Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 88 takich materiałów
    Ile mocy ma moja Mazda MX5 NC?
    W końcu znalazłem chwilę, by pojechać na hamownię i finalnie sprawdzić ile koni ma mój silnik.
    Aktualna specyfikacja silnika:
    -komputer Ecumaster Black
    -sportowe wałki Świątek
    -kolektor wydechowy Andy Weldman
    -przepustnica Rx8
    -koła osprzętu od N Engineering
    5 listopada 2023, 10:05 przez radzioflatout (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    www.youtube.com/radzioflatout

    29 października 2022, 18:23 przez mattblobeye (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    youtube

    Kilka słów na temat dolotu naszych aut oraz słynnych klapek w dolocie - po co są i jak działają?
    24 sierpnia 2022, 8:47 przez ~Motozynier | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    YouTube

    28 maja 2022, 13:15 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    1G-FE odprezony kanapka (uszczelka-przekladka-uszczelka)co daje CR okolo 8.5.
    Wtryski Bosh 550
    Kolektor ssacy custom
    Kolektor wydechowy custom
    Turbosprezarka TD04HL16T
    Downpipe 3"
    Wydech 2,5" na 2 tlumikach
    Zarzadzanie silnikiem EMU BLACK
    strojenie KMS
    22 kwietnia 2022, 15:54 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Toyota AE86 Trueno – Kompaktowy samochód osobowy oparty na piątej generacji Corolli produkowany przez japońską firmę Toyota w latach 1983–1987. Dostępny był jako 2-drzwiowe coupe oraz 3-drzwiowy hatchback. Wersja Levin charakteryzowała się zespolonymi lampami przednimi, Trueno zaś chowanymi reflektorami. AE86 napędzane jest benzynowym silnikiem R4 o pojemności 1,6 l. W Europie oraz Japonii samochód dostępny był z wyposażonym we wtrysk paliwa silnikiem 4A-GEU DOHC używanym także w 1. generacji modelu MR2. Generował on moc maksymalną 130 KM oraz moment obrotowy 150 Nm. Oprócz tego istniała także słabsza odmiana tego silnika o mocy 120 KM i momencie obrotowym 142 Nm. Cechą charakterystyczną silników z rodziny 4A-GE montowanych w AE86 i MR2 był system T-VIS - kolektor dolotowy o zmiennej długości poprawiający charakterystykę przebiegu krzywej momentu obrotowego. Na rynek północnoamerykański przygotowano wersję z silnikiem 4A-GEC. By spełnić normy czystości spalin dla stanu Kalifornia moc obniżono do 114 KM, a moment obrotowy do 136 Nm. Oprócz tego w USA dostępna była uboższa wersja SR5 wyposażona w słabszy silnik SOHC 4A-C o mocy 88 KM oraz hamulce bębnowe na tylnej osi. Opcjonalnie silnik można było zblokować z 4-biegowym automatem dostępnym tylko w wersji SR5. Na obu osiach pojazdu użyto wentylowanych hamulców tarczowych. Niezależne zawieszenie przednich kół oparte zostało na kolumnach MacPhersona. Opcjonalnie AE86 mógł zostać wyposażony w mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu.
    Kompaktowy samochód osobowy oparty na piątej generacji Corolli produkowany przez japońską firmę Toyota w latach 1983–1987. Dostępny był jako 2-drzwiowe coupe oraz 3-drzwiowy hatchback. Wersja Levin charakteryzowała się zespolonymi lampami przednimi, Trueno zaś chowanymi reflektorami. AE86 napędzane jest benzynowym silnikiem R4 o pojemności 1,6 l. W Europie oraz Japonii samochód dostępny był z wyposażonym we wtrysk paliwa silnikiem 4A-GEU DOHC używanym także w 1. generacji modelu MR2. Generował on moc maksymalną 130 KM oraz moment obrotowy 150 Nm. Oprócz tego istniała także słabsza odmiana tego silnika o mocy 120 KM i momencie obrotowym 142 Nm. Cechą charakterystyczną silników z rodziny 4A-GE montowanych w AE86 i MR2 był system T-VIS - kolektor dolotowy o zmiennej długości poprawiający charakterystykę przebiegu krzywej momentu obrotowego. Na rynek północnoamerykański przygotowano wersję z silnikiem 4A-GEC. By spełnić normy czystości spalin dla stanu Kalifornia moc obniżono do 114 KM, a moment obrotowy do 136 Nm. Oprócz tego w USA dostępna była uboższa wersja SR5 wyposażona w słabszy silnik SOHC 4A-C o mocy 88 KM oraz hamulce bębnowe na tylnej osi. Opcjonalnie silnik można było zblokować z 4-biegowym automatem dostępnym tylko w wersji SR5. Na obu osiach pojazdu użyto wentylowanych hamulców tarczowych. Niezależne zawieszenie przednich kół oparte zostało na kolumnach MacPhersona. Opcjonalnie AE86 mógł zostać wyposażony w mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu.
    15 kwietnia 2022, 18:41 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Triumph Spitfire Mk2 – Dwumiejscowy sportowy samochód osobowy o 2-drzwiowym nadwoziu typu roadster produkowany przez brytyjskie zakłady Triumph Motor Company w latach 1962-1980. Jego prezentacja miała miejsce podczas London Motor Show 1962. Pojazd bazował na projekcie stworzonym dla marek Standard-Triumph w 1957 którego autorem był Giovanni Michelotti. Produkcję drugiego wcielenia modelu, Mark II, uruchomiono w marcu 1965 roku. Nowy Spitfire był podobny do pierwszej generacji, zastosowano jednak bardziej wysilony silnik. Zmiany objęły układ rozrządu, chłodzony cieczą kolektor dolotowy oraz kolektor wydechowy o innym przekroju. Zmiany zaowocowały wzrostem mocy maksymalnej do 68 KM, która w pierwszej generacji wynosiła 64 KM. Prędkość maksymalna wzrosła ze 148 km/h do 154 km/h, a czas przyspieszenia 0-60 mil skrócił się o 1,8 sekundy i wynosił 15,5 sekundy. Kosmetycznym zmianom poddano także nadwozie oraz elementy kabiny pasażerskiej.
    Dwumiejscowy sportowy samochód osobowy o 2-drzwiowym nadwoziu typu roadster produkowany przez brytyjskie zakłady Triumph Motor Company w latach 1962-1980. Jego prezentacja miała miejsce podczas London Motor Show 1962. Pojazd bazował na projekcie stworzonym dla marek Standard-Triumph w 1957 którego autorem był Giovanni Michelotti. Produkcję drugiego wcielenia modelu, Mark II, uruchomiono w marcu 1965 roku. Nowy Spitfire był podobny do pierwszej generacji, zastosowano jednak bardziej wysilony silnik. Zmiany objęły układ rozrządu, chłodzony cieczą kolektor dolotowy oraz kolektor wydechowy o innym przekroju. Zmiany zaowocowały wzrostem mocy maksymalnej do 68 KM, która w pierwszej generacji wynosiła 64 KM. Prędkość maksymalna wzrosła ze 148 km/h do 154 km/h, a czas przyspieszenia 0-60 mil skrócił się o 1,8 sekundy i wynosił 15,5 sekundy. Kosmetycznym zmianom poddano także nadwozie oraz elementy kabiny pasażerskiej.
    6 kwietnia 2022, 21:29 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    14 marca 2021, 20:40 przez ~ZL31 | Do ulubionych | Skomentuj
    20 sierpnia 2020, 14:01 przez kolanko11 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    YouTube

    W tym odcinku silnik zaczyna przypominać silnik