Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 243 takie materiały
    Lexus GS F –
    5 października 2022, 19:57 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Lexus RC F – Luksusowe coupe produkowane przez japoński koncern Toyota od 2014 roku pod marką Lexus. Samochód miał swój debiut podczas targów motoryzacyjnych w Tokio w listopadzie 2013 roku. Samochód jest połączeniem stylistyki konceptów LF-LC i LF-CC. Powstał na płycie podłogowej modelu GS. Samochód wzorem gamy modelowej marki posiada charakterystyczną atrapę chłodnicy z charakterystycznymi światłami do jazdy dziennej w kształcie litery L wykonanymi w technologii LED. W styczniu 2014 roku Lexus podczas targów motoryzacyjnych w Detroit zaprezentował model RC F. Samochód prezentuje się agresywniej w porównaniu do zwykłego modelu RC. Pojazd otrzymał zadziorniejszy przedni zderzak, maskę z wlotem powietrza i otwory wentylacyjne w błotnikach oraz światła do jazdy dziennej wykonane w technologii LED umieszczone pod reflektorami. Z tyłu pojazdu umieszczono zderzak z czterema końcówkami układu wydechowego oraz wysuwany spojler, który unosi się przy prędkości powyżej 80 km/h i chowa gdy prędkość spadnie poniżej 40 km/h. RC F napędzany jest pięciolitrowym silnikiem V8 o mocy 460 KM, który napędza tylną oś pojazdu poprzez ośmiobiegową automatyczną skrzynię biegów. Samochód osiąga prędkość maksymalną 270 km/h i przyspiesza 0-100 km/h w 4,5 sekundy.
    Luksusowe coupe produkowane przez japoński koncern Toyota od 2014 roku pod marką Lexus. Samochód miał swój debiut podczas targów motoryzacyjnych w Tokio w listopadzie 2013 roku. Samochód jest połączeniem stylistyki konceptów LF-LC i LF-CC. Powstał na płycie podłogowej modelu GS. Samochód wzorem gamy modelowej marki posiada charakterystyczną atrapę chłodnicy z charakterystycznymi światłami do jazdy dziennej w kształcie litery L wykonanymi w technologii LED. W styczniu 2014 roku Lexus podczas targów motoryzacyjnych w Detroit zaprezentował model RC F. Samochód prezentuje się agresywniej w porównaniu do zwykłego modelu RC. Pojazd otrzymał zadziorniejszy przedni zderzak, maskę z wlotem powietrza i otwory wentylacyjne w błotnikach oraz światła do jazdy dziennej wykonane w technologii LED umieszczone pod reflektorami. Z tyłu pojazdu umieszczono zderzak z czterema końcówkami układu wydechowego oraz wysuwany spojler, który unosi się przy prędkości powyżej 80 km/h i chowa gdy prędkość spadnie poniżej 40 km/h. RC F napędzany jest pięciolitrowym silnikiem V8 o mocy 460 KM, który napędza tylną oś pojazdu poprzez ośmiobiegową automatyczną skrzynię biegów. Samochód osiąga prędkość maksymalną 270 km/h i przyspiesza 0-100 km/h w 4,5 sekundy.
    24 sierpnia 2022, 19:19 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Lexus LC 500 – Samochód klasy grand tourer produkowany pod marką Lexus przez japoński koncern Toyota od 2017 roku. Samochód zaprezentowano podczas salonu motoryzacyjnego w Detroit w styczniu 2016 roku. Model ten jest seryjną realizacją samochodu koncepcyjnego Lexus LF-LC, przedstawionego w Detroit w roku 2012 i uhonorowanego nagrodą EyesOn Design. Lexus LC jest pierwszym modelem, skonstruowanym w oparciu o nową platformę GA-L, opracowaną m.in. pod kątem zwiększenia sztywności samonośnego nadwozia, zmniejszenia masy i obniżenia środka ciężkości pojazdu. W tym celu w konstrukcji nadwozia wykorzystano wiele elementów ze stali o bardzo wysokiej wytrzymałości, pokrywę silnika, błotniki, poszycie drzwi oraz kolumny przedniego zawieszenia wykonano z aluminium, zaś do wykonania szkieletu drzwi, pokrywy bagażnika i dachu wykorzystano kompozyty zbrojone włóknem węglowym. Umieszczony z przodu zespół napędowy ulokowano za przednią osią, dążąc do skupienia masy elementów pojazdu oraz ładunku, w tym pasażerów, możliwie blisko geometrycznego środka podwozia. Wersję o napędzie konwencjonalnym – Lexus LC 500 – wyposażono w znany ze sportowych modeli Lexus RC F i Lexus GS F wolnossący, benzynowy silnik V8 2UR-GSE o pojemności skokowej 5 l. Silnik ten generuje moc 467 KM i moment obrotowy 528 Nm. LC 500 przyspiesza 0-100 km/h w 4,5 sekundy, a prędkość maksymalna ograniczona jest do 250 km/h.
    Samochód klasy grand tourer produkowany pod marką Lexus przez japoński koncern Toyota od 2017 roku. Samochód zaprezentowano podczas salonu motoryzacyjnego w Detroit w styczniu 2016 roku. Model ten jest seryjną realizacją samochodu koncepcyjnego Lexus LF-LC, przedstawionego w Detroit w roku 2012 i uhonorowanego nagrodą EyesOn Design. Lexus LC jest pierwszym modelem, skonstruowanym w oparciu o nową platformę GA-L, opracowaną m.in. pod kątem zwiększenia sztywności samonośnego nadwozia, zmniejszenia masy i obniżenia środka ciężkości pojazdu. W tym celu w konstrukcji nadwozia wykorzystano wiele elementów ze stali o bardzo wysokiej wytrzymałości, pokrywę silnika, błotniki, poszycie drzwi oraz kolumny przedniego zawieszenia wykonano z aluminium, zaś do wykonania szkieletu drzwi, pokrywy bagażnika i dachu wykorzystano kompozyty zbrojone włóknem węglowym. Umieszczony z przodu zespół napędowy ulokowano za przednią osią, dążąc do skupienia masy elementów pojazdu oraz ładunku, w tym pasażerów, możliwie blisko geometrycznego środka podwozia. Wersję o napędzie konwencjonalnym – Lexus LC 500 – wyposażono w znany ze sportowych modeli Lexus RC F i Lexus GS F wolnossący, benzynowy silnik V8 2UR-GSE o pojemności skokowej 5 l. Silnik ten generuje moc 467 KM i moment obrotowy 528 Nm. LC 500 przyspiesza 0-100 km/h w 4,5 sekundy, a prędkość maksymalna ograniczona jest do 250 km/h.
    Lexus LC 500 – Samochód klasy grand tourer produkowany od 2017 roku przez japoński koncern Toyota pod marką Lexus. Zaprezentowany podczas salonu motoryzacyjnego w Detroit w styczniu 2016 roku jest seryjną realizacją samochodu koncepcyjnego Lexus LF-LC, przedstawionego w Detroit w roku 2012 i uhonorowanego nagrodą EyesOn Design. Lexus LC jest pierwszym modelem, skonstruowanym w oparciu o nową platformę GA-L, opracowaną m.in. pod kątem zwiększenia sztywności samonośnego nadwozia, zmniejszenia masy i obniżenia środka ciężkości pojazdu. W tym celu w konstrukcji nadwozia wykorzystano wiele elementów ze stali o bardzo wysokiej wytrzymałości, pokrywę silnika, błotniki, poszycie drzwi oraz kolumny przedniego zawieszenia wykonano z aluminium, zaś do wykonania szkieletu drzwi, pokrywy bagażnika i dachu wykorzystano kompozyty zbrojone włóknem węglowym. Umieszczony z przodu zespół napędowy ulokowano za przednią osią, dążąc do skupienia masy elementów pojazdu oraz ładunku, w tym pasażerów, możliwie blisko geometrycznego środka podwozia. Wersję o napędzie konwencjonalnym - LC 500 wyposażono w znany ze sportowych modeli Lexus RC F i Lexus GS F wolnossący, benzynowy silnik V8 2UR-GSE o pojemności skokowej 5 l, który wytwarza moc 467 KM i moment obrotowy 528 Nm. Dzięki temu samochód przyspiesza 0-100 km/h w 4,5 sekundy. Prędkość maksymalna ograniczona jest do 250 km/h.
