Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 39 takich materiałów
    Peugeot 308 GTi – Samochód osobowy klasy kompaktowej produkowany produkowany przez francuską markę Peugeot od 2007 roku. Druga generacja 308 zadebiutowała podczas wrześniowego Frankfurt Motor Show 2013. Jest to pierwszy Peugeot, który zapoczątkował nową politykę nazewniczą. Według niej, następcy poszczególnych modeli z końcówką nazwy '8' noszą już taką samą nazwę i zostają zwyczajnie następnymi generacjami dotychczasowych modeli. Samochód zbudowano w oparciu o najnowszą, modułową płytę podłogową EMP2. Wnętrze nowego modelu nawiązuje do rozwiązań zastosowanych w Peugeocie 208. W połowie 2015 roku oferta została poszerzona o wersję GTi. Ta sportowa odmiana napędzana jest wyłącznie benzynowym silnikiem R4 THP o pojemności 1,6 l, mocy 250 lub 270 KM i momencie obrotowym 330 Nm. Prędkość maksymalna z oboma silnikami wynosi 250 km/h, lecz przyspieszenie do 100 km/h z 250-konnym silnikiem trwa 6,2 sekundy, a z 270-konnym trwa 6 sekund. W 2017 roku samochód przeszedł facelifting. Zmieniono atrapę chłodnicy, przedni i tylny zderzak, kształt przednich reflektorów oraz tylne lampy. Przy okazji liftingu wprowadzono dwa nowe wysokoprężne silniki: 1,5 BlueHDI o mocy 130 KM, a także 2,0 BlueHDI o mocy 177 KM.
    Samochód osobowy klasy kompaktowej produkowany produkowany przez francuską markę Peugeot od 2007 roku. Druga generacja 308 zadebiutowała podczas wrześniowego Frankfurt Motor Show 2013. Jest to pierwszy Peugeot, który zapoczątkował nową politykę nazewniczą. Według niej, następcy poszczególnych modeli z końcówką nazwy '8' noszą już taką samą nazwę i zostają zwyczajnie następnymi generacjami dotychczasowych modeli. Samochód zbudowano w oparciu o najnowszą, modułową płytę podłogową EMP2. Wnętrze nowego modelu nawiązuje do rozwiązań zastosowanych w Peugeocie 208. W połowie 2015 roku oferta została poszerzona o wersję GTi. Ta sportowa odmiana napędzana jest wyłącznie benzynowym silnikiem R4 THP o pojemności 1,6 l, mocy 250 lub 270 KM i momencie obrotowym 330 Nm. Prędkość maksymalna z oboma silnikami wynosi 250 km/h, lecz przyspieszenie do 100 km/h z 250-konnym silnikiem trwa 6,2 sekundy, a z 270-konnym trwa 6 sekund. W 2017 roku samochód przeszedł facelifting. Zmieniono atrapę chłodnicy, przedni i tylny zderzak, kształt przednich reflektorów oraz tylne lampy. Przy okazji liftingu wprowadzono dwa nowe wysokoprężne silniki: 1,5 BlueHDI o mocy 130 KM, a także 2,0 BlueHDI o mocy 177 KM.
    Honda S2000 AP2 – Dwuosobowy roadster produkowany przez japoński koncern motoryzacyjny Honda od kwietnia 1999 roku do czerwca 2009 roku. Samochód został stworzony dla uczczenia 50-lecia istnienia firmy Honda. Model produkcyjny poprzedzał koncept o nazwie SSM zaprezentowany podczas Targów Motoryzacyjnych w Tokio w 1995 roku. Auto produkowane miało być w liczbie ograniczonej, jednak duży popyt na auto doprowadził do rozpoczęcia produkcji seryjnej. AP2 to wersja auta z 2003 roku po przeprowadzonym face liftingu produkowana do czerwca 2009 roku w Suzuce. W autach z 2004 roku zmieniono 16-calowe opony na 17-calowe Bridgestone Potenza RE-050 zmniejszając nadsterowność pojazdu, zmodyfikowano amortyzatory oraz geometrię zawieszenia do poprawy stabilności jazdy. W przekładni manualnej synchronizatory z mosiądzu zmieniono na synchronizatory z włókna węglowego. Ponadto przeprowadzono zmiany kosmetyczne: nowy przedni i tylny zderzak, nowe reflektory LED oraz tylne lampy. W 2006 roku na rynku japońskim silnik F20C zamieniono na F22C1, a we wszystkich modelach wprowadzono system elektronicznej kontroli stabilności, nowe koła oraz kolor nadwozia. We wnętrzu poprawiono fotele oraz dodano głośniki stereo zintegrowane z zagłówkami. W tym samym roku Honda zdecydowała się na zastosowanie elektronicznie otwieranej przepustnicy oraz systemu kontroli trakcji zwanym w Hondzie Vehicle Stability Assist. Czterocylindrowy silnik F22C o pojemności 2,1 l generował moc 237 KM i 220 Nm momentu obrotowego, co pozwalało na osiągnięcie prędkości maksymalnej 240 km/h. W 2009 roku na zakończenie produkcji na rynku europejskim pojawiła się specjalna edycja auta pod nazwą S2000 Ultimate Edition, a na rynku brytyjskim S2000 GT Edition 100.
