Szukaj
Znalazłem 6 takich materiałów
218,3KM @ 8200RPM / 204,7Nm @ 6100RPM
Rx8 Revolution HP (Szpera, Skóry, Bose, Xenon...)
Silnik: K20Z4
ECU: EMU (strojenie: Niuton) + Bluetooth
Skrzynia: RX-8 /6biegów
Kolektor ssący: S2000 + AirBox RX8
Kolektor wydechowy: S2000
Odelżone koło zamachowe (Otoczak)
Wtryski: K20Z4
Przepustnica: RX-8
Sonda szerokopasmowa BOSCH 17014 + EGT
Więcej w źródle.
Moc silnika K20Z4 to 250 koni mechanicznych. Porting głowicy, wypolerowane kanały dolotowe, powiększona przepustnica. Ostre wałki, tłoki, korbowody i wał korbowy Spoon. Lekki zamach, sprzęgło i szpera 1.5 Spoon. Regulowane sportowe zawieszenie, 4ro tłoczkowe zaciski i wydech Spoon N1. Felgi przednie Volk Racing RE30 17x8, tylne Prodrive GC-010G 17x8. Opony Bridgestone Potenza RE-11 225/45 przód i tył. Maska z włókna węglowego oraz lusterka Spoon, dach carbon look. W środku pełne wnętrze, jedyne zmiany to lekkie kevlarowe fotele kubełkowe Spoon z 4ro punktowymi pasami Takata dla kierowcy oraz sportowa kierownica Spoon. Tytanowa gałka zmiany biegów fabrycznie montowana w wersji Type R. Ten Civic brał udział w touge battle z Seeker FD2R który przegrał. Podejrzewam że tylko przez różnicę w oponach. W FN2 z przodu były opony Potenza RE-11 245/40/17. Seeker miał semi slicki Kumho V700 265/35/18 z przodu zaś tylne to 225/40/18.
Silnik: k20z4 z Civica Type-r
Turbosprężarka:gt3071r okolice 400+Hp (coming soon)
Moc: 213KM
Moment Obrotowy: 186Nm
Hamulce: seria RX8
Układ wydechowy:
2.5 cala komorowy seria z RX8
kolektor 4-1
Komputer: ecumaster EMU w pełni obsługujący VTC
Ciekawostki: Po swapie rozkład masy nie został zmieniony.
RX8 w połączeniu z silnikiem k20z4 daje samochód idealny. Wciąż świeże nadwozie z mocnym bezawaryjnym silnikiem.
Link do wykresu w źródle.
Podziwiam go za chęci i za całą pracę którą wykonał żeby zrobić taki projekt
1
« poprzednia 1 następna »