    Samochód klasy grand tourer produkowany od 2017 roku przez japoński koncern Toyota pod marką Lexus. Zaprezentowany podczas salonu motoryzacyjnego w Detroit w styczniu 2016 roku jest seryjną realizacją samochodu koncepcyjnego Lexus LF-LC, przedstawionego w Detroit w roku 2012 i uhonorowanego nagrodą EyesOn Design. Lexus LC jest pierwszym modelem, skonstruowanym w oparciu o nową platformę GA-L, opracowaną m.in. pod kątem zwiększenia sztywności samonośnego nadwozia, zmniejszenia masy i obniżenia środka ciężkości pojazdu. W tym celu w konstrukcji nadwozia wykorzystano wiele elementów ze stali o bardzo wysokiej wytrzymałości, pokrywę silnika, błotniki, poszycie drzwi oraz kolumny przedniego zawieszenia wykonano z aluminium, zaś do wykonania szkieletu drzwi, pokrywy bagażnika i dachu wykorzystano kompozyty zbrojone włóknem węglowym. Umieszczony z przodu zespół napędowy ulokowano za przednią osią, dążąc do skupienia masy elementów pojazdu oraz ładunku, w tym pasażerów, możliwie blisko geometrycznego środka podwozia. Wersję o napędzie konwencjonalnym - LC 500 wyposażono w znany ze sportowych modeli Lexus RC F i Lexus GS F wolnossący, benzynowy silnik V8 2UR-GSE o pojemności skokowej 5 l, który wytwarza moc 467 KM i moment obrotowy 528 Nm. Dzięki temu samochód przyspiesza 0-100 km/h w 4,5 sekundy. Prędkość maksymalna ograniczona jest do 250 km/h.
    Buick GSX – Gran Sport to samochód sportowy typu muscle car klasy średniej produkowany przez amerykańską markę Buick w latach 1965–1971. W 1965 roku Buick zaprezentował pierwszego w swojej historii sportowego muscle cara. Samochód powstał na bazie modelu Skylark, dzieląc z nim platformę, wybrane rozwiązania techniczne i elementy wystroju wnętrza. Karoseria zyskała głęboko zmodyfikowaną, sportową sylwetkę. Ofertę modelu Gran Sport, zwanego też pod skróconą nazwą GS tworzyło wiele wersji specjalnych, na czele z topową GSX. Produkcja modelu trwała do 1971 roku. W zawieszeniu zastosowano niezależne wahacze z przodu i sprężyny spiralne z tyłu. Drążki reakcyjne z przodu i z tyłu poprawiły jazdę po łuku, a 11-calowe tarcze hamulcowe z przodu i użebrowane bębny hamulcowe z tyłu poprawiły hamowanie. W modelu podstawowym GSX standardem był 7,5-litrowy silnik. Większość nabywców wybierała wersję Stage 1 z 4-przelotowym gaźnikiem Quadrajet i krzywkami o wysokim wzniosie, większymi zaworami i stopniem sprężania 10,5:1, osiągającą moc 399 KM.
    Gran Sport to samochód sportowy typu muscle car klasy średniej produkowany przez amerykańską markę Buick w latach 1965–1971. W 1965 roku Buick zaprezentował pierwszego w swojej historii sportowego muscle cara. Samochód powstał na bazie modelu Skylark, dzieląc z nim platformę, wybrane rozwiązania techniczne i elementy wystroju wnętrza. Karoseria zyskała głęboko zmodyfikowaną, sportową sylwetkę. Ofertę modelu Gran Sport, zwanego też pod skróconą nazwą GS tworzyło wiele wersji specjalnych, na czele z topową GSX. Produkcja modelu trwała do 1971 roku. W zawieszeniu zastosowano niezależne wahacze z przodu i sprężyny spiralne z tyłu. Drążki reakcyjne z przodu i z tyłu poprawiły jazdę po łuku, a 11-calowe tarcze hamulcowe z przodu i użebrowane bębny hamulcowe z tyłu poprawiły hamowanie. W modelu podstawowym GSX standardem był 7,5-litrowy silnik. Większość nabywców wybierała wersję Stage 1 z 4-przelotowym gaźnikiem Quadrajet i krzywkami o wysokim wzniosie, większymi zaworami i stopniem sprężania 10,5:1, osiągającą moc 399 KM.
    Toyota Aristo – Samochód osobowy klasy średniej wyższej produkowany przez japońską markę Lexus w latach 1991-2020. Pierwsze dwie generacje sprzedawane były na japońskim rynku pod nazwą Toyota Aristo, a eksportowane jako Lexus GS. Druga generacja została zaprezentowana w styczniu 1997 podczas Detroit Auto Show jako prototyp o nazwie "High Performance Sedan". W Japonii w sierpniu tego samego roku uruchomiono produkcję drugiej generacji modelu Aristo (oznaczenie JZS160 dla silnika 2JZ-GE, JZS161 (V300 version) dla turbodoładowanych jednostek 2JZ-GTE). Silniki standardowo wyposażone były w system VVT-i co zaowocowało wzrostem wartości momentu obrotowego. Wersja twin-turbo dostępna była z elektronicznie sterowanym systemem skrętu czterech kół, kontrolą trakcji oraz automatyczną skrzynią biegów z trybem sekwencyjnym. Przy projektowaniu pojazdu użyto nowej płyty podłogowej znanej z Toyoty Crown. Podstawowym źródłem napędu został nieco zmodyfikowany silnik R6 3.0 2JZ-GE o mocy 231 KM i maksymalnym momencie obrotowym 305 Nm znany z pierwszej generacji. Na rynek USA przygotowano także wersję GS 400 (UZS160) wyposażoną w silnik V8 4.0 1UZ-FE o mocy 304 KM i momencie obrotowym 420 Nm. Oba modele dostępne były z 5-biegową skrzynią automatyczną, GS 400 dodatkowo wyposażony był w przyciski do zmiany biegów zamontowane na kole kierownicy, w GS 300 rozwiązanie to pojawiło się dopiero w 2001 roku. W roku 2000 przeprowadzono facelifting modelu, zmodernizowana wersja oferowana była na rynku USA jako rocznik 2001. Była to jedyna większa modernizacja drugiej generacji Lexusa GS. W 1998 Lexus GS zdobył tytuł "Import Car of the Year" w rankingu magazynu Motor Trend.
    Samochód osobowy klasy średniej wyższej produkowany przez japońską markę Lexus w latach 1991-2020. Pierwsze dwie generacje sprzedawane były na japońskim rynku pod nazwą Toyota Aristo, a eksportowane jako Lexus GS. Druga generacja została zaprezentowana w styczniu 1997 podczas Detroit Auto Show jako prototyp o nazwie "High Performance Sedan". W Japonii w sierpniu tego samego roku uruchomiono produkcję drugiej generacji modelu Aristo (oznaczenie JZS160 dla silnika 2JZ-GE, JZS161 (V300 version) dla turbodoładowanych jednostek 2JZ-GTE). Silniki standardowo wyposażone były w system VVT-i co zaowocowało wzrostem wartości momentu obrotowego. Wersja twin-turbo dostępna była z elektronicznie sterowanym systemem skrętu czterech kół, kontrolą trakcji oraz automatyczną skrzynią biegów z trybem sekwencyjnym. Przy projektowaniu pojazdu użyto nowej płyty podłogowej znanej z Toyoty Crown. Podstawowym źródłem napędu został nieco zmodyfikowany silnik R6 3.0 2JZ-GE o mocy 231 KM i maksymalnym momencie obrotowym 305 Nm znany z pierwszej generacji. Na rynek USA przygotowano także wersję GS 400 (UZS160) wyposażoną w silnik V8 4.0 1UZ-FE o mocy 304 KM i momencie obrotowym 420 Nm. Oba modele dostępne były z 5-biegową skrzynią automatyczną, GS 400 dodatkowo wyposażony był w przyciski do zmiany biegów zamontowane na kole kierownicy, w GS 300 rozwiązanie to pojawiło się dopiero w 2001 roku. W roku 2000 przeprowadzono facelifting modelu, zmodernizowana wersja oferowana była na rynku USA jako rocznik 2001. Była to jedyna większa modernizacja drugiej generacji Lexusa GS. W 1998 Lexus GS zdobył tytuł "Import Car of the Year" w rankingu magazynu Motor Trend.
    9 kwietnia 2022, 20:23 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Lexus LC – Japoński samochód klasy grand tourer, zaprezentowany podczas salonu motoryzacyjnego w Detroit w styczniu 2016 r. przez należącą do koncernu Toyota Motor Corporation firmę Lexus produkującą auta klasy premium. Model ten jest seryjną realizacją samochodu koncepcyjnego Lexus LF-LC, przedstawionego w Detroit w roku 2012 i uhonorowanego nagrodą EyesOn Design.
Model LC produkowany jest w gruntownie zmodernizowanej fabryce Motomachi, w której w latach 2010-2012 produkowano supersamochody Lexus LFA.
Lexus LC był pierwszym samochodem luksusowym wyposażonym w automatyczną skrzynię biegów o 10 przełożeniach.
Pierwszy egzemplarz Lexusa LC 500 Convertible został sprzedany na aukcji charytatywnej za kwotę dwóch milionów dolarów.

Na targach North American International Auto Show 2019 w Detroit Lexus zaprezentował model LC Convertible Concept. Koncepcyjne auto z otwieranym, miękkim dachem zyskało takie same wymiary oraz wygląd i było zapowiedzią samochodu drogowego w wersji kabriolet. W lipcu tego samego roku na Goodwood Festival of Speed Lexus potwierdził wprowadzenie samochodu do produkcji, a oficjalna premiera samochodu odbyła się na Los Angeles Auto Show w listopadzie 2019 roku.

Kabriolet jest dostępny z 5-litrowym silnikiem V8 znanym z modelu LC 500. Auto wyposażono w miękki dach, który otwiera się i składa w 15 sekund. Z mechanizmu elektrycznego składania można korzystać do prędkości 50 km/h. W konstrukcji samochodu zastosowano dodatkowe wzmocnienia, a otwarte nadwozie sprawia, że auto ma niżej położony środek ciężkości niż wariant coupé. Pierwsze egzemplarze kabrioletu trafiły do klientów w 2020 roku.

Wersję o napędzie konwencjonalnym – Lexus LC 500 – wyposażono w znany ze sportowych modeli Lexus RC F i Lexus GS F wolnossący, benzynowy silnik V8 2UR-GSE o pojemności skokowej 5 l, mocy 467 KM i maksymalnym momencie obrotowym 528 Nm, zapewniający przyspieszenie od 0 do 100 km/h w czasie krótszym od 4,5 sekundy. Napęd przenoszony jest na tylne koła za pośrednictwem 10-biegowej przekładni automatycznej.

Wersję z napędem hybrydowym – Lexus LC 500h – zaprezentowano podczas Międzynarodowego Salonu Samochodowego w Genewie w marcu 2016 r. Samochód wyposażony jest w jednostkę napędową Multi Stage Hybrid System o łącznej mocy 264 kW (359 KM), która oprócz 3,5-litrowego silnika benzynowego V6 o mocy 220 kW oraz przekładni obiegowej, która pełni rolę rozdzielacza mocy i bezstopniowej automatycznej skrzyni biegów e-CVT, zawiera dodatkową automatyczną skrzynię biegów o czterech przełożeniach. W trybie manualnego wyboru przełożeń system oferuje kierowcy 10 biegów, co zapewnia lepsze panowanie nad dynamiką pojazdu.
    Japoński samochód klasy grand tourer, zaprezentowany podczas salonu motoryzacyjnego w Detroit w styczniu 2016 r. przez należącą do koncernu Toyota Motor Corporation firmę Lexus produkującą auta klasy premium. Model ten jest seryjną realizacją samochodu koncepcyjnego Lexus LF-LC, przedstawionego w Detroit w roku 2012 i uhonorowanego nagrodą EyesOn Design.
    Model LC produkowany jest w gruntownie zmodernizowanej fabryce Motomachi, w której w latach 2010-2012 produkowano supersamochody Lexus LFA.
    Lexus LC był pierwszym samochodem luksusowym wyposażonym w automatyczną skrzynię biegów o 10 przełożeniach.
    Pierwszy egzemplarz Lexusa LC 500 Convertible został sprzedany na aukcji charytatywnej za kwotę dwóch milionów dolarów.

    Na targach North American International Auto Show 2019 w Detroit Lexus zaprezentował model LC Convertible Concept. Koncepcyjne auto z otwieranym, miękkim dachem zyskało takie same wymiary oraz wygląd i było zapowiedzią samochodu drogowego w wersji kabriolet. W lipcu tego samego roku na Goodwood Festival of Speed Lexus potwierdził wprowadzenie samochodu do produkcji, a oficjalna premiera samochodu odbyła się na Los Angeles Auto Show w listopadzie 2019 roku.

    Kabriolet jest dostępny z 5-litrowym silnikiem V8 znanym z modelu LC 500. Auto wyposażono w miękki dach, który otwiera się i składa w 15 sekund. Z mechanizmu elektrycznego składania można korzystać do prędkości 50 km/h. W konstrukcji samochodu zastosowano dodatkowe wzmocnienia, a otwarte nadwozie sprawia, że auto ma niżej położony środek ciężkości niż wariant coupé. Pierwsze egzemplarze kabrioletu trafiły do klientów w 2020 roku.

    Wersję o napędzie konwencjonalnym – Lexus LC 500 – wyposażono w znany ze sportowych modeli Lexus RC F i Lexus GS F wolnossący, benzynowy silnik V8 2UR-GSE o pojemności skokowej 5 l, mocy 467 KM i maksymalnym momencie obrotowym 528 Nm, zapewniający przyspieszenie od 0 do 100 km/h w czasie krótszym od 4,5 sekundy. Napęd przenoszony jest na tylne koła za pośrednictwem 10-biegowej przekładni automatycznej.

    Wersję z napędem hybrydowym – Lexus LC 500h – zaprezentowano podczas Międzynarodowego Salonu Samochodowego w Genewie w marcu 2016 r. Samochód wyposażony jest w jednostkę napędową Multi Stage Hybrid System o łącznej mocy 264 kW (359 KM), która oprócz 3,5-litrowego silnika benzynowego V6 o mocy 220 kW oraz przekładni obiegowej, która pełni rolę rozdzielacza mocy i bezstopniowej automatycznej skrzyni biegów e-CVT, zawiera dodatkową automatyczną skrzynię biegów o czterech przełożeniach. W trybie manualnego wyboru przełożeń system oferuje kierowcy 10 biegów, co zapewnia lepsze panowanie nad dynamiką pojazdu.
    21 lutego 2022, 11:29 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj