Szukaj
Znalazłem 286 takich materiałów
Pod maską samochodu znalazł się silnik wyścigowy Mopar HEMI 426 wyposażony w 8 cylindrów. Ostatnia wartość to pojemność podana w calach sześciennych, co jest odpowiednikiem 7 litrów. Jednostka współpracuje z automatyczną, wyścigową skrzynią biegów Chrysler 727 wyposażoną m.in. w line lock, czyli blokowanie kół przednich przy jednoczesnym przekazaniu napędu na tylną oś w celu rozgrzania opon. Mopar nie chwali się mocą, ale ten silnik był już prezentowany w 2012 roku podczas Auto Show w Detroit i wtedy generował niemal 600 KM.
Drugim wariantem radiowozu jest wersja z V8 HEMI z silnikiem o pojemności 5.7 litra. W tym przypadku kierowca ma do dyspozycji aż 370 KM oraz 528 Nm momentu obrotowego. Auto w tej wersji osiąga 60 mph (97 km/h) w czasie niecałych 6 sekund i wg producenta zużywa niewiele więcej paliwa od wersji V6 – 11,3 litra na 100 km. Wg producenta jest to zasługa funkcji „Fuel Saver Technology”, która umożliwia odłączenie 4 cylindrów podczas jazdy na autostradzie.
Auto siłą rzeczy zostało wyposażone także w ogromne hamulce, również największe jakie kiedykolwiek zdarzyło się stosować w koncernie Chryslera. Mają napis Brembo, 390 mm średnicy, sześć tłoczków zaciskowych i są podobno wyjątkowo wytrzymałe na rozgrzewanie. Nowy, standardowo wyposażony Charger SRT Hellcat pokonuje 1/4 mili w 11 sekund, a dystans 0-100-0 zajmuje mu zaledwie 13 sekund. Prędkość maksymalna robi nie mniejsze wrażenie, jest to 328 km/h.