Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 92 takie materiały
    Off road – Nissan PARTOL GR 
35 cala koło i lift 3 cale.
W terenie mało kto mu dorówna.
    Nissan PARTOL GR
    35 cala koło i lift 3 cale.
    W terenie mało kto mu dorówna.
    6 kwietnia 2014, 13:10 przez issues (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    Własne

    Pierwsze autko Peugeot 306 – Mój pierwszy samochód, prezent na 18 urodziny

-Peugeot 306 1999 r. lift
-1.6 89KM
-średnie spalanie 8 (trochę dużo jak dla kogoś kto nie zarabia)

Auto świetnie się sprawuje, lekkie modyfikacje nadały mu uroku
    Mój pierwszy samochód, prezent na 18 urodziny

    -Peugeot 306 1999 r. lift
    -1.6 89KM
    -średnie spalanie 8 (trochę dużo jak dla kogoś kto nie zarabia)

    Auto świetnie się sprawuje, lekkie modyfikacje nadały mu uroku
    22 marca 2014, 10:15 przez sobciuu (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Źródło:

    własne

    Z cyklu "Nieuczciwi sprzedawcy" – Witam .
Po przkrych zdarzeniach z tym właśnie samochodem http://allegro.pl/audi-a6-biala-3-0-tdi-lift-kamera-pneumatyka-09-i3944634050.html chcę ostrzec innych potencjalnych kupujących żeby trzymali się od tego auta jak i komisu bardzo daleko aby potem nie  "chodzić po sądach" lub płacić akcyzy . Oto kilka negatywnych stron dokumentów auta :
 
1. Cofniety licznik o 60 tys. kilometrów w listopadzie ten samochód miał 219000+ km.
2. Podrobiona książka serwisowa 
3. Wprowadzanie ludzi w błąd poprzez pisanie jak i mówienie do ostatniej chwili że samochód jest z 2009 roku a tak na prawdę jest z 2008 roku.
4. Oszukiwanie, że samochód stoi 2 tygodnie tak naprawdę stoi 2 prawie 3 miesiące 
5. Przerobiony jest na samochód 2 osobowy (ciężarowy) przez co nie można jeździć nim w Polsce w 5 osób.
6. Nie opłacona akcyza (10,500 zł), uniknięcie akcyzy poprzez przerobienie auta na auto ciężarowe.
7. Samochód był rejestrowany w Polsce (poprzedni kupujący chyba poznał się na błędach w papierach i oddał auto)
 
 
Samochód może i ładny ale nie wart takich nieprzyjemności i dopłaty ponad 10 tysięcy.
Wszystkie informacje sprawdzone na własnej skórze.
Prosił bym o przestrzeżenie innych kupujących przed tym autem jak i komisem.
Pozdrawiam!

Edycja: Dodam, że ubezpieczenie które się wykupuje tam w komisie nic nie gwarantuje. W razie wypadku to ubezpieczenie nie jest ważne.
    Witam .
    Po przkrych zdarzeniach z tym właśnie samochodem http://allegro.pl/audi-a6-biala-3-0-tdi-lift-kamera-pneumatyka-09-i3944634050.html chcę ostrzec innych potencjalnych kupujących żeby trzymali się od tego auta jak i komisu bardzo daleko aby potem nie "chodzić po sądach" lub płacić akcyzy . Oto kilka negatywnych stron dokumentów auta :

    1. Cofniety licznik o 60 tys. kilometrów w listopadzie ten samochód miał 219000+ km.
    2. Podrobiona książka serwisowa
    3. Wprowadzanie ludzi w błąd poprzez pisanie jak i mówienie do ostatniej chwili że samochód jest z 2009 roku a tak na prawdę jest z 2008 roku.
    4. Oszukiwanie, że samochód stoi 2 tygodnie tak naprawdę stoi 2 prawie 3 miesiące
    5. Przerobiony jest na samochód 2 osobowy (ciężarowy) przez co nie można jeździć nim w Polsce w 5 osób.
    6. Nie opłacona akcyza (10,500 zł), uniknięcie akcyzy poprzez przerobienie auta na auto ciężarowe.
    7. Samochód był rejestrowany w Polsce (poprzedni kupujący chyba poznał się na błędach w papierach i oddał auto)


    Samochód może i ładny ale nie wart takich nieprzyjemności i dopłaty ponad 10 tysięcy.
    Wszystkie informacje sprawdzone na własnej skórze.
    Prosił bym o przestrzeżenie innych kupujących przed tym autem jak i komisem.
    Pozdrawiam!

    Edycja: Dodam, że ubezpieczenie które się wykupuje tam w komisie nic nie gwarantuje. W razie wypadku to ubezpieczenie nie jest ważne.
    Z serii: "Jak wszyscy to i ja" – Toyota Hilux 3.0 D4-D 2011r. Póki co seria, ale w planach na przyszłość lift i inne oponki.
    Toyota Hilux 3.0 D4-D 2011r. Póki co seria, ale w planach na przyszłość lift i inne oponki.
    10 lutego 2014, 21:22 przez adrian2571 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    CAYENNE S CARBON EDITION, GTS LIFT – Jest piękny, co wy na to?
    Jest piękny, co wy na to?
    17 stycznia 2014, 18:47 przez brutalny (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (7)
    Dwa Patrole – Przeciwieństwo tzw "gleby" czyli "lift". Z prawej strony seria, z lewej samochód podniesiony na zawieszeniu 5 cali i na "budzie" 5 cm. Podniesienie auta pozwala założyć większe opony, podniesienie nadwozia zapobiega obcieraniu opon o nadwozie przy maksymalnym  wykrzyżu.
    Przeciwieństwo tzw "gleby" czyli "lift". Z prawej strony seria, z lewej samochód podniesiony na zawieszeniu 5 cali i na "budzie" 5 cm. Podniesienie auta pozwala założyć większe opony, podniesienie nadwozia zapobiega obcieraniu opon o nadwozie przy maksymalnym wykrzyżu.
    10 stycznia 2014, 20:23 przez filipfil (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Źródło:

