Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 38 takich materiałów
    Peugeot 208 GTi – Samochód osobowy klasy miejskiej produkowany przez francuską markę Peugeot od 2012 roku. Samochód został zaprezentowany po raz pierwszy podczas Międzynarodowego Salonu Samochodowego w Genewie w 2012 roku. 208 zastąpił w ofercie model 207 produkowany od 2006 roku. Na tle poprzednika, 208 zyskało inne, bardziej krągłe proporcje nadwozia. To właśnie w tym modelu po raz pierwszy zastosowano też awangardowy projekt deski rozdzielczej wyróżniający się wysuniętymi zegarami względem kierownicy – tzw. i-Cockpit. 
W 2013 roku do gamy 208 wprowadzono wersję GTi i Urban Soul. 208 GTi napędzane jest przez turbodoładowany silnik 1,6 THP o mocy 200 KM. W lutym 2015 roku samochód przeszedł face lifting. Zmiany objęły głównie pas przedni - zmieniono wkłady lamp, reflektorów i zderzaków. We wnętrzu pojawił się nowy wyświetlacz systemu multimedialnego o przekątnej 7-cali i nowe listwy dekoracyjne.
    Samochód osobowy klasy miejskiej produkowany przez francuską markę Peugeot od 2012 roku. Samochód został zaprezentowany po raz pierwszy podczas Międzynarodowego Salonu Samochodowego w Genewie w 2012 roku. 208 zastąpił w ofercie model 207 produkowany od 2006 roku. Na tle poprzednika, 208 zyskało inne, bardziej krągłe proporcje nadwozia. To właśnie w tym modelu po raz pierwszy zastosowano też awangardowy projekt deski rozdzielczej wyróżniający się wysuniętymi zegarami względem kierownicy – tzw. i-Cockpit.
    W 2013 roku do gamy 208 wprowadzono wersję GTi i Urban Soul. 208 GTi napędzane jest przez turbodoładowany silnik 1,6 THP o mocy 200 KM. W lutym 2015 roku samochód przeszedł face lifting. Zmiany objęły głównie pas przedni - zmieniono wkłady lamp, reflektorów i zderzaków. We wnętrzu pojawił się nowy wyświetlacz systemu multimedialnego o przekątnej 7-cali i nowe listwy dekoracyjne.
    6 września 2022, 21:10 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Mercedes-Benz SLS AMG Black Series – Supersamochód klasy średniej produkowany przez oddział Mercedes-AMG niemieckiej marki Mercedes-Benz w latach 2010-2014. SLS AMG został zaprezentowany po raz pierwszy we Frankfurcie w 2009 roku. Podczas salonu samochodowego w Genewie w 2012 roku zaprezentowano wersję roadster pojazdu. Przy okazji auto otrzymało delikatny lifting. Zmieniono m.in. nazwę wersji coupe na SLS AMG GT, zastosowano ciemniejsze przednie i tylne reflektory, osłonę chłodnicy, lusterka zewnętrzne. SLS AMG jest pierwszym samochodem z nadwoziem i podwoziem wykonanym w całości z aluminium. Stylistyka samochodu nawiązuje do produkowanego w latach 50. Mercedesa 300 SL Gullwing. Wersja Black Series napędzany jest najmocniejszym wolnossącym silnikiem V8 zastosowanym w samochodzie drogowym. 6,2-litrowe V8 wytwarza moc 631 KM oraz moment obrotowy 635 Nm. SLS AMG Black Series osiąga prędkość maksymalną 315 km/h i przyspiesza do 100 km/h w 3,6 sekund. Moc przenoszona jest na koła tylne w układzie transaxle poprzez dwusprzęgłową, 7-biegową półautomatyczną skrzynię biegów DCT.
    Supersamochód klasy średniej produkowany przez oddział Mercedes-AMG niemieckiej marki Mercedes-Benz w latach 2010-2014. SLS AMG został zaprezentowany po raz pierwszy we Frankfurcie w 2009 roku. Podczas salonu samochodowego w Genewie w 2012 roku zaprezentowano wersję roadster pojazdu. Przy okazji auto otrzymało delikatny lifting. Zmieniono m.in. nazwę wersji coupe na SLS AMG GT, zastosowano ciemniejsze przednie i tylne reflektory, osłonę chłodnicy, lusterka zewnętrzne. SLS AMG jest pierwszym samochodem z nadwoziem i podwoziem wykonanym w całości z aluminium. Stylistyka samochodu nawiązuje do produkowanego w latach 50. Mercedesa 300 SL Gullwing. Wersja Black Series napędzany jest najmocniejszym wolnossącym silnikiem V8 zastosowanym w samochodzie drogowym. 6,2-litrowe V8 wytwarza moc 631 KM oraz moment obrotowy 635 Nm. SLS AMG Black Series osiąga prędkość maksymalną 315 km/h i przyspiesza do 100 km/h w 3,6 sekund. Moc przenoszona jest na koła tylne w układzie transaxle poprzez dwusprzęgłową, 7-biegową półautomatyczną skrzynię biegów DCT.
    Mazda RX-8 – Samochód osobowy produkowany przez japońską markę Mazda w latach 2003-2012. Samochód został po raz pierwszy zaprezentowany na North American International Auto Show w 2001 roku jako następca Mazdy RX-7. W 2009 roku samochód przeszedł face lifting mylnie kojarzony z drugą generacja modelu. W aucie zmieniono m.in. przedni zderzak, przednie reflektory oraz tylne reflektory wykonane w technologii LED i kierownicę oraz zegary, a także system audio marki Bose. RX-8 podobnie jak RX-7 wyposażony był w silnik z tłokiem obrotowym, zwany potocznie silnikiem Wankla. Silnik jest umiejscowiony z przodu i przekazuje napęd na koła tylne. Jednostka o oznaczeniu 13B-MSP RENESIS trafiła jako serce Mazdy RX-8. Jest to silnik o pojemności 2 × 0,65 l o katalogowej pojemności  1,3 l. Zastosowany system MSP pozwalał na uzyskanie większej mocy z tego samego silnika. Standardowy Renesis z czterema portami generuje moc 192 KM, a jednostka o wysokiej mocy wykorzystywała sześć portów i przy tej samej pojemności produkowała moc 231 KM. Dla rynku amerykańskiego standardowy Renesis osiągał 197KM, a wersja "High Power" – 238 KM. Maksymalny moment obrotowy wynosi 210 Nm. RX-8 osiąga prędkość maksymalną 235 km/h i przyspiesza do 100 km/h w 6,4 sekundy. W ciągu dziewięciu lat produkcji powstało 192,094 egzemplarzy RX-8.
    Samochód osobowy produkowany przez japońską markę Mazda w latach 2003-2012. Samochód został po raz pierwszy zaprezentowany na North American International Auto Show w 2001 roku jako następca Mazdy RX-7. W 2009 roku samochód przeszedł face lifting mylnie kojarzony z drugą generacja modelu. W aucie zmieniono m.in. przedni zderzak, przednie reflektory oraz tylne reflektory wykonane w technologii LED i kierownicę oraz zegary, a także system audio marki Bose. RX-8 podobnie jak RX-7 wyposażony był w silnik z tłokiem obrotowym, zwany potocznie silnikiem Wankla. Silnik jest umiejscowiony z przodu i przekazuje napęd na koła tylne. Jednostka o oznaczeniu 13B-MSP RENESIS trafiła jako serce Mazdy RX-8. Jest to silnik o pojemności 2 × 0,65 l o katalogowej pojemności 1,3 l. Zastosowany system MSP pozwalał na uzyskanie większej mocy z tego samego silnika. Standardowy Renesis z czterema portami generuje moc 192 KM, a jednostka o wysokiej mocy wykorzystywała sześć portów i przy tej samej pojemności produkowała moc 231 KM. Dla rynku amerykańskiego standardowy Renesis osiągał 197KM, a wersja "High Power" – 238 KM. Maksymalny moment obrotowy wynosi 210 Nm. RX-8 osiąga prędkość maksymalną 235 km/h i przyspiesza do 100 km/h w 6,4 sekundy. W ciągu dziewięciu lat produkcji powstało 192,094 egzemplarzy RX-8.
    Renault Clio V6 – Sportowy model Renault zbudowany na bazie drugiej generacji Clio. Produkowany w latach 2001-2005 w fabryce Alpine. Prace nad Clio V6 rozpoczęto w 1998 roku, a pierwsza prezentacja miała miejsce podczas wyścigu w Hiszpanii w kwietniu 1999 roku. W 1998 roku podczas targów motoryzacyjnych w Paryżu zaprezentowano jeden z prototypów pojazdu z silnikiem 3,0 o mocy 285 KM. Wkrótce potem podjęto oficjalną decyzję o wprowadzeniu na rynek drogowej wersji pojazdu z silnikiem V6. Opracowanie projektu powierzone zostało brytyjskiej firmie Tom Walkinshaw Racing. Produkcję rozpoczęto w Szwecji, gdzie firma TWR miała swoją fabrykę. Do napędu wersji produkcyjnej wykorzystano widlastego sześciocylindrowego silnika benzynowego o pojemności 2,9 l, który umieszczony został centralnie, tuż za przednimi fotelami. Pochodzi on z sportowego Renault Laguna. Napęd przenoszony jest za pomocą 6-biegowej manualnej skrzyni biegów na tylną oś pojazdu. Z powodu dużego zapotrzebowania na powietrze z boku pojazdu umieszczono duże wloty powietrza oraz poszerzono wszystkie zderzaki. W 2003 roku Clio V6 przeszło face lifting. Zmieniono m.in. pas przedni i tylny pojazdu. Zastosowano m.in. nowe reflektory oraz wnętrze. Przy okazji zmieniono układ zawieszenia, a z pomocą konstruktorów Porsche zwiększono moc silnika do 255 KM, a produkcję pojazdu przeniesiono do Francji. Ze zwiększoną mocą samochód osiąga prędkość maksymalną 250 km/h i przyspiesza do 100 km/h w 5,8 sekund.
    Sportowy model Renault zbudowany na bazie drugiej generacji Clio. Produkowany w latach 2001-2005 w fabryce Alpine. Prace nad Clio V6 rozpoczęto w 1998 roku, a pierwsza prezentacja miała miejsce podczas wyścigu w Hiszpanii w kwietniu 1999 roku. W 1998 roku podczas targów motoryzacyjnych w Paryżu zaprezentowano jeden z prototypów pojazdu z silnikiem 3,0 o mocy 285 KM. Wkrótce potem podjęto oficjalną decyzję o wprowadzeniu na rynek drogowej wersji pojazdu z silnikiem V6. Opracowanie projektu powierzone zostało brytyjskiej firmie Tom Walkinshaw Racing. Produkcję rozpoczęto w Szwecji, gdzie firma TWR miała swoją fabrykę. Do napędu wersji produkcyjnej wykorzystano widlastego sześciocylindrowego silnika benzynowego o pojemności 2,9 l, który umieszczony został centralnie, tuż za przednimi fotelami. Pochodzi on z sportowego Renault Laguna. Napęd przenoszony jest za pomocą 6-biegowej manualnej skrzyni biegów na tylną oś pojazdu. Z powodu dużego zapotrzebowania na powietrze z boku pojazdu umieszczono duże wloty powietrza oraz poszerzono wszystkie zderzaki. W 2003 roku Clio V6 przeszło face lifting. Zmieniono m.in. pas przedni i tylny pojazdu. Zastosowano m.in. nowe reflektory oraz wnętrze. Przy okazji zmieniono układ zawieszenia, a z pomocą konstruktorów Porsche zwiększono moc silnika do 255 KM, a produkcję pojazdu przeniesiono do Francji. Ze zwiększoną mocą samochód osiąga prędkość maksymalną 250 km/h i przyspiesza do 100 km/h w 5,8 sekund.
    Volvo V60 Polestar – Samochód osobowy klasy średniej produkowany przez szwedzką markę Volvo od 2011 roku. Od 2018 roku produkowana jest druga generacja modelu. V60 został po raz pierwszy zaprezentowany podczas targów motoryzacyjnych w Paryżu w październiku 2010 roku. Pojazd jest wersją kombi zaprezentowanego podczas targów motoryzacyjnych w Genewie pół roku wcześniej roku modelu Volvo S60 drugiej generacji. Auto zbudowane zostało na bazie płyty podłogowej, na której zbudowany został model XC60 oraz S80. W lutym 2013 roku na rynku europejskim zadebiutowała wersja Plug-in Hybrid. W tym samym roku auto przeszło face lifting. Zmienione zostały m.in. przednie reflektory oraz grill, zderzaki i alufelgi. W czerwcu 2014 roku uruchomiono produkcję limitowanej, najmocniejszej wersji V60 zwanej Polestar, która napędzana jest sześciocylindrowym silnikiem o mocy 350 KM i momencie obrotowym 500 Nm, wersja ta również posiada napęd na wszystkie koła. Produkcja pierwszej generacji V60 została zakończona w 2018 roku, a druga generacja została zaprezentowana po raz pierwszy w marcu tego samego roku podczas targów motoryzacyjnych w Genewie.
    Samochód osobowy klasy średniej produkowany przez szwedzką markę Volvo od 2011 roku. Od 2018 roku produkowana jest druga generacja modelu. V60 został po raz pierwszy zaprezentowany podczas targów motoryzacyjnych w Paryżu w październiku 2010 roku. Pojazd jest wersją kombi zaprezentowanego podczas targów motoryzacyjnych w Genewie pół roku wcześniej roku modelu Volvo S60 drugiej generacji. Auto zbudowane zostało na bazie płyty podłogowej, na której zbudowany został model XC60 oraz S80. W lutym 2013 roku na rynku europejskim zadebiutowała wersja Plug-in Hybrid. W tym samym roku auto przeszło face lifting. Zmienione zostały m.in. przednie reflektory oraz grill, zderzaki i alufelgi. W czerwcu 2014 roku uruchomiono produkcję limitowanej, najmocniejszej wersji V60 zwanej Polestar, która napędzana jest sześciocylindrowym silnikiem o mocy 350 KM i momencie obrotowym 500 Nm, wersja ta również posiada napęd na wszystkie koła. Produkcja pierwszej generacji V60 została zakończona w 2018 roku, a druga generacja została zaprezentowana po raz pierwszy w marcu tego samego roku podczas targów motoryzacyjnych w Genewie.
    Nissan 370Z Nismo – Samochód sportowy produkowany przez japońską firmę Nissan w latach 2009-2020. Został zapowiedziany 29 października 2008 roku, zaś jego premierowa prezentacja miała miejsce na 2008 Greater Los Angeles Auto Show. 370Z jest szóstą generacją modeli Z Nissana. Silnik w 370Z został umieszczony z przodu przekazuje napęd na koła tylne. W lutym 2013 roku na targach motoryzacyjnych w Chicago odbyła się premiera wersji Nismo. W tym samym roku w Europie zostaje rozpoczęta oficjalna sprzedaż tego modelu. Uznaje się to za początek programu wprowadzania na rynek europejski usportowionych wersji standardowych samochodów Nissana. Do zmian wprowadzonych w wersji Nismo należą: obniżenie zawieszenia o 10 mm, pakiet aerodynamiczny oraz nowa mapa silnika. Do napędu 370Z Nismo użyto trzylitrowego V8, które wytwarza moc 350 KM i moment obrotowy 374 Nm, dzięki czemu samochód osiąga prędkość 100 km/h w 5,2 sekundy. W sierpniu 2014 roku samochód przeszedł face-lifting. Zmieniła się przednia i tylna część nadwozia. We wnętrzu nowe są skorupowe fotele Recaro i tapicerka wykonana ze skóry i Alcantary. Modyfikacji poddano również nastawy tylnego zawieszenia.
    Samochód sportowy produkowany przez japońską firmę Nissan w latach 2009-2020. Został zapowiedziany 29 października 2008 roku, zaś jego premierowa prezentacja miała miejsce na 2008 Greater Los Angeles Auto Show. 370Z jest szóstą generacją modeli Z Nissana. Silnik w 370Z został umieszczony z przodu przekazuje napęd na koła tylne. W lutym 2013 roku na targach motoryzacyjnych w Chicago odbyła się premiera wersji Nismo. W tym samym roku w Europie zostaje rozpoczęta oficjalna sprzedaż tego modelu. Uznaje się to za początek programu wprowadzania na rynek europejski usportowionych wersji standardowych samochodów Nissana. Do zmian wprowadzonych w wersji Nismo należą: obniżenie zawieszenia o 10 mm, pakiet aerodynamiczny oraz nowa mapa silnika. Do napędu 370Z Nismo użyto trzylitrowego V8, które wytwarza moc 350 KM i moment obrotowy 374 Nm, dzięki czemu samochód osiąga prędkość 100 km/h w 5,2 sekundy. W sierpniu 2014 roku samochód przeszedł face-lifting. Zmieniła się przednia i tylna część nadwozia. We wnętrzu nowe są skorupowe fotele Recaro i tapicerka wykonana ze skóry i Alcantary. Modyfikacji poddano również nastawy tylnego zawieszenia.
    Mercedes Benz – Mercedes-Benz klasy S IV został zaprezentowany po raz pierwszy w 1998 roku.

W porównaniu do poprzednika zmieniono stylistykę na bardziej opływową. Sztandarowym modelem był S600, najmocniejszym natomiast wersja S65 AMG, która wytwarzana była wyłącznie na zamówienie, a cena takiego modelu wynosiła 1 080 000 zł. Różnił się on głównie zmienionym silnikiem, udoskonalonym przez AMG. Dodatkowo dochodziła zamiana seryjnych zderzaków i progów na bardziej aerodynamiczne, hamulce ceramiczne o zwiększonej średnicy z przodu oraz z tyłu, zawieszenie, a także inne zestrojenie skrzyni biegów. Również wnętrze uległo nieznacznej modyfikacji, tj. fotele, zegary oraz dodatki z firmy AMG. Mercedes oferował w wyposażeniu dodatkowym zwykłych modeli pakiet AMG i auto przypominało do złudzenia wersję S65.

W 2002 roku auto przeszło face lifting. Zostały wprowadzone małe zmiany kosmetyczne oraz kilka drobnych poprawek technicznych.
    Mercedes-Benz klasy S IV został zaprezentowany po raz pierwszy w 1998 roku.

    W porównaniu do poprzednika zmieniono stylistykę na bardziej opływową. Sztandarowym modelem był S600, najmocniejszym natomiast wersja S65 AMG, która wytwarzana była wyłącznie na zamówienie, a cena takiego modelu wynosiła 1 080 000 zł. Różnił się on głównie zmienionym silnikiem, udoskonalonym przez AMG. Dodatkowo dochodziła zamiana seryjnych zderzaków i progów na bardziej aerodynamiczne, hamulce ceramiczne o zwiększonej średnicy z przodu oraz z tyłu, zawieszenie, a także inne zestrojenie skrzyni biegów. Również wnętrze uległo nieznacznej modyfikacji, tj. fotele, zegary oraz dodatki z firmy AMG. Mercedes oferował w wyposażeniu dodatkowym zwykłych modeli pakiet AMG i auto przypominało do złudzenia wersję S65.

