Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 199 takich materiałów
    Nowy nabytek – Honda Civic V gen 1.3, kolejny projekt.
    Honda Civic V gen 1.3, kolejny projekt.
    14 lipca 2014, 18:38 przez mscobr4 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (6)
    Źródło:

    własne

    Świetny film przedstawiający jedno z niewielu Camaro SS 4 generacji w Polsce.
    12 lipca 2014, 11:27 przez CamaroFanBoy (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (11)
    Źródło:

    www.fbody.pl

    Prelude III gen. –
    26 czerwca 2014, 23:00 przez styl_kobry (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Civic V gen –
    21 czerwca 2014, 20:46 przez raf19972025 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Prelude IV gen – W trakcie prac, obecnie f20a4, w garażu czeka kompletny h22a na swap.
    W trakcie prac, obecnie f20a4, w garażu czeka kompletny h22a na swap.
    15 czerwca 2014, 23:06 przez ~RaZieL | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    Mitsubishi Galant E33A AMG – Mało kto wie, że AMG zajmowało się też japońskimi samochodami. Jeden z dwóch takich aut to właśnie Mitsubishi Galant. 

Szósta generacja Galanta (wybrana w 1987 r. samochodem roku w Japonii) była produkowana w latach 1987-1993. Wersja AMG trafiła na rynek w październiku 1989 roku, produkowana była na bazie przednionapędowego modelu GTi-16V, z wolnossącym, znanym i cenionym silnikiem 4G63 o pojemności 2.0L oraz mocy 140 KM (w późniejszych latach 6-gen.: 145-160 KM), wyposażonym w 5-biegową skrzynię manualną lub 4-biegowy automat.

Powstały dwa typy wersji AMG - Type I oraz Type II, oprócz ceny (Type II była tańsza) różniły się detalami z zewnątrz i wewnątrz.

AMG wprowadziło oczywiście trochę zmian w silniku (np. ostre wałki rozrządu, nowe tłoki podnoszące poziom kompresji, zmodyfikowany układ dolotowy i wydechowy, przestrojony komputer) dzięki którym moc wzrosła do 170 KM @ 6750 rpm, a moment obrotowy do 191 Nm @ 5000 rpm. Samochód o masie 1220-1250 kg (w zależności od typu wersji [I-II] oraz skrzyni biegów), do setki przyspieszał w około 8 sekund. Modyfikacjom uległo też zawieszenie i skrzynia biegów. Zmiany objęły również wnętrze.

Od 1989 r. wyprodukowanych i sprzedanych zostało około 1400 sztuk (Type I + Type II). Ostatnie 10 sztuk sprzedano w marcu 1992 roku.
    Mało kto wie, że AMG zajmowało się też japońskimi samochodami. Jeden z dwóch takich aut to właśnie Mitsubishi Galant.

    Szósta generacja Galanta (wybrana w 1987 r. samochodem roku w Japonii) była produkowana w latach 1987-1993. Wersja AMG trafiła na rynek w październiku 1989 roku, produkowana była na bazie przednionapędowego modelu GTi-16V, z wolnossącym, znanym i cenionym silnikiem 4G63 o pojemności 2.0L oraz mocy 140 KM (w późniejszych latach 6-gen.: 145-160 KM), wyposażonym w 5-biegową skrzynię manualną lub 4-biegowy automat.

    Powstały dwa typy wersji AMG - Type I oraz Type II, oprócz ceny (Type II była tańsza) różniły się detalami z zewnątrz i wewnątrz.

    AMG wprowadziło oczywiście trochę zmian w silniku (np. ostre wałki rozrządu, nowe tłoki podnoszące poziom kompresji, zmodyfikowany układ dolotowy i wydechowy, przestrojony komputer) dzięki którym moc wzrosła do 170 KM @ 6750 rpm, a moment obrotowy do 191 Nm @ 5000 rpm. Samochód o masie 1220-1250 kg (w zależności od typu wersji [I-II] oraz skrzyni biegów), do setki przyspieszał w około 8 sekund. Modyfikacjom uległo też zawieszenie i skrzynia biegów. Zmiany objęły również wnętrze.

    Od 1989 r. wyprodukowanych i sprzedanych zostało około 1400 sztuk (Type I + Type II). Ostatnie 10 sztuk sprzedano w marcu 1992 roku.
    12 czerwca 2014, 11:52 przez niebieska_asteroida (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Prawie moja Cytrynka – Cytrynka którą się przemieszczam. Niestety nie moja, bo zamarzył mi się najpierw motocykl i samochód musi poczekać.
Cytrynka to jak widać C5 I gen, wersja SX, silniczek 2.0 136KM. Samochód z polskiego salonu od pierwszego właściciela, kupiony z przebiegiem 98tys w październiku 2013. Mam nadzieję, że się spodoba.
    Cytrynka którą się przemieszczam. Niestety nie moja, bo zamarzył mi się najpierw motocykl i samochód musi poczekać.
    Cytrynka to jak widać C5 I gen, wersja SX, silniczek 2.0 136KM. Samochód z polskiego salonu od pierwszego właściciela, kupiony z przebiegiem 98tys w październiku 2013. Mam nadzieję, że się spodoba.
    3 czerwca 2014, 19:23 przez wojtasmaj5 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    Własny aparat

    Civic V gen. –
    25 maja 2014, 21:29 przez ~Skroku | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Honda Civic – Honda Civic 4 gen. Świetny samochód, miałem okazję jechać takim cackiem 1.4 75 KM. Jedyny minus to wspomaganie kierownicy które zamiast pomagać wręcz pogarsza sprawę.
    Honda Civic 4 gen. Świetny samochód, miałem okazję jechać takim cackiem 1.4 75 KM. Jedyny minus to wspomaganie kierownicy które zamiast pomagać wręcz pogarsza sprawę.
    14 maja 2014, 19:13 przez Wariat_ (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    driiive.com

    Im późniejsza generacja tym brzydsza. Też tak myślicie? – Według mnie Impreza I gen jest najładniejsza
    Według mnie Impreza I gen jest najładniejsza
    11 maja 2014, 13:19 przez jdm96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (9)