    Dwuosobowy roadster produkowany przez japoński koncern motoryzacyjny Honda od kwietnia 1999 roku do czerwca 2009 roku. Samochód został stworzony dla uczczenia 50-lecia istnienia firmy Honda. Model produkcyjny poprzedzał koncept o nazwie SSM zaprezentowany podczas Targów Motoryzacyjnych w Tokio w 1995 roku. Auto produkowane miało być w liczbie ograniczonej, jednak duży popyt na auto doprowadził do rozpoczęcia produkcji seryjnej. AP2 to wersja auta z 2003 roku po przeprowadzonym face liftingu produkowana do czerwca 2009 roku w Suzuce. W autach z 2004 roku zmieniono 16-calowe opony na 17-calowe Bridgestone Potenza RE-050 zmniejszając nadsterowność pojazdu, zmodyfikowano amortyzatory oraz geometrię zawieszenia do poprawy stabilności jazdy. W przekładni manualnej synchronizatory z mosiądzu zmieniono na synchronizatory z włókna węglowego. Ponadto przeprowadzono zmiany kosmetyczne: nowy przedni i tylny zderzak, nowe reflektory LED oraz tylne lampy. W 2006 roku na rynku japońskim silnik F20C zamieniono na F22C1, a we wszystkich modelach wprowadzono system elektronicznej kontroli stabilności, nowe koła oraz kolor nadwozia. We wnętrzu poprawiono fotele oraz dodano głośniki stereo zintegrowane z zagłówkami. W tym samym roku Honda zdecydowała się na zastosowanie elektronicznie otwieranej przepustnicy oraz systemu kontroli trakcji zwanym w Hondzie Vehicle Stability Assist. Czterocylindrowy silnik F22C o pojemności 2,1 l generował moc 237 KM i 220 Nm momentu obrotowego, co pozwalało na osiągnięcie prędkości maksymalnej 240 km/h. W 2009 roku na zakończenie produkcji na rynku europejskim pojawiła się specjalna edycja auta pod nazwą S2000 Ultimate Edition, a na rynku brytyjskim S2000 GT Edition 100.
    Nissan Juke-R – Samochód osobowy typu crosover klasy aut miejskich produkowany przez japoński koncern Nissan od 2010 roku. Samochód jest typowym SUVem z szerokimi oponami, podwyższonym zawieszeniem i masywną postawą. Górna część pojazdu nawiązuje do samochodu sportowego poprzez wysoko poprowadzoną krawędź okien o kształcie szyby kasku motocyklowego oraz opadającą linią dachu tak jak w modelach coupe. W marcu 2014 roku podczas targów motoryzacyjnych w Genewie Nissan zaprezentował model Juke po liftingu. W samochodzie zmieniono m.in. pas przedni pojazdu, w którym umieszczono reflektory ksenonowe, światła do jazdy dziennej wykonane w technologii LED, nową atrapę chłodnicy oraz zderzak, oraz tylne reflektory i zderzak. Juke-R to limitowana seria Juke, która napędzana jest pochodzącym z Nissana GT-R silnikiem VR o pojemności 3,8 l, który wytwarza moc 545 KM. Nissan planował produkcję 17 lub 23 egzemplarzy, lecz wyprodukowano tylko 5 Juke-R.
    Samochód osobowy typu crosover klasy aut miejskich produkowany przez japoński koncern Nissan od 2010 roku. Samochód jest typowym SUVem z szerokimi oponami, podwyższonym zawieszeniem i masywną postawą. Górna część pojazdu nawiązuje do samochodu sportowego poprzez wysoko poprowadzoną krawędź okien o kształcie szyby kasku motocyklowego oraz opadającą linią dachu tak jak w modelach coupe. W marcu 2014 roku podczas targów motoryzacyjnych w Genewie Nissan zaprezentował model Juke po liftingu. W samochodzie zmieniono m.in. pas przedni pojazdu, w którym umieszczono reflektory ksenonowe, światła do jazdy dziennej wykonane w technologii LED, nową atrapę chłodnicy oraz zderzak, oraz tylne reflektory i zderzak. Juke-R to limitowana seria Juke, która napędzana jest pochodzącym z Nissana GT-R silnikiem VR o pojemności 3,8 l, który wytwarza moc 545 KM. Nissan planował produkcję 17 lub 23 egzemplarzy, lecz wyprodukowano tylko 5 Juke-R.
    Chrysler 300 SRT8 – Samochód osobowy klasy średniej-wyższej produkowany pod amerykańską marką Chrysler od 2004 roku. Pierwsza generacja Chryslera 300 została po raz pierwszy zaprezentowana w 2004 roku. Chrysler zaprezentował drugą generację 300 w grudniu 2010 roku. W porównaniu do poprzednika, samochód przeszedł ewolucyjny zakres zmian, zyskując bardziej zaokrąglone proporcje i inne przetłoczenia biegnące po nadwoziu. Ofertę okrojono tylko do 4-drzwiowego sedana, rezygnując z 5-drzwiowego kombi. Seryjna produkcja drugiej generacji Chryslera 300 ruszyła na początku 2011 roku. Pod koniec 2014 roku zaprezentowano zmodernizowaną wersję modelu po face liftingu. Auto otrzymało nową, większą atrapę chłodnicy, nowe przednie reflektory z wbudowanymi światłami do jazdy dziennej wykonanymi w technologii LED oraz zmienioną dolną część przedniego zderzaka. W tylnej części pojazdu zmieniono światła na zespolone, zmodyfikowano pokrywę bagażnika oraz zmieniono zderzak. W wersji sportowej SRT8 samochód napędzany jest przez silnik V8 o pojemności 6,4 l, który generuje moc 477 KM, dzięki czemu możliwe jest osiągnięcie prędkości maksymalnej 282 km/h i przyspieszenia 0-100 km/h w 4 sekundy.
    Samochód osobowy klasy średniej-wyższej produkowany pod amerykańską marką Chrysler od 2004 roku. Pierwsza generacja Chryslera 300 została po raz pierwszy zaprezentowana w 2004 roku. Chrysler zaprezentował drugą generację 300 w grudniu 2010 roku. W porównaniu do poprzednika, samochód przeszedł ewolucyjny zakres zmian, zyskując bardziej zaokrąglone proporcje i inne przetłoczenia biegnące po nadwoziu. Ofertę okrojono tylko do 4-drzwiowego sedana, rezygnując z 5-drzwiowego kombi. Seryjna produkcja drugiej generacji Chryslera 300 ruszyła na początku 2011 roku. Pod koniec 2014 roku zaprezentowano zmodernizowaną wersję modelu po face liftingu. Auto otrzymało nową, większą atrapę chłodnicy, nowe przednie reflektory z wbudowanymi światłami do jazdy dziennej wykonanymi w technologii LED oraz zmienioną dolną część przedniego zderzaka. W tylnej części pojazdu zmieniono światła na zespolone, zmodyfikowano pokrywę bagażnika oraz zmieniono zderzak. W wersji sportowej SRT8 samochód napędzany jest przez silnik V8 o pojemności 6,4 l, który generuje moc 477 KM, dzięki czemu możliwe jest osiągnięcie prędkości maksymalnej 282 km/h i przyspieszenia 0-100 km/h w 4 sekundy.
    13 kwietnia 2022, 21:16 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Peugeot RCZ R – RCZ produkowany był przez francuską markę Peugeot w latach 2010-2015. Samochód nieznacznie różnił się od przestawionego w 2007 roku konceptu 308 RCZ. Przy okazji liftingu wprowadzono na rynek usportowioną wersję RCZ R. Wersja R posiadała czterocylindrowy silnik DOHC turbo o pojemności 1,6 l, który wytwarzał moc 270 KM. Pozwalało to osiągnąć prędkość maksymalną 250 km/h i przyspieszenie do 100 km/h w 5,9 sekundy.
    RCZ produkowany był przez francuską markę Peugeot w latach 2010-2015. Samochód nieznacznie różnił się od przestawionego w 2007 roku konceptu 308 RCZ. Przy okazji liftingu wprowadzono na rynek usportowioną wersję RCZ R. Wersja R posiadała czterocylindrowy silnik DOHC turbo o pojemności 1,6 l, który wytwarzał moc 270 KM. Pozwalało to osiągnąć prędkość maksymalną 250 km/h i przyspieszenie do 100 km/h w 5,9 sekundy.
    Limuzyna Audi po delikatnym liftingu
    3 listopada 2021, 15:07 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Jaguar XE po liftingu – Zjawiskowy. Już wkrótce w wypożyczalni MM Cars Rental
    Zjawiskowy. Już wkrótce w wypożyczalni MM Cars Rental
    23 lipca 2019, 9:59 przez ~mmcarsrental | Do ulubionych | Skomentuj
    Pierwszy TEST Z KLASĄ. Na początek BMW 420D XDRIVE GRAN COUPE. Dla kogo to auto? Porównanie wersji przed i po liftingu, faktyczne zużycie paliwa, droga hamowania, test łosia. Dowiedz się więcej. Oglądaj już teraz TESTY Z KLASĄ
    17 września 2017, 16:39 przez ~Testyzklasa | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Testy z klasą