Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 67 takich materiałów
    Morgan Plus Four –
    16 września 2023, 20:13 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Morgan Plus Four CX-T –
    22 kwietnia 2023, 19:47 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Toyota Celica GT-Four ST205 – Sportowy samochód osobowy produkowany przez japońską firmę Toyota w latach 1970-2005, dostępny jako liftback i coupe, w niewielkiej liczbie egzemplarzy powstawała też wersja kabriolet. Sprzedaż pierwszej generacji rozpoczęła się na japońskim rynku pod koniec 1970 roku. Zaprojektowana została jako bardziej przystępna alternatywa dla droższej Toyoty 2000GT. Szósta generacja zadebiutowała w lutym 1994 roku. Celica GT-Four ST205 została wprowadzona na rynek japoński w lutym 1994 roku, a na rynek australijski, europejski i brytyjski w połowie tego samego roku. Wersja ta miała być mocniejszą Celicą. GT-Four napędzana jest dwulitrowym silnikiem 3S-GTE I4 turbo o mocy 242 KM dla modelu eksportowego i 255 KM dla modelu na rynek japoński. Ostateczna wersja GT-Four zawierała ulepszenia, takie jak całkowicie aluminiowa maska ​​silnika, aby zmniejszyć masę, czterokanałowy ABS i ulepszona turbosprężarka CT20B. Łącznie powstało 2500 egzemplarzy, aby spełnić wymagania homologacyjne FIA uczestnictwa w Grupie A Rajdowych Mistrzostw Świata.
    Sportowy samochód osobowy produkowany przez japońską firmę Toyota w latach 1970-2005, dostępny jako liftback i coupe, w niewielkiej liczbie egzemplarzy powstawała też wersja kabriolet. Sprzedaż pierwszej generacji rozpoczęła się na japońskim rynku pod koniec 1970 roku. Zaprojektowana została jako bardziej przystępna alternatywa dla droższej Toyoty 2000GT. Szósta generacja zadebiutowała w lutym 1994 roku. Celica GT-Four ST205 została wprowadzona na rynek japoński w lutym 1994 roku, a na rynek australijski, europejski i brytyjski w połowie tego samego roku. Wersja ta miała być mocniejszą Celicą. GT-Four napędzana jest dwulitrowym silnikiem 3S-GTE I4 turbo o mocy 242 KM dla modelu eksportowego i 255 KM dla modelu na rynek japoński. Ostateczna wersja GT-Four zawierała ulepszenia, takie jak całkowicie aluminiowa maska ​​silnika, aby zmniejszyć masę, czterokanałowy ABS i ulepszona turbosprężarka CT20B. Łącznie powstało 2500 egzemplarzy, aby spełnić wymagania homologacyjne FIA uczestnictwa w Grupie A Rajdowych Mistrzostw Świata.
    Toyota Celica GT-Four ST185 –
    21 listopada 2021, 20:45 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    22 stycznia 2021, 22:03 przez Garth (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    YouTube

    9 grudnia 2020, 17:47 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Toyota Celica GT-Four ST205 –
    8 października 2020, 23:55 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj