Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 19 takich materiałów
    Subaru Leone Hardtop Coupe – Pierwsza generacja, z lat 70.
    Pierwsza generacja, z lat 70.
    Subaru Impreza – Subaru Impreza - samochód osobowy klasy kompaktowej marki Subaru produkowany od 1993 roku jako następca Subaru Leone - pierwszego masowo produkowanego samochodu osobowego z napędem na cztery koła. Obecnie produkowana jest czwarta generacja modelu. Wszystkie silniki montowane w modelu Impreza to silniki typu boxer.
    Subaru Impreza - samochód osobowy klasy kompaktowej marki Subaru produkowany od 1993 roku jako następca Subaru Leone - pierwszego masowo produkowanego samochodu osobowego z napędem na cztery koła. Obecnie produkowana jest czwarta generacja modelu. Wszystkie silniki montowane w modelu Impreza to silniki typu boxer.
    30 lipca 2013, 19:23 przez GHunter (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Polonez Analog – W roku 1984 zbudowano pierwszy prototyp Analog 1. Był to Polonez ze stałym napędem na przednią oś. Przednie zawieszenie oparte na kolumnach zwrotnicowych McPhersona z dolnymi wahaczami poprzecznymi, drążkami reakcyjnymi i stabilizatorem stateczności poprzecznej oraz układ kierowniczy z przekłądnią zębatkową pochodziły po dokonaniu pewnych modyfikacji z Łady Samary. Skrzynia biegów i przekładnia główna zostały zapożyczone z Subaru Leone. Tylne zawieszenie stanowiły wahacze wleczone, zamontowane w miejscu resora piórowego, połączone elastycznie z ramą. Elementami resorującymi były sprężyny śrubowe, które współpracowały z hydraulicznymi amortyzatorami oraz wzdłużnymi drążkami reakcyjnymi i poprzecznym drążkiem reakcyjnym Panharda. Po badaniach, których wyniki były pozytywne, zbudowano kolejny prototyp - Analog 2. Ten model miał standardowy tylny napęd, natomiast zawieszenie było takie jak w poprzedniku. Reasumując - był to Polonez z nowym zawieszeniem. Testy pokzały, że auto miało lepsze właściwości jezdne od seryjnego Poloneza, prezentowało wyższy komfort jazdy, lepsze prowadzenie i zwrotność. Badania wykazały, że należy dodatkowo wzmocnić tylną część samochodu. Analog 3 miał być połączeniem dwóch poprzednich prototypów, miał mieć napęd na cztery koła. Zrezygnowano jednak z budowy tego przedprototypu i wykonano od razu prototyp samochodu wielofunkcyjnego Analog 4, gdyż przeprowadzone dotychczas badania, potwierdzały słuszność założeń konstrukcyjnych nowych zespołów.
    W roku 1984 zbudowano pierwszy prototyp Analog 1. Był to Polonez ze stałym napędem na przednią oś. Przednie zawieszenie oparte na kolumnach zwrotnicowych McPhersona z dolnymi wahaczami poprzecznymi, drążkami reakcyjnymi i stabilizatorem stateczności poprzecznej oraz układ kierowniczy z przekłądnią zębatkową pochodziły po dokonaniu pewnych modyfikacji z Łady Samary. Skrzynia biegów i przekładnia główna zostały zapożyczone z Subaru Leone. Tylne zawieszenie stanowiły wahacze wleczone, zamontowane w miejscu resora piórowego, połączone elastycznie z ramą. Elementami resorującymi były sprężyny śrubowe, które współpracowały z hydraulicznymi amortyzatorami oraz wzdłużnymi drążkami reakcyjnymi i poprzecznym drążkiem reakcyjnym Panharda. Po badaniach, których wyniki były pozytywne, zbudowano kolejny prototyp - Analog 2. Ten model miał standardowy tylny napęd, natomiast zawieszenie było takie jak w poprzedniku. Reasumując - był to Polonez z nowym zawieszeniem. Testy pokzały, że auto miało lepsze właściwości jezdne od seryjnego Poloneza, prezentowało wyższy komfort jazdy, lepsze prowadzenie i zwrotność. Badania wykazały, że należy dodatkowo wzmocnić tylną część samochodu. Analog 3 miał być połączeniem dwóch poprzednich prototypów, miał mieć napęd na cztery koła. Zrezygnowano jednak z budowy tego przedprototypu i wykonano od razu prototyp samochodu wielofunkcyjnego Analog 4, gdyż przeprowadzone dotychczas badania, potwierdzały słuszność założeń konstrukcyjnych nowych zespołów.
    3 stycznia 2013, 20:25 przez Arczi (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Subaru Leone RX Turbo –
    22 sierpnia 2012, 13:36 przez stoPro (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Subaru Impreza - II generacja     KONKURS – Subaru Impreza – model samochodu osobowego marki Subaru. Produkowany od roku 1993, jest następcą modelu Leone (pierwszego masowo produkowanego samochodu osobowego z napędem na cztery koła). Wszystkie silniki montowane w modelu Impreza to silniki typu boxer.

Druga generacja:
W roku 2000 firma wprowadziła nową stylistykę swoich samochodów osobowych. Wnętrze oraz nadwozie zostały zaprojektowane od podstaw, a model oznaczany jest od tej pory jako GDA (sedan) lub GDB (kombi). Ujednolicono też nazwę wersji turbodoładowanej, która na całym świecie nazywa się Impreza WRX. Po raz pierwszy na starym kontynencie pojawiła się oficjalnie kultowa odmiana o jeszcze bardziej agresywnych parametrach: Subaru Impreza WRX STi (265 KM), którego premiera nastąpiła we wrześniu 2001 roku. Pierwsza wersja karoserii GD zwana jest (ze względu na charakterystyczne okrągłe reflektory) "bug-eye" (ang.: "robakooki").
    Subaru Impreza – model samochodu osobowego marki Subaru. Produkowany od roku 1993, jest następcą modelu Leone (pierwszego masowo produkowanego samochodu osobowego z napędem na cztery koła). Wszystkie silniki montowane w modelu Impreza to silniki typu boxer.

    Druga generacja:
    W roku 2000 firma wprowadziła nową stylistykę swoich samochodów osobowych. Wnętrze oraz nadwozie zostały zaprojektowane od podstaw, a model oznaczany jest od tej pory jako GDA (sedan) lub GDB (kombi). Ujednolicono też nazwę wersji turbodoładowanej, która na całym świecie nazywa się Impreza WRX. Po raz pierwszy na starym kontynencie pojawiła się oficjalnie kultowa odmiana o jeszcze bardziej agresywnych parametrach: Subaru Impreza WRX STi (265 KM), którego premiera nastąpiła we wrześniu 2001 roku. Pierwsza wersja karoserii GD zwana jest (ze względu na charakterystyczne okrągłe reflektory) "bug-eye" (ang.: "robakooki").
    11 kwietnia 2012, 22:39 przez Maycin (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)