Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 199 takich materiałów
    Civic V-gen z silnikiem z Hondy S2K i napędem na tył
    12 listopada 2012, 22:42 przez slivex (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Honda Civic – 6 Gen Type R
    6 Gen Type R
    21 października 2012, 21:28 przez 88bartez (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Honda Civic – Honda Civic 5th Gen 1.6 SOHC
    Honda Civic 5th Gen 1.6 SOHC
    20 października 2012, 21:27 przez 88bartez (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Dla mnie idealne połączenie – Honda Prelude IV gen.
    Honda Prelude IV gen.
    20 października 2012, 12:30 przez thepreder (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Honda Civic – Honda Civic 5th Gen
1.6 SOHC
    Honda Civic 5th Gen
    1.6 SOHC
    14 października 2012, 10:51 przez 88bartez (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Honda Civic V gen  team –
    27 września 2012, 11:53 przez ~bohdan17x | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Honda Prelude IV gen. – Ciekawa Honda spotkana na wakacyjnym wyjeździe.
    Ciekawa Honda spotkana na wakacyjnym wyjeździe.
    12 sierpnia 2012, 7:07 przez freju97 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Źródło:

    własne

    Mercedes w202 – według mnie najfajniejszy z mercedesów
wstawiajcie więcej jego zdjęć!! hondy civic 6 gen 1996 hatchback też ;)
    Według mnie najfajniejszy z mercedesów
    wstawiajcie więcej jego zdjęć!! hondy civic 6 gen 1996 hatchback też ;)
    31 lipca 2012, 10:33 przez djmicho (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    180SX 200SX 240SX – Ponieważ nikt wcześniej czegoś takiego nie wrzucił postanowiłem wytłumaczyć różnicę dla niewtajemniczonych

180SX - Model wypuszczony w Japonii w 1989r. Miał być bratnim modelem Silvia S13 wyposażany w 3 silniki CA18DET (1.8L 170km turbo), SR20DE (2.0L 138km N/A) i SR20DET (2.0L 200km turbo). Zarówno CA18DET jak i SR20DET posiadały tą samą turbosprężarkę Garrett GT25. Występował także model Sileighty był to 180SX z przodem od Silvia S13.

200SX – Model produkowany, jako 180SX sprzedawany w Europie pod nazwą 200SX był wyposażany tylko i wyłącznie w jeden Silnik CA18DET moc niezmieniona w porównaniu do japońskiej wersji (170km). Cały osprzęt silnika też był taki sam jak w wersji Japońskiej.

240SX – Model produkowany, jako 180SX sprzedawany w Stanach Zjednoczonych pod nazwą 240SX wyposażany był (i tu największa odmienność spośród wersji Japońskiej i Europejskiej) KA24E  (2.4L 140km N/A) tylko przez 2 lata 1989 i 1990. Później był montowany KA24DE (2.4L 155km N/A). Jak to już bywa w USA pojemność musiała być większa ze względu na ich uwielbienie do paliwożernych samochodów.

Myślę, że wyjaśniłem podstawowe różnice, jeśli czegoś zapomniałem napiszcie w komentarzach. Nie będę opisywał o szczegółach każdego z silników, układu napędowego, zawieszenia, przyspieszenia czy przekładania silnika ze Skyline bo nie o to mi chodziło (nie opisuje w artykule następnej generacji S14 choć różnice są podobne jak w przypadku tej gen.)
    Ponieważ nikt wcześniej czegoś takiego nie wrzucił postanowiłem wytłumaczyć różnicę dla niewtajemniczonych

    180SX - Model wypuszczony w Japonii w 1989r. Miał być bratnim modelem Silvia S13 wyposażany w 3 silniki CA18DET (1.8L 170km turbo), SR20DE (2.0L 138km N/A) i SR20DET (2.0L 200km turbo). Zarówno CA18DET jak i SR20DET posiadały tą samą turbosprężarkę Garrett GT25. Występował także model Sileighty był to 180SX z przodem od Silvia S13.

    200SX – Model produkowany, jako 180SX sprzedawany w Europie pod nazwą 200SX był wyposażany tylko i wyłącznie w jeden Silnik CA18DET moc niezmieniona w porównaniu do japońskiej wersji (170km). Cały osprzęt silnika też był taki sam jak w wersji Japońskiej.

    240SX – Model produkowany, jako 180SX sprzedawany w Stanach Zjednoczonych pod nazwą 240SX wyposażany był (i tu największa odmienność spośród wersji Japońskiej i Europejskiej) KA24E (2.4L 140km N/A) tylko przez 2 lata 1989 i 1990. Później był montowany KA24DE (2.4L 155km N/A). Jak to już bywa w USA pojemność musiała być większa ze względu na ich uwielbienie do paliwożernych samochodów.

    Myślę, że wyjaśniłem podstawowe różnice, jeśli czegoś zapomniałem napiszcie w komentarzach. Nie będę opisywał o szczegółach każdego z silników, układu napędowego, zawieszenia, przyspieszenia czy przekładania silnika ze Skyline bo nie o to mi chodziło (nie opisuje w artykule następnej generacji S14 choć różnice są podobne jak w przypadku tej gen.)
    25 lipca 2012, 13:45 przez thestig9465 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    Pontiac Trans Am 3rd. Gen. Convertible – Auto powstało z okazji 20lat Trans Am′a
Czyż nie jest piękny?
    Auto powstało z okazji 20lat Trans Am′a
    Czyż nie jest piękny?
    5 lipca 2012, 13:09 przez Monster666 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj