Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 174 takie materiały
    Audi A4 s-line – Moje marzenie, szkoda tylko, że na ścianie.
    Moje marzenie, szkoda tylko, że na ścianie.
    9 września 2014, 20:56 przez Blue4 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    własne zdjęcie

    2015 Dodge Challenger Drag Pak – stworzony do 1/4 mili – Mopar, czyli firma zajmująca się częściami zamiennymi i serwisem dla wszystkich amerykańskich marek Chryslera, zaprezentowała właśnie swoją wersję najnowszego Dodge’a Challengera. Auto nazywa się Mopar Challenger Drag Pak i zostało stworzone do jednego zadania – możliwe najszybszego pokonania 1/4 mili.

Pod maską samochodu znalazł się silnik wyścigowy Mopar HEMI 426 wyposażony w 8 cylindrów. Ostatnia wartość to pojemność podana w calach sześciennych, co jest odpowiednikiem 7 litrów. Jednostka współpracuje z automatyczną, wyścigową skrzynią biegów Chrysler 727 wyposażoną m.in. w line lock, czyli blokowanie kół przednich przy jednoczesnym przekazaniu napędu na tylną oś w celu rozgrzania opon. Mopar nie chwali się mocą, ale ten silnik był już prezentowany w 2012 roku podczas Auto Show w Detroit i wtedy generował niemal 600 KM.
    Mopar, czyli firma zajmująca się częściami zamiennymi i serwisem dla wszystkich amerykańskich marek Chryslera, zaprezentowała właśnie swoją wersję najnowszego Dodge’a Challengera. Auto nazywa się Mopar Challenger Drag Pak i zostało stworzone do jednego zadania – możliwe najszybszego pokonania 1/4 mili.

    Pod maską samochodu znalazł się silnik wyścigowy Mopar HEMI 426 wyposażony w 8 cylindrów. Ostatnia wartość to pojemność podana w calach sześciennych, co jest odpowiednikiem 7 litrów. Jednostka współpracuje z automatyczną, wyścigową skrzynią biegów Chrysler 727 wyposażoną m.in. w line lock, czyli blokowanie kół przednich przy jednoczesnym przekazaniu napędu na tylną oś w celu rozgrzania opon. Mopar nie chwali się mocą, ale ten silnik był już prezentowany w 2012 roku podczas Auto Show w Detroit i wtedy generował niemal 600 KM.
    Volkswagen CC R-line – Piękny.
    Piękny.
    25 lipca 2014, 20:40 przez gr49 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Mercedes-Benz C180 AMG Line –
    26 czerwca 2014, 18:50 przez Matteos (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Audi 80 B4 TDI – czy jest tu ktos z zawiercia i wie gdzie moge znaleść te audi ? znaki szczególne to mały spojler na tylniej klapie daszek na tylniej szybie oraz znaczki S-line na listwach tylnich drzwi .
    Czy jest tu ktos z zawiercia i wie gdzie moge znaleść te audi ? znaki szczególne to mały spojler na tylniej klapie daszek na tylniej szybie oraz znaczki S-line na listwach tylnich drzwi .
    26 czerwca 2014, 23:43 przez ~juzekSjz | Do ulubionych | Skomentuj
    Audi A4 S-line –
    10 czerwca 2014, 14:32 przez Adam1985 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    VW Scirocco R-Line – Autko mojego znajomego. Zrobione podczas grilla.
    Autko mojego znajomego. Zrobione podczas grilla.
    8 czerwca 2014, 23:00 przez Grzybki (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Volkswagen Polo R-line –
    30 maja 2014, 15:16 przez taszar (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    własne

    O.Z   X-LINE –
    30 maja 2014, 15:58 przez bart98 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    Volvo uruchamia linię autobusów ładowanych bezprzewodowo – Volvo chce wybudować elektryczne drogi dla autobusów. Ładowanie akumulatorów ma odbywać się bezprzewodowo, a wszystko ma się dziać podczas jazdy na odcinkach 300-500 metrów. Dzięki technologii ładowania indukcyjnego uda się całkowicie wyeliminować lub znacznie ograniczyć ładowanie akumulatorów na stacjach końcowych. Projekt ma ruszyć w roku 2015.

Co ciekawe pierwsze autobusy typu OLEV (ang. On-Line Electric Vehicle) pojawiły się już z zeszłym roku w mieście Gumi w Korei Południowej. Autobusy jeżdżą na 24-kilometrowej trasie, a energię pobierają z pętli indukcyjnych znajdujących się w jezdni. Wszystko dzieje się bezprzewodowo (na odległości ok. 17 cm), a obwody magnetyczne uruchamiają się jedynie wtedy, gdy znajduje się nad nimi jakiś pojazd OLEV.
    Volvo chce wybudować elektryczne drogi dla autobusów. Ładowanie akumulatorów ma odbywać się bezprzewodowo, a wszystko ma się dziać podczas jazdy na odcinkach 300-500 metrów. Dzięki technologii ładowania indukcyjnego uda się całkowicie wyeliminować lub znacznie ograniczyć ładowanie akumulatorów na stacjach końcowych. Projekt ma ruszyć w roku 2015.

    Co ciekawe pierwsze autobusy typu OLEV (ang. On-Line Electric Vehicle) pojawiły się już z zeszłym roku w mieście Gumi w Korei Południowej. Autobusy jeżdżą na 24-kilometrowej trasie, a energię pobierają z pętli indukcyjnych znajdujących się w jezdni. Wszystko dzieje się bezprzewodowo (na odległości ok. 17 cm), a obwody magnetyczne uruchamiają się jedynie wtedy, gdy znajduje się nad nimi jakiś pojazd OLEV.