Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 6 takich materiałów
    To już koniec jadowitej żmii – Ogłoszenie zakończenia produkcji kultowego modelu miało miejsce już kilka miesięcy temu, teraz jednak stało się faktem. Jak poinformował koncern FCA 17 sierpnia 2017 zjechał z taśm produkcyjnych fabryki Conner Avenue Assembly w Detroit ostatni Dodge Viper. Powodem zakończenia produkcji legendarnego sportowca było niespełnianie najnowszych norm bezpieczeństwa. Wymagają one stosowania bocznych kurtyn powietrznych. Z racji bardzo ciasnej kabiny nie ma możliwości zamontowania ich w Viperze. Dostosowanie auta do nowych przepisów wiązałoby się z zmianą jego całej konstrukcji, a to zbyt wielkie koszta, tym bardziej, że samochód cieszył się coraz mniejsza popularnością. 

W ostatnich miesiącach sprzedaż trochę wzrosła, było to jednak związane z informacją o zakończeniu produkcji auta. Historia zaczęła się w roku 1992, kiedy pokazany został pierwszy model z ogromnym silnikiem 8 litrowym V10 o mocy 400 KM. Auto powstało w odpowiedzi na Chevroleta Corvetta i cechowało się bardzo dużą narowistością.

Druga generacja zwiększyła pojemność do 8,3 i moc do 500 KM, jej produkcję rozpoczęto w roku 2002.

Trzecia i zarazem ostatnia generacja, produkowana jest od roku 2012. Pod maskę trafił jeszcze większy silnik o pojemności 8,4 litra V10. W czasie produkcji tego auta, był to największy silnik produkowany w seryjnych samochodach. Moc wzrosła do 645 KM i pozwalała rewelacyjnie rozpędzać tego 1,5 tonowego sportowca. Sprint do setki zajmował zaledwie 3,2 sekundy, a prędkość maksymalna wynosiła 330 km/h. Viper w wersji ACR Extreme osiągnął dodatkowo rewelacyjny czas na Nurburgringu 7:03.45, plasując samochód na 7 pozycji wśród najszybszych aut dopuszczonych do ruchu drogowego na torze.
    Ogłoszenie zakończenia produkcji kultowego modelu miało miejsce już kilka miesięcy temu, teraz jednak stało się faktem. Jak poinformował koncern FCA 17 sierpnia 2017 zjechał z taśm produkcyjnych fabryki Conner Avenue Assembly w Detroit ostatni Dodge Viper. Powodem zakończenia produkcji legendarnego sportowca było niespełnianie najnowszych norm bezpieczeństwa. Wymagają one stosowania bocznych kurtyn powietrznych. Z racji bardzo ciasnej kabiny nie ma możliwości zamontowania ich w Viperze. Dostosowanie auta do nowych przepisów wiązałoby się z zmianą jego całej konstrukcji, a to zbyt wielkie koszta, tym bardziej, że samochód cieszył się coraz mniejsza popularnością.

    W ostatnich miesiącach sprzedaż trochę wzrosła, było to jednak związane z informacją o zakończeniu produkcji auta. Historia zaczęła się w roku 1992, kiedy pokazany został pierwszy model z ogromnym silnikiem 8 litrowym V10 o mocy 400 KM. Auto powstało w odpowiedzi na Chevroleta Corvetta i cechowało się bardzo dużą narowistością.

    Druga generacja zwiększyła pojemność do 8,3 i moc do 500 KM, jej produkcję rozpoczęto w roku 2002.

    Trzecia i zarazem ostatnia generacja, produkowana jest od roku 2012. Pod maskę trafił jeszcze większy silnik o pojemności 8,4 litra V10. W czasie produkcji tego auta, był to największy silnik produkowany w seryjnych samochodach. Moc wzrosła do 645 KM i pozwalała rewelacyjnie rozpędzać tego 1,5 tonowego sportowca. Sprint do setki zajmował zaledwie 3,2 sekundy, a prędkość maksymalna wynosiła 330 km/h. Viper w wersji ACR Extreme osiągnął dodatkowo rewelacyjny czas na Nurburgringu 7:03.45, plasując samochód na 7 pozycji wśród najszybszych aut dopuszczonych do ruchu drogowego na torze.
    Sprawdźcie Świąteczne Życzenia Fiata:
    "Z okazji nadchodzących świąt, życzymy wszystkim naszym klientom szczęśliwych, spędzonych w rodzinnym gronie dni. Chcielibyśmy, aby nadchodzący rok obrodził Wam sukcesami i zadowoleniem z naszych samochodów - zarówno tych miejskich, jak i terenowych; damskich, jak i rodzinnych czy vanów; mniejszych jak Fiat 500, jak i większych jak Fiat 500X; oraz - zarówno nowych prosto z salonu, jak i tych, które już są w Waszych garażach!"
    29 grudnia 2015, 14:06 przez ~HuttJabba | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    New Fiat 124 Spider 2016 – Koncern FCA dziś oficjalnie pokazał zdjęcia najnowszego dziecka aliansu z firmą Mazda. Na platformie Mazdy MX-5 powstał nowy model 124 Spider, otrzyma on jednostkę 1.4 Multiair o mocy 160 KM w wersji US i 140 KM w wersji na EU.
    Koncern FCA dziś oficjalnie pokazał zdjęcia najnowszego dziecka aliansu z firmą Mazda. Na platformie Mazdy MX-5 powstał nowy model 124 Spider, otrzyma on jednostkę 1.4 Multiair o mocy 160 KM w wersji US i 140 KM w wersji na EU.

    1