Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 210 takich materiałów
    Ten maluch powstał z marzeń o zbudowaniu Fiata 126 z najlepszych części jakie tylko są dostępne. Inspiracją było jedno niewyraźne zdjęcie, które Krzysiek zobaczył w internecie na początku lat 90-tych. Jak się później okazało był to Fiat 126 zbudowany przez pewnego Francuza w latach 80-tych z piekielnie mocnym silnikiem. Maluch Krzyśka to istna bestia. 60-konny silnik generuje hałas na poziomie 120 decybeli. Klatka bezpieczeństwa, kubełkowe fotele, customowa deska rozdzielcza ... to tylko niektóre smaczki tego auta. Cała historia w tym filmie. Kolejny materiał w drodze, a jeśli Ci się podoba ten kanał to pamiętaj o subskypcji, łapie w górę i udostępnieniu filmu innym.
    9 listopada 2023, 23:53 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Kolejny raz zabieramy Was do naszego serwisu, by pokazać Wam postępy w pierwszej w Polsce pełnej restAUracji kultowego F40.

    Tym razem będziecie mieli unikatową okazję, by zobaczyć zużyte zbiorniki paliwa z tego samochodu - jak to zobaczycie, nie będziecie się już zastanawiać, dlaczego wymienia się je co 10 tys. km :)

    Ponadto trwa montaż elementów zawieszenia, fotele wróciły już z pełnej renowacji. Wszystko oczywiście odbywa się w pełni w zgodzie z procedurami Ferrari Classiche, tak by auto po remoncie zachowało stan w pełni zgodny z oryginałem.
    18 września 2022, 18:49 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    GMC Typhoon – Samochód osobowy typu SUV klasy średniej produkowany przez amerykańską markę GMC w latach 1991–1993. Samochód bazowany jest na Chevrolecie Blazer. Samochód nigdy nie był dostępny poza USA w wersji oryginalnej. Silnik Typhoona jest najmocniejszą stroną samochodu. Seryjnie montowano 4,3-litrowe V6 o mocy 285 KM, z którym samochód osiąga prędkość maksymalną 200 km/h i przyspiesza do 100 km/h w 5,5 sekundy. Samochód ten, w wersji pickup, o nazwie Syclone rozpędza się do 100 km/h w czasie 4,5 sekundy. W wyposażeniu seryjnym były dostępne: ABS, klimatyzacja, zmieniarka CD, skórzane fotele i tapicerka, tempomat, elektryczne i podgrzewane szyby, lusterka, przyciemniane szyby, relingi dachowe. W 1994 roku niemiecka firma Geiger zaprezentowała całkowicie zmodernizowany samochód w wersji 5-drzwiowej, z 5,7-litrowym V8, które generuje moc 355 KM. Z tymi modyfikacjami Typhoon osiąga prędkość maksymalną 236 km/h i przyspiesza do 100 km/h w 5 sekund. Auto posiadało 18 calowe felgi i opony 245/45 z przodu, oraz 345/30 z tyłu. Pozostał napęd na 4 koła i automatyczna skrzynia biegów.
    Samochód osobowy typu SUV klasy średniej produkowany przez amerykańską markę GMC w latach 1991–1993. Samochód bazowany jest na Chevrolecie Blazer. Samochód nigdy nie był dostępny poza USA w wersji oryginalnej. Silnik Typhoona jest najmocniejszą stroną samochodu. Seryjnie montowano 4,3-litrowe V6 o mocy 285 KM, z którym samochód osiąga prędkość maksymalną 200 km/h i przyspiesza do 100 km/h w 5,5 sekundy. Samochód ten, w wersji pickup, o nazwie Syclone rozpędza się do 100 km/h w czasie 4,5 sekundy. W wyposażeniu seryjnym były dostępne: ABS, klimatyzacja, zmieniarka CD, skórzane fotele i tapicerka, tempomat, elektryczne i podgrzewane szyby, lusterka, przyciemniane szyby, relingi dachowe. W 1994 roku niemiecka firma Geiger zaprezentowała całkowicie zmodernizowany samochód w wersji 5-drzwiowej, z 5,7-litrowym V8, które generuje moc 355 KM. Z tymi modyfikacjami Typhoon osiąga prędkość maksymalną 236 km/h i przyspiesza do 100 km/h w 5 sekund. Auto posiadało 18 calowe felgi i opony 245/45 z przodu, oraz 345/30 z tyłu. Pozostał napęd na 4 koła i automatyczna skrzynia biegów.
    28 sierpnia 2022, 19:05 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Subaru WRX STI – Samochód sportowy o nadwoziu sedan produkowany przez japońską markę Subaru od 2014 roku, po raz pierwszy zaprezentowany podczas targów motoryzacyjnych w Los Angeles pod koniec 2013 roku. WRX jest mocniejszą oraz agresywniejszą odmianą czwartej generacji Imprezy w wersji sedan. W stosunku do Imprezy IV zastosowano zupełnie nowy zderzak przedni, nakładki na progi oraz tylny zderzak ze zintegrowanym dyfuzorem, zmieniono także m.in. reflektory, które zaczerpnięte zostały z modelu Levorg, a także zwiększono rozstaw osi pojazdu. We wnętrzu pojazdu zmienione zostały fotele oraz zestaw wskaźników, a na szczycie konsoli środkowej umieszczono ciekłokrystaliczny wyświetlacz nawigacji satelitarnej. W styczniu 2014 roku podczas targów motoryzacyjnych w Detroit zaprezentowana została najmocniejsza wersja - WRX STI. Samochód napędzany jest silnik B4 turbo o pojemności 2,5 l, który wytwarza moc maksymalną 305 KM i moment obrotowy 407 Nm. Prędkość maksymalna WRX STI wynosi 255 km/h, a przyspieszenie do 100 km/h trwa 5,2 sekundy.
    Samochód sportowy o nadwoziu sedan produkowany przez japońską markę Subaru od 2014 roku, po raz pierwszy zaprezentowany podczas targów motoryzacyjnych w Los Angeles pod koniec 2013 roku. WRX jest mocniejszą oraz agresywniejszą odmianą czwartej generacji Imprezy w wersji sedan. W stosunku do Imprezy IV zastosowano zupełnie nowy zderzak przedni, nakładki na progi oraz tylny zderzak ze zintegrowanym dyfuzorem, zmieniono także m.in. reflektory, które zaczerpnięte zostały z modelu Levorg, a także zwiększono rozstaw osi pojazdu. We wnętrzu pojazdu zmienione zostały fotele oraz zestaw wskaźników, a na szczycie konsoli środkowej umieszczono ciekłokrystaliczny wyświetlacz nawigacji satelitarnej. W styczniu 2014 roku podczas targów motoryzacyjnych w Detroit zaprezentowana została najmocniejsza wersja - WRX STI. Samochód napędzany jest silnik B4 turbo o pojemności 2,5 l, który wytwarza moc maksymalną 305 KM i moment obrotowy 407 Nm. Prędkość maksymalna WRX STI wynosi 255 km/h, a przyspieszenie do 100 km/h trwa 5,2 sekundy.
    24 czerwca 2022, 21:40 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Cadillac CTS-V – CTS - samochód osobowy klasy wyższej produkowany pod amerykańską marką Cadillac w latach 2002–2019. CTS został po raz pierwszy zaprezentowany w 2002 roku. Został zbudowany na nowej płycie podłogowej GM Sigma. Zwiastował on powrót Cadillaca z klasycznym napędem na tylną oś pojazdu. Był pierwszym Cadillaciem od zakończenia produkcji modelu Cimarron w 1988 roku oferowanym z manualną skrzynią biegów. Trzecia i ostatnia generacja CTS miała światowy debiut w kwietniu 2013 roku podczas targów motoryzacyjnych w Nowym Jorku. Pojazd został zbudowany na płycie podłogowej GM Alpha oraz zaprojektowany zgodnie z nowym językiem stylistycznym marki, nazwanym Art & Science. Podczas targów motoryzacyjnych w Detroit w styczniu 2015 roku zaprezentowana została wersja CTS-V. Wnętrze pojazdu zostało wyposażone m.in. w fotele Recaro, internet Wi-Fi oraz 12-calowy ekran na desce rozdzielczej, a z zewnątrz pojazd wyróżniają m.in. większej od podstawowej wersji wloty powietrza, dodatkowa dolna listwa oraz maska z charakterystycznym garbem. Maska, przedni i tylny spojler oraz dyfuzor zostały wykonane z karbonu. CTS-V napędzany jest 6,2-litrowym silnikiem V8 wspomaganym kompresorem o mocy 640 KM i momencie obrotowym 855 Nm. Prędkość maksymalna samochodu wynosi 322 km/h, a przyspieszenie do 100 km/h zajmuje 3,2 sekundy.
    CTS - samochód osobowy klasy wyższej produkowany pod amerykańską marką Cadillac w latach 2002–2019. CTS został po raz pierwszy zaprezentowany w 2002 roku. Został zbudowany na nowej płycie podłogowej GM Sigma. Zwiastował on powrót Cadillaca z klasycznym napędem na tylną oś pojazdu. Był pierwszym Cadillaciem od zakończenia produkcji modelu Cimarron w 1988 roku oferowanym z manualną skrzynią biegów. Trzecia i ostatnia generacja CTS miała światowy debiut w kwietniu 2013 roku podczas targów motoryzacyjnych w Nowym Jorku. Pojazd został zbudowany na płycie podłogowej GM Alpha oraz zaprojektowany zgodnie z nowym językiem stylistycznym marki, nazwanym Art & Science. Podczas targów motoryzacyjnych w Detroit w styczniu 2015 roku zaprezentowana została wersja CTS-V. Wnętrze pojazdu zostało wyposażone m.in. w fotele Recaro, internet Wi-Fi oraz 12-calowy ekran na desce rozdzielczej, a z zewnątrz pojazd wyróżniają m.in. większej od podstawowej wersji wloty powietrza, dodatkowa dolna listwa oraz maska z charakterystycznym garbem. Maska, przedni i tylny spojler oraz dyfuzor zostały wykonane z karbonu. CTS-V napędzany jest 6,2-litrowym silnikiem V8 wspomaganym kompresorem o mocy 640 KM i momencie obrotowym 855 Nm. Prędkość maksymalna samochodu wynosi 322 km/h, a przyspieszenie do 100 km/h zajmuje 3,2 sekundy.
    Honda S2000 AP2 – Dwuosobowy roadster produkowany przez japoński koncern motoryzacyjny Honda od kwietnia 1999 roku do czerwca 2009 roku. Samochód został stworzony dla uczczenia 50-lecia istnienia firmy Honda. Model produkcyjny poprzedzał koncept o nazwie SSM zaprezentowany podczas Targów Motoryzacyjnych w Tokio w 1995 roku. Auto produkowane miało być w liczbie ograniczonej, jednak duży popyt na auto doprowadził do rozpoczęcia produkcji seryjnej. AP2 to wersja auta z 2003 roku po przeprowadzonym face liftingu produkowana do czerwca 2009 roku w Suzuce. W autach z 2004 roku zmieniono 16-calowe opony na 17-calowe Bridgestone Potenza RE-050 zmniejszając nadsterowność pojazdu, zmodyfikowano amortyzatory oraz geometrię zawieszenia do poprawy stabilności jazdy. W przekładni manualnej synchronizatory z mosiądzu zmieniono na synchronizatory z włókna węglowego. Ponadto przeprowadzono zmiany kosmetyczne: nowy przedni i tylny zderzak, nowe reflektory LED oraz tylne lampy. W 2006 roku na rynku japońskim silnik F20C zamieniono na F22C1, a we wszystkich modelach wprowadzono system elektronicznej kontroli stabilności, nowe koła oraz kolor nadwozia. We wnętrzu poprawiono fotele oraz dodano głośniki stereo zintegrowane z zagłówkami. W tym samym roku Honda zdecydowała się na zastosowanie elektronicznie otwieranej przepustnicy oraz systemu kontroli trakcji zwanym w Hondzie Vehicle Stability Assist. Czterocylindrowy silnik F22C o pojemności 2,1 l generował moc 237 KM i 220 Nm momentu obrotowego, co pozwalało na osiągnięcie prędkości maksymalnej 240 km/h. W 2009 roku na zakończenie produkcji na rynku europejskim pojawiła się specjalna edycja auta pod nazwą S2000 Ultimate Edition, a na rynku brytyjskim S2000 GT Edition 100.
    Dwuosobowy roadster produkowany przez japoński koncern motoryzacyjny Honda od kwietnia 1999 roku do czerwca 2009 roku. Samochód został stworzony dla uczczenia 50-lecia istnienia firmy Honda. Model produkcyjny poprzedzał koncept o nazwie SSM zaprezentowany podczas Targów Motoryzacyjnych w Tokio w 1995 roku. Auto produkowane miało być w liczbie ograniczonej, jednak duży popyt na auto doprowadził do rozpoczęcia produkcji seryjnej. AP2 to wersja auta z 2003 roku po przeprowadzonym face liftingu produkowana do czerwca 2009 roku w Suzuce. W autach z 2004 roku zmieniono 16-calowe opony na 17-calowe Bridgestone Potenza RE-050 zmniejszając nadsterowność pojazdu, zmodyfikowano amortyzatory oraz geometrię zawieszenia do poprawy stabilności jazdy. W przekładni manualnej synchronizatory z mosiądzu zmieniono na synchronizatory z włókna węglowego. Ponadto przeprowadzono zmiany kosmetyczne: nowy przedni i tylny zderzak, nowe reflektory LED oraz tylne lampy. W 2006 roku na rynku japońskim silnik F20C zamieniono na F22C1, a we wszystkich modelach wprowadzono system elektronicznej kontroli stabilności, nowe koła oraz kolor nadwozia. We wnętrzu poprawiono fotele oraz dodano głośniki stereo zintegrowane z zagłówkami. W tym samym roku Honda zdecydowała się na zastosowanie elektronicznie otwieranej przepustnicy oraz systemu kontroli trakcji zwanym w Hondzie Vehicle Stability Assist. Czterocylindrowy silnik F22C o pojemności 2,1 l generował moc 237 KM i 220 Nm momentu obrotowego, co pozwalało na osiągnięcie prędkości maksymalnej 240 km/h. W 2009 roku na zakończenie produkcji na rynku europejskim pojawiła się specjalna edycja auta pod nazwą S2000 Ultimate Edition, a na rynku brytyjskim S2000 GT Edition 100.
    Nissan 370Z Nismo – Samochód sportowy produkowany przez japońską firmę Nissan w latach 2009-2020. Został zapowiedziany 29 października 2008 roku, zaś jego premierowa prezentacja miała miejsce na 2008 Greater Los Angeles Auto Show. 370Z jest szóstą generacją modeli Z Nissana. Silnik w 370Z został umieszczony z przodu przekazuje napęd na koła tylne. W lutym 2013 roku na targach motoryzacyjnych w Chicago odbyła się premiera wersji Nismo. W tym samym roku w Europie zostaje rozpoczęta oficjalna sprzedaż tego modelu. Uznaje się to za początek programu wprowadzania na rynek europejski usportowionych wersji standardowych samochodów Nissana. Do zmian wprowadzonych w wersji Nismo należą: obniżenie zawieszenia o 10 mm, pakiet aerodynamiczny oraz nowa mapa silnika. Do napędu 370Z Nismo użyto trzylitrowego V8, które wytwarza moc 350 KM i moment obrotowy 374 Nm, dzięki czemu samochód osiąga prędkość 100 km/h w 5,2 sekundy. W sierpniu 2014 roku samochód przeszedł face-lifting. Zmieniła się przednia i tylna część nadwozia. We wnętrzu nowe są skorupowe fotele Recaro i tapicerka wykonana ze skóry i Alcantary. Modyfikacji poddano również nastawy tylnego zawieszenia.
    Samochód sportowy produkowany przez japońską firmę Nissan w latach 2009-2020. Został zapowiedziany 29 października 2008 roku, zaś jego premierowa prezentacja miała miejsce na 2008 Greater Los Angeles Auto Show. 370Z jest szóstą generacją modeli Z Nissana. Silnik w 370Z został umieszczony z przodu przekazuje napęd na koła tylne. W lutym 2013 roku na targach motoryzacyjnych w Chicago odbyła się premiera wersji Nismo. W tym samym roku w Europie zostaje rozpoczęta oficjalna sprzedaż tego modelu. Uznaje się to za początek programu wprowadzania na rynek europejski usportowionych wersji standardowych samochodów Nissana. Do zmian wprowadzonych w wersji Nismo należą: obniżenie zawieszenia o 10 mm, pakiet aerodynamiczny oraz nowa mapa silnika. Do napędu 370Z Nismo użyto trzylitrowego V8, które wytwarza moc 350 KM i moment obrotowy 374 Nm, dzięki czemu samochód osiąga prędkość 100 km/h w 5,2 sekundy. W sierpniu 2014 roku samochód przeszedł face-lifting. Zmieniła się przednia i tylna część nadwozia. We wnętrzu nowe są skorupowe fotele Recaro i tapicerka wykonana ze skóry i Alcantary. Modyfikacji poddano również nastawy tylnego zawieszenia.
    Mazda – RX-7 FD był logicznym rozwinięciem serii RX-7 FC. W żmudnej poprawie nadal występował on z turbodoładowaniem – kod silnika oznaczony 13B-REW. RX-7 stał się mocniejszy i w stosunku do poprzednika moc wzrosła o 39 KM. Nowy model FD legitymował się 176 kW (239 KM) przy 6500 obrotach na minutę i maksymalnym momentem obrotowym rzędu 294 Nm jakie osiągał przy 5000 obr./min. W ostatniej generacji RX-7 zastosowano wydajniejsze duże tarcze hamulcowe i fotele kubełkowe.
    RX-7 FD był logicznym rozwinięciem serii RX-7 FC. W żmudnej poprawie nadal występował on z turbodoładowaniem – kod silnika oznaczony 13B-REW. RX-7 stał się mocniejszy i w stosunku do poprzednika moc wzrosła o 39 KM. Nowy model FD legitymował się 176 kW (239 KM) przy 6500 obrotach na minutę i maksymalnym momentem obrotowym rzędu 294 Nm jakie osiągał przy 5000 obr./min. W ostatniej generacji RX-7 zastosowano wydajniejsze duże tarcze hamulcowe i fotele kubełkowe.
    Mercedes Benz – Mercedes-Benz klasy S IV został zaprezentowany po raz pierwszy w 1998 roku.

W porównaniu do poprzednika zmieniono stylistykę na bardziej opływową. Sztandarowym modelem był S600, najmocniejszym natomiast wersja S65 AMG, która wytwarzana była wyłącznie na zamówienie, a cena takiego modelu wynosiła 1 080 000 zł. Różnił się on głównie zmienionym silnikiem, udoskonalonym przez AMG. Dodatkowo dochodziła zamiana seryjnych zderzaków i progów na bardziej aerodynamiczne, hamulce ceramiczne o zwiększonej średnicy z przodu oraz z tyłu, zawieszenie, a także inne zestrojenie skrzyni biegów. Również wnętrze uległo nieznacznej modyfikacji, tj. fotele, zegary oraz dodatki z firmy AMG. Mercedes oferował w wyposażeniu dodatkowym zwykłych modeli pakiet AMG i auto przypominało do złudzenia wersję S65.

W 2002 roku auto przeszło face lifting. Zostały wprowadzone małe zmiany kosmetyczne oraz kilka drobnych poprawek technicznych.
    Mercedes-Benz klasy S IV został zaprezentowany po raz pierwszy w 1998 roku.

    W porównaniu do poprzednika zmieniono stylistykę na bardziej opływową. Sztandarowym modelem był S600, najmocniejszym natomiast wersja S65 AMG, która wytwarzana była wyłącznie na zamówienie, a cena takiego modelu wynosiła 1 080 000 zł. Różnił się on głównie zmienionym silnikiem, udoskonalonym przez AMG. Dodatkowo dochodziła zamiana seryjnych zderzaków i progów na bardziej aerodynamiczne, hamulce ceramiczne o zwiększonej średnicy z przodu oraz z tyłu, zawieszenie, a także inne zestrojenie skrzyni biegów. Również wnętrze uległo nieznacznej modyfikacji, tj. fotele, zegary oraz dodatki z firmy AMG. Mercedes oferował w wyposażeniu dodatkowym zwykłych modeli pakiet AMG i auto przypominało do złudzenia wersję S65.

    W 2002 roku auto przeszło face lifting. Zostały wprowadzone małe zmiany kosmetyczne oraz kilka drobnych poprawek technicznych.
    2018 Subaru WRX STI – Sportowy sedan produkowany przez japońską markę Subaru od 2014 roku, zaprezentowany po raz pierwszy podczas targów motoryzacyjnych w Los Angeles pod koniec 2013 roku. Samochód jest mocniejszą oraz agresywniejszą odmianą czwartej generacji modelu Impreza w wersji sedan. W stosunku do Imprezy IV zastosowano zupełnie nowy zderzak przedni, nakładki na progi oraz tylny zderzak ze zintegrowanym dyfuzorem, zmieniono także m.in. reflektory, które zaczerpnięte zostały z modelu Levorg, a także zwiększono rozstaw osi pojazdu. We wnętrzu pojazdu zmienione zostały fotele oraz zestaw wskaźników, a na szczycie konsoli środkowej umieszczono ciekłokrystaliczny wyświetlacz nawigacji satelitarnej. W styczniu 2014 roku na targach motoryzacyjnych w Detroit zaprezentowana została najmocniejsza wersja Subaru WRX - STI. Posiada ona 2,5-litrowy silnik B4 turbo o mocy 305 KM i momencie obrotowym 393 Nm, dzięki czemu prędkość maksymalna wynosi 255 km/h, a przyspieszenie 0-100 km/h zajmuje 5,2 sekundy.
    Sportowy sedan produkowany przez japońską markę Subaru od 2014 roku, zaprezentowany po raz pierwszy podczas targów motoryzacyjnych w Los Angeles pod koniec 2013 roku. Samochód jest mocniejszą oraz agresywniejszą odmianą czwartej generacji modelu Impreza w wersji sedan. W stosunku do Imprezy IV zastosowano zupełnie nowy zderzak przedni, nakładki na progi oraz tylny zderzak ze zintegrowanym dyfuzorem, zmieniono także m.in. reflektory, które zaczerpnięte zostały z modelu Levorg, a także zwiększono rozstaw osi pojazdu. We wnętrzu pojazdu zmienione zostały fotele oraz zestaw wskaźników, a na szczycie konsoli środkowej umieszczono ciekłokrystaliczny wyświetlacz nawigacji satelitarnej. W styczniu 2014 roku na targach motoryzacyjnych w Detroit zaprezentowana została najmocniejsza wersja Subaru WRX - STI. Posiada ona 2,5-litrowy silnik B4 turbo o mocy 305 KM i momencie obrotowym 393 Nm, dzięki czemu prędkość maksymalna wynosi 255 km/h, a przyspieszenie 0-100 km/h zajmuje 5,2 sekundy.