Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 189 takich materiałów
    Lancia Delta Integrale – Uchwycona w locie, jedna z "gwiazd" rajdowej A grupy...
    Uchwycona w locie, jedna z "gwiazd" rajdowej A grupy...
    28 stycznia 2015, 23:56 przez bonlesss (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    własne

    Lancia Delta Integrale Evo II 1994 – Finalna, najbardziej dopracowana wersja kultowej rajdówki w cywilnej odsłonie. Silnik 2.0 Turbo 16V 212KM na 5-biegowej manualnej skrzyni pozwalał osiągnąć 100km/h w czasie 5.7 s. Z wyposażenia auto posiada ABS, klimatyzację, fotele kubełkowe Recaro w alkantarze, kierownicę trójramienną Momo Corse.
    Finalna, najbardziej dopracowana wersja kultowej rajdówki w cywilnej odsłonie. Silnik 2.0 Turbo 16V 212KM na 5-biegowej manualnej skrzyni pozwalał osiągnąć 100km/h w czasie 5.7 s. Z wyposażenia auto posiada ABS, klimatyzację, fotele kubełkowe Recaro w alkantarze, kierownicę trójramienną Momo Corse.
    Fiat Uno 4x4. Poniosła kogoś fantazja.
    9 stycznia 2015, 11:41 przez Ricco (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (11)
    Lancia Hyena – Czyli Delta Integrale w nieco innym opakowaniu, napędzał ją 2 litrowy, 16 zaworowy silnik z turbosprężarką, generujący moc 250 KM.
Napęd był przenoszony na obie osie za pośrednictwem pięciobiegowej skrzyni.
Powstały tylko 24 egzemplarze.
    Czyli Delta Integrale w nieco innym opakowaniu, napędzał ją 2 litrowy, 16 zaworowy silnik z turbosprężarką, generujący moc 250 KM.
    Napęd był przenoszony na obie osie za pośrednictwem pięciobiegowej skrzyni.
    Powstały tylko 24 egzemplarze.
    Delta HF Integrale –
    3 grudnia 2014, 18:55 przez slivex (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Piękne włoszki – Alfa Romeo 155 Q4 i Lancia Delta Integrale Evo I. Obie mają silniki 2.0 turbo, odpowiednio 190KM i 210 KM
    Alfa Romeo 155 Q4 i Lancia Delta Integrale Evo I. Obie mają silniki 2.0 turbo, odpowiednio 190KM i 210 KM