Szukaj
Znalazłem 11 takich materiałów
Do napędu pierwszego M4 w historii BMW posłuży podwójnie doładowany, rzędowy, 6-cylindrowy benzyniak o mocy 431 koni mechanicznych. 550 Nm momentu obrotowego sprawia, że pierwsza setka pojawi się na liczniku coupe już po 4,3 sekundy. Dodatkowo Bawarczycy zadbali o oszczędność. W mieście jednostka zadowoli się 12 litrami benzyny.
Najtańszy model będzie napędzany dwoma wariantami 3-litrowej V-szóstki. W pierwszym mowa o 340-konnym benzyniaku, a w drugim o 258-konnym dieslu. Prawdziwą gratką będą 400-konne wersje Turbo. W ich przypadku przyspieszenie do pierwszej setki zajmuje zaledwie 4,8 sekundy! Patrząc na ogromny sukces Cayenne, można się spodziewać, że Macan także namiesza na rynku.
1 2 > ostatnia ›
« poprzednia 1 2 następna »