Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 278 takich materiałów
    Golf II – Golf II 1.6 Benzyna + lpg
    Golf II 1.6 Benzyna + lpg
    1 listopada 2014, 16:01 przez ~DzikiReX | Do ulubionych | Skomentuj
    TIR na gaz – "Do pełna proszę!" 
Dla jednych normalka, dla innych nietypowa, zabawna sytuacja. 
Za to 75% kosztów tylko.
    "Do pełna proszę!"
    Dla jednych normalka, dla innych nietypowa, zabawna sytuacja.
    Za to 75% kosztów tylko.
    30 października 2014, 15:17 przez vanBuuren (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (9)
    Źródło:

    własne

    BMW e36 323 – M52b25 z podtlenkiem lpg, mała rzecz a cieszy.
    M52b25 z podtlenkiem lpg, mała rzecz a cieszy.
    24 października 2014, 14:37 przez piotrek23 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (9)
    Źródło:

    własne

    Taka ciekawostka o LPG –
    21 października 2014, 17:32 przez shaman (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (6)
    Mercedes W124 coupe - moja skarbonka – Mercedes W124 coupe, skarbonka, ale jest nadzieja na doprowadzenie go do stanu idealnego...
Póki co ogarnięte LPG, przepustnica (falujące obroty), wkrótce serwis olejowy (silnik, skrzynie) i płyn chłodniczy. Potem spokojnie przejeździć zimę i dalsza zabawa z zawieszeniem i blacharką. Po drodze może gdzieś wiązka silnika zostanie poddana renowacji.
W sumie autko super, nawet jak na 20-cia lat.
    Mercedes W124 coupe, skarbonka, ale jest nadzieja na doprowadzenie go do stanu idealnego...
    Póki co ogarnięte LPG, przepustnica (falujące obroty), wkrótce serwis olejowy (silnik, skrzynie) i płyn chłodniczy. Potem spokojnie przejeździć zimę i dalsza zabawa z zawieszeniem i blacharką. Po drodze może gdzieś wiązka silnika zostanie poddana renowacji.
    W sumie autko super, nawet jak na 20-cia lat.
    22 września 2014, 0:36 przez ~Aro23 | Do ulubionych | Skomentuj (8)
    Źródło:

    własne

    Nissan Skyline Taxi z LPG – Trzecia generacja Skyline (C10), jest już coraz bardziej rozpoznawana i wielbiona, dzięki pierwszemu GT-R, nazywanemu potocznie Hakosuka. Jednak Skyline C10 na powyższym zdjęciu to ciekawostka, jak widać jest to taksówka, dodatkowo posiadająca fabryczną instalację LPG. Takie Skyline jeździły po Japonii w drugiej połowie lat 60. Polecam link ze źródła, jest tam więcej innych zdjęć z broszur Skyline C10.
    Trzecia generacja Skyline (C10), jest już coraz bardziej rozpoznawana i wielbiona, dzięki pierwszemu GT-R, nazywanemu potocznie Hakosuka. Jednak Skyline C10 na powyższym zdjęciu to ciekawostka, jak widać jest to taksówka, dodatkowo posiadająca fabryczną instalację LPG. Takie Skyline jeździły po Japonii w drugiej połowie lat 60. Polecam link ze źródła, jest tam więcej innych zdjęć z broszur Skyline C10.
    Audi 100 C4 Avant – Przedstawiam Wam mój nowy nabytek - Audi 100 C4 Avant 2.6 V6 B+LPG.
    Przedstawiam Wam mój nowy nabytek - Audi 100 C4 Avant 2.6 V6 B+LPG.
    8 września 2014, 1:22 przez Ghost (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    własne

    Mój "Daily Car" cz.2 – Cieszę się, że mimo swojego budżetowego pochodzenia Lanos spodobał się na MK i to właśnie dlatego postanowiłem go trochę obszerniej opisać.

