso, 488 Spider, 812 Superfast i LaFerrari Aperta na Poznań Motor Show 2017.
    20 kwietnia 2017, 17:55 przez Black13mklr (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Ferrari 225 S – Tak wyglądały wyścigówki w 1952 roku, pod maską pracuje 2.7 litrowe V12 o mocy 210 KM co pozwalał się rozpędzić do 230 km/h. Karoseria zrobiona przez Vignale ukrywa rurową ramę i nowinkę jak na tamte czasy: mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu, dzisiaj znany jako dyferencjał LSD. 
Co ciekawe ten model jako pierwszy przejechał się na słynnym torze Imola a jego następcą był Ferrari 250 ( "ten" 250, Lusso, California, GTO i inne).
    Tak wyglądały wyścigówki w 1952 roku, pod maską pracuje 2.7 litrowe V12 o mocy 210 KM co pozwalał się rozpędzić do 230 km/h. Karoseria zrobiona przez Vignale ukrywa rurową ramę i nowinkę jak na tamte czasy: mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu, dzisiaj znany jako dyferencjał LSD.
    Co ciekawe ten model jako pierwszy przejechał się na słynnym torze Imola a jego następcą był Ferrari 250 ( "ten" 250, Lusso, California, GTO i inne).
    11 września 2015, 16:52 przez Italianiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło: własne