Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 84 takie materiały
    Toyota Carina A40 – Piękne, klasyczne, tylnonapędowe hardtop-coupe Toyoty, z lat 70/80. Jedną z opcji silnikowych jest 2T-G. Jeśli ktoś kojarzy kultowy 4A-GE (np. z AE86), wobec tego, 2T-G jest jego poprzednikiem. Tak samo jak 4A-GE w latach 80/90 uważany był przez wielu za najlepszy silnik Toyoty o pojemności 1.6L, tak również 2T-G miał taką samą opinię w latach 70/80. To również konstrukcja 4-cylindrowa o pojemności 1.6L z wyścigowymi korzeniami, silnik używany był z powodzeniem w Formula 3 oraz Formula Pacific. Innymi słowy, silnik ma bardzo dobry potencjał.
    Piękne, klasyczne, tylnonapędowe hardtop-coupe Toyoty, z lat 70/80. Jedną z opcji silnikowych jest 2T-G. Jeśli ktoś kojarzy kultowy 4A-GE (np. z AE86), wobec tego, 2T-G jest jego poprzednikiem. Tak samo jak 4A-GE w latach 80/90 uważany był przez wielu za najlepszy silnik Toyoty o pojemności 1.6L, tak również 2T-G miał taką samą opinię w latach 70/80. To również konstrukcja 4-cylindrowa o pojemności 1.6L z wyścigowymi korzeniami, silnik używany był z powodzeniem w Formula 3 oraz Formula Pacific. Innymi słowy, silnik ma bardzo dobry potencjał.
    Lata 50. – Luksus z Ameryki z Fordowską 5,9l V8-ką o mocy 307KM w 4-ech wersjach nadwozia:
2-drzwiowy hardtop
2-drzwiowy kabriolet
4-drzwiowy hardtop
4-drzwiowy sedan,
czyli Edsel Pacer, którego produkcja rozpoczęła się i zakończyła w roku 1958.
    Luksus z Ameryki z Fordowską 5,9l V8-ką o mocy 307KM w 4-ech wersjach nadwozia:
    2-drzwiowy hardtop
    2-drzwiowy kabriolet
    4-drzwiowy hardtop
    4-drzwiowy sedan,
    czyli Edsel Pacer, którego produkcja rozpoczęła się i zakończyła w roku 1958.
    Mercedes-Benz W113 – Spot #35 - 08.09.2013

Mercedes-Benz W113 został zaprezentowany w Genewie w 1963r jako następca kultowego 300 SL Roadster. Już w tym samym roku rozpoczęto jego produkcję, która trwała do roku 1971. Przez ten czas wyprodukowano 48 912 egzemplarzy.
Tuż po premierze uzyskał przydomek "Pagoda, który wziął się od kształtu dachu wersji hardtop - był on wklęsły. Samo nadwozie uchodziło za bardzo nowoczesne. Zostało zaprojektowane przez francuza Paula Bracq'a, spod którego ręki wyszło wiele ówczesnych Mercedesów klasy wyższej.
W 1971r zaprezentowano następcę - model R107. 
Coś czego nie wszyscy mogą wiedzieć: skrót SL oznacza "Sport Leicht" (czyt. Szport Lajśt ;) ) czyli "sportowy lekki".
    Spot #35 - 08.09.2013

    Mercedes-Benz W113 został zaprezentowany w Genewie w 1963r jako następca kultowego 300 SL Roadster. Już w tym samym roku rozpoczęto jego produkcję, która trwała do roku 1971. Przez ten czas wyprodukowano 48 912 egzemplarzy.
    Tuż po premierze uzyskał przydomek "Pagoda, który wziął się od kształtu dachu wersji hardtop - był on wklęsły. Samo nadwozie uchodziło za bardzo nowoczesne. Zostało zaprojektowane przez francuza Paula Bracq'a, spod którego ręki wyszło wiele ówczesnych Mercedesów klasy wyższej.
    W 1971r zaprezentowano następcę - model R107.
    Coś czego nie wszyscy mogą wiedzieć: skrót SL oznacza "Sport Leicht" (czyt. Szport Lajśt ;) ) czyli "sportowy lekki".
    13 sierpnia 2014, 20:15 przez MarcinWrc (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Mój aparat

    Kultowe rajdówki – Fiat 124 Abarth Rally – CSA


Pierwszy rajdowy model Abartha po przejęciu firmy przez Fiata oparty na modelu Fiat 124 Sport Spider. W latach 1972-1975 co roku zajmował drugie miejsce w międzynarodowych mistrzostwach producentów (od 1973 r. były to Rajdowe Mistrzostwa świata WRC). Auto ma na swoim koncie dwa tytuły Mistrza Europy, które zdobyli Raffaele Pinto (1972) i Maurizio Verini (1975). W 1972 r. Hakan Lindberg wygrał nim Rajd Akropolu, rok później Achim Warmbold – Rajd Polski, a triumfy w rajdzie Portugalii w 1974 i 1975 r. zapewnili mu Pinto i Markku Alen. Auto oparte na nadwoziu typu cabrio w rajdach zawsze wyposażone było w sztywny dach, tzw. hardtop.
    Fiat 124 Abarth Rally – CSA


    Pierwszy rajdowy model Abartha po przejęciu firmy przez Fiata oparty na modelu Fiat 124 Sport Spider. W latach 1972-1975 co roku zajmował drugie miejsce w międzynarodowych mistrzostwach producentów (od 1973 r. były to Rajdowe Mistrzostwa świata WRC). Auto ma na swoim koncie dwa tytuły Mistrza Europy, które zdobyli Raffaele Pinto (1972) i Maurizio Verini (1975). W 1972 r. Hakan Lindberg wygrał nim Rajd Akropolu, rok później Achim Warmbold – Rajd Polski, a triumfy w rajdzie Portugalii w 1974 i 1975 r. zapewnili mu Pinto i Markku Alen. Auto oparte na nadwoziu typu cabrio w rajdach zawsze wyposażone było w sztywny dach, tzw. hardtop.
    20 czerwca 2014, 1:18 przez slivex (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Auta z " 60 sekund " – Auto nr 7. Cadillac El Dorado Brougham  1958r. - Patricia

Pierwszy egzemplarz w wersji Hardtop zjechał z taśmy produkcyjnej w 1957 roku.
Brougham był czterodrzwiową najbardziej ekskluzywną limuzyną w rodzinie Cadillac`ów.
Auto wyposażone było w ogrzewanie, klimatyzacje, radio i zawieszenie pneumatyczne. Poza tym dostępne były: elektrycznie regulowane siedzenia i okna, antena, automatyczne otwieranie pokrywy bagażnika i elektryczne zamki w drzwiach.
Ewenementem był skórzany notes i elektryczny zegarek :)
Tylne drzwi otwierają się pod wiatr.

silnik - V8 6l (5.980 cm³)

Moc maksymalna: 325 KM

Wyprodukowano (najdroższego modelu w ówczesnej ofercie) tylko 704 sztuk.
Cena dwukrotnie wyższa od pozostałych modeli z tego samego roku, oscylowała -/+ w okolicach 16 tyś. dolarów (50 tyś. zł).
Obecnie perfekcyjnie zadbane auta za oceanem kosztują w okolicach 140 tyś dolarów (430 tyś. zł).
    Auto nr 7. Cadillac El Dorado Brougham 1958r. - Patricia

    Pierwszy egzemplarz w wersji Hardtop zjechał z taśmy produkcyjnej w 1957 roku.
    Brougham był czterodrzwiową najbardziej ekskluzywną limuzyną w rodzinie Cadillac`ów.
    Auto wyposażone było w ogrzewanie, klimatyzacje, radio i zawieszenie pneumatyczne. Poza tym dostępne były: elektrycznie regulowane siedzenia i okna, antena, automatyczne otwieranie pokrywy bagażnika i elektryczne zamki w drzwiach.
    Ewenementem był skórzany notes i elektryczny zegarek :)
    Tylne drzwi otwierają się pod wiatr.

    silnik - V8 6l (5.980 cm³)

    Moc maksymalna: 325 KM

    Wyprodukowano (najdroższego modelu w ówczesnej ofercie) tylko 704 sztuk.
    Cena dwukrotnie wyższa od pozostałych modeli z tego samego roku, oscylowała -/+ w okolicach 16 tyś. dolarów (50 tyś. zł).
    Obecnie perfekcyjnie zadbane auta za oceanem kosztują w okolicach 140 tyś dolarów (430 tyś. zł).
    4 czerwca 2014, 17:56 przez piotreX (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Pontiac StarChief Catalina 4-door Hardtop 1956 –
    10 kwietnia 2014, 13:09 przez PiereLuigi (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Pontiac Tempest LeMans GTO Hardtop Coupe 1964 –
    2 kwietnia 2014, 14:06 przez PiereLuigi (PW) | Do ulubionych | Skomentuj