Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 601 takich materiałów
    Audi S8 – Wydłubane 650 koni i 3,7 do 100km/h. Czyli jedzie jak RS6. Trochę kosmos jak na krowowatą limuzynę
    Wydłubane 650 koni i 3,7 do 100km/h. Czyli jedzie jak RS6. Trochę kosmos jak na krowowatą limuzynę
    22 kwietnia 2018, 12:26 przez bonlesss (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło: własne
    Nowa ekipa TopGear odnotowała na swoim koncie kolejny rekord Guinnessa. Tym razem Stig usiadł za kierownicą specjalnie przygotowanego ciągnika, by pobić rekord prędkości.

    Do napędu posłużyła jednostka Chevroleta typu small block o pojemności 5,7 litra, z której osiągnięto moc 500 koni mechanicznych. Zamaskowany kierowca miał do pobicia wynik 128 km/h i udało mu się rozpędzić do 140 km/h.
    11 kwietnia 2018, 12:13 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Audi A3 8P 2.0 tdi 140 koni – Kupiona 17 lutego. Auto aktualnie robi się technicznie, a gdy już to będzie zrobione wezmę się za wizualke
    Kupiona 17 lutego. Auto aktualnie robi się technicznie, a gdy już to będzie zrobione wezmę się za wizualke
    6 kwietnia 2018, 13:49 przez m0ntez (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło: Własne
    Pastuch jako nowe wozidło – Nowy nabytek. Poczciwy Passat B4 1.9 TD 75 koni z 1994 roku. Póki co dostał dziś nowe felgi na lato a niebawem remonty blacharskie i inne modyfikacje. Pozdrawiam Vagowiczów
    Nowy nabytek. Poczciwy Passat B4 1.9 TD 75 koni z 1994 roku. Póki co dostał dziś nowe felgi na lato a niebawem remonty blacharskie i inne modyfikacje. Pozdrawiam Vagowiczów
    4 kwietnia 2018, 19:46 przez MarcinTDI (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Kawasaki na chwilę obecną jest najszybszym seryjnym motocyklem, zaś McLaren jest szybkim autem sportowym.

    Ninja napędzana jest czterocylindrowym silnikiem o pojemności 998 centymetrów sześciennych, który dodatkowo wspomagany jest kompresorem. Fabrycznie rozwija 200 KM. Motocykl został podkręcony o 33KM!

    Sercem brytyjskiego samochodu sportowego jest 4-litrowa jednostka V8 o podwójnym turbodoładowaniu i mocy 720 koni
    27 marca 2018, 19:25 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    W dzisiejszym odcinku #szybkiLCM poznasz bohatera który zmierzył z zjawiskiem podsterowności.

    No a przypominam że taka sytuacja występuje najczęściej w samochodach przednio napędowych i objawia się tym że samochód nie chce skręcać w zakręcie i zmierza prosto na drzewo.

    Więc jakiś czas temu producenci samochodowi stwierdzili że maksymalna moc na przednią oś to około 230 koni. Oczywiście było kilku śmiałków którzy dawali więcej, ale objawiało się to tym że o ostrym pokonywaniu zakrętów mogłeś zapomnieć.

    Tylko nasz dzisiejszy bohater kompletnie się tym nie przejmował i ma aż 305 koni które muszą na drogę przednie koła!

    CZY TE AUTO W OGÓLE SKRĘCAŁO?

    Przekonaj się w tym odcinku #szybkiLCM i pamiętaj, że nie będzie tak normalnie
    - tylko Z innej PERSPEKTYWY ;)
    Garage Work EG6 – Następny Civic który bierze udział w time attack. Tym razem z Garage Work. Pod maską B18C z ITB o mocy 240 koni mechanicznych. Ciekawostką jest redukcja wagi do 694 kilogramów.
    Następny Civic który bierze udział w time attack. Tym razem z Garage Work. Pod maską B18C z ITB o mocy 240 koni mechanicznych. Ciekawostką jest redukcja wagi do 694 kilogramów.
    20 lutego 2018, 16:06 przez Tech (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło: naritadogfight.com
    Civic EK4 – CTAC 2018, a dokładnie Central Circuit Time Attack. Honda Civic Ek4 z pokaźnym pakietem aero. Na torze Tsukuba kurs 2000 w ubiegłym roku Civic uzyskał czas 56.748.  Był szybszy o 0.400 sekundy od Aslan EG6 który ma K serię pod maską. Natomiast tutaj mamy B20 VTEC o mocy 275 koni. Polecam link w źródle, więcej info.
    CTAC 2018, a dokładnie Central Circuit Time Attack. Honda Civic Ek4 z pokaźnym pakietem aero. Na torze Tsukuba kurs 2000 w ubiegłym roku Civic uzyskał czas 56.748. Był szybszy o 0.400 sekundy od Aslan EG6 który ma K serię pod maską. Natomiast tutaj mamy B20 VTEC o mocy 275 koni. Polecam link w źródle, więcej info.
    Aslan EG6 – Znany Civic z japońskich time attack. Tym razem ze stajni Aslan z Osaki. Aslan jest warsztatem który prowadzi Temple Racing. Pod maską K20, nie znalazłem info o mocy ale obstawiam coś koło 300 koni mechanicznych. W Japonii nadal częściej używana jest B seria zamiast K serii.
    Znany Civic z japońskich time attack. Tym razem ze stajni Aslan z Osaki. Aslan jest warsztatem który prowadzi Temple Racing. Pod maską K20, nie znalazłem info o mocy ale obstawiam coś koło 300 koni mechanicznych. W Japonii nadal częściej używana jest B seria zamiast K serii.
    Moje Subaru, masa pracy za mną ale jeszcze więcej do zrobienia – 2.0 boxer,turbo td06 20g, dedykowany cooler, skrzynia TY754VBAAA ale tylko 1,2,3, 4 i 5 z ori skrzyni. Obecnie nie wiadomo jaka moc.  Subaru czeka na mapowanie i nowy emulator. Będę celował w około 400 koni choć już teraz jedzie całkiem fajnie.
    2.0 boxer,turbo td06 20g, dedykowany cooler, skrzynia TY754VBAAA ale tylko 1,2,3, 4 i 5 z ori skrzyni. Obecnie nie wiadomo jaka moc. Subaru czeka na mapowanie i nowy emulator. Będę celował w około 400 koni choć już teraz jedzie całkiem fajnie.
    11 lutego 2018, 11:03 przez sirZoan (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Źródło: Moja własnośc