    własne

    Techniki Driftu – Linking − polega na przeniesieniu większej części masy auta na przednią część pojazdu za pomocą krótkich, lecz energicznych naciśnięć pedału hamulca w momencie, gdy rozpoczyna się zakręt. Wtedy koła tylnej osi tracą przyczepność i rozpoczyna się poślizg samochodu.
Clutch Kick − tzw. „strzał sprzęgłem”, polegający na chwilowym naciśnięciu pedału sprzęgła, zredukowaniu biegu i bardzo szybkim, energicznym puszczeniu go w trakcie przejeżdżania przez zakręt. Powoduje to gwałtowną utratę przyczepności kół.
Lift Off Drift (Race Drift, Kensei Drift) − wykonuje się ją przy wejściu w zakręt puszczając na krótko pedał gazu, efektem czego jest powstanie niewielkiej nadsterowności powodującej poślizg, który kontroluje się operowaniem pedałem gazu i kontrowaniem kierownicą. Technika ta używana jest przy większych prędkościach w łagodniejszych zakrętach.
Feint Drift − przed zakrętem wykonuje się skręt w kierunku przeciwnym do kierunku zakrętu, a następnie gwałtownie skręca się kierownicą we właściwą stronę rozpoczynając w ten sposób poślizg.
Dirt Drop Drift (Ground Drift) − polega na wyjechaniu tylną osią poza tor, gdzie przyczepność opon jest dużo mniejsza, co staje się przyczyną poślizgu.
E-Brake Drift (Emergency Brake Drift, Side Brake Drift) − najbardziej znana technika, polega na zaciągnięciu hamulca ręcznego przy wciśniętym sprzęgle, w momencie wchodzenia w zakręt.
Jump Drift − tzw. „podskok”, wykonuje się go na zakręcie przejeżdżając przez tarkę tylnym kołem, które w tym momencie podskakuje i można dzięki temu uzyskać chwilowy brak przyczepności oraz nadsterowność samochodu.
Long Slide Drift − jest to długo trwający drift, rozpoczyna się go za pomocą np. hamulca ręcznego dużo wcześniej przed zakrętem. Wymagana jest do tego duża prędkość samochodu.
Power Over − technika polegająca na mocnym naciśnięciu pedału gazu w momencie wchodzenia w zakręt. Wskutek buksowania kół samochód traci przyczepność i przechodzi w poślizg kontrolowany. Dodatkowym efektem wizualnym jest duża ilość dymu z opon. Technikę tę można wykonać tylko jeśli auto dysponuje wysoką mocą silnika (zob. muscle car).
Manji Drift − technika polegająca na driftowaniu zazwyczaj na prostym odcinku drogi od jednej krawędzi drogi do drugiej.
Kansei Drift - technika ta jest wykonywana przy prędkościach z jakimi się ściga na wyścigach. Polega ona na tym że wchodząc w zakręt należy odpuścić gaz i skręcić mocniej do środka zakrętu by tył auta stracił przyczepność dzięki czemu nie traci się ekstra prędkości na zapoczątkowaniu drift'u
    Linking − polega na przeniesieniu większej części masy auta na przednią część pojazdu za pomocą krótkich, lecz energicznych naciśnięć pedału hamulca w momencie, gdy rozpoczyna się zakręt. Wtedy koła tylnej osi tracą przyczepność i rozpoczyna się poślizg samochodu.
    Clutch Kick − tzw. „strzał sprzęgłem”, polegający na chwilowym naciśnięciu pedału sprzęgła, zredukowaniu biegu i bardzo szybkim, energicznym puszczeniu go w trakcie przejeżdżania przez zakręt. Powoduje to gwałtowną utratę przyczepności kół.
    Lift Off Drift (Race Drift, Kensei Drift) − wykonuje się ją przy wejściu w zakręt puszczając na krótko pedał gazu, efektem czego jest powstanie niewielkiej nadsterowności powodującej poślizg, który kontroluje się operowaniem pedałem gazu i kontrowaniem kierownicą. Technika ta używana jest przy większych prędkościach w łagodniejszych zakrętach.
    Feint Drift − przed zakrętem wykonuje się skręt w kierunku przeciwnym do kierunku zakrętu, a następnie gwałtownie skręca się kierownicą we właściwą stronę rozpoczynając w ten sposób poślizg.
    Dirt Drop Drift (Ground Drift) − polega na wyjechaniu tylną osią poza tor, gdzie przyczepność opon jest dużo mniejsza, co staje się przyczyną poślizgu.
    E-Brake Drift (Emergency Brake Drift, Side Brake Drift) − najbardziej znana technika, polega na zaciągnięciu hamulca ręcznego przy wciśniętym sprzęgle, w momencie wchodzenia w zakręt.
    Jump Drift − tzw. „podskok”, wykonuje się go na zakręcie przejeżdżając przez tarkę tylnym kołem, które w tym momencie podskakuje i można dzięki temu uzyskać chwilowy brak przyczepności oraz nadsterowność samochodu.
    Long Slide Drift − jest to długo trwający drift, rozpoczyna się go za pomocą np. hamulca ręcznego dużo wcześniej przed zakrętem. Wymagana jest do tego duża prędkość samochodu.
    Power Over − technika polegająca na mocnym naciśnięciu pedału gazu w momencie wchodzenia w zakręt. Wskutek buksowania kół samochód traci przyczepność i przechodzi w poślizg kontrolowany. Dodatkowym efektem wizualnym jest duża ilość dymu z opon. Technikę tę można wykonać tylko jeśli auto dysponuje wysoką mocą silnika (zob. muscle car).
    Manji Drift − technika polegająca na driftowaniu zazwyczaj na prostym odcinku drogi od jednej krawędzi drogi do drugiej.
    Kansei Drift - technika ta jest wykonywana przy prędkościach z jakimi się ściga na wyścigach. Polega ona na tym że wchodząc w zakręt należy odpuścić gaz i skręcić mocniej do środka zakrętu by tył auta stracił przyczepność dzięki czemu nie traci się ekstra prędkości na zapoczątkowaniu drift'u
    26 grudnia 2013, 16:49 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Jeep ZJ 5.2 V8 – Kolejne etapy mojego Jeepa
1 - Seria, niedługo po kupnie
2 - Lift 2", koła MT 31"
3 - Lift 2", felgi 18" z Chryslera 300C pomalowane w tytan, opony AT 255/60/18.

Dolne zdjęcie to finalny wygląd póki co. Zostało odwrócone w poziomie, aby pokazać samochód z tego samego kąta.
    Kolejne etapy mojego Jeepa
    1 - Seria, niedługo po kupnie
    2 - Lift 2", koła MT 31"
    3 - Lift 2", felgi 18" z Chryslera 300C pomalowane w tytan, opony AT 255/60/18.

    Dolne zdjęcie to finalny wygląd póki co. Zostało odwrócone w poziomie, aby pokazać samochód z tego samego kąta.
    17 grudnia 2013, 17:56 przez Prezes_ZJ (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Źródło:

    własne

    BMW E46 Lift na 19 calach – Pięknie się prezentuje
    Pięknie się prezentuje
    2 października 2013, 12:30 przez ares89 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Escort mk2 – TECH SPEC

Body
1977 Mexico, fully restored and resprayed Ford Olympic Blue, alloy Tarmac arches, allot front splitter, fibreglass boot, perspex windows, Hella spot lights, stainless steel nuts and bolts throughout.

Engine
2-litre 16-valve Vauxhall XE engine, fully rebuilt by Hellier Performance, forged Mahle pistons, dynamically balanced crankshaft and flywheel, balanced con rods, uprated big end bearings, ARP bolts throughout, gas flowed cylinder head, three-angle valve seats, high lift cams, vernier pulleys, twin 45 DCOE Weber carbs with 36 mm chokes, port matched manifold, blueprinted, MBE management, 11:1 compression ratio, remote oil filter, alloy Opel Manta sump, Facet red top fuel pump, adjustable regulator.

Transmission
Getrag five-speed gearbox, ratios changed, custom-made one-piece prop.

Suspension
Bilstein coil-overs, roller top mounts, adjustable TCAs, quick rack, anti-dive and double width kit, single leaf decambered rear springs, anti-tramp bars, Panhard rod, polybushed throughout.

Brakes
Front: Mondeo callipers with 280 mm vented Sierra Cosworth discs on modified hubs.
Rear: Sierra XR4x4 discs and callipers. AP Racing 551 brake fluid, bias pedal box. Braided lines throughout.

Wheels And Tyres
Compomotive FH split-rims with Toyo Proxes T1R tyres. Front: 8Jx15 inch with 205/50/15. Rear: 9Jx15 with 225/50/15

Interior
Safety Devices roll cage, Sparco sprint bucket seats with alloy side mounts, Luke four-point harnesses, OMP Corsica steering wheel, alloy centre console and firewall, brake and power lines run inside, carbon look door cards, centrally-mounted Capri tank with alloy filler, alloy battery tray.
    TECH SPEC

    Body
    1977 Mexico, fully restored and resprayed Ford Olympic Blue, alloy Tarmac arches, allot front splitter, fibreglass boot, perspex windows, Hella spot lights, stainless steel nuts and bolts throughout.

    Engine
    2-litre 16-valve Vauxhall XE engine, fully rebuilt by Hellier Performance, forged Mahle pistons, dynamically balanced crankshaft and flywheel, balanced con rods, uprated big end bearings, ARP bolts throughout, gas flowed cylinder head, three-angle valve seats, high lift cams, vernier pulleys, twin 45 DCOE Weber carbs with 36 mm chokes, port matched manifold, blueprinted, MBE management, 11:1 compression ratio, remote oil filter, alloy Opel Manta sump, Facet red top fuel pump, adjustable regulator.

    Transmission
    Getrag five-speed gearbox, ratios changed, custom-made one-piece prop.

    Suspension
    Bilstein coil-overs, roller top mounts, adjustable TCAs, quick rack, anti-dive and double width kit, single leaf decambered rear springs, anti-tramp bars, Panhard rod, polybushed throughout.

    Brakes
    Front: Mondeo callipers with 280 mm vented Sierra Cosworth discs on modified hubs.
    Rear: Sierra XR4x4 discs and callipers. AP Racing 551 brake fluid, bias pedal box. Braided lines throughout.

    Wheels And Tyres
    Compomotive FH split-rims with Toyo Proxes T1R tyres. Front: 8Jx15 inch with 205/50/15. Rear: 9Jx15 with 225/50/15

    Interior
    Safety Devices roll cage, Sparco sprint bucket seats with alloy side mounts, Luke four-point harnesses, OMP Corsica steering wheel, alloy centre console and firewall, brake and power lines run inside, carbon look door cards, centrally-mounted Capri tank with alloy filler, alloy battery tray.
    5 września 2013, 0:27 przez motomaniac (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)