    W 2002 roku auto przeszło face lifting. Zostały wprowadzone małe zmiany kosmetyczne oraz kilka drobnych poprawek technicznych.
    2009 Cadillac XLR-V – Samochód sportowy klasy średniej produkowany pod amerykańską marką Cadillac w latach 2003–2009, zaprezentowany po raz pierwszy podczas targów motoryzacyjnych w Detroit w styczniu 2003 roku. Zbudowany został na płycie podłogowej modelu Chevrolet Corvette. Protoplastą pojazdu był koncept zaprezentowany w 1999 roku pod nazwą Evoq. W 2008 roku samochód przeszedł face lifting. Delikatnie przemodelowano przedni zderzak pojazdu, wygląd atrapy chłodnicy oraz lamp przeciwmgielnych, a także maskę z nowymi przetłoczeniami. Z boku pojazdu zastosowano nowe wloty powietrza oraz nowy kształt rur wydechowych z tyłu pojazdu. Przy okazji listę wyposażenia wzbogacono o system Bluetooth. XLR jest napędzany 4,6-litrowy V8 o mocy 324 KM i momencie obrotowym 420 Nm, przyspieszenie 0-100 km/h trwa 5,8 sekund. W usportowionej wersji XLR-V użyto V8 o pojemności 4,4 l, które generuje moc maksymalną 446 KM i moment obrotowy 576 Nm, przyspieszenie 0-100 km/h trwa 4,6 sekund.
    Samochód sportowy klasy średniej produkowany pod amerykańską marką Cadillac w latach 2003–2009, zaprezentowany po raz pierwszy podczas targów motoryzacyjnych w Detroit w styczniu 2003 roku. Zbudowany został na płycie podłogowej modelu Chevrolet Corvette. Protoplastą pojazdu był koncept zaprezentowany w 1999 roku pod nazwą Evoq. W 2008 roku samochód przeszedł face lifting. Delikatnie przemodelowano przedni zderzak pojazdu, wygląd atrapy chłodnicy oraz lamp przeciwmgielnych, a także maskę z nowymi przetłoczeniami. Z boku pojazdu zastosowano nowe wloty powietrza oraz nowy kształt rur wydechowych z tyłu pojazdu. Przy okazji listę wyposażenia wzbogacono o system Bluetooth. XLR jest napędzany 4,6-litrowy V8 o mocy 324 KM i momencie obrotowym 420 Nm, przyspieszenie 0-100 km/h trwa 5,8 sekund. W usportowionej wersji XLR-V użyto V8 o pojemności 4,4 l, które generuje moc maksymalną 446 KM i moment obrotowy 576 Nm, przyspieszenie 0-100 km/h trwa 4,6 sekund.
    Audi 100 Coupe S – Samochód klasy wyższej produkowany przez Audi w latach 1968–1994. Pierwsza generacja Audi 100 ukazała się po raz pierwszy 26 listopada 1968 roku. Projektantem samochodu jest Ludwik Kraus. Audi 100 stało się przebojem dzięki wysokiej jakości użytych materiałów, dobrym właściwościom jezdnym oraz przestronnemu wnętrzu. Pierwsza generacja produkowana była jako 4-drzwiowy sedan oraz 2-drzwiowe coupe. W 1972 roku został wprowadzony czterocylindrowy silnik o pojemności 1,9 l, który generuje moc maksymalną 115 KM i moment obrotowy 159 Nm. Silnik używany był tylko w wersji Coupe S i dzięki niemu samochód osiągał prędkość maksymalną 185 km/h, a przyspieszenie 0-100 km/h trwało równe 10 sekund. We wrześniu 1973 roku samochód otrzymał lifting z nieco mniejszą kratką w kształcie kwadratu, odpowiednio bardziej kątowymi przednimi błotnikami i zmienionymi wzorami soczewek tylnych świateł. Zawieszenie tylnej belki skrętnej zostało zastąpione sprężynami śrubowymi.
