Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 14 takich materiałów
    Oglądając wyścig Formuły 1 możemy dostrzec przeróżne flagi, które wymachiwane są przez porządkowych na torze. Znaczenie niektórych jest oczywiste, natomiast innych nie do końca. W tym filmie przyjrzymy się temu co oznacza każda flaga podczas wyścigów F1.
    31 sierpnia 2022, 20:02 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    O czym pamiętać przy wyborze warsztatu samochodowego? – Każdy doskonale wie, że wybór warsztatu samochodowego, jeżeli nie jest to wypadek losowy na wyjeździe, nie powinien odbywać się na chybił trafił. Warto tutaj wziąć pod uwagę kilka czynników, które zagwarantują dobrze wykonaną naprawę w optymalnym czasie. Dokonanie wyboru odpowiedniego warsztatu samochodowego w Warszawie to kwestia, która nie tylko będzie miała wpływ na grubość naszego portfela, ale przede wszystkim wpłynie na dalsze prawidłowe funkcjonowanie pojazdu. Czym się kierować przy wyborze swojego warsztatu? Jakie czynniki są gwarancją jakości, a które powinny być czerwoną flagą?
Co na starcie w warsztacie samochodowym?
Nie tylko ci, którzy posiadają już wprawę w wybieraniu mechanika samochodowego, są w stanie po pierwszej rozmowie telefonicznej stwierdzić o sukcesie bądź porażce takiej współpracy. W czasie rozmowy z fachowcem z serwisu można wyczuć czy nasz rozmówca jest zaangażowany i odznacza się profesjonalizmem. Dzięki rozmowie w szybki sposób można się zorientować czy fachowiec posiada wiedzę nawet modelu samochodu, który mamy uszkodzony i chcemy mu powierzyć. Pamiętaj, że dobry mechanik, który chce Ci pomóc, będzie zadawał dużo pytań, które pomogą mu się zorientować w rozległości usterki, orientacyjnej cenie i czasie wykonania naprawy. Powinien również poprosić cię o takie dane jak: przeszłość samochodu, rocznik i twój styl jazdy.
Pytaj, szukaj i sprawdzaj opinie
Najprościej można powiedzieć, że osoba, która poszukuje warsztatu samochodowego, powinna zaprzyjaźnić się z wszelkimi forami motoryzacyjnymi. To na nich znajdzie wiele wartych uwagi informacji. Należy pamiętać, że błyszczący serwis, miła obsługa i świetne wrażenie nie muszą iść w parze z jakością wykonywanych usług. Kluczowe będą tutaj opinie innych, którzy sprawdzili na swojej skórze umiejętności fachowców z danego warsztatu.
Poszukując odpowiedniego warsztatu dla siebie możesz również podpytać swoich znajomych, który serwis polecają. Warto zwracać uwagę nie tylko na ogólne opinie, lecz także na szczegóły. W jakich naprawach dany warsztat się sprawdza, a co nie jest jego mocną stroną.
Klarowne rozliczenia za wykonane usługi
Wizyta w profesjonalnym warsztacie samochodowym powinna rozpocząć się od spisania protokołu oddania auta do naprawy. W jego treści powinny znaleźć się wszystkie informacje na temat samochodu, w tym: aktualny przebieg, stan paliwa, uszkodzenia auta itd. Zabezpieczy on klienta przed wykonaniem nadprogramowych napraw bez jego zgody. Każdy ceniący się warsztat samochodowy w Warszawie dodatkowe naprawy, które wyniknęły podczas wykonywania usług, najpierw skonsultuj z właścicielem, aby umówić zakres prac i podać ich orientacyjną cenę.
Dobrego fachowca można rozpoznać również po tym, że potrafi oszacować koszty naprawy. Dlatego w przypadku, kiedy otrzymując rozliczenie widzimy cenę niebotycznie wyższą niż szacowana, można mieć podejrzenia. Może się zdarzyć, że mechanik będzie kręcił czy narzekał, że coś było droższe bądź jakiejś części zapomniał doliczyć. Jeżeli taka sytuacja pojawi się raz i zostanie odpowiednio wcześniej zakomunikowana przez choćby rozmowę telefoniczną - błąd ludzki. Jednak nie można również wykluczyć próby oszustwa, szczególnie jeśli sytuacja dzieje się przy ostatecznym rozliczeniu.
Dobry warsztat samochodowy?
Poszukujesz wysokiej jakości warsztatu samochodowego w Warszawie https://jarofiltr.pl/serwis-samochodowy. Konieczne sprawdź ofertę naszego serwisu Jaro-Filtr. Świadczymy wysokiej jakości usługi. Nasza kadra składa się z wysoko wykwalifikowanych pracowników, którzy stale podnoszą swoje kompetencje. Skorzystasz u nas zarówno z diagnostyki komputerowej jak i fachowego przeglądu samochodowego. Nie wahaj się i sprawdź nasza ofertę już dzisiaj. Odpowiemy na wszystkie pytania, więc zachęcamy do kontaktu przez nasza stronę.

    ażdy doskonale wie, że wybór warsztatu samochodowego, jeżeli nie jest to wypadek losowy na wyjeździe, nie powinien odbywać się na chybił trafił. Warto tutaj wziąć pod uwagę kilka czynników, które zagwarantują dobrze wykonaną naprawę w optymalnym czasie. Dokonanie wyboru odpowiedniego warsztatu samochodowego w Warszawie to kwestia, która nie tylko będzie miała wpływ na grubość naszego portfela, ale przede wszystkim wpłynie na dalsze prawidłowe funkcjonowanie pojazdu. Czym się kierować przy wyborze swojego warsztatu? Jakie czynniki są gwarancją jakości, a które powinny być czerwoną flagą?

