Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 286 takich materiałów
    Niema to jak wypad na rower – Dzięki za zdjęcie Snorlaxkiller. I oczywiście to jest challenger 6.1 HEMI.
    Dzięki za zdjęcie Snorlaxkiller. I oczywiście to jest challenger 6.1 HEMI.
    20 września 2014, 20:12 przez jsiulokkiller (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    Własne

    Plymouth Hemi Cuda –
    13 września 2014, 18:12 przez mrozu111 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    2015 Dodge Challenger Drag Pak – stworzony do 1/4 mili – Mopar, czyli firma zajmująca się częściami zamiennymi i serwisem dla wszystkich amerykańskich marek Chryslera, zaprezentowała właśnie swoją wersję najnowszego Dodge’a Challengera. Auto nazywa się Mopar Challenger Drag Pak i zostało stworzone do jednego zadania – możliwe najszybszego pokonania 1/4 mili.

Pod maską samochodu znalazł się silnik wyścigowy Mopar HEMI 426 wyposażony w 8 cylindrów. Ostatnia wartość to pojemność podana w calach sześciennych, co jest odpowiednikiem 7 litrów. Jednostka współpracuje z automatyczną, wyścigową skrzynią biegów Chrysler 727 wyposażoną m.in. w line lock, czyli blokowanie kół przednich przy jednoczesnym przekazaniu napędu na tylną oś w celu rozgrzania opon. Mopar nie chwali się mocą, ale ten silnik był już prezentowany w 2012 roku podczas Auto Show w Detroit i wtedy generował niemal 600 KM.
    Mopar, czyli firma zajmująca się częściami zamiennymi i serwisem dla wszystkich amerykańskich marek Chryslera, zaprezentowała właśnie swoją wersję najnowszego Dodge’a Challengera. Auto nazywa się Mopar Challenger Drag Pak i zostało stworzone do jednego zadania – możliwe najszybszego pokonania 1/4 mili.

    Pod maską samochodu znalazł się silnik wyścigowy Mopar HEMI 426 wyposażony w 8 cylindrów. Ostatnia wartość to pojemność podana w calach sześciennych, co jest odpowiednikiem 7 litrów. Jednostka współpracuje z automatyczną, wyścigową skrzynią biegów Chrysler 727 wyposażoną m.in. w line lock, czyli blokowanie kół przednich przy jednoczesnym przekazaniu napędu na tylną oś w celu rozgrzania opon. Mopar nie chwali się mocą, ale ten silnik był już prezentowany w 2012 roku podczas Auto Show w Detroit i wtedy generował niemal 600 KM.
    2015 Dodge Charger Pursuit – nowy amerykański radiowóz – Pod maską policyjnej wersji Chargera znajdą się dwie jednostki benzynowe. Zacznijmy od tej słabszej, która ma 6 cylindrów o łącznej pojemności 3.6 litra. Jest to ekonomiczniejsza wersja Chargera dysponująca mocą 292 KM i momentem obrotowym 352 Nm. Średnie spalanie auta z tym silnikiem to wg producenta 10,9 litra na 100 km.

Drugim wariantem radiowozu jest wersja z V8 HEMI z silnikiem o pojemności 5.7 litra. W tym przypadku kierowca ma do dyspozycji aż 370 KM oraz 528 Nm momentu obrotowego. Auto w tej wersji osiąga 60 mph (97 km/h) w czasie niecałych 6 sekund i wg producenta zużywa niewiele więcej paliwa od wersji V6 – 11,3 litra na 100 km. Wg producenta jest to zasługa funkcji „Fuel Saver Technology”, która umożliwia odłączenie 4 cylindrów podczas jazdy na autostradzie.
    Pod maską policyjnej wersji Chargera znajdą się dwie jednostki benzynowe. Zacznijmy od tej słabszej, która ma 6 cylindrów o łącznej pojemności 3.6 litra. Jest to ekonomiczniejsza wersja Chargera dysponująca mocą 292 KM i momentem obrotowym 352 Nm. Średnie spalanie auta z tym silnikiem to wg producenta 10,9 litra na 100 km.

    Drugim wariantem radiowozu jest wersja z V8 HEMI z silnikiem o pojemności 5.7 litra. W tym przypadku kierowca ma do dyspozycji aż 370 KM oraz 528 Nm momentu obrotowego. Auto w tej wersji osiąga 60 mph (97 km/h) w czasie niecałych 6 sekund i wg producenta zużywa niewiele więcej paliwa od wersji V6 – 11,3 litra na 100 km. Wg producenta jest to zasługa funkcji „Fuel Saver Technology”, która umożliwia odłączenie 4 cylindrów podczas jazdy na autostradzie.
    Jeep Grand Cherokee SRT8 6.4 HEMI.
    27 sierpnia 2014, 21:08 przez DRIVINGismypassion (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (6)
    Źródło:

    własne

    Remake filmu "Znikający punkt" – Czyli film, który powstał na podstawie książki, która była zainspirowana oryginalnym filmem o tym samym tytule. W zasadzie wolę pierwowzór z roku 1971 - ma klimat i Challengera 440. W remake za to gra 426 HEMI. I tylko dla tego autka warto obejrzeć nową wersję.
    Czyli film, który powstał na podstawie książki, która była zainspirowana oryginalnym filmem o tym samym tytule. W zasadzie wolę pierwowzór z roku 1971 - ma klimat i Challengera 440. W remake za to gra 426 HEMI. I tylko dla tego autka warto obejrzeć nową wersję.
    26 sierpnia 2014, 3:51 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Hemi –
    23 sierpnia 2014, 22:07 przez Lisiasty (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Chrysler 300C – Nudne kombi? Nie sądzę. Coraz bardziej mi się zaczynają podobać. Zwłaszcza z Hemi 6.1
    Nudne kombi? Nie sądzę. Coraz bardziej mi się zaczynają podobać. Zwłaszcza z Hemi 6.1
    19 sierpnia 2014, 21:42 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    Własne

    Najszybszy sedan na świecie: Dodge Charger SRT Hellcat o mocy 707 KM – Pod maską nowego Chargera SRT Hellcat znalazł się ten sam silnik, który zamontowano w zaprezentowanym niedawno Challengerze SRT Hellcat. Jest to V8 HEMI o pojemności 6.2 litra wyposażone w sprężarkę generującą ciśnienie do 1595 psi. W efekcie potężna jednostka generuje aż 707 KM oraz 881 Nm momentu obrotowego, co daje jej tytuł najmocniejszego silnika w historii koncernu Chrysler. Przy okazji oznacza to również, że nowy Charger został najmocniejszym i najszybszym produkowanym aktualnie sedanem.

Auto siłą rzeczy zostało wyposażone także w ogromne hamulce, również największe jakie kiedykolwiek zdarzyło się stosować w koncernie Chryslera. Mają napis Brembo, 390 mm średnicy, sześć tłoczków zaciskowych i są podobno wyjątkowo wytrzymałe na rozgrzewanie. Nowy, standardowo wyposażony Charger SRT Hellcat pokonuje 1/4 mili w 11 sekund, a dystans 0-100-0 zajmuje mu zaledwie 13 sekund. Prędkość maksymalna robi nie mniejsze wrażenie, jest to 328 km/h.
    Pod maską nowego Chargera SRT Hellcat znalazł się ten sam silnik, który zamontowano w zaprezentowanym niedawno Challengerze SRT Hellcat. Jest to V8 HEMI o pojemności 6.2 litra wyposażone w sprężarkę generującą ciśnienie do 1595 psi. W efekcie potężna jednostka generuje aż 707 KM oraz 881 Nm momentu obrotowego, co daje jej tytuł najmocniejszego silnika w historii koncernu Chrysler. Przy okazji oznacza to również, że nowy Charger został najmocniejszym i najszybszym produkowanym aktualnie sedanem.

    Auto siłą rzeczy zostało wyposażone także w ogromne hamulce, również największe jakie kiedykolwiek zdarzyło się stosować w koncernie Chryslera. Mają napis Brembo, 390 mm średnicy, sześć tłoczków zaciskowych i są podobno wyjątkowo wytrzymałe na rozgrzewanie. Nowy, standardowo wyposażony Charger SRT Hellcat pokonuje 1/4 mili w 11 sekund, a dystans 0-100-0 zajmuje mu zaledwie 13 sekund. Prędkość maksymalna robi nie mniejsze wrażenie, jest to 328 km/h.
    1968 Plymouth Barracuda Hemi Engine –
    15 sierpnia 2014, 21:16 przez Lisiasty (PW) | Do ulubionych | Skomentuj