    Samochód klasy wyższej produkowany przez Audi w latach 1968–1994. Pierwsza generacja Audi 100 ukazała się po raz pierwszy 26 listopada 1968 roku. Projektantem samochodu jest Ludwik Kraus. Audi 100 stało się przebojem dzięki wysokiej jakości użytych materiałów, dobrym właściwościom jezdnym oraz przestronnemu wnętrzu. Pierwsza generacja produkowana była jako 4-drzwiowy sedan oraz 2-drzwiowe coupe. W 1972 roku został wprowadzony czterocylindrowy silnik o pojemności 1,9 l, który generuje moc maksymalną 115 KM i moment obrotowy 159 Nm. Silnik używany był tylko w wersji Coupe S i dzięki niemu samochód osiągał prędkość maksymalną 185 km/h, a przyspieszenie 0-100 km/h trwało równe 10 sekund. We wrześniu 1973 roku samochód otrzymał lifting z nieco mniejszą kratką w kształcie kwadratu, odpowiednio bardziej kątowymi przednimi błotnikami i zmienionymi wzorami soczewek tylnych świateł. Zawieszenie tylnej belki skrętnej zostało zastąpione sprężynami śrubowymi.
    30 kwietnia 2022, 22:38 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    TVR Tuscan S – Sportowy samochód osobowy produkowany przez brytyjską firmę TVR w latach 1999-2006, dostępny jako 2-drzwiowe coupe. Nazwa samochodu nawiązuje do oryginalnego modelu Tuscana produkowanego w latach 1967–1971. Początkowo Tuscan Speed ​​Six był wyposażony w 4-litrową wersję silnika TVR Speed ​​Six o mocy 360 KM i momencie obrotowym 420 Nm. Później, opcja pakietu Red Rose podniosła moc do 380 KM, wprowadzając ulepszenia podwozia na torze, a także układ hamulcowy AP Racing. Tuscan Speed ​​Six przeszedł lifting w 2005 roku i był teraz nazywany Tuscan 2. Zmiany zewnętrzne obejmowały przeprojektowany przedni grill i reflektory wraz z bardziej konwencjonalnymi tylnymi lampami. Tuscan S to topowa wersja Speed Six wyposażony w czterolitrowe R6 o mocy 395 KM i momencie obrotowym 420 Nm. Był bardziej aerodynamiczny w porównaniu z innymi modelami. Osiągał prędkość maksymalną 314 km/h i przyspieszał 0-100 km/h w 3,9 sekund.
    Sportowy samochód osobowy produkowany przez brytyjską firmę TVR w latach 1999-2006, dostępny jako 2-drzwiowe coupe. Nazwa samochodu nawiązuje do oryginalnego modelu Tuscana produkowanego w latach 1967–1971. Początkowo Tuscan Speed ​​Six był wyposażony w 4-litrową wersję silnika TVR Speed ​​Six o mocy 360 KM i momencie obrotowym 420 Nm. Później, opcja pakietu Red Rose podniosła moc do 380 KM, wprowadzając ulepszenia podwozia na torze, a także układ hamulcowy AP Racing. Tuscan Speed ​​Six przeszedł lifting w 2005 roku i był teraz nazywany Tuscan 2. Zmiany zewnętrzne obejmowały przeprojektowany przedni grill i reflektory wraz z bardziej konwencjonalnymi tylnymi lampami. Tuscan S to topowa wersja Speed Six wyposażony w czterolitrowe R6 o mocy 395 KM i momencie obrotowym 420 Nm. Był bardziej aerodynamiczny w porównaniu z innymi modelami. Osiągał prędkość maksymalną 314 km/h i przyspieszał 0-100 km/h w 3,9 sekund.
    27 kwietnia 2022, 23:22 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj