Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 12 takich materiałów
    Real MadMax style – Wiecej w źródle o tym DeathKart
    Wiecej w źródle o tym DeathKart
    14 grudnia 2016, 20:52 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Porcja driftu w japońskim stylu. Czyste piękno, ryk silnika JZ o poranku.
    30 sierpnia 2015, 14:01 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj
    Samochód o którym w pewnych częściach świata jest głośno od wielu lat, a w innych prawdopodobnie będzie coraz głośniej. To niemal Supra, w bardziej cywilnym wdzianku. Samochód z klasycznym napędem, ogromnym potencjałem, ogromną bazą części do modyfikacji, do którego główna opcja silnikowa, to znana rodzina JZ (np. 1JZ-GTE i 2JZ-GE fabrycznie, 2JZ-GTE po swapie), do tego póki co jest chyba tańszy niż Supra. Idealny do dragu, driftu i oczywiście na ulice jako sleeper, natomiast typowe wyścigi torowe są nieco w cieniu pozostałych zastosowań. Niestety, nigdy nie był dostępny z kierownicą po lewej stronie. Ale wielu samochodom niedostępnym w taki czy inny sposób, nie przeszkodziło to w staniu się ikonami.

    Na powyższym filmie, typowy Chaser po tuningu (z ostatniej generacji), o mocy 420 KM.
    9 sierpnia 2015, 13:48 przez staryjaponiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Zielone Szaleństwo... – R6 Kultowa jednostka 1-jz Japońskiej produkcji....
    R6 Kultowa jednostka 1-jz Japońskiej produkcji....
    Toyota Soarer – Tylnonapędowy grand tourer produkowany w latach 1981-2005, przez cztery generacje. Toyota Soarer posiada swój własny emblemat, przedstawiający coś na wzór skrzydlatego lwa. Dwie pierwsze generacje (Z10, Z20) korzystają z rzędowych szóstek z serii M i G, trzecia generacja (Z30) ma pod maską silniki z serii JZ oraz 4-litrowy V8 z serii UZ, natomiast ostatnia (Z40) tylko i wyłącznie V8 UZ tym razem o pojemności 4.3-litra. Soarer Z30 to najpopularniejsza generacja, kiedyś luksusowy GT, a dzisiaj często służy do driftu lub dragu, ze względu na spory potencjał i możliwe swapy na silnik 2JZ-GTE. Ostatnia generacja nie zdobyła dużej popularności, ale za to bardzo dobrze radziła sobie w japońskiej lidze wyścigowej Super GT, godnie zastępując tam Suprę.
    Tylnonapędowy grand tourer produkowany w latach 1981-2005, przez cztery generacje. Toyota Soarer posiada swój własny emblemat, przedstawiający coś na wzór skrzydlatego lwa. Dwie pierwsze generacje (Z10, Z20) korzystają z rzędowych szóstek z serii M i G, trzecia generacja (Z30) ma pod maską silniki z serii JZ oraz 4-litrowy V8 z serii UZ, natomiast ostatnia (Z40) tylko i wyłącznie V8 UZ tym razem o pojemności 4.3-litra. Soarer Z30 to najpopularniejsza generacja, kiedyś luksusowy GT, a dzisiaj często służy do driftu lub dragu, ze względu na spory potencjał i możliwe swapy na silnik 2JZ-GTE. Ostatnia generacja nie zdobyła dużej popularności, ale za to bardzo dobrze radziła sobie w japońskiej lidze wyścigowej Super GT, godnie zastępując tam Suprę.