Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 60 takich materiałów
    Poetycka aukcja – Taką perełkę znalazłem przeglądając OLX.
    Taką perełkę znalazłem przeglądając OLX.
    23 czerwca 2015, 22:37 przez ~kisielos | Do ulubionych | Skomentuj
    VW Golf mkI & Jetta A2 & Golf mkII – Wspólna sesja użytkowników 15SLE87MR i elvis9727 na rozpoczęciu sezonu 2K15 zorganizowanego przez 2speed.pl, Sideway Nature i MOTOkiller.pl.
    Wspólna sesja użytkowników 15SLE87MR i elvis9727 na rozpoczęciu sezonu 2K15 zorganizowanego przez 2speed.pl, Sideway Nature i MOTOkiller.pl.
    VW Jetta GL – Zakończenie sezonu 2014 zorganizowanego przez Youngtimer Warsaw, 25.10.14r. Warszawa. c.d.
    Zakończenie sezonu 2014 zorganizowanego przez Youngtimer Warsaw, 25.10.14r. Warszawa. c.d.
    29 października 2014, 12:16 przez 15SLE87MR (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    Własne

    1974 Volvo 142 GL –
    18 sierpnia 2014, 11:46 przez Damiano7 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Volkswagen Jetta GL 1991 –
    29 lipca 2014, 23:54 przez PiereLuigi (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    VW Vanagon GL '88 – Na pneumatyce.
    Na pneumatyce.
    15 lipca 2014, 20:14 przez Juru (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Mercedes GL 63 AMG x2 – Stały nieco ponad 100 metrów od siebie.
    Stały nieco ponad 100 metrów od siebie.
    16 czerwca 2014, 21:50 przez bytner66 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    Własne

    Jetta GL –
    11 czerwca 2014, 11:18 przez ~bialczanpotasu | Do ulubionych | Skomentuj
    Kultowe samochody – Honda CRX (na niektórych rynkach Honda Civic CR-X) – mały samochód sportowy z napędem na przednie koła produkowany przez Honda Motor Company w latach 1983 - 1992.

Produkcja Hondy CRX II (Cyber CR-X) rozpoczęła się we wrześniu 1987 roku. Podobnie jak w przypadku poprzedniej wersji, inżynierowie Hondy bazowali na podzespołach (gł. mechanicznych) z Hondy Civic, tym razem czwartej generacji. Produkcja CRX-ów drugiej generacji została zakończona w 1992 roku.
Nowa wersja CRX-a oferowała nieco przestronniejsze wnętrze z wieloma udogodnieniami m.in. regulacją położenia koła kierownicy, nawiewem świeżego powietrza na twarz kierowcy przy jednoczesnej możliwości ustawienia ogrzewania na pozostałe części ciała oraz elektrycznie sterowane szyby i lusterka (opcja).

Po 1991 roku samochód przeszedł facelifting. Dwukomorowe lampy przednie zostały zastąpione jednokomorowymi, zmieniono przedni oraz tylny zderzak, dodano obwódkę tylnych lamp, zwężono listwy boczne i poszerzono kierunkowskazy, pod którymi pojawiły się wloty powietrza. Wnętrze otrzymało nową, bardziej owalną deskę rozdzielczą, zmieniono zapalniczkę oraz tapicerkę foteli przednich.

Co ciekawe wersja VTEC (EE8) występowała tylko w wersji po liftingu, do tego wizualnie różniła się lotką tylną, zderzakiem przednim z kierunkowskazami zachodzącymi na boki, szerszymi reflektorami i maską, która zamiast charakterystycznego garba otrzymała wybrzuszenie w środkowej części wymuszone rozmiarem silnika B16A1.
Silniki
SOHC (D14A1: 91 KM),
DOHC 16V:
D16Z5: 126 KM,
D16A8: 127 KM,
D16A9: 132 KM,
DOHC VTEC 16V (B16A1: 150 KM)
    Honda CRX (na niektórych rynkach Honda Civic CR-X) – mały samochód sportowy z napędem na przednie koła produkowany przez Honda Motor Company w latach 1983 - 1992.

    Produkcja Hondy CRX II (Cyber CR-X) rozpoczęła się we wrześniu 1987 roku. Podobnie jak w przypadku poprzedniej wersji, inżynierowie Hondy bazowali na podzespołach (gł. mechanicznych) z Hondy Civic, tym razem czwartej generacji. Produkcja CRX-ów drugiej generacji została zakończona w 1992 roku.
    Nowa wersja CRX-a oferowała nieco przestronniejsze wnętrze z wieloma udogodnieniami m.in. regulacją położenia koła kierownicy, nawiewem świeżego powietrza na twarz kierowcy przy jednoczesnej możliwości ustawienia ogrzewania na pozostałe części ciała oraz elektrycznie sterowane szyby i lusterka (opcja).

    Po 1991 roku samochód przeszedł facelifting. Dwukomorowe lampy przednie zostały zastąpione jednokomorowymi, zmieniono przedni oraz tylny zderzak, dodano obwódkę tylnych lamp, zwężono listwy boczne i poszerzono kierunkowskazy, pod którymi pojawiły się wloty powietrza. Wnętrze otrzymało nową, bardziej owalną deskę rozdzielczą, zmieniono zapalniczkę oraz tapicerkę foteli przednich.

    Co ciekawe wersja VTEC (EE8) występowała tylko w wersji po liftingu, do tego wizualnie różniła się lotką tylną, zderzakiem przednim z kierunkowskazami zachodzącymi na boki, szerszymi reflektorami i maską, która zamiast charakterystycznego garba otrzymała wybrzuszenie w środkowej części wymuszone rozmiarem silnika B16A1.
    Silniki
    SOHC (D14A1: 91 KM),
    DOHC 16V:
    D16Z5: 126 KM,
    D16A8: 127 KM,
    D16A9: 132 KM,
    DOHC VTEC 16V (B16A1: 150 KM)
    4 czerwca 2014, 13:24 przez Walder (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Audi 100 GL –
    13 maja 2014, 19:18 przez marian1 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj