Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 17 takich materiałów
    8-latek jechał po autostradzie na trójkołowym rowerku


    Nawet 8-latek chce czasem poczuć szalony pęd jazdy na autostradzie. Ten brazylijski urwis postanowił zostać królem szos na swoim trójkołowym rowerku.
    W pewnym momencie unosi pięść w geście triumfu. Dwukrotnie wspina się na pochyły fragment autostrady, by zaraz potem zjechać jej środkiem. Nic nie robi sobie z mijających go samochodów.

    - Nie bałeś się? - spytał potem dzieciaka reporter lokalnej telewizji, który nagrał zdarzenie.
    - Nie - odparł chłopiec z miną niewiniątka.

    Reporter wytropił rodzinę nieustraszonego 8-latka. Chłopiec mieszkał z rodzicami i dwoma braćmi niedaleko autostrady. Uboga rodzina zniknęła jednak niedługo po wydarzeniu. Rodzice prawdopodobnie wystraszyli się kontroli opieki społecznej w związku z narażeniem chłopca na niebezpieczeństwo.
    26 września 2013, 11:31 przez xDEMON93x (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    14 maja 2013, 15:22 przez patryko (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Citroën CX - Charseria samochodów wyjątkowych – Wiem, ze dodając to autko tutaj wkraczam na miękki grunt, bowiem tu niekwestionowanym królem są auta niemiecki i japońskie, ale warto jest zaprezentować tu tę cytrynkę. Dlaczego? Po pierwsze - była tu tylko jedna taka z Andrychowa, a po drugie pod wieloma względami było to auto wyjątkowe i nowatorskie. Więc zapraszam do czytania. 

Citroën CX - samochód osobowy klasy wyższej-średniej produkowany przez firmę Citroën w latach 1974 - 1991. Wersje nadwoziowe obejmowały czterodrzwiowy fastback pięciodrzwiowe kombi (Break) produkowane także w siedmioosobowej wersji Familiale, oraz produkowaną na płycie podłogowej kombi, (wydłużoną o 28 cm. od podstawowej), wersję "dyplomatyczną" pod nazwą; "limousine" (z silnikiem diesla) i "Prestige" (z silnikiem benzynowym). Zdobył zaszczytny tytuł Samochodu Roku 1975. Jako następca modelu Citroën DS/ID odziedziczył po nim hydropneumatyczne zawieszenie o dużym rozstawie osi, co gwarantowało znakomity komfort podróżowania.
Nazwa pojazdu pochodzi od współczynnika siły oporu aerodynamicznego, oznaczanego powszechnie Cx. Dla tego modelu współczynnik ten osiąga rekordową jak na ówczesne czasy wartość ~0,3.

W samochodzie zastosowano nowatorskie wspomaganie kierownicy DIRAVI, użyte w po raz pierwszy w modelu SM. Charakterystycznym elementem było "zerowanie" pozycji kierownicy (nawet na postoju podczas skręconych kół puszczenie kierownicy powodowało jej samoczynny powród aż koła ustawią się do jazdy na wprost), oraz zmienna siła wspomagania w zależności od prędkości (wraz ze wzrostem prędkości siła wspomagania malała).

Charakterystyczna jednoramienna kierownica i wklęsła szyba tylna to także były awangardowe wariacje Citroëna, które wyróżniały go z tłumu. Doceń kunszt inżynierów i stylistów Citroëna. Należy im się.
    Wiem, ze dodając to autko tutaj wkraczam na miękki grunt, bowiem tu niekwestionowanym królem są auta niemiecki i japońskie, ale warto jest zaprezentować tu tę cytrynkę. Dlaczego? Po pierwsze - była tu tylko jedna taka z Andrychowa, a po drugie pod wieloma względami było to auto wyjątkowe i nowatorskie. Więc zapraszam do czytania.

    Citroën CX - samochód osobowy klasy wyższej-średniej produkowany przez firmę Citroën w latach 1974 - 1991. Wersje nadwoziowe obejmowały czterodrzwiowy fastback pięciodrzwiowe kombi (Break) produkowane także w siedmioosobowej wersji Familiale, oraz produkowaną na płycie podłogowej kombi, (wydłużoną o 28 cm. od podstawowej), wersję "dyplomatyczną" pod nazwą; "limousine" (z silnikiem diesla) i "Prestige" (z silnikiem benzynowym). Zdobył zaszczytny tytuł Samochodu Roku 1975. Jako następca modelu Citroën DS/ID odziedziczył po nim hydropneumatyczne zawieszenie o dużym rozstawie osi, co gwarantowało znakomity komfort podróżowania.
    Nazwa pojazdu pochodzi od współczynnika siły oporu aerodynamicznego, oznaczanego powszechnie Cx. Dla tego modelu współczynnik ten osiąga rekordową jak na ówczesne czasy wartość ~0,3.

    W samochodzie zastosowano nowatorskie wspomaganie kierownicy DIRAVI, użyte w po raz pierwszy w modelu SM. Charakterystycznym elementem było "zerowanie" pozycji kierownicy (nawet na postoju podczas skręconych kół puszczenie kierownicy powodowało jej samoczynny powród aż koła ustawią się do jazdy na wprost), oraz zmienna siła wspomagania w zależności od prędkości (wraz ze wzrostem prędkości siła wspomagania malała).

    Charakterystyczna jednoramienna kierownica i wklęsła szyba tylna to także były awangardowe wariacje Citroëna, które wyróżniały go z tłumu. Doceń kunszt inżynierów i stylistów Citroëna. Należy im się.
    29 stycznia 2013, 14:42 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Kawasaki ZX-10R kontra Mazda RX-7 - Kto zostanie królem driftu? – Niezależnie od tego czy jesteś fanem motocykli czy samochodów, drifting w wydaniu każdego z tych pojazdów zawsze jest ekscytujący.
    Niezależnie od tego czy jesteś fanem motocykli czy samochodów, drifting w wydaniu każdego z tych pojazdów zawsze jest ekscytujący.
    13 sierpnia 2012, 11:55 przez Dasteri (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Tak bestia stoi i czeka... – Aby wyruszyć na miasto nocą jak dawniej... i być Królem ulic...
    Aby wyruszyć na miasto nocą jak dawniej... i być Królem ulic...
    6 sierpnia 2012, 8:39 przez KogucikKCKasia (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Nissan 350z – Przez wielu nazywany
"Królem Driftu"
Ja innego zdanie także nie jestem...
A wy?
    Przez wielu nazywany
    "Królem Driftu"
    Ja innego zdanie także nie jestem...
    A wy?
    2 czerwca 2012, 9:43 przez GanjaDrive (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Droga na Augustów. Kierowca TIRa uważa, że jest królem szosy i zachowuje się co najmniej nieodpowiedzialnie...
    16 stycznia 2012, 17:10 przez mb2707 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)