Jest to najbogatsza wersja wyposażenia, polift z 2002 roku z silnikiem 1.6 16V 106KM. Silnik posiada zmienną długość kolektora dolotowego VGIS, dzięki czemu fajnie kręci się powyżej 4500rpm. Fabrycznie na pokładzie m.in. felgi 14", hamulce 256mm, wspomaganie kierownicy, ABS, klimatyzacja, dwie poduszki powietrzne, elektryczne szyby przód, el. lusterko, el. regulacja położenia reflektorów, el. wysuwana antena, halogeny, wygłuszenie ściany grodziowej, welurowa tapicerka, wszystko lakierowane pod kolor nadwozia.

Ponadto auto załapało się na kilka wymian i modów, dzięki czemu jeździ się nim przyjemniej. Oto najważniejsze prace wykonane przy Lanosie w ciągu ostatnich półtora roku:

- wyciszenie kabiny i dachu matami bitumicznymi oraz pianką, boczki drzwiowe podklejone gąbką akustyczną, bagażnik same maty
- radio Blaupunkt Brisbane SD48 sterowane z kierownicy, głośniki przód Blaupunkt GTC + tył GTX
- deska rozdzielcza od wersji bez AB pasażera, wyciszona gąbkami
- nowa kierownica, mieszek drążka zmiany biegów, nakładki na pedały
- nowa lampka oświetlenia kabiny z panelem LED 24xSMD5050
- wysuwanie anteny na przełącznik
- nowe lampy tylne, przednie zregenerowane + pomalowane wkłady na czarno
- boczne kierunki białe, dymione
- stalówki pomalowane od nowa + ranty z Golfa 3
- nowa oryginalna atrapa chłodnicy
- owiewki HEKO na przód + osłona zimowa na atrapę chłodnicy
- konserwacja progów i nadkoli tył
- światła mijania zasilane z akumulatora na przekaźnikach + automat do załączania świateł
- aluminiowa pokrywa zaworów
- odcięcie pompy paliwa na LPG
- nowy kompletny wydech POLMOstrow, tłumik w miejsce katalizatora
- nowe tarcze i klocki przód TRW, tył OEM + bębny Bosch
- nowy mechanizm zmiany biegów oraz poduszki silnik i skrzyni
- wymieniona nagrzewnica, płukanie układu chłodzenia
- wymienione wężyki podciśnienia od VIGSa
- oczyszczone komutatory silniczków podnoszenia szyb

Mam jeszcze trochę planów co do auta, ale będą zrealizowane już w przyszłym roku. Generalnie chcę, by samochodem podróżowało się jak najprzyjemniej i w tym kierunku dążę.

Pozdrowienia dla Motokillerów!
    Cieszę się, że mimo swojego budżetowego pochodzenia Lanos spodobał się na MK i to właśnie dlatego postanowiłem go trochę obszerniej opisać.

    Jest to najbogatsza wersja wyposażenia, polift z 2002 roku z silnikiem 1.6 16V 106KM. Silnik posiada zmienną długość kolektora dolotowego VGIS, dzięki czemu fajnie kręci się powyżej 4500rpm. Fabrycznie na pokładzie m.in. felgi 14", hamulce 256mm, wspomaganie kierownicy, ABS, klimatyzacja, dwie poduszki powietrzne, elektryczne szyby przód, el. lusterko, el. regulacja położenia reflektorów, el. wysuwana antena, halogeny, wygłuszenie ściany grodziowej, welurowa tapicerka, wszystko lakierowane pod kolor nadwozia.

    Ponadto auto załapało się na kilka wymian i modów, dzięki czemu jeździ się nim przyjemniej. Oto najważniejsze prace wykonane przy Lanosie w ciągu ostatnich półtora roku:

