Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 125 takich materiałów
    Japonia... –
    3 kwietnia 2013, 15:40 przez Cynio (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Japonia – Tu nie tylko samochody są piękne...
    Tu nie tylko samochody są piękne...
    2 kwietnia 2013, 17:34 przez Walder (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Nissan Cedric Brougham 330 – Japoński klasyk z lat 70. Poza Japonią znany jako Datsun 200/220/260/280C.
    Japoński klasyk z lat 70. Poza Japonią znany jako Datsun 200/220/260/280C.
    Japonia to dziwny kraj, w którym ziemskie prawa fizyki i logiki nie obowiązują.
    27 lutego 2013, 16:44 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Moim marzeniem jest... [WLEPKA] – ...NISSAN GTR

Miejsce produkcji:   Japonia
Segment:             G+
Rodzaj napędu:       4WD
Długość: 	     4655 mm
Szerokość: 	     1895 mm
Wysokość: 	     1370 mm
Rozstaw osi: 	     2780 mm
Masa własna: 	     1740 kg
Poj. zbior. paliwa:  74 l

Prędkość maksymalna: 310 km/h
Maks. moc:           550 KM
Pojemność:           3799 cm³
Przyspieszenie 
0-100 km/h:          2,8 s
Pojemność:           3799 cm³
    ...NISSAN GTR

    Miejsce produkcji: Japonia
    Segment: G+
    Rodzaj napędu: 4WD
    Długość: 4655 mm
    Szerokość: 1895 mm
    Wysokość: 1370 mm
    Rozstaw osi: 2780 mm
    Masa własna: 1740 kg
    Poj. zbior. paliwa: 74 l

    Prędkość maksymalna: 310 km/h
    Maks. moc: 550 KM
    Pojemność: 3799 cm³
    Przyspieszenie
    0-100 km/h: 2,8 s
    Pojemność: 3799 cm³
    22 lutego 2013, 22:14 przez DriveGoo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Corrado vs 350z – Niemcy czy Japonia?
    Niemcy czy Japonia?
    13 lutego 2013, 10:44 przez passs12 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (15)
    Honda S600 – W 1964 roku, Honda zdecydowała się wprowadzić następcę modelu S500. Został nim S600, posiadał większy silnik oraz dostępny był już nie tylko jako roadster, ale również fastback coupe (od 1965 r.) - był to pierwszy samochód w nadwoziu coupe jaki Honda wyprodukowała i sprzedawała. To również pierwszy samochód Hondy, który eksportowany był na inne rynki (oprócz Amerykańskiego).

Samochód kontynuował zaangażowanie serii "S" w sporcie. Poza Japonią, używany był również między innymi na naszym kontynencie. Z jednym wyścigiem wiążę się ciekawa historia. 6 września 1964 r., odbył się kolejny 500-kilometrowy wyścig ADAC na torze Nurburgring. Kierowcą Hondy S600 był Denny Hulme (późniejszy mistrz F1 w 1967 r.). Podczas kwalifikacji, uszkodzeniu uległ wał napędowy, a jako, że tor Nurburgring jest ogromny, zanim ekipa mechaników zdążyła dotrzeć do uszkodzonego samochodu, kwalifikacje się zakończyły. Zespół Hondy nie miał zapasowego wału napędowego, a najbliższe miejsce w którym można było go dostać, to diler Hondy w Belgii. Mimo wszystko, jeden z mechaników wypożyczył samochód i wyruszył do Belgii. Niestety, w drodze powrotnej miał wypadek, rozbił wypożyczony samochód, zapewne spiesząc się na wyścig. Dziarski mechanik złapał TAXI i za pomocą sygnałów ręką (nie znał niemieckiego ani angielskiego języka), kierował taksówkarza na miejsce przeznaczenia! Kilka godzin przed startem wyścigu, taksówka podjechała przed tor i mechanicy Hondy mogli zacząć naprawiać S600, podczas gdy kierownik zespołu Hondy zastanawiał się, co się stało z wypożyczonym samochodem ;) Wkrótce S600 był gotowy do wyścigu, a przynajmniej tak się każdemu wydawało. Start odbywał się w sposób znany z Le Mans - zawodnicy podbiegali do samochodów, wskakiwali i ruszali. Niestety, gdy Hulme przekręcił kluczyk, silnik nie odpalił, okazało się, że poluzowała się cała wiązka kabli pod deską rozdzielczą, mechanik podbiegł, wsadził ręce pod deskę, przytrzymał wiązkę kabli, przekręcił kluczyk i dopiero wtedy samochód odpalił. Honda S600 wystartowała z ostatniego miejsca. Niewiarygodne, ale już podczas pierwszego okrążenia, kierowcy udało się wyprzedzić 45 samochodów. Druga rzecz która wprawiła wszystkich w osłupienie, to osiągi S600; w niektórych partiach Nurburgringu, samochód ten, z silnikiem ledwie 0.6L pod maską, osiągał niemal 190 km/h. Większość samochodów korzystała z 4-biegowej skrzyni biegów, natomiast wyścigowa S600 posiadała 5-biegową skrzynię, a silnik kręcił się do 12500 rpm. Podczas tankowania w pit stopie, Hulme nie wyłączał silnika, z obawy przed kolejnymi problemami z uruchomieniem. W efekcie, kierowca dojechał Hondą S600 na pierwszym miejscu w swojej klasie.
    W 1964 roku, Honda zdecydowała się wprowadzić następcę modelu S500. Został nim S600, posiadał większy silnik oraz dostępny był już nie tylko jako roadster, ale również fastback coupe (od 1965 r.) - był to pierwszy samochód w nadwoziu coupe jaki Honda wyprodukowała i sprzedawała. To również pierwszy samochód Hondy, który eksportowany był na inne rynki (oprócz Amerykańskiego).

    Samochód kontynuował zaangażowanie serii "S" w sporcie. Poza Japonią, używany był również między innymi na naszym kontynencie. Z jednym wyścigiem wiążę się ciekawa historia. 6 września 1964 r., odbył się kolejny 500-kilometrowy wyścig ADAC na torze Nurburgring. Kierowcą Hondy S600 był Denny Hulme (późniejszy mistrz F1 w 1967 r.). Podczas kwalifikacji, uszkodzeniu uległ wał napędowy, a jako, że tor Nurburgring jest ogromny, zanim ekipa mechaników zdążyła dotrzeć do uszkodzonego samochodu, kwalifikacje się zakończyły. Zespół Hondy nie miał zapasowego wału napędowego, a najbliższe miejsce w którym można było go dostać, to diler Hondy w Belgii. Mimo wszystko, jeden z mechaników wypożyczył samochód i wyruszył do Belgii. Niestety, w drodze powrotnej miał wypadek, rozbił wypożyczony samochód, zapewne spiesząc się na wyścig. Dziarski mechanik złapał TAXI i za pomocą sygnałów ręką (nie znał niemieckiego ani angielskiego języka), kierował taksówkarza na miejsce przeznaczenia! Kilka godzin przed startem wyścigu, taksówka podjechała przed tor i mechanicy Hondy mogli zacząć naprawiać S600, podczas gdy kierownik zespołu Hondy zastanawiał się, co się stało z wypożyczonym samochodem ;) Wkrótce S600 był gotowy do wyścigu, a przynajmniej tak się każdemu wydawało. Start odbywał się w sposób znany z Le Mans - zawodnicy podbiegali do samochodów, wskakiwali i ruszali. Niestety, gdy Hulme przekręcił kluczyk, silnik nie odpalił, okazało się, że poluzowała się cała wiązka kabli pod deską rozdzielczą, mechanik podbiegł, wsadził ręce pod deskę, przytrzymał wiązkę kabli, przekręcił kluczyk i dopiero wtedy samochód odpalił. Honda S600 wystartowała z ostatniego miejsca. Niewiarygodne, ale już podczas pierwszego okrążenia, kierowcy udało się wyprzedzić 45 samochodów. Druga rzecz która wprawiła wszystkich w osłupienie, to osiągi S600; w niektórych partiach Nurburgringu, samochód ten, z silnikiem ledwie 0.6L pod maską, osiągał niemal 190 km/h. Większość samochodów korzystała z 4-biegowej skrzyni biegów, natomiast wyścigowa S600 posiadała 5-biegową skrzynię, a silnik kręcił się do 12500 rpm. Podczas tankowania w pit stopie, Hulme nie wyłączał silnika, z obawy przed kolejnymi problemami z uruchomieniem. W efekcie, kierowca dojechał Hondą S600 na pierwszym miejscu w swojej klasie.
    11 lutego 2013, 15:21 przez staryjaponiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Japonia - po 10 METRÓW śniegu! – Polskę paraliżuje już 15cm...
    Polskę paraliżuje już 15cm...
    25 stycznia 2013, 22:50 przez DaN0 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    Modelarstwo : Nissan Silvia s15 – Nissan Silvia Yasuyuki'ego Kazama'y w wykonaniu firmy HotWorks Racing Factory w skali 1/24. Model metalowy z elementami plastikowymi ( bodykit, lusterka, koła, tarcze hamulcowe, elementy silnika, elementy wnętrza). Model posiada skrętne koła, oraz pełny zakres regulacji zawieszenia: camber, wysokość, rozstaw kół

zakupiony na allegro, produkcja Chiny, rodowód firmy JAPONIA
    Nissan Silvia Yasuyuki'ego Kazama'y w wykonaniu firmy HotWorks Racing Factory w skali 1/24. Model metalowy z elementami plastikowymi ( bodykit, lusterka, koła, tarcze hamulcowe, elementy silnika, elementy wnętrza). Model posiada skrętne koła, oraz pełny zakres regulacji zawieszenia: camber, wysokość, rozstaw kół

    zakupiony na allegro, produkcja Chiny, rodowód firmy JAPONIA
    15 października 2012, 18:09 przez pokrop (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    24 września 2012, 19:01 przez driftdoc (PW) | Do ulubionych | Skomentuj