Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 55 takich materiałów
    Królowa jest tylko jedna – Królowa lawet a nigdy nie zawiodła mimo tysięcy przejechanych kilometrów.
    Królowa lawet a nigdy nie zawiodła mimo tysięcy przejechanych kilometrów.
    29 października 2017, 20:19 przez ~ManieKK21 | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło: Telefon
    Moja Laguna – Witam was wszystkich.
Chciałbym wam pokazać jaki oto przebieg przejechała moja Laguna (Rozalka). Niby królowa lawet, a jednak pozory myla pozdrawiam wszysykich milosnikow Laguny
    Witam was wszystkich.
    Chciałbym wam pokazać jaki oto przebieg przejechała moja Laguna (Rozalka). Niby królowa lawet, a jednak pozory myla pozdrawiam wszysykich milosnikow Laguny
    1 października 2017, 13:21 przez Zany (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło: własne
    Sabine Schmitz (de domo Sabine Reck; ur. 14 maja 1969 roku w Adenau) – niemiecki kierowca wyścigowy znana z jazdy BMW „Ring taxi” na torze wyścigowym Nordschleife, a także jako osobowość telewizyjna.

    Schmitz rozpoczęła karierę wyścigowa w 1993 roku od startów w ADAC GT Cup w klasie 1. Z dorobkiem czterech punktów została sklasyfikowana na 21 pozycji w końcowej klasyfikacji kierowców. W późniejszych latach znana był głównie ze startów w mistrzostwach VLN Endurance oraz w 24-godzinnym wyścigu na torze Nürburgring, w którym dwukrotnie odnosiła zwycięstwa – w latach 1996-1997. W 1998 roku zdobyła tytuł mistrzowski w VLN Endurance. Poza tym Schmitz pojawiała się w stawce South African Touring Car Championship, SEAT Leon Supercopa Germany, Grand-Am Koni Challenge, Volkswagen Scirocco R-Cup, Group C Racing Championship oraz World Touring Car Championship.

    W Mistrzostwach Świata Samochodów Turystycznych WTCC Niemka wystartowała z ekipą ALL-INKL.COM Münnich Motorsport w 2015 podczas rundy na Północnej Pętli Nordschleife. Pierwszy wyścig ukończyła na dziesiątej pozycji, a w drugim była jedenasta.
    15 lipca 2017, 10:22 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Kalajabra – Królowa wiejskiego tuningu w seryjnym wydaniu.
    Królowa wiejskiego tuningu w seryjnym wydaniu.
    23 maja 2017, 22:32 przez LoniczekR (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło: Własne
    Królowa lawet – A miała rozpaść się od razu po zakupie
    A miała rozpaść się od razu po zakupie
    5 maja 2017, 10:44 przez sebuch027 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło: własne
    Dwie siostry – Czerwona 1.6 zatruta, srebrna 1.8 w czyściochu
    Czerwona 1.6 zatruta, srebrna 1.8 w czyściochu
    24 stycznia 2017, 9:37 przez xvxt (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło: własne
    Laguna II – 1.6 107KM
    1.6 107KM
    23 stycznia 2017, 10:35 przez xvxt (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło: Własne
    Renault Laguna 1.9 dti – Mój pierwszy, wyjątkowy samochód. Jak dbasz, tak masz!
    Mój pierwszy, wyjątkowy samochód. Jak dbasz, tak masz!
    9 stycznia 2017, 8:33 przez ~DamianKowalik | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Źródło: Własny
    Moja nowa królowa - Toyota Supra IV – Sprowadzona z Anglii lecz oryginalny japończyk z krótkim VINem. 2JZ 3.0 bez turbo automat. A mimo to daje mega radość z jazdy. Marzenie spełnione, życzę każdemu by swoje także spełnili.
    Sprowadzona z Anglii lecz oryginalny japończyk z krótkim VINem. 2JZ 3.0 bez turbo automat. A mimo to daje mega radość z jazdy. Marzenie spełnione, życzę każdemu by swoje także spełnili.
    25 maja 2016, 16:35 przez Yuukorashi (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (8)
    Słów kilka o mojej Lagunie Coupe III GT 2.0T 235 KM.
    8 maja 2016, 20:03 przez motodoradca (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)