    Co na starcie w warsztacie samochodowym?

    Nie tylko ci, którzy posiadają już wprawę w wybieraniu mechanika samochodowego, są w stanie po pierwszej rozmowie telefonicznej stwierdzić o sukcesie bądź porażce takiej współpracy. W czasie rozmowy z fachowcem z serwisu można wyczuć czy nasz rozmówca jest zaangażowany i odznacza się profesjonalizmem. Dzięki rozmowie w szybki sposób można się zorientować czy fachowiec posiada wiedzę nawet modelu samochodu, który mamy uszkodzony i chcemy mu powierzyć. Pamiętaj, że dobry mechanik, który chce Ci pomóc, będzie zadawał dużo pytań, które pomogą mu się zorientować w rozległości usterki, orientacyjnej cenie i czasie wykonania naprawy. Powinien również poprosić cię o takie dane jak: przeszłość samochodu, rocznik i twój styl jazdy.

    Pytaj, szukaj i sprawdzaj opinie

    Najprościej można powiedzieć, że osoba, która poszukuje warsztatu samochodowego, powinna zaprzyjaźnić się z wszelkimi forami motoryzacyjnymi. To na nich znajdzie wiele wartych uwagi informacji. Należy pamiętać, że błyszczący serwis, miła obsługa i świetne wrażenie nie muszą iść w parze z jakością wykonywanych usług. Kluczowe będą tutaj opinie innych, którzy sprawdzili na swojej skórze umiejętności fachowców z danego warsztatu.

    Poszukując odpowiedniego warsztatu dla siebie możesz również podpytać swoich znajomych, który serwis polecają. Warto zwracać uwagę nie tylko na ogólne opinie, lecz także na szczegóły. W jakich naprawach dany warsztat się sprawdza, a co nie jest jego mocną stroną.

    Klarowne rozliczenia za wykonane usługi

    Wizyta w profesjonalnym warsztacie samochodowym powinna rozpocząć się od spisania protokołu oddania auta do naprawy. W jego treści powinny znaleźć się wszystkie informacje na temat samochodu, w tym: aktualny przebieg, stan paliwa, uszkodzenia auta itd. Zabezpieczy on klienta przed wykonaniem nadprogramowych napraw bez jego zgody. Każdy ceniący się warsztat samochodowy w Warszawie dodatkowe naprawy, które wyniknęły podczas wykonywania usług, najpierw skonsultuj z właścicielem, aby umówić zakres prac i podać ich orientacyjną cenę.

    Dobrego fachowca można rozpoznać również po tym, że potrafi oszacować koszty naprawy. Dlatego w przypadku, kiedy otrzymując rozliczenie widzimy cenę niebotycznie wyższą niż szacowana, można mieć podejrzenia. Może się zdarzyć, że mechanik będzie kręcił czy narzekał, że coś było droższe bądź jakiejś części zapomniał doliczyć. Jeżeli taka sytuacja pojawi się raz i zostanie odpowiednio wcześniej zakomunikowana przez choćby rozmowę telefoniczną - błąd ludzki. Jednak nie można również wykluczyć próby oszustwa, szczególnie jeśli sytuacja dzieje się przy ostatecznym rozliczeniu.

    Dobry warsztat samochodowy?

    Poszukujesz wysokiej jakości warsztatu samochodowego w Warszawie https://jarofiltr.pl/serwis-samochodowy. Konieczne sprawdź ofertę naszego serwisu Jaro-Filtr. Świadczymy wysokiej jakości usługi. Nasza kadra składa się z wysoko wykwalifikowanych pracowników, którzy stale podnoszą swoje kompetencje. Skorzystasz u nas zarówno z diagnostyki komputerowej jak i fachowego przeglądu samochodowego. Nie wahaj się i sprawdź nasza ofertę już dzisiaj. Odpowiemy na wszystkie pytania, więc zachęcamy do kontaktu przez nasza stronę.

    22 czerwca 2022, 3:48 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych
    10 września 2018, 10:03 przez dawiddawidowski (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    11.11 Triumph Spitfire 1500 – Patriotyczna przejażdżka na Święto Niepodległości
    Patriotyczna przejażdżka na Święto Niepodległości
    Rover 75 CDT ROVERki.pl – Wyjątkowa pokrywa silnika, przygotowana według własnego pomysłu, aby wyróżnić się z tłumu.
    Wyjątkowa pokrywa silnika, przygotowana według własnego pomysłu, aby wyróżnić się z tłumu.
    Lamborghini Veneno – Lamborghini Veneno (LP750-4) – supersamochód marki Lamborghini zaprezentowany podczas Międzynarodowej Wystawy Samochodowej w Genewie 8 marca 2013 roku. Pojazd stworzono dla uczczenia 50-lecia istnienia marki. Nazwa Veneno w języku hiszpańskim oznacza jad, truciznę.Auto powstało w liczbie 3 egzemplarzy, które zostały sprzedane. Każdy z nich posiada inny kolor: biały, zielony i czerwony (podobnie jak flaga Włoch). Zaprezentowany na targach w Genewie egzemplarz(NA ZDJĘCIU) to numer 0.Trafił on do Muzeum Lamborghini. Karoseria supersamochodu została wykonana z włókna węglowego. Samochód napędza umieszczony centralnie silnik o pojemności 6,5 litra w układzie V12 o mocy maksymalnej 750 KM.
V-max:355 km/h.
    Lamborghini Veneno (LP750-4) – supersamochód marki Lamborghini zaprezentowany podczas Międzynarodowej Wystawy Samochodowej w Genewie 8 marca 2013 roku. Pojazd stworzono dla uczczenia 50-lecia istnienia marki. Nazwa Veneno w języku hiszpańskim oznacza jad, truciznę.Auto powstało w liczbie 3 egzemplarzy, które zostały sprzedane. Każdy z nich posiada inny kolor: biały, zielony i czerwony (podobnie jak flaga Włoch). Zaprezentowany na targach w Genewie egzemplarz(NA ZDJĘCIU) to numer 0.Trafił on do Muzeum Lamborghini. Karoseria supersamochodu została wykonana z włókna węglowego. Samochód napędza umieszczony centralnie silnik o pojemności 6,5 litra w układzie V12 o mocy maksymalnej 750 KM.
    V-max:355 km/h.
    6 października 2014, 18:59 przez VWfan (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    wikipedia

    Przed nami kolejna, 10 już edycja Wrak Race – Uwaga uwaga! Na tej imprezie wystąpi reprezentacja Motokiller.pl. Autem będzie jechał właściciel firmy do której należy Motokiller. Więc naprawdę warto pójść i obejrzeć!


Stwarzamy kolejną okazję, aby zasmakować terenowej przygody w zapomnianych wrakach.   Poprzednie 9 edycji były bardzo udane. Liczymy, że i tym razem będzie podobnie, a nawet jeszcze lepiej! Więcej wrażeń i niezapomnianych emocji! Takie bowiem warunki preferowali dotychczasowi uczestnicy.   Mamy nadzieję, że kierowcy nas nie zawiodą i na tą edycje zgłosi się jeszcze więcej chętnych.   Czekamy na Was !
REGULAMIN Wrak Race 2014
1. Cel imprezy Wrak Race
Zasadniczym celem imprezy Wrak Race jest rozwijanie kultury motoryzacyjnej, Doskonalenie technik jazdy, ciekawe spędzenie wolnego czasu wśród znajomych oraz dobra zabawa.
 
2. Organizator
Kolibki Adventure Park 81-553 Gdynia, ul. Bernadowska 1
 
3. Termin i miejsce
19-20.07.2014 Gdynia Kolibki, ul. Bernadowska 1 3.1 Harmonogram:
Sobota 19.07.2014.:
- od godz. 12.00 otwarcie biura i parku maszyn – prace nad tuningiem i stylizacją pojazdów
- godzina. 17.00 – zapoznanie z trasą dla zawodników
- godzina 18.30- zamknięcie parku maszyn
Niedziela 20.07.2014.:
- godzina 07.00 – otwarcie parku maszyn
- godzina 09.20 – odprawa dla załóg
- godzina 10.00 – 13.40 starty wg ustalonej kolejności w grupach
- godzina 13.50 – opublikowanie punktacji z podaniem pojazdów zakwalifikowanych do Biegu Finałowego.
- Godzina 14.15 – start Biegu Finałowego
- Godzina 15.00 – Ceremonia dekoracji i wyników.
- Godzina 15.15 – 19.00 – wyjazd pojazdów z parku maszyn
 
 
4. Wymagania dotyczące osób biorących udział w imprezie Wrak Race:
 
4.1 Osoba biorąca udział w imprezie musi mieć ukończony 25-ty rok życia.
4.2 Wymagane jest posiadanie prawa jazdy.
4.3 Osoba bierze pełną odpowiedzialność za swój pojazd.
4.4 Na całym terenie Adventure Parku Gdynia Kolibki wszystkich uczestników imprezy obowiązują powszechne przepisy ruchu drogowego, maksymalną prędkość poruszania się po terenie Adventure Parku ustala się na 30km/h.
4.5 Uczestnik zdaje sobie sprawę z ryzyka wiążącego się z jazdą terenową.
4.6 Zawodnik startuje w imprezie na własną odpowiedzialność.
4.7 Kierowca musi mieć podczas jazdy samochodem zapięte pasy- od momentu uruchomienia silnika aż do chwili zatrzymania się i wyłączenia pojazdu.
4.8 Podczas przebywania w samochodzie obowiązuje kask z ochroną szczęki. Zaleca się także stosowanie systemów ochrony szyi, kręgosłupa, kombinezonów trudnopalnych.
 
5. Wymagania dotyczące aut, jadących w zawodach Wrak Race:
5.1 Pojazd biorący udział w imprezie musi mieć powyżej 15-stu lat.
5.2 Nadwozie pojazdu musi być zamknięte.
5.3. Do rywalizacji dopuszczone są pojazdy samochodowe osobowe o seryjnej konstrukcji i fabrycznie przystosowane do napędu na jedną oś.
 
5.4 Samochód musi posiadać:
5.4.1. całą przednią szybę ze szkła bezpiecznego oraz lewą szybę, ewentualnie siatkę drucianą z oczkami max 1 cm x 1 cm w miejsce lewej szyby.
5.4.2. fotel kierowcy oryginalny bądź podobny, trwale zamocowany do podłogi oraz pas bezpieczeństwa. Dopuszcza się fotele kubełkowe oraz pasy szelkowe
5.4.3. Sprawny układ hamulcowy i kierowniczy,
5.4.4. układ wydechowy lub jego fragment powodujący zmniejszenie hałasu do max 100 dB przy 3 000 obrotów silnika, mierzone w odległości 1 m od pojazdu na wysokości 0,5 m od podłoża
5.4.5. ogumienie w rozmiarze oryginalnym zalecanym dla modelu samochodu, bądź ogumienie w rozmiarze max 20 % większym, o rzeźbie bieżnika szosowej, zimowej, all terrain,
5.4.6. Silnik oryginalny bądź podobny o pojemności nie większej niż właściwa dla danego modelu. modyfikacje silnika nie są dozwolone.
5.4.7. Oryginalny zbiornik paliwa, bądź inny zbiornik trwale zamontowany, szcelny i nie powodujący zagrożenia wycieku paliwa bądź zniszczenia podczas jazdy bądź kolizji
5.4.8. Akumulator musi być zamocowany w pojeździe trwale za pomocą jarzma metalowego bądź pasa transportowego.
5.4.9. Zawieszenie oryginalne. Dopuszcza się dowolne modyfikacje zawieszenia poprzez wymianę sprężyn, amortyzatorów itp.
5.4.10. gaśnica o masie min 1 kg umieszczona wewnątrz pojazdu w odległości max 1 m od obrysu fotela kierowcy w miejscu pozwalającym na łatwy dostęp
 
5.6 Pojazd nie może mieć:
5.6.1 Wzmocnionych zderzaków w postaci wspawanych rur, kątowników itp. wystających poza obrys samochodu, przy czym przez obrys pojazdu rozumie się oryginalny kształt i wymiar pojazdu wg oryginalnych zderzaków.
5.6.2 Wzmocnień i osłon podwozia powyżej poziomu równego wysokości 75 % przedniego koła ponad powierzchnią ziemi.
5.6.3 Opon kołkowanych, rolniczych, mud terrain, łańcuchów, kolców itp.
5.6.4 Zauważalnych wycieków oleju, płynu hamulcowego i chłodniczego.
5.6.5 Zbędnych elementów wyposażenia nie zamocowanych trwale wewnątrz bądź na zewnątrz pojazdu.
5.6.7. Wszelkie elementy dodatkowe o masie powyżej 2 kg muszą być przytwierdzone do nadwozia samochodu stalową linką.
 
5.7. Dopuszczenie pojazdu
Ostateczną decyzję o dopuszczeniu pojazdu do startu podejmuje Sędzia Techniczny. Sędzia techniczny, po przeprowadzeniu Badania Technicznego może przekazać kierowcy listę niezgodności z regulaminem i o ile w wyznaczonym czasie niezgodności te zostaną usunięte, pojazd zostanie dopuszczony do startu.
 
6. Zasady rywalizacji obejmują:
6.1 Po przejeździe prologu zostaje ustalona kolejność ustawienia się aut na starcie.
6.2 Każda z grup startuje w trzech wyścigach o podanych w tabeli godzinach:
 
Godziny startów:
Grupa 1: 10.00, 11.15, 12.30
Grupa 2: 10,25, 11.40, 12.55
Grupa 3: 10.50, 12.05. 13.20
 
Bieg finałowy- godzina 14.15
6.3 W biegu finałowym biorą udział auta, które w swoich grupach zajęły pierwsze pięć miejsc.
6.3.1 Przewidywana ilość aut startujących w biegu finałowym – 15 szt.
6.3.2 Klasyfikacja końcowa zwycięzców Wrak Race ustalana jest wyłącznie na podstawie biegu finałowego.
6.3.3 Kolejność aut na lini startu biegu finałowego ustalana jest na podstawie czasu osiągniętego podczas prologu.
 
6.4Każdy przejazd trwa 15 minut. W tym czasie zawodnik musi pokonać jak największą ilość okrążeń toru.
6.4.1. W przypadku przestojów w rywalizacji, związanych z zatorem na trasie sędzia może przedłużyć bieg o czas trwania zatoru, nie dłużej jednak niż do 20 minuty.
6.4.2. Każdy bieg kończy sędzia główny przy pomocy flagi z szachownicą.
6.4.3. W przypadku tej samej liczby okrążeń, drugim kryterium jest czas w jakim okrążenia zostały przejechane!
6.4.4. Kwestie sporne rozstrzyga sędzia główny po konsultacji z sędziami technicznymi.
6.5 Podczas przejazdu bądź dojeżdżania do linii startu kategorycznie zabrania się:
wyjazd poza tor;
wyjazd poza teren Adventure Parku;
jazdy pod wpływem alkoholu/narkotyków/leków;
wysiadania z auta, które uległo awarii, z wyłączeniem stref do tego przeznaczonych- kierowca zobligowany jest do pozostania w pojeździe do momentu przybycia pomocy technicznej;
celowego uderzania w stojące pojazdy;
wypinania się z pasów;
zdejmowania kasku;
otwierania okien;
zaśmiecanie terenu Adventure Parku;
celowego niszczenia drzew, krzewów i innej zieleni;
wszelkich prób oszustwa lub zachowania niezgodnego z fair-play.
6.6 Wszelkie stwierdzone w tym zakresie fakty karane będą przez organizatora dyskwalifikacją oraz zakazem wstępu na kolejne imprezy.
6.7 Podczas dojeżdżania do linii startowej zabrania się wyprzedzania pojazdów.
6.8 Po przejechaniu mety pojazdy udają się za samochodem technicznym do parku maszyn.
6.9 Ekipa techniczna może zająć się naprawianiem pojazdu tylko w parku maszyn lub poza torem.
6.10 Każdy z kierowców zobligowany jest do przestrzegania sygnalizacji informacyjnej oraz ostrzegawczej, która wyraża się następująco:
informacyjna:• szachownica oznacza rozpoczęcie i zakończenie wyścigu;
ostrzegawcza:
flaga żółta oznacza upomnienie dla kierowcy, za nieprzepisowe zachowanie;
flaga czerwona oznacza dyskwalifikacje z zawodów za niedozwolone bądź nieregulaminowe zachowanie.
flaga zielona – zwolnij, zachowaj ostrożność
7 Puchar Prezesa Pomorskiego PZM
7.1 Ustala się specjalną rywalizację zawodników startujących w roku 2014
7.2 Celem jest wyłonienie zawodnika, który zdobędzie największą ilość punktów we wszystkich eliminacjach:
a) 5-6.04.2014r
b) 19-20.07.2014r
c) 18-19.10.2014r
7.3 Punkty można zdobyć pokonując jak największą ilość okrążeń ze wszystkich edycji, naliczanych wyłącznie w biegach finałowych.
7.4 Ustala się dodatkową nagrodę dla uczestnika który podczas wszystkich eliminacji jechał tym samym autem.
7.5 Prezes Polskiego Związku Motorowego z okręgu Gdańskiego przyzna następujące wyróżnienia:
I Miejsce; Mistrz Wrak Race 2014r ; Puchar PZM; Nagroda finansowa 1000zł 
II Miejsce v-ce Mistrz Wrak Race 2014r; Puchar PZM; Nagroda finansowa 500zł 
III Miejsce Puchar PZM; Nagroda finansowa 200zł
8 Za załamanie bądź nieprzestrzeganie zasad zawodnik jest wykluczony z rywalizacji.
 
9. Nagrody
9.1 Nagrody rzeczowe są fundowane przez sponsorów.
9.2 Organizator nie przewiduje możliwości zamiany nagród rzeczowych na gotówkę.
9.3 Nagrody są przyznawane za:
1 miejsce, 2 miejsce, 3 miejsce
Najbardziej pechowy kierowca
Najlepsza stylizacja auta i kierowcy: 1 miejsce; 2 miejsce; 3 miejsce
10. Postanowienia końcowe
10.1 Organizator nie odpowiada za rzeczy zaginione w trakcie imprezy.
10.2 Organizator nie ponosi odpowiedzialności za wypadki losowe zaistniałe podczas dojazdu uczestników na imprezę Wrak Race i powrót z niej. 9.3 Każdy uczestnik bierze udział w imprezie na własną odpowiedzialność.
10.3.1. Wszelkie kwestie sporne i zażalenia rozpatrywane są wyłącznie w formie pisemnej po wpłacie kaucji w wysokości 200zl.
10.4 Organizator nie bierze odpowiedzialności za ewentualne kolizje i wypadki na trasie.
10.5 W czasie trwania imprezy uczestnicy muszą stosować się do Regulaminu imprezy, poleceń Organizatora, Sędziów i innych osób wskazanych przez Organizatora. Niestosowanie się do poleceń, spowoduje konsekwencje w postaci nałożenia kary lub dyskwalifikacji i wykluczeniu z imprezy. Uczestnikom wykluczonym z imprezy nie zwraca się żadnych wniesionych opłat.
10.6 Brak znajomości regulaminu nie będzie uznawany jako wytłumaczenie.
10.7 Uczestnik wyraża zgodę na wykorzystywanie swojego wizerunku na zdjęciach i w filmach powstałych podczas imprezy Wrak Race.
10.8 Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego Regulaminu.
 
10.9 Składając swój podpis pod treścią niniejszego Regulaminu (na stosowanym Oświadczeniu) uczestnicy niniejszym zrzekają się wszelkich roszczeń wobec Organizatora, w szczególności oświadczają, iż rezygnują z prawa do wszczęcia kroków sądowych lub występowania z regresem przeciwko Organizatorom, ich agentom, sponsorom, uczestnikom i pomocnikom, organom władzy, właścicielom terenu, a także wszelkim i wszystkim innym osobom powiązanym z organizacją imprezy, w związku z wszelkimi i wszystkimi wypadkami lub stratami związanymi z imprezą, nawet wtedy, gdy wypadek lub strata były zamierzone lub wynikły z rażącego zaniedbania.
    Uwaga uwaga! Na tej imprezie wystąpi reprezentacja Motokiller.pl. Autem będzie jechał właściciel firmy do której należy Motokiller. Więc naprawdę warto pójść i obejrzeć!


    Stwarzamy kolejną okazję, aby zasmakować terenowej przygody w zapomnianych wrakach. Poprzednie 9 edycji były bardzo udane. Liczymy, że i tym razem będzie podobnie, a nawet jeszcze lepiej! Więcej wrażeń i niezapomnianych emocji! Takie bowiem warunki preferowali dotychczasowi uczestnicy. Mamy nadzieję, że kierowcy nas nie zawiodą i na tą edycje zgłosi się jeszcze więcej chętnych. Czekamy na Was !
    REGULAMIN Wrak Race 2014
    1. Cel imprezy Wrak Race
    Zasadniczym celem imprezy Wrak Race jest rozwijanie kultury motoryzacyjnej, Doskonalenie technik jazdy, ciekawe spędzenie wolnego czasu wśród znajomych oraz dobra zabawa.

    2. Organizator
    Kolibki Adventure Park 81-553 Gdynia, ul. Bernadowska 1

    3. Termin i miejsce
    19-20.07.2014 Gdynia Kolibki, ul. Bernadowska 1 3.1 Harmonogram:
    Sobota 19.07.2014.:
    - od godz. 12.00 otwarcie biura i parku maszyn – prace nad tuningiem i stylizacją pojazdów
    - godzina. 17.00 – zapoznanie z trasą dla zawodników
    - godzina 18.30- zamknięcie parku maszyn
    Niedziela 20.07.2014.:
    - godzina 07.00 – otwarcie parku maszyn
    - godzina 09.20 – odprawa dla załóg
    - godzina 10.00 – 13.40 starty wg ustalonej kolejności w grupach
    - godzina 13.50 – opublikowanie punktacji z podaniem pojazdów zakwalifikowanych do Biegu Finałowego.
    - Godzina 14.15 – start Biegu Finałowego
    - Godzina 15.00 – Ceremonia dekoracji i wyników.
    - Godzina 15.15 – 19.00 – wyjazd pojazdów z parku maszyn


    4. Wymagania dotyczące osób biorących udział w imprezie Wrak Race:

    4.1 Osoba biorąca udział w imprezie musi mieć ukończony 25-ty rok życia.
    4.2 Wymagane jest posiadanie prawa jazdy.
    4.3 Osoba bierze pełną odpowiedzialność za swój pojazd.
    4.4 Na całym terenie Adventure Parku Gdynia Kolibki wszystkich uczestników imprezy obowiązują powszechne przepisy ruchu drogowego, maksymalną prędkość poruszania się po terenie Adventure Parku ustala się na 30km/h.
    4.5 Uczestnik zdaje sobie sprawę z ryzyka wiążącego się z jazdą terenową.
    4.6 Zawodnik startuje w imprezie na własną odpowiedzialność.
    4.7 Kierowca musi mieć podczas jazdy samochodem zapięte pasy- od momentu uruchomienia silnika aż do chwili zatrzymania się i wyłączenia pojazdu.
    4.8 Podczas przebywania w samochodzie obowiązuje kask z ochroną szczęki. Zaleca się także stosowanie systemów ochrony szyi, kręgosłupa, kombinezonów trudnopalnych.

    5. Wymagania dotyczące aut, jadących w zawodach Wrak Race:
    5.1 Pojazd biorący udział w imprezie musi mieć powyżej 15-stu lat.
    5.2 Nadwozie pojazdu musi być zamknięte.
    5.3. Do rywalizacji dopuszczone są pojazdy samochodowe osobowe o seryjnej konstrukcji i fabrycznie przystosowane do napędu na jedną oś.

    5.4 Samochód musi posiadać:
    5.4.1. całą przednią szybę ze szkła bezpiecznego oraz lewą szybę, ewentualnie siatkę drucianą z oczkami max 1 cm x 1 cm w miejsce lewej szyby.
    5.4.2. fotel kierowcy oryginalny bądź podobny, trwale zamocowany do podłogi oraz pas bezpieczeństwa. Dopuszcza się fotele kubełkowe oraz pasy szelkowe
    5.4.3. Sprawny układ hamulcowy i kierowniczy,
    5.4.4. układ wydechowy lub jego fragment powodujący zmniejszenie hałasu do max 100 dB przy 3 000 obrotów silnika, mierzone w odległości 1 m od pojazdu na wysokości 0,5 m od podłoża
    5.4.5. ogumienie w rozmiarze oryginalnym zalecanym dla modelu samochodu, bądź ogumienie w rozmiarze max 20 % większym, o rzeźbie bieżnika szosowej, zimowej, all terrain,
    5.4.6. Silnik oryginalny bądź podobny o pojemności nie większej niż właściwa dla danego modelu. modyfikacje silnika nie są dozwolone.
    5.4.7. Oryginalny zbiornik paliwa, bądź inny zbiornik trwale zamontowany, szcelny i nie powodujący zagrożenia wycieku paliwa bądź zniszczenia podczas jazdy bądź kolizji
    5.4.8. Akumulator musi być zamocowany w pojeździe trwale za pomocą jarzma metalowego bądź pasa transportowego.
    5.4.9. Zawieszenie oryginalne. Dopuszcza się dowolne modyfikacje zawieszenia poprzez wymianę sprężyn, amortyzatorów itp.
    5.4.10. gaśnica o masie min 1 kg umieszczona wewnątrz pojazdu w odległości max 1 m od obrysu fotela kierowcy w miejscu pozwalającym na łatwy dostęp

    5.6 Pojazd nie może mieć:
    5.6.1 Wzmocnionych zderzaków w postaci wspawanych rur, kątowników itp. wystających poza obrys samochodu, przy czym przez obrys pojazdu rozumie się oryginalny kształt i wymiar pojazdu wg oryginalnych zderzaków.
    5.6.2 Wzmocnień i osłon podwozia powyżej poziomu równego wysokości 75 % przedniego koła ponad powierzchnią ziemi.
    5.6.3 Opon kołkowanych, rolniczych, mud terrain, łańcuchów, kolców itp.
    5.6.4 Zauważalnych wycieków oleju, płynu hamulcowego i chłodniczego.
    5.6.5 Zbędnych elementów wyposażenia nie zamocowanych trwale wewnątrz bądź na zewnątrz pojazdu.
    5.6.7. Wszelkie elementy dodatkowe o masie powyżej 2 kg muszą być przytwierdzone do nadwozia samochodu stalową linką.

    5.7. Dopuszczenie pojazdu
    Ostateczną decyzję o dopuszczeniu pojazdu do startu podejmuje Sędzia Techniczny. Sędzia techniczny, po przeprowadzeniu Badania Technicznego może przekazać kierowcy listę niezgodności z regulaminem i o ile w wyznaczonym czasie niezgodności te zostaną usunięte, pojazd zostanie dopuszczony do startu.

    6. Zasady rywalizacji obejmują:
    6.1 Po przejeździe prologu zostaje ustalona kolejność ustawienia się aut na starcie.
    6.2 Każda z grup startuje w trzech wyścigach o podanych w tabeli godzinach:

    Godziny startów:
    Grupa 1: 10.00, 11.15, 12.30
    Grupa 2: 10,25, 11.40, 12.55
    Grupa 3: 10.50, 12.05. 13.20

    Bieg finałowy- godzina 14.15
    6.3 W biegu finałowym biorą udział auta, które w swoich grupach zajęły pierwsze pięć miejsc.
    6.3.1 Przewidywana ilość aut startujących w biegu finałowym – 15 szt.
    6.3.2 Klasyfikacja końcowa zwycięzców Wrak Race ustalana jest wyłącznie na podstawie biegu finałowego.
    6.3.3 Kolejność aut na lini startu biegu finałowego ustalana jest na podstawie czasu osiągniętego podczas prologu.

    6.4Każdy przejazd trwa 15 minut. W tym czasie zawodnik musi pokonać jak największą ilość okrążeń toru.
    6.4.1. W przypadku przestojów w rywalizacji, związanych z zatorem na trasie sędzia może przedłużyć bieg o czas trwania zatoru, nie dłużej jednak niż do 20 minuty.
    6.4.2. Każdy bieg kończy sędzia główny przy pomocy flagi z szachownicą.
    6.4.3. W przypadku tej samej liczby okrążeń, drugim kryterium jest czas w jakim okrążenia zostały przejechane!
    6.4.4. Kwestie sporne rozstrzyga sędzia główny po konsultacji z sędziami technicznymi.
    6.5 Podczas przejazdu bądź dojeżdżania do linii startu kategorycznie zabrania się:
    wyjazd poza tor;
    wyjazd poza teren Adventure Parku;
    jazdy pod wpływem alkoholu/narkotyków/leków;
    wysiadania z auta, które uległo awarii, z wyłączeniem stref do tego przeznaczonych- kierowca zobligowany jest do pozostania w pojeździe do momentu przybycia pomocy technicznej;
    celowego uderzania w stojące pojazdy;
    wypinania się z pasów;
    zdejmowania kasku;
    otwierania okien;
    zaśmiecanie terenu Adventure Parku;
    celowego niszczenia drzew, krzewów i innej zieleni;
    wszelkich prób oszustwa lub zachowania niezgodnego z fair-play.
    6.6 Wszelkie stwierdzone w tym zakresie fakty karane będą przez organizatora dyskwalifikacją oraz zakazem wstępu na kolejne imprezy.
    6.7 Podczas dojeżdżania do linii startowej zabrania się wyprzedzania pojazdów.
    6.8 Po przejechaniu mety pojazdy udają się za samochodem technicznym do parku maszyn.
    6.9 Ekipa techniczna może zająć się naprawianiem pojazdu tylko w parku maszyn lub poza torem.
    6.10 Każdy z kierowców zobligowany jest do przestrzegania sygnalizacji informacyjnej oraz ostrzegawczej, która wyraża się następująco:
    informacyjna:• szachownica oznacza rozpoczęcie i zakończenie wyścigu;
    ostrzegawcza:
    flaga żółta oznacza upomnienie dla kierowcy, za nieprzepisowe zachowanie;
    flaga czerwona oznacza dyskwalifikacje z zawodów za niedozwolone bądź nieregulaminowe zachowanie.
    flaga zielona – zwolnij, zachowaj ostrożność
    7 Puchar Prezesa Pomorskiego PZM
    7.1 Ustala się specjalną rywalizację zawodników startujących w roku 2014
    7.2 Celem jest wyłonienie zawodnika, który zdobędzie największą ilość punktów we wszystkich eliminacjach:
    a) 5-6.04.2014r
    b) 19-20.07.2014r
    c) 18-19.10.2014r
    7.3 Punkty można zdobyć pokonując jak największą ilość okrążeń ze wszystkich edycji, naliczanych wyłącznie w biegach finałowych.
    7.4 Ustala się dodatkową nagrodę dla uczestnika który podczas wszystkich eliminacji jechał tym samym autem.
    7.5 Prezes Polskiego Związku Motorowego z okręgu Gdańskiego przyzna następujące wyróżnienia:
    I Miejsce; Mistrz Wrak Race 2014r ; Puchar PZM; Nagroda finansowa 1000zł
    II Miejsce v-ce Mistrz Wrak Race 2014r; Puchar PZM; Nagroda finansowa 500zł
    III Miejsce Puchar PZM; Nagroda finansowa 200zł
    8 Za załamanie bądź nieprzestrzeganie zasad zawodnik jest wykluczony z rywalizacji.

    9. Nagrody
    9.1 Nagrody rzeczowe są fundowane przez sponsorów.
    9.2 Organizator nie przewiduje możliwości zamiany nagród rzeczowych na gotówkę.
    9.3 Nagrody są przyznawane za:
    1 miejsce, 2 miejsce, 3 miejsce
    Najbardziej pechowy kierowca
    Najlepsza stylizacja auta i kierowcy: 1 miejsce; 2 miejsce; 3 miejsce
    10. Postanowienia końcowe
    10.1 Organizator nie odpowiada za rzeczy zaginione w trakcie imprezy.
    10.2 Organizator nie ponosi odpowiedzialności za wypadki losowe zaistniałe podczas dojazdu uczestników na imprezę Wrak Race i powrót z niej. 9.3 Każdy uczestnik bierze udział w imprezie na własną odpowiedzialność.
    10.3.1. Wszelkie kwestie sporne i zażalenia rozpatrywane są wyłącznie w formie pisemnej po wpłacie kaucji w wysokości 200zl.
    10.4 Organizator nie bierze odpowiedzialności za ewentualne kolizje i wypadki na trasie.
    10.5 W czasie trwania imprezy uczestnicy muszą stosować się do Regulaminu imprezy, poleceń Organizatora, Sędziów i innych osób wskazanych przez Organizatora. Niestosowanie się do poleceń, spowoduje konsekwencje w postaci nałożenia kary lub dyskwalifikacji i wykluczeniu z imprezy. Uczestnikom wykluczonym z imprezy nie zwraca się żadnych wniesionych opłat.
    10.6 Brak znajomości regulaminu nie będzie uznawany jako wytłumaczenie.
    10.7 Uczestnik wyraża zgodę na wykorzystywanie swojego wizerunku na zdjęciach i w filmach powstałych podczas imprezy Wrak Race.
    10.8 Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego Regulaminu.

    10.9 Składając swój podpis pod treścią niniejszego Regulaminu (na stosowanym Oświadczeniu) uczestnicy niniejszym zrzekają się wszelkich roszczeń wobec Organizatora, w szczególności oświadczają, iż rezygnują z prawa do wszczęcia kroków sądowych lub występowania z regresem przeciwko Organizatorom, ich agentom, sponsorom, uczestnikom i pomocnikom, organom władzy, właścicielom terenu, a także wszelkim i wszystkim innym osobom powiązanym z organizacją imprezy, w związku z wszelkimi i wszystkimi wypadkami lub stratami związanymi z imprezą, nawet wtedy, gdy wypadek lub strata były zamierzone lub wynikły z rażącego zaniedbania.
    14 lipca 2014, 23:27 przez wolfpiotr (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (6)
    Źródło:

    net

    McLaren F1 – Powiedzcie mi, czy ta naklejka w rogu szyby to nie jest przypadkiem Polska flaga?
    Powiedzcie mi, czy ta naklejka w rogu szyby to nie jest przypadkiem Polska flaga?
    23 czerwca 2014, 11:50 przez pietras413 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Apel o Pomoc – Witam, na zdjęciu jest przedstawiony mój Jaguar XJS. Niestety... został skradziony na Warszawskim Ursynowie z parkingu przy ul Pułwskiej/Suroweckiego. Cecha szczególna auta to brytyjska flaga na dachu. Wiem, że szanse na odnalezienie auta są nieduże, jednak proszę Was o pomoc. Ktokolwiek coś widział, bądź wie gdzie znajduje się auto, proszę o kontakt. Za pomoc w odnalezieniu oferuję wysoką nagrodę. Więcej zdjęć mogę przesłać na maila włącznie ze zdjęciem z miejsca zdarzenia.
Z góry dziękuję Wszystkim za przeczytanie mojej wiadomości.
Przy okazji, chciałbym życzyć wszystkim WESOŁYCH ŚWIĄT!
    Witam, na zdjęciu jest przedstawiony mój Jaguar XJS. Niestety... został skradziony na Warszawskim Ursynowie z parkingu przy ul Pułwskiej/Suroweckiego. Cecha szczególna auta to brytyjska flaga na dachu. Wiem, że szanse na odnalezienie auta są nieduże, jednak proszę Was o pomoc. Ktokolwiek coś widział, bądź wie gdzie znajduje się auto, proszę o kontakt. Za pomoc w odnalezieniu oferuję wysoką nagrodę. Więcej zdjęć mogę przesłać na maila włącznie ze zdjęciem z miejsca zdarzenia.
    Z góry dziękuję Wszystkim za przeczytanie mojej wiadomości.
    Przy okazji, chciałbym życzyć wszystkim WESOŁYCH ŚWIĄT!
    23 grudnia 2013, 23:57 przez Mitur (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (7)
    Vette. – A w drzwiach flaga jednego ze stanów, chyba wiecie jakiego.
    A w drzwiach flaga jednego ze stanów, chyba wiecie jakiego.
    18 grudnia 2013, 0:23 przez Cappy (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)