Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 38 takich materiałów
    Renault – Renault Mégane II został zaprezentowany po raz pierwszy w 2002 roku.

Pod koniec 2005 roku samochód przeszedł face lifting. Zmieniony został m.in. zderzak przedni i tylny, reflektory przednie, oraz lampy tylne. We wnętrzu zmieniono m.in. tarcze wskaźników, wyświetlacz automatycznej klimatyzacji. Wprowadzono poprawione silniki diesla 1.9 dCi otrzymał teraz 130 KM, wprowadzono także 150 KM jednostkę 2.0 dCi i 105 KM 1.5 dCi.

W plebiscycie na Europejski Samochód Roku 2003 model zajął 1. pozycję[

Renault Mégane RS – silniki:
R4 2,0T (224 KM)
R4 2,0T Renault F1 Team R26 (230 KM)
R4 2,0T Renault F1 Team R26.R (230 KM)
    Renault Mégane II został zaprezentowany po raz pierwszy w 2002 roku.

    Pod koniec 2005 roku samochód przeszedł face lifting. Zmieniony został m.in. zderzak przedni i tylny, reflektory przednie, oraz lampy tylne. We wnętrzu zmieniono m.in. tarcze wskaźników, wyświetlacz automatycznej klimatyzacji. Wprowadzono poprawione silniki diesla 1.9 dCi otrzymał teraz 130 KM, wprowadzono także 150 KM jednostkę 2.0 dCi i 105 KM 1.5 dCi.

    W plebiscycie na Europejski Samochód Roku 2003 model zajął 1. pozycję[

    Renault Mégane RS – silniki:
    R4 2,0T (224 KM)
    R4 2,0T Renault F1 Team R26 (230 KM)
    R4 2,0T Renault F1 Team R26.R (230 KM)
    Renault Megane R26.R – Samochód osobowy klasy kompaktowej produkowany pod francuską marką Renault od 1995 roku. W 2015 roku rozpoczęto produkcję najnowszej, czwartej generacji modelu. Druga generacja Megane została zaprezentowana po raz pierwszy w 2002 roku. Pod koniec 2005 roku samochód przeszedł face lifting. Zmieniony został m.in. zderzak przedni i tylny, reflektory przednie, oraz lampy tylne. We wnętrzu zmieniono m.in. tarcze wskaźników, wyświetlacz automatycznej klimatyzacji. Wprowadzono poprawione silniki diesla 1,9 dCi otrzymał teraz 130 KM, wprowadzono także 150 KM jednostkę 2,0 dCi i 105 KM 1,5 dCi. Wersje R26 dostępne są tylko w wersji 3d, silniki 2,0T dostępne są tylko dla 3-drzwiowego i 5-drzwiowego coupe-cabrio. Ten silnik generuje moc 230 KM i pozwala na osiągnięcie prędkości maksymalnej 237 km/h i przyspieszenia 0-100 km/h w 6 sekund.
    Samochód osobowy klasy kompaktowej produkowany pod francuską marką Renault od 1995 roku. W 2015 roku rozpoczęto produkcję najnowszej, czwartej generacji modelu. Druga generacja Megane została zaprezentowana po raz pierwszy w 2002 roku. Pod koniec 2005 roku samochód przeszedł face lifting. Zmieniony został m.in. zderzak przedni i tylny, reflektory przednie, oraz lampy tylne. We wnętrzu zmieniono m.in. tarcze wskaźników, wyświetlacz automatycznej klimatyzacji. Wprowadzono poprawione silniki diesla 1,9 dCi otrzymał teraz 130 KM, wprowadzono także 150 KM jednostkę 2,0 dCi i 105 KM 1,5 dCi. Wersje R26 dostępne są tylko w wersji 3d, silniki 2,0T dostępne są tylko dla 3-drzwiowego i 5-drzwiowego coupe-cabrio. Ten silnik generuje moc 230 KM i pozwala na osiągnięcie prędkości maksymalnej 237 km/h i przyspieszenia 0-100 km/h w 6 sekund.