    - wyciszenie kabiny i dachu matami bitumicznymi oraz pianką, boczki drzwiowe podklejone gąbką akustyczną, bagażnik same maty
    - radio Blaupunkt Brisbane SD48 sterowane z kierownicy, głośniki przód Blaupunkt GTC + tył GTX
    - deska rozdzielcza od wersji bez AB pasażera, wyciszona gąbkami
    - nowa kierownica, mieszek drążka zmiany biegów, nakładki na pedały
    - nowa lampka oświetlenia kabiny z panelem LED 24xSMD5050
    - wysuwanie anteny na przełącznik
    - nowe lampy tylne, przednie zregenerowane + pomalowane wkłady na czarno
    - boczne kierunki białe, dymione
    - stalówki pomalowane od nowa + ranty z Golfa 3
    - nowa oryginalna atrapa chłodnicy
    - owiewki HEKO na przód + osłona zimowa na atrapę chłodnicy
    - konserwacja progów i nadkoli tył
    - światła mijania zasilane z akumulatora na przekaźnikach + automat do załączania świateł
    - aluminiowa pokrywa zaworów
    - odcięcie pompy paliwa na LPG
    - nowy kompletny wydech POLMOstrow, tłumik w miejsce katalizatora
    - nowe tarcze i klocki przód TRW, tył OEM + bębny Bosch
    - nowy mechanizm zmiany biegów oraz poduszki silnik i skrzyni
    - wymieniona nagrzewnica, płukanie układu chłodzenia
    - wymienione wężyki podciśnienia od VIGSa
    - oczyszczone komutatory silniczków podnoszenia szyb

    Mam jeszcze trochę planów co do auta, ale będą zrealizowane już w przyszłym roku. Generalnie chcę, by samochodem podróżowało się jak najprzyjemniej i w tym kierunku dążę.

    Pozdrowienia dla Motokillerów!
    31 sierpnia 2014, 18:48 przez hiroshima87 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (6)
    Vectra B 2.5 v6 1/2 – Przygoda z vectrą rozpoczęła się 2012-04-03, jest to moje pierwsze auto. Seryjnie była zwykłym przedliftem z silnikiem 1.6+lpg z ubogą wersją wyposażenia, teraz już można powiedzieć ze jest prawie full wyposażona z silnikiem 2.5 v6 po lekkich modach wałki od omegi 3.0 + odchudzony seryjny zamach do około 8kg, auto jest stylizowane na wersję i500, ponieważ taka zawsze mi się marzyła. Całą historię auta i modyfikacje można śledzić w temacie jej poświęconym na vkp.
    Przygoda z vectrą rozpoczęła się 2012-04-03, jest to moje pierwsze auto. Seryjnie była zwykłym przedliftem z silnikiem 1.6+lpg z ubogą wersją wyposażenia, teraz już można powiedzieć ze jest prawie full wyposażona z silnikiem 2.5 v6 po lekkich modach wałki od omegi 3.0 + odchudzony seryjny zamach do około 8kg, auto jest stylizowane na wersję i500, ponieważ taka zawsze mi się marzyła. Całą historię auta i modyfikacje można śledzić w temacie jej poświęconym na vkp.
    15 sierpnia 2014, 10:08 przez Vectra (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    Źródło:

    własne

    Vectra B 2.5 v6 2/2 – Przygoda z vectrą rozpoczęła się 2012-04-03, jest to moje pierwsze auto. Seryjnie była zwykłym przedliftem z silnikiem 1.6+lpg z ubogą wersją wyposażenia, teraz już można powiedzieć ze jest prawie full wyposażona z silnikiem 2.5 v6 po lekkich modach wałki od omegi 3.0 + odchudzony seryjny zamach do około 8kg, auto jest stylizowane na wersję i500, ponieważ taka zawsze mi się marzyła. Całą historię auta i modyfikacje można śledzić w temacie jej poświęconym na vkp.
    Przygoda z vectrą rozpoczęła się 2012-04-03, jest to moje pierwsze auto. Seryjnie była zwykłym przedliftem z silnikiem 1.6+lpg z ubogą wersją wyposażenia, teraz już można powiedzieć ze jest prawie full wyposażona z silnikiem 2.5 v6 po lekkich modach wałki od omegi 3.0 + odchudzony seryjny zamach do około 8kg, auto jest stylizowane na wersję i500, ponieważ taka zawsze mi się marzyła. Całą historię auta i modyfikacje można śledzić w temacie jej poświęconym na vkp.
    15 sierpnia 2014, 10:11 przez Vectra (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne