Opel Insignia OPC - topowa wersja flagowej limuzyny Opla, tutaj w pierwszej generacji posiadająca silnik 2.8 litra V6 z nominalną mocą 325KM.
Teraz po zrobieniu remapu jest 351KM i 585Nm co przy napędzie 4x4 mega zadowala i daje radę, pomimo masy własnej na poziomie 1825kg.
Opel Insignia OPC - topowa wersja flagowej limuzyny Opla, tutaj w pierwszej generacji posiadająca silnik 2.8 litra V6 z nominalną mocą 325KM.
Teraz po zrobieniu remapu jest 351KM i 585Nm co przy napędzie 4x4 mega zadowala i daje radę, pomimo masy własnej na poziomie 1825kg.
Ostatnio sporo się zastanawiałem, czemu Vauxhall ma w swojej ofercie usportowioną wersje Holdena, a Opel nie ma swojej wersji modelu Commodore czy Maloo? Jedyny duży Opel z silnikiem większym niż 2.0l to Insignia 2.8V6 ale do sportowego samochodu jak VXR8 czy potężnego Commodore z silnikiem V8 mu brakuje, skoro Holden, Vauxhall i Opel należą do jednego koncernu GM, czemu Opel nie może mieć własnej wersji sedana z napędem na tył i dużym silnikiem?