    16 kwietnia 2022, 18:53 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Nissan 180SX Type X – 180SX to coupe osadzone na płycie typu S13 z serii „Nissan S platform”. Nissan sprzedawał ten model tylko w Japonii. Na innych rynkach sprzedawany był pod innymi nazwami. Nazwa 180SX pochodzi od silnika 1,8. W 1991 roku silnik został udoskonalany do 2,0 a model, zaproponowany w dwóch wersjach: wolnossącej i turbodoładowanej. Chociaż nowy silnik miał większe możliwości, nazwa 180SX pozostała. W 1994 roku przeprowadzono dodatkowy lifting, a nazwy poziomów wyposażenia zmieniono na Type R i Type X. Type X był lepszą wersją z tych dwóch. Zarówno Type X, jak i Type R miały ten sam silnik o mocy 202 KM i ogólny pakiet mechaniczny, jednak Type R brakowało wielu kosmetycznych dodatków Type X takich jak tylny spojler, boczne progi czy 15-calowe felgi aluminiowe. Produkcję Type R i Type X zaprzestano w październiku 1998 roku, jednak produkcję Type S i wolnossącego Type G kontynuowano do grudnia 1998 roku, kiedy to zaprzestano całej produkcji 180SX.
    180SX to coupe osadzone na płycie typu S13 z serii „Nissan S platform”. Nissan sprzedawał ten model tylko w Japonii. Na innych rynkach sprzedawany był pod innymi nazwami. Nazwa 180SX pochodzi od silnika 1,8. W 1991 roku silnik został udoskonalany do 2,0 a model, zaproponowany w dwóch wersjach: wolnossącej i turbodoładowanej. Chociaż nowy silnik miał większe możliwości, nazwa 180SX pozostała. W 1994 roku przeprowadzono dodatkowy lifting, a nazwy poziomów wyposażenia zmieniono na Type R i Type X. Type X był lepszą wersją z tych dwóch. Zarówno Type X, jak i Type R miały ten sam silnik o mocy 202 KM i ogólny pakiet mechaniczny, jednak Type R brakowało wielu kosmetycznych dodatków Type X takich jak tylny spojler, boczne progi czy 15-calowe felgi aluminiowe. Produkcję Type R i Type X zaprzestano w październiku 1998 roku, jednak produkcję Type S i wolnossącego Type G kontynuowano do grudnia 1998 roku, kiedy to zaprzestano całej produkcji 180SX.
    15 kwietnia 2022, 19:04 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Abarth 500 Esseesse – Samochód osobowy typu hot hatch klasy aut najmniejszych produkowany przez włoską markę Abarth od 2008 roku. Abarth 500 został nieoficjalnie zaprezentowany w lutym 2008 roku. Oficjalnie samochód zaprezentowano w marcu podczas salonu samochodowego Geneva Motor Show. Pojazd pełni rolę sportowej odmiany Fiata 500. Samochód występuje w wersji hatchback i cabrio. Wersja hatchback w podstawowej wersji jest dostępna z silnikiem 1.4 T-Jet o mocy 135 KM, a cabrio z także silnikiem 1.4 T-Jet, ale o mocy o 5 KM większej. Obie wersje nadwoziowe rozpędzają się do prędkości 205 km/h. W 2015 roku samochód przeszedł face lifting, po którym zmieniono nazwę na Abarth 595. Zmodernizowano pas przedni, w tym wprowadzono nowy, większy wlot powietrza. Przeprojektowano także zderzak przedni z silniej zaakcentowanym dyfuzorem. 500 Esseesse jest najmocniejszą wersją Abartha 500. Samochód dysponuje mocą 160 KM, dzięki czemu osiąga prędkość maksymalną 211 km/h i przyspiesza do 100 km/h w 7,4 sekundy.
