Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 13 takich materiałów
    BMW L7 – Limuzyna. Najdroższa odmiana 7 E38.
    Limuzyna. Najdroższa odmiana 7 E38.
    15 października 2017, 14:18 przez ThePiekarz23 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Suzuki określa nowego GSX-R'a jak najmocniejszego i najlżejszego w historii. Najlepszy GSX-R swoich czasów.
    25 listopada 2015, 15:58 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj
    BMW L7 –
    1 listopada 2014, 22:59 przez saszakasza12 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    BMW E38 L7 –
    30 sierpnia 2014, 22:56 przez hicube (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Środek BMW E38 w wersji L7 – Bajka.
    Bajka.
    25 sierpnia 2014, 20:20 przez Kamilhosek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    BMW L7 – Chyba tylko garstka widziała na własne oczy.
    Chyba tylko garstka widziała na własne oczy.
    25 sierpnia 2014, 20:22 przez Kamilhosek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Luksusowa limuzyna BMW L7 – Zadziwiające BMW L7 jest najprawdopodobniej najbardziej awangardową i ekskluzywną wersją limuzyny, jaka kiedykolwiek opuściła bramy bawarskiej fabryki. Powstało w oparciu o wersję Long E38, której powiększono rozstaw kół o dalsze 25 cm. Komfort na tylnej kanapie jest iście królewski i to ten model był podobno głównym przyczynkiem do wskrzeszenia marki Maybach przez Mercedesa. Odnajdziemy tu 326-konną jednostkę V12, 5-biegowy automat i wyposażenie, które czterokrotnie zwiększało cenę zwykłego 750iL. Wszystkich BMW L7 powstało 899, po liftingu w 1998 roku – zaledwie 106 sztuk – i to jest jedna z nich.
    Zadziwiające BMW L7 jest najprawdopodobniej najbardziej awangardową i ekskluzywną wersją limuzyny, jaka kiedykolwiek opuściła bramy bawarskiej fabryki. Powstało w oparciu o wersję Long E38, której powiększono rozstaw kół o dalsze 25 cm. Komfort na tylnej kanapie jest iście królewski i to ten model był podobno głównym przyczynkiem do wskrzeszenia marki Maybach przez Mercedesa. Odnajdziemy tu 326-konną jednostkę V12, 5-biegowy automat i wyposażenie, które czterokrotnie zwiększało cenę zwykłego 750iL. Wszystkich BMW L7 powstało 899, po liftingu w 1998 roku – zaledwie 106 sztuk – i to jest jedna z nich.
    9 lipca 2014, 23:06 przez AgentM3 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    BMW L7 – Tym razem od środka
    Tym razem od środka
    29 kwietnia 2014, 20:31 przez MarciRS (PW) | Do ulubionych | Skomentuj