Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 111 takich materiałów
    10 października 2022, 12:05 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Można można – Lepiej niż fabryka
    Lepiej niż fabryka
    29 sierpnia 2022, 18:35 przez ~Rafik3001 | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Demoty

    Alfa Romeo Montreal – Samochód sportowy klasy średniej produkowany przez włoską markę Alfa Romeo w latach 1971−1977. Projekt Montreal powstał z okazji targów Expo 1967. Został zbudowany wspólnie z firmą projektową Bertone. Na początku nie podejrzewano, że samochód trafi do produkcji seryjnej, jednak tak właśnie się stało. Wersję produkcyjną oficjalnie zaprezentowano na Salonie Samochodowym w Genewie w 1970 roku. W produkcję tego modelu były zaangażowane trzy zakłady. Fabryka Alfy Romeo w Arese wykonywała wytłoczki nadwozia. Spawano i zgrzewano z nich nadwozie w zakładach Bertone w Caselle, były one następnie lakierowane w Grugliasco koło Turynu. Po czym w wysuszonych nadwoziach montowano wyposażenie wnętrza i akcesoria zewnętrzne. Tak skompletowane nadwozie przewożono do Arese, gdzie odbywał się montaż zespołów mechanicznych. Do napędu samochodu został użyty silnik V8 o pojemności 2,6 l, który wytwarza moc maksymalną 200 KM i moment obrotowy 255 Nm. Prędkość maksymalna wynosi 220 km/h, a przyspieszenie do 100 km/h trwa 7,6 sekund. Powstało 3925 egzemplarzy Alfy Romeo Montreal.
    Samochód sportowy klasy średniej produkowany przez włoską markę Alfa Romeo w latach 1971−1977. Projekt Montreal powstał z okazji targów Expo 1967. Został zbudowany wspólnie z firmą projektową Bertone. Na początku nie podejrzewano, że samochód trafi do produkcji seryjnej, jednak tak właśnie się stało. Wersję produkcyjną oficjalnie zaprezentowano na Salonie Samochodowym w Genewie w 1970 roku. W produkcję tego modelu były zaangażowane trzy zakłady. Fabryka Alfy Romeo w Arese wykonywała wytłoczki nadwozia. Spawano i zgrzewano z nich nadwozie w zakładach Bertone w Caselle, były one następnie lakierowane w Grugliasco koło Turynu. Po czym w wysuszonych nadwoziach montowano wyposażenie wnętrza i akcesoria zewnętrzne. Tak skompletowane nadwozie przewożono do Arese, gdzie odbywał się montaż zespołów mechanicznych. Do napędu samochodu został użyty silnik V8 o pojemności 2,6 l, który wytwarza moc maksymalną 200 KM i moment obrotowy 255 Nm. Prędkość maksymalna wynosi 220 km/h, a przyspieszenie do 100 km/h trwa 7,6 sekund. Powstało 3925 egzemplarzy Alfy Romeo Montreal.
    Alfa Romeo Montreal – Samochód sportowy klasy średniej produkowany przez włoską markę Alfa Romeo w latach 1971−1977. Projekt Alfy Romeo Montreal powstał z okazji targów Expo 1967. Został zbudowany wspólnie z firmą projektową Bertone. Na początku nikt nie podejrzewał, że ten samochód trafi do produkcji seryjnej, jednak tak właśnie się stało. Wersja produkcyjna została zaprezentowana oficjalnie na Salonie Samochodowym w Genewie w 1970 roku. W produkcję tego modelu były zaangażowane trzy zakłady. Fabryka Alfy Romeo w Arese wykonywała wytłoczki nadwozia. Spawano i zgrzewano z nich nadwozie w zakładach Bertone w Caselle, były one następnie lakierowane w Grugliasco koło Turynu. Po czym w wysuszonych nadwoziach montowano wyposażenie wnętrza i akcesoria zewnętrzne. Tak skompletowane nadwozie przewożono do Arese, gdzie odbywał się montaż zespołów mechanicznych. Do napędu Montreal użyto V8 o pojemności 2,6 l, które wytwarza moc 200 KM i moment obrotowy 255 Nm. Samochód osiąga prędkość maksymalną 220 km/h, a przyspieszenie do 100 km/h trwa 7,6 s. Łącznie wyprodukowano 3925 egzemplarzy Montreal.
    Samochód sportowy klasy średniej produkowany przez włoską markę Alfa Romeo w latach 1971−1977. Projekt Alfy Romeo Montreal powstał z okazji targów Expo 1967. Został zbudowany wspólnie z firmą projektową Bertone. Na początku nikt nie podejrzewał, że ten samochód trafi do produkcji seryjnej, jednak tak właśnie się stało. Wersja produkcyjna została zaprezentowana oficjalnie na Salonie Samochodowym w Genewie w 1970 roku. W produkcję tego modelu były zaangażowane trzy zakłady. Fabryka Alfy Romeo w Arese wykonywała wytłoczki nadwozia. Spawano i zgrzewano z nich nadwozie w zakładach Bertone w Caselle, były one następnie lakierowane w Grugliasco koło Turynu. Po czym w wysuszonych nadwoziach montowano wyposażenie wnętrza i akcesoria zewnętrzne. Tak skompletowane nadwozie przewożono do Arese, gdzie odbywał się montaż zespołów mechanicznych. Do napędu Montreal użyto V8 o pojemności 2,6 l, które wytwarza moc 200 KM i moment obrotowy 255 Nm. Samochód osiąga prędkość maksymalną 220 km/h, a przyspieszenie do 100 km/h trwa 7,6 s. Łącznie wyprodukowano 3925 egzemplarzy Montreal.
    Porsche 550 RS Spyder – Samochód produkowany przez Porsche w latach 1953-1957. W oparciu o model Porsche 356, który został zaprojektowany przez Ferry'ego Porsche, i prototypy Roadster testowane przez Waltera Glöcklera od 1951, fabryka zdecydowała się zbudować samochód, który będzie skonstruowany specjalnie do wyścigów, stał się nim 550 Spyder. zaprezentowany podczas Paris Auto Show w 1953 roku. Po przegranej o prawie 20s z Maserati 1500 podczas 500 kilometrowego wyścigu na Nürburgring inżynierowie z Zuffenhausen zadecydowali o wprowadzeniu modyfikacji. Udoskonalony model - 550 RS Spyder posiadał silnik o mocy 130 KM, usztywnione nadwozie, wymienioną skrzynię biegów, przeprojektowaną ramę oraz zredukowano masę o około 40 kg.
    Samochód produkowany przez Porsche w latach 1953-1957. W oparciu o model Porsche 356, który został zaprojektowany przez Ferry'ego Porsche, i prototypy Roadster testowane przez Waltera Glöcklera od 1951, fabryka zdecydowała się zbudować samochód, który będzie skonstruowany specjalnie do wyścigów, stał się nim 550 Spyder. zaprezentowany podczas Paris Auto Show w 1953 roku. Po przegranej o prawie 20s z Maserati 1500 podczas 500 kilometrowego wyścigu na Nürburgring inżynierowie z Zuffenhausen zadecydowali o wprowadzeniu modyfikacji. Udoskonalony model - 550 RS Spyder posiadał silnik o mocy 130 KM, usztywnione nadwozie, wymienioną skrzynię biegów, przeprojektowaną ramę oraz zredukowano masę o około 40 kg.
    Co znaczą poszczególne znaki w numerze VIN? – Każdy właściciel samochodu czy też przyszły kierowca powinien doskonale wiedzieć, czym w rzeczywistości jest numer VIN i dlaczego jest on tak istotny. Ale czy każdy wie, co oznaczają poszczególne znaki tego ciągu cyfr i liter? Na co wskazują i kiedy mogą być dla nas pomocne?
Czym jest numer VIN?
Każdy z nas posiada numer PESEL. Dla naszego samochodu tym samym będzie tak zwany numer VIN. Jest to nic innego, jak kod, który pomaga w zidentyfikowaniu konkretnego pojazdu. Skrót ten pochodzi z języka angielskiego i w pełnej formie brzmi Vehicle Identification Number.
Zapis VIN nie jest bez znaczenia. Jest to ciąg aż siedemnastu znaków – cyfr oraz liter, które pomagają ustalić, o jakim modelu samochodu mówimy. Każda marka posiada zupełnie inne oznaczenie. Warto wspomnieć, że nie znajdziemy jednak trzech liter – I, O i Q. Dwu- lub trzyznakowe kody są z góry przypisane dla konkretnych producentów. Jeżeli chcemy sprawdzić, czego dowiemy się przy weryfikacji kodu VIN – skorzystajmy z takiej strony, jak choćby carVertical.
Numer VIN – co jeszcze warto o nim wiedzieć?

Coś, o czym nie każdy wie, to fakt, że oznaczenie nadwozia jest dokładnie takie samo jak numer VIN. Jeżeli chodzi o ostatnie znaki w szeregu, to mają one związek z fabryką, w której montowano powyższy model pojazdu oraz z rokiem jego produkcji. Różnica jest widoczna natomiast przy autach pochodzących z USA. Data będzie stanowiła dopiero pozycję dziesiątą w szeregu.
W kodzie znajdziemy także informacje dotyczące wyposażenia. Należy jednak pamiętać, że każdy producent posiada nieco inny system opisywania dostępnego w danym modelu osprzętu. Warto sprawdzić to poprzez użycie strony https://bestvin.pl/.
Gdzie należy szukać numeru VIN? Każdy, kto chciałby sprawdzić, jakim ciągiem cyfr i liter może zidentyfikować swój samochód, powinien zerknąć do tak zwanej przegrody czołowej obok kielicha prawego amortyzatora, pod blachę środkowego słupka karoserii lub sprawdzić w podłodze bagażnika. Aby numer nie został w żaden sposób naruszony, najczęściej umieszcza się go w takim miejscu, które nie jest widoczne lub na takiej części, która byłaby trudna do wymiany. 
Dlaczego numer VIN jest tak istotny? 
Kupując nowy samochód – raczej nie przejmujemy się tym, jaki jest numer VIN naszego pojazdu. Często nawet nie wiemy, w którym miejscu jest on umiejscowiony. Czemu jednak warto sprawdzić to już na początku? Ten niepozorny ciąg cyfr i znaków jest niezbędny w momencie, kiedy chcemy sprzedać auto lub kupić inne – ale tym razem z drugiej ręki. 
Zanim zdecydujemy się na podpisanie umowy – koniecznie zapytajmy sprzedawcę nie tylko o podstawowe dane techniczne, ale także numer VIN. W ten sposób możemy zweryfikować, czy samochód ten nie jest kradziony. Jednak to nie wszystko! Korzystając z wyżej wspomnianych narzędzi, potrafimy ocenić, jaka była pełna historia kupowanego pojazdu. Numer VIN zdradzi nam, czy jest to model awaryjny oraz jak często następowało w ostatnich latach serwisowanie. Nie kupujemy w ten sposób towaru w ciemno, ponieważ znamy jego dokładną przeszłość. 

    Każdy właściciel samochodu czy też przyszły kierowca powinien doskonale wiedzieć, czym w rzeczywistości jest numer VIN i dlaczego jest on tak istotny. Ale czy każdy wie, co oznaczają poszczególne znaki tego ciągu cyfr i liter? Na co wskazują i kiedy mogą być dla nas pomocne?

    Czym jest numer VIN?

    Każdy z nas posiada numer PESEL. Dla naszego samochodu tym samym będzie tak zwany numer VIN. Jest to nic innego, jak kod, który pomaga w zidentyfikowaniu konkretnego pojazdu. Skrót ten pochodzi z języka angielskiego i w pełnej formie brzmi Vehicle Identification Number.

    Zapis VIN nie jest bez znaczenia. Jest to ciąg aż siedemnastu znaków – cyfr oraz liter, które pomagają ustalić, o jakim modelu samochodu mówimy. Każda marka posiada zupełnie inne oznaczenie. Warto wspomnieć, że nie znajdziemy jednak trzech liter – I, O i Q. Dwu- lub trzyznakowe kody są z góry przypisane dla konkretnych producentów. Jeżeli chcemy sprawdzić, czego dowiemy się przy weryfikacji kodu VIN – skorzystajmy z takiej strony, jak choćby carVertical.

    Numer VIN – co jeszcze warto o nim wiedzieć?

    Coś, o czym nie każdy wie, to fakt, że oznaczenie nadwozia jest dokładnie takie samo jak numer VIN. Jeżeli chodzi o ostatnie znaki w szeregu, to mają one związek z fabryką, w której montowano powyższy model pojazdu oraz z rokiem jego produkcji. Różnica jest widoczna natomiast przy autach pochodzących z USA. Data będzie stanowiła dopiero pozycję dziesiątą w szeregu.

    W kodzie znajdziemy także informacje dotyczące wyposażenia. Należy jednak pamiętać, że każdy producent posiada nieco inny system opisywania dostępnego w danym modelu osprzętu. Warto sprawdzić to poprzez użycie strony https://bestvin.pl/.

    Gdzie należy szukać numeru VIN? Każdy, kto chciałby sprawdzić, jakim ciągiem cyfr i liter może zidentyfikować swój samochód, powinien zerknąć do tak zwanej przegrody czołowej obok kielicha prawego amortyzatora, pod blachę środkowego słupka karoserii lub sprawdzić w podłodze bagażnika. Aby numer nie został w żaden sposób naruszony, najczęściej umieszcza się go w takim miejscu, które nie jest widoczne lub na takiej części, która byłaby trudna do wymiany.

    Dlaczego numer VIN jest tak istotny?

    Kupując nowy samochód – raczej nie przejmujemy się tym, jaki jest numer VIN naszego pojazdu. Często nawet nie wiemy, w którym miejscu jest on umiejscowiony. Czemu jednak warto sprawdzić to już na początku? Ten niepozorny ciąg cyfr i znaków jest niezbędny w momencie, kiedy chcemy sprzedać auto lub kupić inne – ale tym razem z drugiej ręki.

    Zanim zdecydujemy się na podpisanie umowy – koniecznie zapytajmy sprzedawcę nie tylko o podstawowe dane techniczne, ale także numer VIN. W ten sposób możemy zweryfikować, czy samochód ten nie jest kradziony. Jednak to nie wszystko! Korzystając z wyżej wspomnianych narzędzi, potrafimy ocenić, jaka była pełna historia kupowanego pojazdu. Numer VIN zdradzi nam, czy jest to model awaryjny oraz jak często następowało w ostatnich latach serwisowanie. Nie kupujemy w ten sposób towaru w ciemno, ponieważ znamy jego dokładną przeszłość. 

    24 września 2020, 1:48 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych
    Podróż w czasie – Tak, ona istnieje naprawdę. Właścicielem w USA był Robert De Niro.
    Tak, ona istnieje naprawdę. Właścicielem w USA był Robert De Niro.
    Polski tuner z siedzibą w Środzie Wielkopolskiej zaprezentował właśnie prawdopodobnie najmocniejszego Mercedesa AMG E63s w Polsce. Gwiazda klasy E w wersji AMG otrzymała pakiet Kleemann E63S-K4, w skład którego wchodzą większe turbiny generujące większe ciśnienie doładowania, kolektory zapewniające lepszy przepływ spalin przez układ wydechowy, intercooler podnoszący wydajność układu chłodzenia oraz autorski MOD silnika. Dodatkowo zmianie uległy oprogramowanie skrzyni biegów oraz szpera.


    Po zastosowanych modach 5,5-litrowe V8 legitymuje się mocą 836 KM i maksymalnym momentem obrotowym rzędu 1040 Nm! Takie osiągi w porównaniu do seryjnych 585 KM i 800 Nm to prawdziwa przepaść. Auto z taką fabryką przyspiesza do pierwszej setki w 3,3 sekundy, 0-200 km/h robi w 9,7 sekundy i maksymalnie przyspiesza do 350 km/h! Z pozoru elegancka i subtelna limuzyna bez trudu zawstydzi BMW M5, Audi RS6 Performance, a także niejedno Porsche.
    30 października 2017, 9:28 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj