Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 399 takich materiałów
    Szymon zabrał na górskie zakręty swoje Audi S5 i jego 333 kuce. Po serpentynach górskich przyszedł czas na nocną jazdę... bez celu?

    Trasa transfogaraska dała w kość tak samo kierowcom jak i samochodom. Ekipa wraca do kraju bez klocków hamulcowych. Zobacz ostatni odcinek naszej relacji.
    12 odcinek - opuszczamy Gruzję i wyruszamy w kierunku Armenii.. czy była to dobra decyzja? Sprawdźcie razem z nami :)!
    2 grudnia 2017, 20:09 przez ~ChlopakiVLOG | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło: www.youtube.com/c/chlopakivlog
    I to już koniec wielkiej przygody –
    2 grudnia 2017, 6:01 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    E39 - nietypowe radio – E39 doczekało się chińskiego radia z Androidem. Z powodu biednego, jak ja pod koniec miesiąca, interfejsu i mojego wrodzonego talentu do programowania napisałem sobie aplikację imitującą komputer pokładowy BMW + bajery typu wbudowany odtwarzacz mp3 i integrację z Google Maps.
    E39 doczekało się chińskiego radia z Androidem. Z powodu biednego, jak ja pod koniec miesiąca, interfejsu i mojego wrodzonego talentu do programowania napisałem sobie aplikację imitującą komputer pokładowy BMW + bajery typu wbudowany odtwarzacz mp3 i integrację z Google Maps.
    6 listopada 2017, 20:11 przez adam014 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło: Własne
    Koniec sezonu. To już zima? – Moje Vento pod białym puchem
    Moje Vento pod białym puchem
    2 listopada 2017, 11:52 przez dawiddawidowski (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło: własne
    Mercedes CLK GTR. – Grzegorz Ciźla o samochodach
 
Dzisiaj mamy co najmniej kilka aut, za które trzeba zapłacić co najmniej 10 000 000 zł a i tak popyt najczęściej przewyższa podaż. Pod koniec XX wieku było trochę taniej. W 1998 roku najdroższym, drogowym autem był Mercedes CLK GTR. Za wersję Roadster (6 sztuk | Coupe było 20) trzeba było zapłacić około 1 550 000 USD czyli po naszemu 5 580 000 zł*.
    Grzegorz Ciźla o samochodach

    Dzisiaj mamy co najmniej kilka aut, za które trzeba zapłacić co najmniej 10 000 000 zł a i tak popyt najczęściej przewyższa podaż. Pod koniec XX wieku było trochę taniej. W 1998 roku najdroższym, drogowym autem był Mercedes CLK GTR. Za wersję Roadster (6 sztuk | Coupe było 20) trzeba było zapłacić około 1 550 000 USD czyli po naszemu 5 580 000 zł*.
    We Włoszech i Francji Röhrl został wybrany „Najlepszym Kierowcą Rajdowym XX wieku”. Z kolei 100 niezależnych ekspertów związanych z rajdami wybrało go „Najlepszym Kierowcą Rajdowym Wszech Czasów”. Teraz przyjrzymy się bliżej poczynaniom w Audi Quattro S1, którym jeździł pod koniec kariery.
    15 października 2017, 23:45 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Bugatti Chiron zaliczył pierwszą, publiczną próbę prędkości na jednym z najsilniej strzeżonych obiektów testowych na świecie, na torze Ehra-Lessien z najdłuższą, 9 kilometrową prostą! Zamknięty obiekt położony w Wolfsburgu, za czasów II wojny światowej był tajnym ośrodkiem badawczym, gdzie Niemcy testowali swoje nowe technologie. Współcześnie tor jest częścią infrastruktury Volkswagena. To tu odbywały się testy Bugatti Veyrona i został ustanowiony rekord prędkości Veyrona Super Sport (430+ km/h). Kurs szybką pętlą liczy sobie 20 km, wszystkich dróg jest natomiast 96 km.

    W filmie opublikowanym przez Bugatti możecie zobaczyć, jak wygląda przyspieszenie 0-400 km/h w najnowszym, 1500-konnym Bugatti Chiron. Osiągnięcie "czterech pak" na liczniku zajmuje mu 32,6 sekundy. To jednak nie koniec możliwości niemieckiego hipersamochodu. Jest to niemal pewne, że średnia prędkość podczas testowego przejazdu będzie wyższa niż 431 km/h. Najbliższa, przewidywana próba prędkości ma zostać przeprowadzona w 2018 roku. Sam test v-max mógł mieć już mieć miejsce na torze, jednak rezultaty tej próby zostaną opublikowane dopiero za kilka miesięcy.
    9 września 2017, 15:16 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Już tylko 4 dni dzielą nas od prezentacji nowego, francuskiego hothatcha na rynku. Światowa premiera nowego Megane R.S. to jeden z kluczowych punktów programu tegorocznych targów motoryzacyjnych we Frankfurcie.


    W zasadzie potwierdziły się wszystkie informacje sprzed dwóch lat, kiedy zapowiadaliśmy, że trzecia generacja flagowego R.S. będzie w sprzedaży jeszcze przez rok, a czwarta odmiana pojawi się pod koniec 2016 roku - w praktyce oczywiście okazało się, że nastąpi to w czwartym kwartale 2017 roku, a tak naprawdę na początku 2018 roku.

    zef dywizji Renault Sport - Regis Fricotte przyznał, że sportowy model w hatchbacku to nowość w gamie Renault. Radykalną zmianę wymusiła konkurencja. Golf GTI, Octavia RS i Focus ST - wszystkie podane modele wyróżniają się przede wszystkim dodatkową parą drzwi.


    Oprócz tradycyjnego, 6-biegowego manuala, który na szczęście się uchował, francuski hothatchback od teraz będzie oferowany także z dwusprzęgłową automatyczną skrzynią biegów EDC z trybem sterowania impulsowego (+/-). Przetestowaliśmy to rozwiązanie w hardkorowym (z założenia) Clio R.S. Trophy 220 - gdyby nie wrażenie "papierowatości" pracy przekładni, nie mielibyśmy żadnych zarzutów. Zawsze musi być jakieś ale... Zgodnie z ostatnimi raportami, pod maskę Renault trafi silnik 1.8 turbo z Alpiny A110 o mocy 300 KM. W ofercie pojawią się także dwie wersje nadwozia: Sport (standardowe nadwozie R.S.) oraz CUP (odpowiednik Trophy, w przypadku tej wersji istnieje zagrożenie pozbycia się wszystkich plomb na nierównościach na drodze). Tylna oś skrętna będzie oferowana w standardzie.
    9 września 2017, 15:18 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    To już koniec – Kończy się żywot Marceliny. Odzyskuję z niej co się da, jakby komuś były potrzebne jakieś plastiki, spinki, zaślepki czy inne drobne rzeczy to może pisać.
    Kończy się żywot Marceliny. Odzyskuję z niej co się da, jakby komuś były potrzebne jakieś plastiki, spinki, zaślepki czy inne drobne rzeczy to może pisać.
    29 sierpnia 2017, 16:23 przez DuDzio (PW) | Do ulubionych | Skomentuj