    Samochód osobowy typu hot hatch klasy aut najmniejszych produkowany przez włoską markę Abarth od 2008 roku. Abarth 500 został nieoficjalnie zaprezentowany w lutym 2008 roku. Oficjalnie samochód zaprezentowano w marcu podczas salonu samochodowego Geneva Motor Show. Pojazd pełni rolę sportowej odmiany Fiata 500. Samochód występuje w wersji hatchback i cabrio. Wersja hatchback w podstawowej wersji jest dostępna z silnikiem 1.4 T-Jet o mocy 135 KM, a cabrio z także silnikiem 1.4 T-Jet, ale o mocy o 5 KM większej. Obie wersje nadwoziowe rozpędzają się do prędkości 205 km/h. W 2015 roku samochód przeszedł face lifting, po którym zmieniono nazwę na Abarth 595. Zmodernizowano pas przedni, w tym wprowadzono nowy, większy wlot powietrza. Przeprojektowano także zderzak przedni z silniej zaakcentowanym dyfuzorem. 500 Esseesse jest najmocniejszą wersją Abartha 500. Samochód dysponuje mocą 160 KM, dzięki czemu osiąga prędkość maksymalną 211 km/h i przyspiesza do 100 km/h w 7,4 sekundy.
    10 kwietnia 2022, 20:02 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Renault Clio V6 – Sportowy model Renault zbudowany na bazie Clio II, produkowany w latach 2001-2005 w fabryce Alpine. Pojazd jest mocno zmodernizowaną seryjną odmianą drugiej generacji auta klasy miejskiej, modelu Clio. Prace nad samochodem rozpoczęto w 1998 roku, a jego pierwsza prezentacja miała miejsce podczas wyścigu w Hiszpanii w kwietniu 1999 roku. W 1998 roku podczas targów motoryzacyjnych w Paryżu zaprezentowano jeden z prototypów pojazdu z silnikiem 3.0 o mocy 285 KM. Do napędu pojazdu użyto widlastego sześciocylindrowego silnika benzynowego o pojemności 2,9 l, który wytwarzał moc 226 KM i został umieszczony centralnie. W 2003 roku wraz z seryjną wersją pojazdu, model V6 przeszedł face lifting. Zmieniono m.in. pas przedni i tylny pojazdu. Zastosowano m.in. nowe reflektory oraz wnętrze. Przy okazji zmieniono układ zawieszenia, a z pomocą konstruktorów Porsche zwiększono moc silnika do 255 KM, a produkcję pojazdu przeniesiono do Francji. Ze zwiększoną mocą silnika Clio V6 osiąga prędkość maksymalną 250 km/h, a przyspieszenie 0-100 km/h zajmuje 5,8 sekundy. Łącznie wyprodukowano 2935 egzemplarze.
    Sportowy model Renault zbudowany na bazie Clio II, produkowany w latach 2001-2005 w fabryce Alpine. Pojazd jest mocno zmodernizowaną seryjną odmianą drugiej generacji auta klasy miejskiej, modelu Clio. Prace nad samochodem rozpoczęto w 1998 roku, a jego pierwsza prezentacja miała miejsce podczas wyścigu w Hiszpanii w kwietniu 1999 roku. W 1998 roku podczas targów motoryzacyjnych w Paryżu zaprezentowano jeden z prototypów pojazdu z silnikiem 3.0 o mocy 285 KM. Do napędu pojazdu użyto widlastego sześciocylindrowego silnika benzynowego o pojemności 2,9 l, który wytwarzał moc 226 KM i został umieszczony centralnie. W 2003 roku wraz z seryjną wersją pojazdu, model V6 przeszedł face lifting. Zmieniono m.in. pas przedni i tylny pojazdu. Zastosowano m.in. nowe reflektory oraz wnętrze. Przy okazji zmieniono układ zawieszenia, a z pomocą konstruktorów Porsche zwiększono moc silnika do 255 KM, a produkcję pojazdu przeniesiono do Francji. Ze zwiększoną mocą silnika Clio V6 osiąga prędkość maksymalną 250 km/h, a przyspieszenie 0-100 km/h zajmuje 5,8 sekundy. Łącznie wyprodukowano 2935 egzemplarze.
    4 kwietnia 2022, 20:12 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Mazda RX-8 – Samochód produkowany przez koncern Mazda w latach 2003–2012. W 2009 roku auto przeszło face lifting mylnie kojarzony z drugą generacja modelu. W aucie zmieniono m.in. przedni zderzak, przednie reflektory oraz tylne reflektory wykonane w technologii LED i kierownicę oraz zegary, a także system audio marki Bose. Model RX-8 podobnie jak RX-7 wyposażony był w silnik z tłokiem obrotowym, zwany potocznie silnikiem Wankla. Jednostka o nazwie Renesis spala większe ilości paliwa od jednostek tradycyjnych. Standardowy Renesis z czterema portami produkował moc 192 KM, a jednostka o wysokiej mocy wykorzystywała sześć portów i przy tej samej pojemności produkowała moc 231 KM. Dla rynku amerykańskiego standardowy Renesis osiągał 197KM, a wersja "High Power" - 238 KM. W momencie rozpoczęcia produkcji Mazda była jedynym producentem aut na świecie wykorzystującym ten system silnika benzynowego. Silnik otrzymał w 2003 roku nagrodę "International Engine of the Year". RX-8 osiąga prędkość maksymalną 235 km/h, a osiągnięcie 100 km/h zajmuje 6,4 sekundy. W ciągu dziewięciu lat wyprodukowano 192,094 egzemplarzy RX-8.
    Samochód produkowany przez koncern Mazda w latach 2003–2012. W 2009 roku auto przeszło face lifting mylnie kojarzony z drugą generacja modelu. W aucie zmieniono m.in. przedni zderzak, przednie reflektory oraz tylne reflektory wykonane w technologii LED i kierownicę oraz zegary, a także system audio marki Bose. Model RX-8 podobnie jak RX-7 wyposażony był w silnik z tłokiem obrotowym, zwany potocznie silnikiem Wankla. Jednostka o nazwie Renesis spala większe ilości paliwa od jednostek tradycyjnych. Standardowy Renesis z czterema portami produkował moc 192 KM, a jednostka o wysokiej mocy wykorzystywała sześć portów i przy tej samej pojemności produkowała moc 231 KM. Dla rynku amerykańskiego standardowy Renesis osiągał 197KM, a wersja "High Power" - 238 KM. W momencie rozpoczęcia produkcji Mazda była jedynym producentem aut na świecie wykorzystującym ten system silnika benzynowego. Silnik otrzymał w 2003 roku nagrodę "International Engine of the Year". RX-8 osiąga prędkość maksymalną 235 km/h, a osiągnięcie 100 km/h zajmuje 6,4 sekundy. W ciągu dziewięciu lat wyprodukowano 192,094 egzemplarzy RX-8.
    3 kwietnia 2022, 19:43 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    1970 Dodge Hemi Coronet R/T – Piąta generacja Coroneta została zaprezentowana po raz pierwszy w 1965 roku, została oparta na zmodernizowanej platformie B-body, na której koncern Chrysler opracował także inne pokrewne modele zbudowane pod marką Plymouth. Rozstaw osi zmniejszono do 3 metry, przesuwając samochód do klasy aut średniej wielkości. Samochód ponownie zmienił formułę, utrzymując prostsze, bardziej zachowawcze i kanciaste proporcje nadwozia. Charakterystycznym elementem stała się tym razem duża, kanciasta atrapa chłodnicy obejmująca podwójne reflektory. W 1970 roku nastąpił niewielki lifting. Siedmiolitrowy silnik V8 Hemi wytwarzał moc 425 KM, co pozwalało na przyspieszenie 0-100 km/h w 5,4 sekundy.
    Piąta generacja Coroneta została zaprezentowana po raz pierwszy w 1965 roku, została oparta na zmodernizowanej platformie B-body, na której koncern Chrysler opracował także inne pokrewne modele zbudowane pod marką Plymouth. Rozstaw osi zmniejszono do 3 metry, przesuwając samochód do klasy aut średniej wielkości. Samochód ponownie zmienił formułę, utrzymując prostsze, bardziej zachowawcze i kanciaste proporcje nadwozia. Charakterystycznym elementem stała się tym razem duża, kanciasta atrapa chłodnicy obejmująca podwójne reflektory. W 1970 roku nastąpił niewielki lifting. Siedmiolitrowy silnik V8 Hemi wytwarzał moc 425 KM, co pozwalało na przyspieszenie 0-100 km/h w 5,4 sekundy.
    W dzisiejszej Encyklopedii 126 prezentujemy Wam model FL czyli Face Lifting.
    14 marca 2021, 12:25 przez Damian126T (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    www.youtube.com/damiankurcz